intreruperi si mers neregulat, merge cand vrea ea
intreruperi si mers neregulat, merge cand vrea ea
kasanova11141 |
18 Dec 2006, 13:04
Post
#31
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 9 October 06 |
|
||
--------------------
dacia
1300
1974 berlina
- BR-O1-YZF
|
|||
diaconuliviu |
18 Dec 2006, 13:31
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
1. Deci, mergi matale si citeste in fizica de clasa a 6-a sau a 7-a cum e cu insumarea tensiunilor apoi a curentilor la diversele legari serie/paralel, apoi vii si mai spui o data asta.
2. Nu-mi dau warn ca nu incalc regulamentul, nu scriu cu "shtz". |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
omegabear |
18 Dec 2006, 21:22
Post
#33
|
membru Group: Members Posts: 116 Joined: 24 January 06 From: Bucuresti |
...pai si eu ma asteptam ca aprinderea tranzistorizata sa consume catva wati - ma rog, o putere foarte mica pentru un montaj cu cateva piese care deschide un circuit pentru bobina de inductie si nu alimenteaza niste halogene suplimentare. Asa ca m-am mirat cand am vazut ca fara montaj a crescut binisor tensiunea de incarcare pe acumulatori la ralanti. Desi aprinderea functioneaza (am renuntat la ea pentru ca am banuit-o de magarii dupa ce se incalzea bine) si la prima vedere nu are absolut nimic... la o examinare mai atenta ceva nu e in regula sau e doar o dovada ca a lucrat la temperaturi foarte mari. Atasez si niste imagini exemplificatoare.
spate.jpg ( Size: 53.33k ) Number of downloads: 245 fata.jpg ( Size: 43.64k ) Number of downloads: 276 ...apropo de ce spunea diaconuliviu, eu imi aduc aminte din fizica ca tensiunea este o diferenta de potential si se masoara in volti (V), intensitatea este o cantitate de curent si se masoara in amperi (A) iar puterea este produsul celor doua (V x A). O sursa are o putere pe care o poate debita si care este calculata sa reziste la un anumit numar de consumatori. Un consumator consuma curent (A), diferenta de potential ramane constanta (tensiunea). Lucrurile se schimba daca, acel consumator are nevoie de mai multa putere decat poate asigura sursa... abia atunci incepe sa scada si tensiunea (in disperarea de a asigura necesarul de putere)... cam alandala explicatia mea dar cam asa imi aduc eu aminte despre aceste lucruri... si cand atasezi un circuit electronic de vreo 10W la o sursa de peste 500W si se pierd 0.5 volti din tensiune, eu cred ca este un fel de scurgere (de scurt) prin montaj. Sau voodoo... |
--------------------
DACIA
1310 L
1994
- B 10 AGE "Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran |
|
diaconuliviu |
19 Dec 2006, 08:15
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere |
Acel rezistor de 15ohm se incinge bine, iar ce vezi pe fata montajului, acel fir cu izolatia topita este din cauza atingerii de corpul ceramic, se si vede pe el urma de contact. Deci, incalzirea acelui rezistor e normala. Trebuie verificate restul pieselor, mai ales tranzistoarele. De multe ori doar prin inlocuire vei reusi; am acasa o Malvinica din aia la care masurate tranzistoarele is OK, insa in circuit nu functioneaza deloc. Asa ca, dat fiind pretul nu m-am mai chinuit sa repar.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
oviss2006 |
29 Dec 2006, 10:55
Post
#35
|
Oviss Group: Members Posts: 90 Joined: 10 August 06 |
am si eu o mica balbaiala la motor in timpul mersului care ma deranjeaza. am bujiile schimbate(copper electrode), capac delco nou, transparent si cu gaura anticondens, bobina inductie, condesator carb curatat si jiclere noi. carbul e reglat bine(consum 6%), pornirea la sfert de cheie insa are o mica balbaiala in timpul mersului ceva de felul unei intreruperi de bujie din cand in cand. cand desfac bujiile tot gasesc urme de ulei pe bujiile 1 si 4 insa nu-mi papa ulei.
|
--------------------
dacia
libertalogan
1990/1325-2007/1.4mpi
- VL02RIS/VL28GOD
|
|
kasanova11141 |
29 Dec 2006, 14:17
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 9 October 06 |
ce ai gasit tu pe bujii nu este ulei... ci umezeala de la o ardere deficienta a carburantului.. ai facut motorul cumva de curand?
|
--------------------
dacia
1300
1974 berlina
- BR-O1-YZF
|
|
Hotice |
30 Dec 2006, 22:23
Post
#37
|
Membru incepator Group: Members Posts: 14 Joined: 6 December 06 From: Bucuresti |
Vin si eu cu o chestiune similara. Si la mine balbaie, si nu are putre(nici cand e calda), adik ii e greu sa urce orice damb...Motoru e facut de curand, cu ce poate influenta asta? (tachetii sunt reglati de 2 sapt, a schimbat aprinderea, carb nu e veriicat, sa vad daca e infundat, dar nu cred)
dar parca dupa 3000 rpm, incepe sa se strabilizeze un pic mai bine, deci nu cred sa fie pb ca nu primeste carburant. Ce as putea sa fac? |
--------------------
Dacia
1300
1977
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 3rd June 2024 - 02:04 |