Turbo pe motor, de logan desigur
![]() ![]() ![]() |
Turbo pe motor, de logan desigur
NightClub |
![]()
Post
#1
|
||
Membru Vrooom Racing Romania Group: Members Posts: 93 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
BMW
E30
1983
- B XX DMX satul de moderatori orbi si de pusti care vorbesc aiurea...DMX 32 RUN
|
|||
einstein1984 |
![]()
Post
#2
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
De putut se poate orice, bani sa fie! Poti sa scoti teoretic si 150 CP fara scadere drastica a fiabilitatii motorului. Vezi la elia tuning ca parca aveau un kit care mergea pana la 120 CP. Google ar trebui sa aiba o fereastra integrata in interfata forumului...................
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
NightClub |
![]()
Post
#3
|
Membru Vrooom Racing Romania Group: Members Posts: 93 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti ![]() |
150 de cai mi-ar placea...sa poate sa fuga
![]() ![]() |
--------------------
BMW
E30
1983
- B XX DMX satul de moderatori orbi si de pusti care vorbesc aiurea...DMX 32 RUN
|
|
STI |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru Group: Members Posts: 105 Joined: 25 May 05 ![]() |
Poti sa faci si ceva mari modificari si sa pui o turbina......problema e cum o setezi sa mearga, adica ce presiune de aer sa bage in motor, de obicei la masinile aspirate la care se pune turbo presiunea e de aproximativ 0,5 bar, daca o faci mai mare...........au de suferit pistoanele,segmentii...bielele, cuzinetii arborele...ambreiajul.....Teoretic. Dar motoarele sunt facute sa mearga multi km in conditii normale asa ca putin umflate nu pleznesc.....
|
--------------------
Dacia
Logan
Prestige
|
|
IulianP |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 127 Joined: 28 October 05 ![]() |
QUOTE(NightClub @ 27 Nov 2005, 20:32) Nu stiu exact de ce, dar am impresia ca e genul de discutie "sa ne aflam in treaba". Daca ma insel, iar initiatorul topicului chiar tatoneaza serios aceasta posibilitate, imi cer scuze de pe acum. Ramane de vazut... Pentru a ajuta cu detalii concrete, cazuri reale, experiente similare dau unele link-uri utile: http://galerie.tomson.com.pl/album10 - montarea unui turbo pe motor aspirat de 1,4 de 16v Renault Clio; http://www.turbomagazine.com/tech/0308tur_focus/ - aceeasi operatiune realizata pe un banal Ford Focus. Cititi si, daca inca va mai trebuie turbo (avand in vedere costurile si complicatiile), atunci sa ne tineti si pe noi la curent cu detaliile proiectului vostru. Bafta. |
--------------------
Dacia
Logan 1.6 Ambition
- B 02 BUB
|
|
NightClub |
![]()
Post
#6
|
Membru Vrooom Racing Romania Group: Members Posts: 93 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu e discutie ca sa ma aflu in treaba, dar chiar vreau sa pun, ca sa mai obtin niste cai in plus. Acum sa vad cat ma costa toate smecheria, si am sa va tin la curent.
![]() |
--------------------
BMW
E30
1983
- B XX DMX satul de moderatori orbi si de pusti care vorbesc aiurea...DMX 32 RUN
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#7
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
bun, faci loganul de 150cp . dar il mai opresti ? rezistaplanetarele ? dar suspensiile ? ce te faci in curbe cu el ?
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
avathan |
![]()
Post
#8
|
eu. Group: Banned Posts: 586 Joined: 16 March 05 From: Buc ![]() |
QUOTE(GeorgeB @ 28 Nov 2005, 19:06) bun, faci loganul de 150cp . dar il mai opresti ? rezistaplanetarele ? dar suspensiile ? ce te faci in curbe cu el ? de ce esti rau poate modifica si suspensiile...eventual si sistemul de franare ...pune pe discuri ceramice si in fata si in spate...planetarele cred ca rezista ... acum eu nu inteleg de ce sunt unii care vor sa faca din kkt bici...oare conceptul de masina de falimie nu le spune nimic ? sau platforma Renault pe care e construita masinuta asta ...daca vor ceva sportiv sa-si cumpere o masina gandita din start cu astfel de valente ... nu Logan by Renault... This post has been edited by avathan: 28 Nov 2005, 18:32 |
--------------------
a
Rosu
1800
- @ unu,doi,trei,patru,cinci ... zero
|
|
TMihai |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 947 Joined: 1 October 05 From: Bucuresti ![]() |
Cu alte cuvinte are nevoie de alta masina!
