DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> clonkanit fatza!

ctudose
post 18 Feb 2004, 17:54
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 6 January 04
From: Bucuresti




salutari,
Cand a nins tare s/au format fagase (ca asha e la noi). de atunci am ramas cu un cloncanit la rotile din fata care se aude in special la denivelari. am asteptat sa se topeasca zapada (crezand ca e bagata pe akolo si ea face zgomot) sa se opreasca. dar nu. a persistat si persista (ca asha e la noi). aveti idee ce e? :?:


--------------------
Renault Megane Sedan 2005 Confort Expression
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabriel.dumitru
post 18 Feb 2004, 18:21
Post #2


Membru


Group: Members
Posts: 115
Joined: 6 January 04
From: Bucuresti




QUOTE
salutari,
Cand a nins tare s/au format fagase (ca asha e la noi). de atunci am ramas cu un cloncanit la rotile din fata care se aude in special la denivelari. am asteptat sa  se topeasca zapada (crezand ca e bagata pe akolo si ea face zgomot) sa se opreasca. dar nu. a persistat si persista (ca asha e la noi). aveti idee ce e? :?:



Dupa parerea mea, cred ca este de la bucsharaie (pivoti, bucshe bascula, tirant, etc.) Mergi la service...


--------------------
Dacia Solenza 2004/Scala - B-26-XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLEX
post 18 Feb 2004, 18:33
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 570
Joined: 14 November 03
From: Bucuresti




Alte cauze probabile: bucsa bara stabilizatoare, etrieri; go to service! (mai probabil bucsa), tine-ne la curent cu evolutia!

(... nici nu vreau sa ma gindesc la tija amortizorului ...)


--------------------
Daewoo Matiz Fiat 600D
"Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
KaiseR
post 18 Feb 2004, 18:49
Post #4


Membru incepator


Group: Members
Posts: 23
Joined: 30 September 02




Si eu cred ca tot de la bucsile de la bara stabilizatoare bagate si tu sub masina si trage de bara stabiliz si vezi daca e joc


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 18 Feb 2004, 20:51
Post #5


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Bucsile din capatul barei stabilizatoare! Acu' 10 minute le-am schimbat si eu. Costa 25 de mii bucata si se schimba fara sa fie nevoie sa dai roata jos (daca ai o groapa sau o rampa, bineinteles).


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wwilly
post 18 Feb 2004, 23:03
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 14 September 03
From: Arad




Si la mine troncane... sad.gif 6200 km , m-i se pare inadmisibil 022.gif A inceput abia perceptibil, dar acom este evidenta treaba! De cand am cumparat masina ,de asta imi era frica!, de motor am zis ca este ok, tablaria este asa cum este, dar de suspensii imi era groaza! De ce ti-e frica, nu scapi, asa ca nu am scapat. maine daca o sa pot sa ies de la lucru, o sa trec pe la service. Oare trebuie programare? Oricum vad maine, si va tin si eu la curent!


--------------------
SLZ Comfort - AR-XX-PTP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 19 Feb 2004, 08:45
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




io am zis de mult ca troncane cava la masina mea! aia de la IPSO au zis ca nu are nimik. 022.gif lasa ca ma duc io pe capul lor!!!


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdanescu
post 19 Feb 2004, 09:40
Post #8


Membru


Group: Members
Posts: 181
Joined: 21 August 03
From: Bucuresti




mie mi-a strins un nene la service scutul si nu's ce suruburi de la cutia de viteze si mi-au disparut troncanelile... cel putin alea din fata...


--------------------
renault megane 2.2 sedan 1.5dci 80cp 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 19 Feb 2004, 09:42
Post #9


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




aviasol, tu de ce crezi ca mi-am schimbat singur bucsile ???? Tonea m-a anuntat p-un ton respectuos cum ca garantia la partile de cauciuc e de 6 luni de la data achizitiei. Tin sa te anunt ca bucsile costa 25 de mii/buc. alea din cap si 18 mii/buc. alea de mijloc. Nu stiu de ce am impresia ca IPSO te devalizeasa de cel putin o ora de manopera, adica 10 Euro + TVA. De schimbat, trebuiesc schimbate cele din capat, iti ia 10 minute la o roata, fara sa fie nevoie sa dai roata jos si fara chinuri. Iti trebuie un cricket cu tubulara de 13 si o fixa de 13, cu cot. Ai de desfacut...1 surub.


