Montare/demontare discuri frana si placute, schimb discuri de frana
![]() ![]() ![]() |
Montare/demontare discuri frana si placute, schimb discuri de frana
kalyyyyyy |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|||
OAP |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 808 Joined: 7 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Pai sa incep asa...ai dreptate e vorba de unul din sistemele de siguranta ale masinii...asa ca nu te juca...Sigur nu ai mai facut operatia asta asa ca mai bine chiama un prieten care se pricepe...o sa iti spun totusi cum se procedeaza....
1.asiguri masina cu cale la roti, tragi frana de mana (da sa functioneze), o ridici pe cric si pui o "capra" sub ea...se poate si numai pe cric dar e mai nesigur...deci atentie... 2.scoti roata..apoi ai nevoie de chei de 17, 19, si 24 de preferat inelare...scoti etrierul de frana si placutele..sa nu pierzi sigurantele si lamelele de otel 3.desfaci surubul de la bieleta de directie...aici ti-ar trebui o presa pentru depresarea pivotului...se poate si cu ciocanul dar atentie...LOVITURI LATERALE nu in capul surubului...dar mai bine presa... 4.desfaci suruburile de la pivoti si din nou presa (sau ciocan)..desfaci surubul de la planatara si o impingi usor in interior... 5. ajutat de un prieten si o ranga pusa sub bratul superior si sprijinita de lonjeron se ridica de bratul superior prin presarea arcului de pe telescop...in felul asta poti scoate butucul afara... 6. o sa ai nevoie din nou de presa (sau ciocan) sa scoti portfuzeta...apoi cu o cheie de 13 desfaci suruburile ce tin discul de frana.....cureti si speli bine tot...de preferat ar fi sa schimbi si rulmentii....apoi montezi butucul la loc fara sa uiti distantierul dintre rulmenti afara... 7.butucul montat se va pune pe masina ajutat din nou de prietenul cu ranga ce va presa din nou arcul si bratul superior tu il fixezi in pivoti,,..strangi apoi toate suruburile la loc (pivoti, bieleta de directie si planetara), montezi placutele de frana si sigurantele acestora In mare cam asta ar fi...DACA o sa crezi ca reusesti incearca dar daca nu ai un PLAN B in cazul in care ramai cu masina jumatate desfacuta mai bine mergi direct la Service sau la cineva care se pricepe sigur...mai e si frigul de afara... This post has been edited by OAP: 13 Dec 2006, 19:48 |
--------------------
.
.
. Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc mult,este exact ce am cerut,o explicatie in detaliu.Varianta cu schimbatul singur e planul 2 in caz ca mecaniccul in care am incredere ma mai amana a 3-a oara.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
Am fost la service si rezolvat,se poate inchide topicul.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 18th May 2025 - 21:25 |