Tzacanit ca de diesel la o benzina
![]() ![]() ![]() |
Tzacanit ca de diesel la o benzina
LiviuGeo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 10 November 05 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
- b 02345
|
|||
dyogenes |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
1. Avansul e corectreglat, cu stroboscop (sau macar cu bec) ? Ca daca e prea mare, apar niste "rateuri" aleatoare care zdruncina zdravan motorul (se aprinde amstecul cand pistonul e inca in urcare). de altfel foarte nefast pentru durata de viata a motorului respectiv.
2. Nu e bataie de cuzinet (ziceai ca motorul era OK) sau de tacheti? Ca alea mai seamana cu "torsul" unei mASINI diesel...? |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#3
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Zgomot de tractoras poate da si o toba de foc sparta. Am avut situatia in care de lene nu am urcat pe rampa, motorul pacanea ca un diesel. De uitat ma uitam sub ea si atit, totul parea in ordine, tobele erau la locul lor, urme de fum nu. Finalul a fost ca intr-o curba s-a desprins teava din toba si atunci sa te tii tractor in brazda.
Dar, tacanit de diesel de regula il provoaca joc mare de culbutori sau un avans marit de multe ori coroborat cu un joc mare la culbutori sau chiar cu o bataie de bolt in piston sau chiar de piston. Mai ales ca spune de trepidatii la relanti. Acuma din ce spune initiatorul ma prind ca nici notiuni prea avansate nu are, deci e posibil sa fie si numai culbutorii. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ssilviu |
![]()
Post
#4
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Din pacate nu am verificat daca intre timp nu s-a logat altcineva cu alt user si am postat direct. Eu sunt cel care a deschis topicul. Revin cu informatii noi: in ceea ce priveste mersul neregulat al motorului, m-am grabit sa trag concluziile. Dupa ce temperatura apei ajunge la 80 de grade, motorul nu mai are nici o problema. Dar pana atunci are in continuare un mers neregulat, evident, fara soc tras. Daca trag putin de soc isi revine. Atasez totusi niste poze cu carburatorul, poate imi spune si mie cineva cum pot sa reglez turatia de relanti.
In ceea ce priveste zgomotul, dupa mai multe ascultari, am urmatoarea impresie: cel mai pregnant de aude la relanti. Atunci cand maresc turatia, creste freceventa, dar parca nu in acelasi procent. Si deja la o turatie de peste 2500-3000, zgomotul nu mai este asa de tare, dar sesizabil totusi. Atasez un fisier cu zgomotul produs de motor. Este ultimul atasament, dati click dreapta si alegeti save as. Apoi schimbati din jpp in mp3 Intrebarea este daca se poate folosi masina in acest fel, am de facut maine vreo 300 de km si nu vreau sa raman pe undeva cu motorul bubuit. This post has been edited by ssilviu: 24 Nov 2006, 20:31 Attached thumbnail(s) Carb1.jpg ( Size: 228.97k ) Number of downloads: 629 carb2.jpg ( Size: 102.16k ) Number of downloads: 607 carb3.jpg ( Size: 183.23k ) Number of downloads: 541 carb4.jpg ( Size: 223.01k ) Number of downloads: 619 _nreg004.jpg ( Size: 679.31k ) Number of downloads: 598 |
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ssilviu |
![]()
Post
#5
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Dupa un drum de 300 de km cu masina, zgomotul nu mai este la fel de persistent, a mai scazut putin in intensitate, fiind mai greu de auzit acum la sarcina sau in turatie. Dar la renalti inca se aude foarte bine.
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
ssilviu |
![]()
Post
#6
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Masina are deja peste 1000 de km acum, zgomotul nu se mai aude asa rau insa este destul de pregnant la relanti si in sarcina la o turatia mica. In frana de motor nu este sesizabil decat tot la fel la turatii mici. Inca nu i-am dat de cap
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
dani_devito |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru extradat Group: Members Posts: 249 Joined: 24 October 06 From: Dublin ![]() |
Si eu am avut un tacanit la relanti, chiar cand am cumparat masina, inca am fost si la service cu ea sa regleze tacheti,dar fix pix, ca era de al o aparatoare e sub injectie si deasupra la electromotor , era fisurata putin, si la relanti incepea sa vibreze si facea ca dracu........
|
--------------------
Dacia / Fiat
Berlina Li / Punto SX
2003 / 2000
- SB 87 SDI .... 70 % din problemele masinii se datoreaza piesei dintre volan si scaun.
|
|
vi_escu |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru somnambul Group: Members Posts: 1.996 Joined: 13 November 04 From: republica procurorilor ![]() |
Daca nu gasesti alta posibilitate, poti creste turatia de relanti printr-o metoda mai putin ortodoxa: intinde cablul de acceleratie! Din pozele tale nu-mi dau seama cum se regleaza relantiul.
|
--------------------
Logan
ABS plus 1,6MPi
. 2007 Decat mult si fara rost mai bine putin si prost!
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Ar trebui sa aiba inca un surub mai subtire-cel similar amestecului la Carfil. Daca nu are, cel gros e de amestec iar reglajul ar trebui sa se faca din clpaeta. Daca il gasesti totusi pe cel subtire (prin zona talpii) reglajul se face cam asa: cu cel subtire defiletat 2,5 -3 ture se porneste motorul si se aduce din cel gros la 800 rpm(sau cit e relantiul recomandat la R9), dupa care se roteste stinga sau dreapta cel subtire cam 1/2 max 1 tura pina obtii turatia maxima. Dupa asta mai infiletezi acel surub cam 1/8 ture, atit cit turatia sa scada cu 30 rpm. Ultima operatie, reglezi din surubul gros relantiul la 800 sau cit e recomandat la R9.
Carburatorul tau e un Solex banuiesc. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ssilviu |
![]()
Post
#10
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
De reglajul ccarburatorului mi-am dat seama. Treaba e rezolvata. Dar tacanitul a ramas. Se poate sa aiba bataie fusta pistonului?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
FLP |
![]()
Post
#11
|
![]() Sef de trib Group: Members Posts: 1.120 Joined: 8 April 04 From: Bucuresti-Titan ![]() |
Cauta si un topic de-al meu "face de zici ca`i diesel la relanti" poate te ajuta
|
--------------------
.
.
. Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear |
|
ssilviu |
![]()
Post
#12
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Am rezolvat problema. Am inlocuit doar pistoanele si camasile, am corectat putin chiulasa ca era ovalizata si a disparut acel zgomot. Am pastrat insa arborele si cuzinetii. Acum stau si ma intreb, nu se poate ca pana la urma problema sa fi fost de la o montare proasta a motorului? Si acum cand a fost desfacut si facut la loc, sa se fi montat corect?
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
N-am boxe aici, deci n-am ascultat inregistrarea ta; era cam ca "de oala de lut lovita"? Aia e de piston.
Dispare prin intreruperea bujiei la cilindrul in cauza. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
ssilviu |
![]()
Post
#14
|
![]() F1 Man Group: Members Posts: 8.043 Joined: 11 June 04 From: Nicaieri ![]() |
Acum nu mai am cum sa verific, ma bucur ca am scapat de zgomot...
|
--------------------
Renault
Megane 2 GPL
2006 Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC Renault Clio 4.2 1.2 EDC Dacia Dokker 1.6 SCE GPL Dacia Logan 1.4 GPL |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th May 2025 - 23:00 |