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
aviasol
post 19 Feb 2004, 09:58
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.000
Joined: 3 April 03
From: Bucuresti




nu am chef de aventuri mecanicesti. sa mi le schimbe ei la IPSO si le dau 500.000 si gata, da sa zica ce are....


--------------------
VW GOLF V 1.9 TDI 2006 - WTX
galeria mea: galerie\user galleries\aviasol.
Acesta nu este un link functional !
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 19 Feb 2004, 10:06
Post #11


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Cum vrei tu, daca-i bani de aruncat.....


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 19 Feb 2004, 10:50
Post #12


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Eu aud un zdranganit metalic in fata dar e sesizabil numai la relanti. Sa fie scutul?


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAZ_TASMANIA
post 19 Feb 2004, 15:35
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 November 03
From: IS




Marty, bucshile ce tsi le-ai luat sunt de Dacia - piese de origine ?


--------------------
TOYOTA COROLLA 2008 - IS-XX-TAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 19 Feb 2004, 15:38
Post #14


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Piese de origine, sigilate, cu eticheta si Picking Slip pe ele. Stiu, sunt incredibil de ieftine, eu unul ma asteptam sa coste cam 150 de mii bucata..... icon_mrgreen.gif


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
asarban
post 19 Feb 2004, 17:59
Post #15


Membru autentic


Group: Banned
Posts: 2.288
Joined: 24 May 02




Hmm la cat de repede se duc nu au avut tupeu sa le puna pret mai mare


--------------------
Intr-o apa adanca patru ochi luceste. Ce sa fie oare este doi de peste.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wwilly
post 19 Feb 2004, 22:31
Post #16


Membru


Group: Members
Posts: 113
Joined: 14 September 03
From: Arad




Am fost azi la service! Cand i-am zis inginerului care-i problema, m-a intrebat cati km am. am zis ca 6200 si ceva, :shock: ...asa s-a uitat ,si a zis sa o trag inaumtru, de unde a suit-o el pe elevator, iar de acolo a zis sa vb cu mecanicul! Mecanicul a tras de roti s-a uitat la toate maruntisurile de acolo ( bucse, pivoti) a zis ca totul pare OK, dopa care a luat un set de chei si a inceput sa stringa toate suruburile de pe acolo! M-ia spus (am vazut si eu) ca piulita de la axul bratului din dreapta era cam slabita... a mai strins si de altele, unele nici nu au miscat, si a zis ca numai asta putea fii. A deschis si capota, a mai strins si pe acolo, si gata ! Nu mai troncane tongue.gif Ciubuc 50 000 si la revedere, ne vedem la 10 000 km!

Au fost foarte amabili, am fost placut surprins, mai ales ca auzisem de la voi ca trebiue sa fii foarte hotarati cu ei sa nu te lasi dus cu vorba!


--------------------
SLZ Comfort - AR-XX-PTP
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MoneyTalks
post 20 Feb 2004, 00:37
Post #17


-


Group: Members
Posts: 2.712
Joined: 18 April 03
From: Ireland




wwilly >> depinde cum vorbesti cu ei :wink:


--------------------
Lexus ES300H 2020
Religia a aparut cind primul ticalos s-a intilnit cu primul prost

Never underestimate the power of stupidity in large groups
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAZ_TASMANIA
post 21 Feb 2004, 16:36
Post #18


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 November 03
From: IS




Dupa cinci incercari de reparatsie in Bucium shi inca una la noul service Dacia deschis in Iashi la Tester (Caremil) m-am lasat pagubash shi am fost la un mecanic bun.
Rezultatul: Cloncanitul venea precum spunea Marty (thx man) de la bucse bara stabilizatoare !!!! Le-am inlocuit pe toate 4 - in total m-a costat 60k lei + ce am dat la mecanic.
SFAT:
1) Nu incercatsi de unii singuri in parcare ca de pus inapoi e nasol !! Iar ca sa desfaci shuruburile pentru bucshele din centru itsi trebuie o cheie de 13 taiata pe jumate :shock: . Mecanicul la care am fost eu era dotat dat fiind ca mai schimbase la citeva SuperNove asha ceva.
2) Daca inlocuieshti bucshele din capatul barei stabilizatoare inlocuieshte-le shi pe cele de la mijloc ca la mine erau varza nu alta (toate 4 bucshele 022.gif ).
3) De cite ori te vei duce la Service DACIA de kkt itsi vor spune ca totu e OK sub mashina

REZULTAT: La cei 12300 km pe care ii am la bord se lasa in sfirshit linistea shi kaput clonkanit fatsa (Sper ca cele noi sa tsina TOTUSHI mai mult).
Se poate merge pe drumuri denivelate shi nu se mai aude nik. In sfirshit dupa cele 6 drumuri la service tot la un alt mecanic am ajuns dat fiind ca cei de la service Dacia sunt de tot kktu.

