Problema la instalatia electrica, bateria se incarca foarte mult
![]() ![]() ![]() |
Problema la instalatia electrica, bateria se incarca foarte mult
ag02cws |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|||
kalyyyyyy |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Sunt 3 posibilitati:
1) Indicatorul este stricat.Verifici cu un ampermetru cat incarca in relanti si cat incarca turat.Nu trebuie sa depaseasca baloarea de 14.8. 2)Releul de incarcare esde dereglat(putin probabil ) sau stricat.daca ai reglabil incaearca sa il reglezi,daca nu ghinion,trebuie sa il schimbi. 3)cel mai probabil ,dar si cel mai grav,ai o dioda de la alternator arsa.Sunt 6 si daca nu ma insel se schimba. Riscul ,daca mergi cu masina in starea asta,este sa iti fierbi bateria.Ce poti face pana rezolvi problema este sa mergi cu toti consumatorii mari deschisi(motor climatizare,faruri si ceata,luneta). |
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#3
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
QUOTE(kalyyyyyy @ 17 Dec 2006, 15:38) Sunt 3 posibilitati: 1) Verifici cu un ampermetru cat incarca in relanti si cat incarca turat.Nu trebuie sa depaseasca baloarea de 14.8. Verifici cu un voltmetru, nu ampermetru...Iar indicatia ideala ar fi 14,2volti, si la ralanti si turat, fara consumatori...poate insa varia intre 13,8 si 14,6 maxim... This post has been edited by track3r: 17 Dec 2006, 15:42 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
Multumesc frumos pt raspunsuri.
|
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
os |
![]()
Post
#5
|
![]() Dictator. Comunist. Arbitrar. Pe scurt: rau. Group: Moderatori Posts: 1.528 Joined: 29 April 04 ![]() |
Am mai scris odata, dar cumva postarea sa pierdut in painjenisurile forumului.
DACA releul stabilizator e bun/bine reglat (ceea ce nu prea ai cum sa verifici decit pe masina) una din cauze la berlina este masa defectuoasa a contraaripii. Fenomenul se manifesta mai ales cind motorul este turat si farurile (sau alti consumatori cu masa la contraaripa) sunt pornite. Verifica rezistenta intre contraaripa (de exemplu unul din suruburile de prindere a releului stabilizator) si blocul motor. Cel mai bine cu un ohmmetru capabil sa masoare zecimi de ohm: rezistenta trebuie sa fie cit mai aproape de 0 (zero). |
--------------------
.
.
. Muschii mei minte nu are.
Cip-Cirip! Cip-Cirip! Cip-Cirip! |
|
bygy007 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
sau diferente intre + baterie si +releu de incarcare citeste cu atentie
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...ndpost&p=496492 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 16:20 |