DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> moare motoru

post 7 Jul 2004, 20:53
Post #1





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


scuzatzi grosimea basmului da simt ca e nevoe de toata povestea...

am de doo saptamani o dacie 1310 din 96 cu motor de 1600 facuta la comanda, cu carburator simplu (shi nou)
mia dato omu cu rezervoru aproape plin. a mers tzutz mashina pana intro zi cand eram pe blv unirii :cry: pe banda din stanga shi mia murit motoru.
trag pe dreapta. imping pana la un coltz de strada shi dau la keie. nimic! tot incercand asha vro 5-10 min, am apucat so pornesc. shi in final so duc acasa (doo intersectzii distantza, norocu meu). toate astea sau intamplat cam de cand am ramas cu rezervoru pe la jumate.

de atunci a inceput sami faca faza din ce in ce mai des. moare in mers. shi daca am noroc mai porneshte shi mai merg putzin. daca nu ..... nu mai vrea deloc sa porneasca.

am fo la un mecanic azi (cu greu am ajuns biggrin.gif ) shi mia umblat ala aproape toata ziua la ea. ba ca am apa in filtru de benzina. ba ca e infundata conducta.. ma rog.. toate astea rezolvate dau sa plec cu ea (dupa un eventual test, pe care la trecut cu brio) shi imi moare iar la doo intersectzii de mecanic. vine ala dupa mine : distantzieru improvizat la pompa de benzina. umbla el acolo. porneshte. merg cu ea la magazin, iau distantzier. il skimba.. totu ok. plec cu ea acasa. AJUNG cu ea acasa biggrin.gif mai shi plec cu ea pana la un prieten la vro 2-3 intersectzii distantza.. porma ma intorc cu ea acasa.. totu bine shi frumos.. numa ca nam ajuns cu ea acasa, imi moare iar. in fatza blocului biggrin.gif io vroiam so duc in spate smile.gif o las 2-3 ore (ca nu mai vroia deloc sa porneasca) porma iar sa plec cu ea: porneshte... inconjor cateva blocuri prin zona paici.. ies cu ea pe blvd. sa o duc mai departe putzin... nici nu ies bine shi iar moare :cry:


hai venitzi cu idei sa le inshir pe o foae sa le duc sa i le bag pe nas mecanicului smile.gif
saritzi cu intrebari, deshi nu o sa raspund la toate cred, penca snt bata in materie smile.gif


ps: motoru are probleme, mia zis omu cand am luato, mananca ulei smile.gif


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
viulian
post 7 Jul 2004, 21:24
Post #2


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Man, o fi nou carburatorul - dar mie imi suna clar a jiglere infundate.
Si eu patzesc asta, cand bag de pe la benzinarii suspecte - imi moare in mers cand scot din viteza - si nu tine relantiul deloc. Apoi dupa cateva chei, motoru merge ca si cand n-ar fi avut nimic (cred ca se duce guniul din jiglorul de relanti).

Daca la tine motorul manaca ulei, pe semne vapori de ulei ajung in carburator si-l infunda. Incearca metoda cu infundatul T-ului de la carburator (partea dinspre capacul de la tacheti) si din capac du un furtun de 40-50cm pana sub masina. Daca solutia asta temporara rezolva problema, atunci stii clar ca tre sa repari motorul..
Si daca asta ar fi problema, mai e un simptom. Cat timp uleiul e rece, masina merge bine (adica dimineata, sau dupa ce sta cateva ore pe dreapta). Cum se incinge uleiul (se formeaza vaporii aceeia), cum incepe sa se infunde.

PS:
vezi ca topicu asta mai e discutat pe forum in diverse locuri. Vezi si in celelate topicuri ce recomanda oamenii..


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 7 Jul 2004, 21:32
Post #3


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




Mie mi se intampla la fel, moare motorul daca nu las socul deschis macar pana accelerez la 50-60, sau daca nu merg macar 5 minute, 1-2 km cu el tras. In a doua se ineaca si crapa, oare ce o fi?
Daca merg cu socul tras, e ok dupa aia...


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 7 Jul 2004, 21:58
Post #4


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




RIon
Uleiul e rece si motorul pierde putere sa invinga forta de frecare in el insusi, dara-mi-te sa mai miste si masina..
La mine se intampla asta cand trebuie reglati tachetii (motorul pierde din putere cand sunt jocuri acolo) si astfel trebuie 'ajutat' cat timp e rece. Cam o luna/doua dupa ce ii reglez, merge fara soc tras cand plec de pe loc (ma rog, stau juma de minut/un minut de obicei, ca las motoru sa se unga nitel), dar dupa ce trec lunile, trebuie sa trag socu iar..