![]() |
--------------------
Dacia Logan
Laureate 1,6 MPI
2005 Shit happens to me mostly so don't worry...
Trece lebede-n zare / Eu ma uit, ele dispare |
|
dizzy |
![]()
Post
#10
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
Inainte sa te apuci de treaba asta fa te rog urmatoarea treaba:
Mergi cu o masina de 150+ CP. Recomand un Clio Sport sau Astra sau VW Golf2 GTi oricum ceva mic si rau. Atunci o sa observi ca ce vrei tu nu se rezuma la putere. Trebuie sa faci urmatoarele: - Suspensie modificata, caroserie coborata vreo 7 cm, arcuri mai tari, amortizoare sport, bara antiruliu cu diametru marit. - Caroserie intarita, bara intre oalele amortizoarelor, etc - Frane upgradate. La 150 CP trebuiesc frane cu disc ventilat si discuri si pe spate Adica trebuie sa bagi vreo 10 000 EUR in masina ca sa faci ceva ca lumea. Altfel o sa ai o masina gen american: In linie dreapta rupe dar nu poti sa iei nici un viraj ca se rastoarna. Iar daca ai disponibili vreo 18000 EUR ia-ti o masina care sa merite treaba asta, facuta de un fabricant ca lumea. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
NightClub |
![]()
Post
#11
|
Membru Vrooom Racing Romania Group: Members Posts: 93 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dizzy @ 28 Nov 2005, 19:21) Inainte sa te apuci de treaba asta fa te rog urmatoarea treaba: Mergi cu o masina de 150+ CP. Recomand un Clio Sport sau Astra sau VW Golf2 GTi oricum ceva mic si rau. Atunci o sa observi ca ce vrei tu nu se rezuma la putere. Trebuie sa faci urmatoarele: - Suspensie modificata, caroserie coborata vreo 7 cm, arcuri mai tari, amortizoare sport, bara antiruliu cu diametru marit. - Caroserie intarita, bara intre oalele amortizoarelor, etc - Frane upgradate. La 150 CP trebuiesc frane cu disc ventilat si discuri si pe spate Adica trebuie sa bagi vreo 10 000 EUR in masina ca sa faci ceva ca lumea. Altfel o sa ai o masina gen american: In linie dreapta rupe dar nu poti sa iei nici un viraj ca se rastoarna. Iar daca ai disponibili vreo 18000 EUR ia-ti o masina care sa merite treaba asta, facuta de un fabricant ca lumea. Pei cine a zis ca e vorba de un logan, eu vorbeam doar de motoru ei. Si desigur ca am sa fac franele, suspensii...Innaintea montarea turborului, cum mi-au zis si altii mai intai de toate trebuie sa poti controla masina. ![]() ![]() ![]() |
--------------------
BMW
E30
1983
- B XX DMX satul de moderatori orbi si de pusti care vorbesc aiurea...DMX 32 RUN
|
|
dizzy |
![]()
Post
#12
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
OOOPS, mai greseste omul cum a zis si ariciul dandu-se jos de pe peria de curatat covoare
![]() Am gresit presupunand cae vorba de un motor pt un Logan. Am mai avut parca o discutie despre motoare pt Skoda si te-am trimis pe un forum dedicat? Oricum restul datelor se pastreaza. Diferenta e ca 90CP sunt multi pt o Skoda 120. In locul tau as fi luat un motor de Ren Fuego 1,6Turbo sau Ren 5 1,4 Turbo. Mi se par mult mai potrivite si sunt gata facute, nu mai trebuie sa inventezi tu nimic, nici galerii, nici circuite de racire si de ungere. Oricum sa fii atent la partea de racire fiindca in spate acolo e prea putin aer rece. Ar fi bine sa montezi radiatorul in fata si intercoolerul in spate cat mai "in vant". Am vazut si poze cu Skoda 120 cu motor V6/3l de Ford. Asta da dedicatie. Partea buna la acest proiect e ca Skoda are o tabla mult mai buna decat Dacia. Am in cartier o Skoda de 25 ani care arata de nu-ti vine sa crezi. Doar s-a matuit vopseaua. Ma gandesc sa o cumpar si sa ma apuc si eu de treaba doar ca timpul nu-mi permite. Iti urez succes si sa ne tii la curent. |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
einstein1984 |
![]()
Post
#13
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Skoda MB 1000 cu V8 rover de 3.5 l! Dar la maniacii din cehia, nu la noi.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
NightClub |
![]()
Post
#14
|
Membru Vrooom Racing Romania Group: Members Posts: 93 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti ![]() |
De ce sa nu fie si la noi? Auzi vinde omul ala skoda aia, asta daca nu vrei tu so iei. Ca mai am nevoie de una. Si racirea o are pe fata, chiar si cea veche, asta din cate am vazut eu. Eu vreau sa am peste 100 cai si sa alerge. Acum astept un telefon de la un mecanic sa imi zica cu motoru, daca e gata si cat ma costa.
