motorul moare in sarcina la turatii mici, daca apas treptat pe acceleratie mergeOK
![]() ![]() ![]() |
motorul moare in sarcina la turatii mici, daca apas treptat pe acceleratie mergeOK
dyogenes |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|||
Paollo |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
carbu il schimb cu totul, nu-i mai pun capac nou ca oricum e ud si pe la clapeta de acceleratie si e destul de uzat in general..
am cautat azi si m-am uitat peste tot sub capsula vacuumatica dar nu gasesc gaura de 1mm, sigur toate capsulele au gaura asta??? unde se afla exact? |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
OAP |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Paollo ai rezolvat ceva? si mie imi face la fel de cateva zile si nu am nici o idee....
|
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
Paollo |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
QUOTE(OAP @ 24 Jan 2007, 23:35) masina a fost la mecanic cateva zile.. a reglat-o cat se putea, a curatat carbu.. a etc.. acum motorul merge mai lin, dar problema e tot acolo ba chiar tre sa o turez si mai mult ca sa plec de pe loc..(din cauza ca a pus avansul la pozitia de fabrica 0 grade) (inainte eu marisem avansul si problema s-a mai remediat atunci) dar il las asa la 0 gr. ca acum am consum aproape de normal, desi imi da in nas ca naiba cand sa o turez in sarcina. Avansul vacuumatic functioneaza, se simte clar diferenta la relanti daca scot furtunasu. problema la mine e cu atat mai nasoala ca in treapta 1 nu imi intra decat stationata, si cand masina e in mers dar are viteza mica, sunt in a 2-a si vreau sa o accelerez nu pot, decat daca o iau cu ambreiaj patinat... ca altfel se opreste motorul la accelerare.. in circulatie urbana e un calvar ![]() dar m-am invatat cu ea, o conduc foarte sportiv... adica plecari cu peste 3000 rpm ambreiaje patinate nonstop..(in curand cred ca se termina discul ![]() |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#35
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai asa este normal treapta 1 nu te lasa sa o bagi in mers ... si al nova face la fel ... dar pleci cu a 2 a mai patinat ...sau care este jena ...eu pun frana si bag a 1 a cel din spate ma injura si faruri si tot tacamul ... dar eu tin la masina mea nu la idiotenia lui de a se grabi ... il as sa ma depaseasca si sa imi taie fata ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Paollo |
![]()
Post
#36
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
azi a fost cald afara.. si surpriza!! dupa o juma de ora pe la semafoare.. motorul s-a incalzit probabil.. acul a fost putin mai sus de orizontala.. rar il vad asa, si merge ca nebuna!!! ma baga in scaun.. deci masina mea are probleme cu incalzirea motorului!
cand am ajuns acasa frigea si radiatoru din fata, de retinut ca am dus-o pana la 4000 ture, dar merge BINE!! |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#37
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci ori pui carton la radiator cand mai este frig ...ori verifici si schimbi termostatul ... poate a ramas blocat pe deschis
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
vyper |
![]()
Post
#38
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
Paollo lasa ca e mai bine ca schimbi la 3.300 ca nu o inveti puturoasa...
![]() ![]() |
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 221 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
QUOTE(Paollo @ 7 Feb 2007, 18:57) azi a fost cald afara.. si surpriza!! dupa o juma de ora pe la semafoare.. motorul s-a incalzit probabil.. acul a fost putin mai sus de orizontala.. rar il vad asa, si merge ca nebuna!!! ma baga in scaun.. deci masina mea are probleme cu incalzirea motorului! cand am ajuns acasa frigea si radiatoru din fata, de retinut ca am dus-o pana la 4000 ture, dar merge BINE!! Schimba termostatul e posibil sa fi ramas blocat pe deschis(am fost patit) |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
ngrazvan |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 7 February 07 ![]() |
a mea face identic si la fel. cu o singura exceptie... pot sa si fierb motorul ca tot nu ii trece. m-am saturat sa o turez ca nebunu sa pot pleca de la semafor.
pana la urma care ar fi solutia? a mai rezolvat cineva o astfel de problema? |
--------------------
Viitor
posesor
Logan sau Sandero?