Posibil insa sa fie si alte cauze pentru acest simtom, dar la mine asta e reparatia.


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 7 Jul 2004, 22:01
Post #5


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




...poate trebuie reglati tachetii...mi-a mai zis cineva, o sa merg la mecanic sa incerc. daca nu ii reglez, se poate intampla/strica ceva?
e bai ca merg mult cu socul tras?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 7 Jul 2004, 22:36
Post #6





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


da intrebarea mea este.. dece nu mia facut asha pana la jumatea rezervorului???
la inceput cand am luato. am facut drumuri cu ea pana in pantelimon (comuna) shi inapoi... de mai multe ori... am mers catziva km frumoshi. shi na zis nici pssss nici mrrrr :shock:

ar mai fi o kestie: mashina a stat pe dreapta o luna shi ceva pana am luato io.


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
viulian
post 7 Jul 2004, 22:38
Post #7


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Nu e mult sa mergi cu el tras 2 km pana se incalzeste motorul..

Daca l-ai uita tras si ai merge asa cu el zeci de km, este naspa caci
1. risti sa iti inneci motorul (daca e tras prea mult)
2. benzina nearsa 'spala' uleiul de pe cilindrii ducand la scaderea calitatii ungerii => uzura prematura a motorului.. (nu stiu in _cat_ timp smile.gif dar teoretic asta se intampla).


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
viulian
post 7 Jul 2004, 22:40
Post #8


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




teomor, pai initial carburatorul era NOU.
In timp s-a incarcat cu mizerie, si in ultima vreme a inceput sa se infunde... Poate de aceea ti-a pus carburator nou ?! inainte sa ti-o vanda ?


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 7 Jul 2004, 22:40
Post #9


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




viulian, merci. Cu tachetii cum e?


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 7 Jul 2004, 22:48
Post #10





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


da e shi asta o idee... da inca mai vb cu fisu lu omu care mia vandut mashina ( el a mers cu ea in ultima vreme) shi daca deja mia vanduto, miar fi spus ca e nashpa. in skimb el a zis ca nu shtie,, o fi gunoaie... etc....

un taximestrist (zice el ca e shi mecanic de meserie) mia zis ca am gunoaie in rezervor (dat jos, curatzat etc...)
ar fi asta problema?


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
viulian
post 7 Jul 2004, 22:51
Post #11


Que ?


Group: Members
Posts: 356
Joined: 22 March 04
From: Bucuresti




Cu tachetii in sine - ce defecte pot cauza.. nu pot sa zic le zic sigur pe toate sad.gif.
Ideea e ca scoti motorul din regimul lui normal - si de aici:
1. pierdere de putere,
2. consum sporit, noxe (daca mergi la ITP),
3. faptul ca fortezi masina dimineata cand nu tragi suficinet socu - si strezi transmisia (ambreiaj, cutie).
...


--------------------
Dacia 1310S - CT-26-VID
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RIon
post 7 Jul 2004, 22:54
Post #12


pasionat


Group: Members
Posts: 2.835
Joined: 22 May 04
From: CJ




La ITP a fost super ok. O sa mai incerc, si o sa merg pana la un mecanic. Thanx again.


--------------------
Skoda Octavia 2 2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP - de CJ
www.raresion.ro
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
post 8 Jul 2004, 14:59
Post #13





Group:
Posts: 0
Joined: --


Warn: (0%) -----


daca vrea cineva sa shtie rezolvarea sa ma caute, nu shtiu unde, da sa ma caute peaici prin bucureshti biggrin.gif


--------------------
User is offlinePM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 8 Jul 2004, 21:08
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




[quote]da intrebarea mea este.. dece nu mia facut asha pana la jumatea rezervorului??? [/quote]
La problema ta nu vad decit doua variante:
1. Supapa buson rezervor obturata - se creaza vid in rezervor si pompa nu mai poate trage. Observa daca in momentul in care se opreste motorul, acul litrometrului din bord cade pe 0 (zero). Daca pica pe zero, e problema cu busonul. Incearca sa mergi fara buson si vezi daca mai face figuri.
2. Din cauza mizeriei si a apei din rezervor, se infunda sita sorbului. Multi mecanici, ca sa nu mai curete acea sita o rup asteptind mizeria in filtrul decantor.