![]() ![]() @dizzy tabla nu se compara cu cea de la dacia, chiar nici cu cea de la logan. E ca un tanc masinuta asta. ![]() |
--------------------
BMW
E30
1983
- B XX DMX satul de moderatori orbi si de pusti care vorbesc aiurea...DMX 32 RUN
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#15
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Sa lasi si tu un pret la motor aici ca sunt curios.
|
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
ce vi se pare asa de aiurea ca sa puna chiar si pe logan turbo??? daca nu stiti va anunt ca exista si pe dacia berlina 1310 si pe nova montate turbo!!!!!! si alea nu se mai destrama pe drum si chiar cand vor sa puna frana masina se si opreste!!!!
exemplu ar fi dacia nova GTG si dacia berlina SGM daca stiti!! bineinteles ca pe langa turbo mai trebuie umblat si pe la altele dar .....este un proiect realizabil ! cu franele nu trebuie neaparat sa pui discuri ceramice sau altceva asa de costisitor e de ajuns sa iei de la renault pentru fata discuri ventilate si pe spate sa pui tot discuri daca nu schimbi bascula tot cu una de renault!! eu zic ca daca te si pricepi la mecanica sa nu dai toti banii pe la service-uri chiar se poate face fara f multi bani! |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
Codrin |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.364 Joined: 7 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Mere cu pere. . .
Motoarele de pe GTG si SGM au turbo din fabrica, 1.6 de pe Logan nu, aici e problema, sa montezi turbina, alaturi de celelalte modificari necesare de aici. This post has been edited by Codrin: 30 Nov 2005, 22:23 |
--------------------
Mazda
.
.
|
|
Alecs_TGA |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 778 Joined: 31 January 05 ![]() |
mai nou GTG-ul nu mai are motorul de renault ci MOTOR ROMANESC DE DACIA 1,6
![]() da si tu ai dreptate ca e mai greu cu turbo pe logan ca e motor pe injectie in timp ce alea sunt pe carburator!!!!! deci ar trebui si alt soft care sa poate permite turbo! This post has been edited by Alecs_TGA: 30 Nov 2005, 23:23 |
--------------------
Dacia LOGAN
Laureate
- XXX BUCURESTI
|
|
dizzy |
![]()
Post
#19
|
![]() Work smart not hard! Group: Members Posts: 5.074 Joined: 11 February 04 ![]() |
Si niste injectoare mai mari nu ar trebui?