TIP: Bucshele bara stabilizatoare de la Solentza = Bucshele bara stabilizatoare de la SuperNova

Odata cu aceasta operatsie facuta shuruburile de pe sub mashina au mai suferit o stringere ca jucau cam cum vroiau ele - shi am fost DOAR de 6 ori in service "AUTORIZAT" cu ea pina acu 022.gif Te cam kk pe garantsia lor

Schimbarea bucshelor este solutsia atit pentru subiectul Probleme SLZ - "Clonkanit fatsa !" cit shi Probleme SLZ - "Troncaneli ciudate"

De postat postez doar aici. :wink:


--------------------
TOYOTA COROLLA 2008 - IS-XX-TAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Mihai007
post 24 Feb 2004, 14:13
Post #19


Membru autentic


Group: Members
Posts: 244
Joined: 13 February 03
From: Bucuresti




eu am avut acest cloncanit in perioada de garantie si mi-au schimbat la service o piesa care se numeste "pipa bieleta" ... nu a mai cloncanit dupa inlocuire deci cred ca asta a fost.


--------------------
Dacia SuperNova Rapsodie
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 24 Feb 2004, 14:15
Post #20


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




QUOTE

Rezultatul: Cloncanitul venea precum spunea Marty (thx man) de la bucse bara stabilizatoare !!!!

Cu multa placere! Totusi, meritele apartin lui AL, el fiind cel care m-a luminat in privinta cloncanitului si a remedierii defectului!


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Wolfmark
post 31 May 2004, 10:16
Post #21


Membru autentic


Group: Members
Posts: 642
Joined: 24 March 03




[quote]aviasol, tu de ce crezi ca mi-am schimbat singur bucsile ???? Tonea m-a anuntat p-un ton respectuos cum ca garantia la partile de cauciuc e de 6 luni de la data achizitiei. Tin sa te anunt ca bucsile costa 25 de mii/buc. alea din cap si 18 mii/buc. alea de mijloc. Nu stiu de ce am impresia ca IPSO te devalizeasa de cel putin o ora de manopera, adica 10 Euro + TVA. De schimbat, trebuiesc schimbate cele din capat, iti ia 10 minute la o roata, fara sa fie nevoie sa dai roata jos si fara chinuri. Iti trebuie un cricket cu tubulara de 13 si o fixa de 13, cu cot. Ai de desfacut...1 surub.[/quote]

Se cheama tzeapa :twisted:

Le-am schimbat weekend-ul asta (pe toate 4) la Meridian ... pe gratis. In urma postului tau ... dupa ce mi-am luat masina m-am asezat la coada, sa le platesc. Surpriza a fost ca totul s-a facut pe garantie (si am luat masina cam in acelasi timp ca si tine). Chiar mi-au trecut acest schimb in caietul de garantie al masinii biggrin.gif In plus la plecare cel de la receptie mi-a zis sa le fac scandal celor care mi-au facut revizia (Cobalcescu), pentru ca trebuiau schimbate la 10K.

Personal nu prea simt nici o diferentza intre zgomote. Iar de schimbat nu se schimba asa usor. Cel putzin in cazul meu a fost nevoie de 2 oameni ... si o ranga :? pentru cele de sub motor, cu masina urcata pe rampa.

Si citez din carnetul de garantie al masinii: Termenul de garanție pentru bateria de acumulatori si anvelope este de 6 luni de la vânzarea automobilului către client. Nicaieri nu zice 6 luni pentru bucsaraie...


--------------------
DACIA Solenza Scala 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Marty
post 31 May 2004, 10:26
Post #22


Membru cu privire de ansamblu


Group: Members
Posts: 5.840
Joined: 14 April 03
From: Corbu




Le-am schimbat Vineri iarasi. Aia de pe stinga era muci facuta, de fapt avea joc de cind o schimbasem data trecuta. Acu' sta beton. Si le-am schimbat singur. Tu le-ai schimbat si pe alea de pe mijloc, d-aia ai avut nevoie de 2 oameni si o ranga. Eu le-am schimbat doar p-alea de pe bascula


--------------------
Gillette De unica folosinta 2011 - B 999 NAM
Mindru absolvent de grup scolar.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 31 May 2004, 10:26
Post #23


