Probleme indicator presiune ulei si temperatura apa
![]() ![]() ![]() |
Probleme indicator presiune ulei si temperatura apa
driverx |
![]()
Post
#1
|
||
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|||
Laurentiuu |
![]()
Post
#2
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
In general alimentarea electrica cu "+" se face pe firul rosu; "-" este cu fir negru; sondele au culori diferite de cele de alimentare. Cred ca cel ce a montat ceasurile a alimentat electric aparatele de pe "+" ce alimenteaza si becurile pt iluminatul de noapte. Eu zic sa refaci circuitul de montaj. "+" aparatelor il poti lua de pe alimentarea bobinei de inductie (e cel mai sigur caci dupa scoaterea cheii de contact acestea nu vor mai fi sub tensiune); "-" il iei de la masa masinii iar, "+" bec iluminare noapte, il iei de pe alimentarea luminilor de pozitie. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
driverx |
![]()
Post
#3
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Laurentiuu,
Candva mergea bine. Nu stiu ce sa intamplat. In rest ceasurile merg bine. Deci as elimina faza ca mecanicu a pus sarmele prost pe motor. Sa refac tot....pentru asta tre sa stiu fiecare sarma ce unde vine....habar nam. De identificat sarmele de becuri (ulei, apa), indicator (ulei apa) le-am gasit...dar nu stiu unde sa le pun. Plus ca daca scoteam cate un papuc din una din ceasuri....de obicei nu mai mergea nici unul.......efectiv nu am putut intelege ce e acolo.....prea ciudat... :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Daddy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Fiecare ceas are umatoarele contacte / papuci ;
- alimentarea ceasului cu + - alimentarea ceasului cu - - alimentarea cu + de la pozitie - fir sonda Ca sa le pricepi mai bine uite asa; alimentarea ceasului cu + are langa papuc stantat un + in tabla ceasului, alimentarea ceasului cu - este o masa pe caroseria ceasului, alimentarea cu + de la pozitie vine direct in spatele becului, fir de la sonda este marcat papucul cu un simbol ( stantat cu ceva mai ciudat, ca sa-ti fie cat de cat clar) |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
driverx |
![]()
Post
#5
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
hmm...as dezmembra tot si sa o iau de la capat....da' parca mie frica....vechiul proprietar a modificat foarte mult instalatia electrica...e plina de sarme masina...am mai pus si eu alarma + centralizata.....deja ma pierd in sarme..pe bune....
:shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
Daddy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru discret Group: Members Posts: 494 Joined: 29 April 04 From: Bacau ![]() |
Driverx daca treaba sta asa cum spui ai doua alternative;
1- te iei incet fir cu fir si verifici fiecare, cu multa rabdare 2 - cumpara un stingator si tine-l la indemana CU INSTALATIA ELECTRICA NU E DE GLUMIT.POATE SA-TI IA FOC MASINA ORICAND ! |
--------------------
Dacia
1300 F
1972
- BC-93-MAX Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#7
|
||
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Daca merg in dreapta inseamna ca - cumva - ai +12V pe firul de sonda. Dar daca nu aprinzi luminile ele functioneaza bine sau nu? Si _amandoua_ ceasurile se manifesta la fel? Oricum ar fi, subscriu si eu la ce a zis Daddy: "CU INSTALATIA ELECTRICA NU E DE GLUMIT.POATE SA-TI IA FOC MASINA ORICAND !" |
||
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|||
driverx |
![]()
Post
#8
|
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
Se pare ca ii lipsea o masa. Daca nu aprindeam farurile mergeau bine amandoua...cum aprindeam farurile, amanadoua sareau in dreapta. Mai umblasem eu mai demult in instalatia electrica si pe pare ca am uitat sa leg un fir inapoi. Din cate imi aduceam aminte era masa. Merge pe borna fix din mijlocul ceasurilor. Merg perfect acuma. Dar eu tot nu inteleg. Par gresit legate ceasurile. Dar macar am aduso inapoi la starea la care era de ani buni de zile.
M-am linistit. Pot sa imi continui linistit rodajul la motorasul meu de care sunt super incantat. Sper sa nu se modifice prea repede parametri. Merge prea bine acuma. Simt ca are putere (fata de cel vechi la care dansau pistoanele in camasa, lant distributie de asemenea) dar acuma nu o pot calca. Intrebare si dupa aia cred ca se poate inchide threadul. Dat fiind ca Clujul este un oras cu dealuri, ce recomandati? Merg cu 30-35 in a doua (la deal) sau mai bine putin subturata si in sarcina in viteza 3? Mentionez ca motorul are doar 50 km facuti. :shock: |
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|
paul_damian |
![]()
Post
#9
|
||
![]() Membru mult Group: Members Posts: 644 Joined: 21 April 04 From: Medias, Romania ![]() |
Unui motor NU ii place sa fie subturat, cel putin asa stiu eu. E drept ca nici supraturat, dar fiind vorba de rodaj sfatul meu e sa-l tii intre 2000 si 3000, adica regleaza-ti piciorul laugh.gif |
||
--------------------
Dacia
Sandero
Stepway, 2021 Ex Dacia Logan KissFM 1.4, 2008
Ex Dacia 1310, 1999 Ex Dacia 1100, 1969 |
|||
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 12th May 2025 - 01:51 |