Si niste galerii de admisei si de evacuare noi nu ar prinde bine? Sau sta asa turbina prinsa cu banda adeziva? Si o supapa de by-pass nu ar trebui? Si o evacuare cu diametru marit nu trebuie? Si un catalizator pentru motoare mai mari nu trebuie? |
--------------------
Whirpool
ex Dacia Logan
2005
- B zzz SXX Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds. |
|
ICET |
![]()
Post
#20
|
![]() O fi bine sa fii rau sau e rau sa fii bine?? Group: Members Posts: 750 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Dar nu se poate face ceva ca la motorul celor de la Ellia? |
--------------------
FIAT
Grande Punto
2006
- B 07 CHE StarGuide Sg-43-ds
Marbella M-5010 defect Membru Frigotehnist.STELIST pe viata. |
|
mauru007 |
![]()
Post
#21
|
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(dizzy @ 28 Nov 2005, 19:21) Altfel o sa ai o masina gen american: In linie dreapta rupe dar nu poti sa iei nici un viraj ca se rastoarna. Nu e chiar asa, ai vazut multe masini americane rasturnate? Si pina la urma depasirile de preferat le faci in linie dreapta, nu iti strica niste cai putere in plus |
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|
NightClub |
![]()
Post
#22
|
Membru Vrooom Racing Romania Group: Members Posts: 93 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti ![]() |
pret pentru marele tuning la motor sa ma duca in 150cai, costa intre 1000$-2000$, intrebarea mea este, merita?
![]() ![]() |
--------------------
BMW
E30
1983
- B XX DMX satul de moderatori orbi si de pusti care vorbesc aiurea...DMX 32 RUN
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#23
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.376 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu cred ca bate spre 5000 euro. Cu 2000 ajungi pe la 120 CP.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
NightClub |
![]()
Post
#24
|
Membru Vrooom Racing Romania Group: Members Posts: 93 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti ![]() |
mult, dar nu sti daca se merita sau nu. Masina trebuie sa fuga, nu sa aiba multi cai. Sa prinda si ea acolo 280km/h fara sa se dezmembreze si sa pierd controlul imediat.
![]() |
--------------------
BMW
E30
1983
- B XX DMX satul de moderatori orbi si de pusti care vorbesc aiurea...DMX 32 RUN
|
|
GeorgeB |
![]()
Post
#25
|
![]() the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
NightClub |
![]()
Post
#26
|
Membru Vrooom Racing Romania Group: Members Posts: 93 Joined: 7 November 05 From: Bucuresti ![]() |
![]() ![]() ca sa vad ce au facut ei la motor. ![]() |
--------------------
BMW
E30
1983
- B XX DMX satul de moderatori orbi si de pusti care vorbesc aiurea...DMX 32 RUN
|
|
DragosP |
![]()
Post
#27
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
QUOTE(NightClub @ 2 Dec 2005, 02:43) ![]() ![]() ca sa vad ce au facut ei la motor. ![]() "http://www.google.ro/search?sourceid=navclient-ff&ie=UTF-8&rls=GGGL,GGGL:2005-09,GGGL:en&q=elia+tuning" ai încercat?? ![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
Kingman |
![]()
Post
#28
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 55 Joined: 20 October 04 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia Logan
Ambition
- B-xx-WTF Mai bine pierzi un minut din viatza decit viatza intr-un minut. Viteza e faina da nu e pentru prosti
|
|
Darkyro77 |
![]()
Post
#29
|
![]() Membru fara Dacie Group: Members Posts: 275 Joined: 15 January 05 From: Slobozia ![]() |
din chip, filtru si evacuare nu scoti nici 20 de cai ...
later edit: o sa ma duc s-o pun p'a mea pe banc si o sa va spun cat iese din astea toate This post has been edited by Darkyro77: 9 Dec 2005, 20:09 |
--------------------
Renault
Megane R26
2008
|
|
``GTI`` |
![]()
Post
#30
|
![]() Membru Group: Members Posts: 131 Joined: 24 May 05 ![]() |
dar de ce nu va puneti ? Motor de CLIO 2000 cmc 16 v ???
sau vrei neaparat turbo??!! intai de turbo trebuie sa ai pe ce sa -l pui suspensie , frane , jenti mai late chiar si de tabla (de R19 16v pe 15)si ce s-a mai enumerat mai sus... dupa acea puteti trece la turbo.... si pe logan sigur nu as pune turbo ca se rastoarna la 65 Km/h dao in colo de treaba si berlina mea e mai sigura ![]() ![]() ![]() nu uitati mai ganditiva la motoru de CLIO 2000 cmc 16v si ....vedeti voi ce faceti pana la urma... bafta. ![]() |
--------------------
dacia
1310
- bv Audi A6 2001
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 21:02 |