P.S. Sint curios care din aceste doua variante este cauza problemei tale.
Nu umbla la carburatie inca pina nu te convingi de cele scrise mai sus.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blue
post 13 Jul 2004, 09:48
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 29 June 04
From: Cluj Napoca




Cred ca ma incadrez si eu in topicul asta....am si eu probleme asemanatoare: "masinuta merge struna"...dar nu dimineata, nu la prima cheie...cu socul tras la maxim, cu jigloare curatate, cu carburant bun(OMV), spritata cat trebuie, dat la cama, dimineata nu "o ia"! Tot stresez bateria in fiecare zi...ei dar dupa 10 chei nu mai am treaba toata ziua, chiar daca masina sta pe dreapta 5 ore si nu am mers cu ea decat 3 km, deci nu am incalzit bine motorul... Sa fie inteles..stiu cum sa fac pornirea la rece, dar nu tine...si in timpul zilei ma uimeste la prima cheie....ce poate fii ca deja am auzit atatea variante de la diferite persoana si ma gandesc ca ma depaseste chestia asta. Ma duc la mecanic! :wink: Merci!


--------------------
Sunt mandru ca sunt ardelean!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Astor
post 13 Jul 2004, 10:12
Post #16


Membru incepator


Group: Banned
Posts: 20
Joined: 2 July 04




Blue, la tine suna a sistem de aprindere defectuos (as incepe prin schimbarea platinii, condensator si daca nici asa nu scapi de probleme schimbi si bujiile & capacul de delcou).

Sau te duci intr-un service bun si iesi mai ieftin, dar dispare placerea de a te murdari. biggrin.gif


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 13 Jul 2004, 12:54
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Pentru inceput incearca sa inlocui dimineata capac delco tinut in portbagaj , tragei si o stegere inainte sa-l montezi- condensul posibil sa-ti faca necazuri


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 13 Jul 2004, 13:29
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
...\"masinuta merge struna\"...dar nu dimineata, nu la prima cheie...cu socul tras la maxim, cu jigloare curatate, cu carburant bun(OMV), spritata cat trebuie, dat la cama, dimineata nu \"o ia\"!

Nu ai probleme cu aprinderea. Problema este din alimentare. Schimba cuiul pontou. Poate la o stationare mai indelungata, cuiul se blocheaza pe inchis si nu mai alimenteaza C.N.C. Incearca intr-o dimineata, inainte de a da la cama, sa lovesti usor capacul carburatorului cu minerul unei surubelnite in locul unde este montat cuiul. Vezi ce rezultat ai.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blue
post 13 Jul 2004, 15:19
Post #19


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 29 June 04
From: Cluj Napoca




In ordine: am schimbat de curand bujiile, am si verificat fisele...dar am prin portbagaj platini noi si capac delcou, la fel si condensatorul de la bobina... o sa incerc singur si chestia asta. Cat despre cuiul pontou...o sa rog un mecanic sa se uite, aici nu ma pricep.. :wink: . Incerc orice, decat sa o "forjez" in fiecare dimineata, pana atunci multumiri si va tin la curent! Ceva tot trebuie sa fie...


--------------------
Sunt mandru ca sunt ardelean!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 13 Jul 2004, 16:48
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
Cat despre cuiul pontou...o sa rog un mecanic sa se uite...

Nu e mare filozofie. Scoti capacul carburatorului si-l intorci la 180 grade decit pozitia normala. Cuiul este actionat de plutitor. Il demontezi cu atentie si il sufli sa il slefuiesti pe cu scrum de tzigara.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dantes
post 14 Jul 2004, 09:27
Post #21


Membru


Group: Members
Posts: 3.312
Joined: 12 December 03
From: Tzaranoaia




Mie imi suna a pompa de benzina...nu iti mai tin supapele...iar pe langa astea, jigloarele din carb....

Identic am avut si eu...Rezolvare:
1. jigloare noi de bv (200k lei), si cui pontou nou (100k lei)
2. curatat, suflat, schimbat jigloarele la carb. cu cele de mai sus
3. schimbat pompa benzina, corpul superior doar, membrana, si sita.
4. Atentie cum pui clopotul la loc pe corpul superior...pana nu l-am etansat beton, nu baga benzina nici s-o tai.

Toate te ajung la aprox. 500k lei, dar sa stii ca merita...dupa 1 sapt. de stat pe dreapta, porneste la prima cheie!


--------------------
O masina oarecare . - .
Old school
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Blue
post 14 Jul 2004, 11:27
Post #22


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 29 June 04
From: Cluj Napoca




Ok, m-am "dat" aseara la EA cu surubelnita, am curatat jigloarele, am schimbat si condensatorul, platina e ok, bujiile la fel, dar am ajuns la acelasi rezultat. Eu am pompa de benzina noua (de rezerva) dar nu cred ca asta e problema. O sa schimb jigloarele si cuiul pontou, daca nu merge atunci "atentez" si la pompa de benzina. Mai incerc si revin....Pana atunci, multe multumiri!
Drum bun!


--------------------
Sunt mandru ca sunt ardelean!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 23:05
Forum Renault