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Timpul de manopera este de 0.70h pentru montare/demontare bara stabilizatoare cu verificarea tampoanelor de fixare si bucsilor de reazem. Inlocuirea a doua tampoane se taxeaza cu 0.50h de manopera, iar inlocuirea clemei de prindere cu 0.20h. Acum costul operatiei depinde de pretul orei de manopera in service, dar cred in cazul de fata, manopera face mai mult decat piesele.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djeduu24
post 31 May 2004, 13:17
Post #24


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




Salut,sunt utilizator nou al forum-ului.
Vis a vis de "cloncanit" pe fata....mai bine zis este un "hirjiit" ,care intradevar apare la deniveleri.
Masina are 900 Km !!! si chiar vreau sa gasesc o solutie...a intimpinat cineva aceiasi problema?

Multumesc


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 31 May 2004, 13:50
Post #25


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




mai da' cum dracu face clonkanitul ala pe denivelari? ca-s chiar curios, si a mea cloncane, da nu stiu ce are. daca atunci cand treci peste denivelari si masina e scoasa din viteze si tot cloncane, mai mult ca sigur e vorba de bucse bara stabilizatoare (sau alte bucsi), ca alea se duc cel mai repede, daca cloncanitul dispare cand scoti din viteze, trebe cautat pe la suportii motorului+cutiei, daca nici asta nu e solutia atunci "asa face toate dom'-le" pana o sa descoperi adevarata cauza, nu prea cred ca se pot fabrica masini asa proaste, pentru ca batrana mea berlina desi are 28 de ani nu cloncane nimic nejustificat pe ea. doar trepideaza la plecarea de pe loc, ca are placa de presiune busita.


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djeduu24
post 31 May 2004, 14:01
Post #26


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




cum " bucse bara stabilizatoare"??ca "hirjiia" de la 300 km !!! nou nouta...
cred ca e problema in alta parte....
am mai auzit de problema asta dar nu stiu rezolvare(nici nu am fost la service inca)


--------------------
la o masina straina daca se "baga" romanu' e tot DACIE...asa ca mai bine DACIE din start
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnsws
post 31 May 2004, 14:13
Post #27


Membru autentic


Group: Members
Posts: 593
Joined: 31 March 04
From: Bucuresti




da nu mi-ai raspuns la intrebare: harjaie si cand e scoasa din viteze? ca seamana foarte mult cu simptomele de la a mea, io zic mai bine sa speri sa fie bucsele alea.
vii la intalnirea de joi ?


--------------------
opel astra 2006 classic
astra la vista baby!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djeduu24
post 31 May 2004, 14:20
Post #28


Membru incepator


Group: Members
Posts: 7
Joined: 31 May 04
From: Bucuresti




nu am incercat scoasa din viteza dar am incercat cu piciorul pe ambreiaj...deci..acelasi lucru...paca sunt 2 table care se hirjiie una de alta si se aude din fata...parca face mai des cu volanul cotit .

in fine...ca idee am un prieten bun la EFE DACIA (mecanic) si nu are de ce sa ma pacaleasca..inca nu l-am sunat sa-l intreb de la ce este...dar cum am un raspuns vi-l dau...oricum legat de "tacanitul" la cele pe benzina la relanti(nu este cazul tau ca ai di'zel" ,mi-a spus ca nu exista solutie("asa este cutia de renault asta dupa SLZ...si ca la renault nu se aude ca este bine antifonata")-asta vis a vis de alte discutii de aici

nu stiu daca vin joi....sunt inca "incepator"-chiar de azi


--------------------
la o masina straina daca se "baga" romanu' e tot DACIE...asa ca mai bine DACIE din start
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
TAZ_TASMANIA
post 31 May 2004, 15:37
Post #29


Membru incepator


Group: Members
Posts: 54
Joined: 3 November 03
From: IS




[quote]cum " bucse bara stabilizatoare"??ca "hirjiia" de la 300 km !!! nou nouta[/quote]

mie au inceput sa imi faca de pe la 1000 km - sincer eu cred ca de la ele este :evil:


--------------------
TOYOTA COROLLA 2008 - IS-XX-TAZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bogdan_o
post 31 May 2004, 16:16
Post #30


om ca, din pacate, din ce in ce mai putini


Group: Members
Posts: 3.940
Joined: 23 May 03
From: Bucuresti




Sigur e de la bucse. Eu am cam 4500 km si, desi am mers destul de finut cu ea, au inceput sa faca galagie si la mine.


--------------------
Dacia SLZ 1.4 / Break CL
E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th July 2025 - 05:35
Forum Renault