DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Multiproblema la motor, pe baza de mecanici?

NSR
post 13 Dec 2006, 22:08
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 13 December 06




Buna!

E primul meu post pe acest forum si deja vin cu o problema destul de urata pentru mine!
E un post lung dar e o problema complicata!
Intai prezentarea problemei:
Am o Dacia 1310 din '87 cu care am mers cam 2 ani fara probleme majore, fara batai la motor si cu presiune ulei 4 -6. Desi motorul consuma ceva ulei ( RO3 ) mergea bine pentru stilul meu de condus. Acum 3 luni am inceput sa aud o bataie la motor. Duc masina la service si meseriasul ma rezolva cu o schimbare de lant distributie+intinzator+ulei+filtru. Totul a fost OK pentru 2 saptamani cand bataia a reaparut. Duc masina la mester si omul imi recomanda sa schimb setul motor ca acolo e problema. Daca tot consuma ulei am zis OK. Acum motorul mergea deja cu o bataie destul de urata dar a zis ca nu e problema ca dupa 800 km regleaza el tachetii. Dupa 800 km duc masina la mecanic mai descopera baiatul ca bataia vine de la ceva " pana " de la distributie care zice el era foarte uzata. Dupa noua reparatie motorul tot nu e in regula ( acea bataie ) si meseriasul schimba setul motor inca odata ( de data asta pe banii lui ) . In acest moment nu mai aveam presiune la ulei decat atunci cand turam motorul. Urmeaza o schimbare de " bulb " iar apoi si o noua pompa de ulei. Presiune la ulei pauza. Decizia mesterului: schimbare " arbore cotit ", cuzineti si tot ce mai trebuie pe acolo + curatare carburator, schimb bujii, platini, fise si ce a mai zis meseriasul. Acum am presiune la ulei cam 2 si cand e turata 4 ( dimineata la rece ajung si la 6 ). Motorul nu mai trage decat in reluare( presupun ca de la curatarea carburatorului), se opreste cand e cald ( niciodata cand e rece ) si apas pedala de ambreiaj, si bineinteles BATAIA la motor nu a disparut ( meseriasul: reglam tachetii dupa 2000 km cand schimbam si uleiul ) .
Am bagat 20 de milioane de lei in motor si o gramada de piese pe care au venit odata cu masina . Cam 80-90% din motor e nou.
Acum astept sa fac kilometrii si sa o duc din nou la meserias sa vedem ce urmeaza.

Si acum prima intrebare:
De ce se opreste motorul cand apas pedala de ambreiaj????

Va multumesc ca ati avut rabdarea sa cititi acest post si sper ca macar aici sa gasesc explicatii cat de cat reale.







--------------------
Dacia 1310 break 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Dec 2006, 22:17
Post #2


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Nu-i neaparat o rezolvare, dar sa iei in calcul si posibilitatea de a consulta alt meserias..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kasanova11141
post 13 Dec 2006, 22:18
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 87
Joined: 9 October 06




poi ma nene.. daca tot se opreste motorul daca apesi pedala de ambreiaj.. nu te-ai gandit ca bataia ar putea fi de la ambreiaj?discul de ambreiaj, placa de presiune si rulmentul in ce stare sunt?


--------------------
dacia 1300 1974 berlina - BR-O1-YZF
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 13 Dec 2006, 22:35
Post #4


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Și la mine, prima dată când am pornit motorul, după 30 minute am apăsat ambreiajul, și motorul s-a oprit. Cred că motorul e prea strâns, jocuri mici, etc...

Deci să-nțeleg că arborele e nou, setul e nou, pompa de ulei e nouă, lanț etc...
Unde se aude bătaia? În ce parte a motorului apare bătaia? Cum se aude această bătaie? Bătaia aceasta se atenuează la cald?

Dacă spui că arborele e nou, cuzineții noi, nu cred că ar fi exclus o bătaie de lagăr.
Bătaia aceasta ar putea fi și de la montarea incorectă a setului, pistoane puse invers, joc între bolț și bielă, montare incorectă.

This post has been edited by EUROPE_: 13 Dec 2006, 22:41


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ATM
post 14 Dec 2006, 00:03
Post #5


1948 Tucker Torpedo


Group: Members
Posts: 596
Joined: 28 December 05
From: Bucuresti




Oprirea motorului la calcarea ambreiajului (adica nu tine relantiul) poate fi si din reglajul prea bogat de combustibil din carb.
Cu bataia... bizar...


--------------------
MITSUBISHI COLT Z30-2005
Inchiriez fiare de calcat, geamuri termopan, betisoare de urechi, aparate de ras. Rog seriozitate.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eellaa
post 14 Dec 2006, 03:41
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 28 September 06




Dupa cum au spus si colegii de forum bataia poate fi din mai multe locuri.Eu unu sunt sigur ca trebuie sa iti schimbi meseriasul.Am mai scris pe undeva pe forum ce am patit eu..."am gasit unul din cele 2 seminee axiale in baia de ulei" si in momentul cand apasam ambreiaju (la relanti) imi murea motoru deoarece arborele cotit imi freca in blocu motor.
Am fost nevoit sa imi refac motorul (inclusiv arbore cotit si bloc motor nou) tot din cauza unui "meserias" care nu a fost in stare sa puna semineele cum trebuie(pentru cine stie le-a pus cu santurile spre bloc si de cota mai mica).
Asa ca m-am suparat mi-am luat piesele si mi-am facut singur motoru.

Si ca sa sti in afara de cateva mici detalii e foarte usor.


--------------------
dacia 1310 1992 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
kalyyyyyy
post 14 Dec 2006, 09:19
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 739
Joined: 1 November 06
From: Bucuresti




La mecanica nu ma pricep prea bine,dar singurul motiv pt care ti se opreste motorul cand apesi pe ambreaj este montarea acestuia gresita sau poate chiar a cutiei de viteze.oricum consultarea unui alt meserias este cel putin necesara dupa cum s-a mai spus,incearca sa intrebi prietenii de mecanici pe care ii stiu ei si au incredere,poate ajungi la unul caruia sa ii pese,majoritatea lucreaza in dorulenii si deaia schimba piesele care nu trebuiau schimbate.


--------------------
Clio 3 2007, dci 70cp
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 14 Dec 2006, 09:22
Post #8


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.395
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Bucsa de bronz din volant pe care sta arborele ambreiajului a vazut-o cineva?
Schimba si meseriasul!


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 14 Dec 2006, 13:23
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




Greu cu meseria asta!....


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
NSR
post 16 Dec 2006, 17:38
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 2
Joined: 13 December 06




Problema este partial rezolvata!

Am fost deja la alt meserias care a reglat pe la motor 3 ore iar la final pot spune ca sunt relativ multumit: bataia despre care v-am spus se aude mult mai putin si se pare ca e de la tacheti ( urmeaza a fi reglati dupa cei 2000 km ) si accelereaza aproape ca inainte de inceperea reparatiilor. Reglajele au fost facute la carburator ( schimbat toate jigleoarele ), platini, bujii si cam atat. Partea cu oprirea motorului ( la cald ) la apasarea pedalei de ambreiaj o sa o testez luni cand am un drum mai lung de facut. Ciudat este ca acest al doilea meserias nu are deschis vreun service si nici nu cred ca lucreaza legal fata de primul care are un service !

Multumesc de sfaturi !


--------------------
Dacia 1310 break 1987
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th May 2025 - 08:41
Forum Renault