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#41
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
daca carburatorul e deformat, probabil ca e mai bine sa il schimbi. daca daca nu esti sigur, poate merita sa verifici garnitura de carton si circuitul de sarcina (si pompa de acceleratie). te-ai gindit sa incerci inainte de a cumpara altul nou sa incerci sa transplantezi un carburator imprumutat de la o masina care merge bine? Carburatorul nou s-ar putea sa nu fie reglat sau calibrat (adica sa nu aiba jiclerele potrivite) pentru motorul tau. Ceea ce spui tu seamana cu o masina pe un amestec sarac de tot. (incalzirea motorului) ceea ce e foarte daunator pentru motor. Pe de alta parte faptul ca merge bine cind e calda poate sa fie din cauza ca benzina se vaporizeaza mai rapid si o pierdere de benzina sub capacul suspect nu se mai aduna deasupra clapetei de acceleratie cum suspectez eu ca ti s-ar putea intimpla cind stai la relanti la stop. Ai incercat sa o tii la relanti pe loc, cu furtunul de la filtru scos sa te uiti prin carburator in jos sa vezi ce se intimpla inainte de a accelera?
Este un pic de confuzie in capul meu, cind ajungi in sarcina, la viteza normala merge bine? (adica sa zicem ca ai trecut de problema cu demarajul) daca da, atunci circuitul de sarcina e bun si ne intoarcem la pompa de acceleratie si neetanseitatea cartonului. Filtrul de aer infundat ar putea fi suspectat (merita verificat) dar sa zicem deocamdata ca e bun. Daca mai ai problema si vrei sa verifici in continuare ar mai fi iste sugestii, dar trebuie sa stim exact ce simptom apare si cind, pentru ca eu parca suspectez doua simptome diferite cu surse diferite. Daca toate sunt bune si frumoase si nu se vede nici o alta cauza, iti recomand sa verifici jiclerele (numerele scrise pe ele) si starea lor de sanatate cu un set de jiclere noi dintr-o masina care merge bine (poate chiar cea de la care ai imprumutat carburatorul daca ai urmat sfatul meu de mai sus). Ma gindesc ca s-ar putea sa ai jiclerele gresite, sau sa se fi decalibrat/umplut de jeg/apa si alte cine stie cite. This post has been edited by Gheorghedracu: 16 Feb 2007, 10:03 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
Paollo |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
QUOTE(Gheorghedracu @ 16 Feb 2007, 10:53) Este un pic de confuzie in capul meu, cind ajungi in sarcina, la viteza normala merge bine? (adica sa zicem ca ai trecut de problema cu demarajul) daca da, atunci circuitul de sarcina e bun si ne intoarcem la pompa de acceleratie si neetanseitatea cartonului. Filtrul de aer infundat ar putea fi suspectat (merita verificat) dar sa zicem deocamdata ca e bun. Da, in sarcina la viteza normala merge mult prea bine! Filtrul de aer l-am schimbat prima data!, la fel face si cu filtrul scos, deci pica! Am izolat oarecum problema, in sensul ca e clar doar la accelerare, daca nu apas pedala de acc merge.., Si e clar amestec sarac! pt ca cu socul tras, oricat de rece ar fi mototrul pot sa ma bag in acceleratie cum vreau, ca nu da in nas, deci, clar ca-i vine prea mult aer si prea putin benzina! Inca o chestie: m-am saturat si am fost la mecanic sa-mi regleze tot la motor: carburatie(mi-a luat carbu jos si l-a curatat tot, se vedea ca a pus si silicon rosu acolo la imbinare cu garnitura aia de teflon).., tacheti etc.. delcou ,avans etc...ca sa mearga bine, problema nu a disparut, desi motorul merge acum mult mai bine. ma bate gandul sa maresc iar avansul, acum e la 0 reglat de mecanic. dar cu avansul mare nu mai da asa in nas.. |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
aly |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 7 January 05 From: Iasi ![]() |
QUOTE(Paollo @ 16 Feb 2007, 11:48) Da, in sarcina la viteza normala merge mult prea bine! Filtrul de aer l-am schimbat prima data!, la fel face si cu filtrul scos, deci pica! Am izolat oarecum problema, in sensul ca e clar doar la accelerare, daca nu apas pedala de acc merge.., Si e clar amestec sarac! pt ca cu socul tras, oricat de rece ar fi mototrul pot sa ma bag in acceleratie cum vreau, ca nu da in nas, deci, clar ca-i vine prea mult aer si prea putin benzina! Inca o chestie: m-am saturat si am fost la mecanic sa-mi regleze tot la motor: carburatie(mi-a luat carbu jos si l-a curatat tot, se vedea ca a pus si silicon rosu acolo la imbinare cu garnitura aia de teflon).., tacheti etc.. delcou ,avans etc...ca sa mearga bine, problema nu a disparut, desi motorul merge acum mult mai bine. ma bate gandul sa maresc iar avansul, acum e la 0 reglat de mecanic. dar cu avansul mare nu mai da asa in nas.. Cred ca la tine progresiunea e vinovata. Incearca asa: regleaza avansul static la 0 sau 2 grade, apoi da jos carburatorul si regleaza clapeta de acceleratie exact peste ultima(cea mai de jos) gaurica(sa o acopere cu muchia). Il pui inapoi incalzesti motorul si apoi reglezi ralantiul din surubul de amestec(la ala de la clapeta nu mai umbli).Daca ti se pare ca masina poate mai mult mai maresti avansul (atentie la rateuri-sa ai maxim unul la 4-5 secunde), si mai strangi putin amestecul. Daca ai carburatorul bun si aprinderea pusa la punct iar motorul nu e pe duca aceasta metoda de reglaj da rezultate excelente. Nu vreau sa ma iau de mecanicul tau dar majoritatea habar nu au ce-i ala un carburator si cum functioneaza, ei regleaza la ureche si merg pe principiul "las-o ba ca merge asa" sau "asa face toate ca e Dacii" ![]() Bafta. |
--------------------
Dacia
1310 tlx
- is-xx-yy
|
|
Gheorghedracu |
![]()
Post
#44
|
Membru autentic Group: Members Posts: 965 Joined: 5 May 06 ![]() |
Ca ai fost la mecanic prinde bine in principiu dar tachetii, delcoul, toate celelalte fac motorul sa mearga prost si ineficient, nu sa dea in nas cum ai spus tu.
Devin din ce in ce mai curios despre acest defect. Cred ca mai departe trebuie neaparat sa faci experimentul de a lasa carburatorul descoperit (adica sa desfaci conducta de cauciuc de la filtru la capul carburatorului), te uiti la el la relanti un pic, si deodata brusc, accelerezi (cu mina, de la pirghia aia) si te uiti tot timpul pe deasupra. Astept sa ne povestesti. dar independent de experimentul de mai sus, teoria sugereaza urmatoarele: trebuie verifica dimensionarea jiclerelor. Un amestec sarac poate fi cauzat (in afara de niste cauze insondabil de absurde) de un jiclor principal (in fundul CNC) prea mic cuplat cu un compensator de aer prea mare sau ambele decalibrate (uzate) in sensul asta. Un emulsor cu gauri in partea de sus, da un amestec sarac la toate turatiile. Cu cit gaurile sunt mai sus mai largi si mai multe, cu atit mai extinsa e plaja de turatii la care amestecul e sarac. Si mai sunt si alte idei. Dar deocamdata trebuie pornit de undeva. This post has been edited by Gheorghedracu: 16 Feb 2007, 14:14 |
--------------------
Renault
17 Gordini
- RHJ 087 Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 9th May 2025 - 14:40 |