moare motoru
![]() ![]() ![]() |
moare motoru
![]()
Post
#1
|
|||
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
|
||
-------------------- |
|||
viulian |
![]()
Post
#2
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Man, o fi nou carburatorul - dar mie imi suna clar a jiglere infundate.
Si eu patzesc asta, cand bag de pe la benzinarii suspecte - imi moare in mers cand scot din viteza - si nu tine relantiul deloc. Apoi dupa cateva chei, motoru merge ca si cand n-ar fi avut nimic (cred ca se duce guniul din jiglorul de relanti). Daca la tine motorul manaca ulei, pe semne vapori de ulei ajung in carburator si-l infunda. Incearca metoda cu infundatul T-ului de la carburator (partea dinspre capacul de la tacheti) si din capac du un furtun de 40-50cm pana sub masina. Daca solutia asta temporara rezolva problema, atunci stii clar ca tre sa repari motorul.. Si daca asta ar fi problema, mai e un simptom. Cat timp uleiul e rece, masina merge bine (adica dimineata, sau dupa ce sta cateva ore pe dreapta). Cum se incinge uleiul (se formeaza vaporii aceeia), cum incepe sa se infunde. PS: vezi ca topicu asta mai e discutat pe forum in diverse locuri. Vezi si in celelate topicuri ce recomanda oamenii.. |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
RIon |
![]()
Post
#3
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
Mie mi se intampla la fel, moare motorul daca nu las socul deschis macar pana accelerez la 50-60, sau daca nu merg macar 5 minute, 1-2 km cu el tras. In a doua se ineaca si crapa, oare ce o fi?
Daca merg cu socul tras, e ok dupa aia... |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
viulian |
![]()
Post
#4
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
RIon
Uleiul e rece si motorul pierde putere sa invinga forta de frecare in el insusi, dara-mi-te sa mai miste si masina.. La mine se intampla asta cand trebuie reglati tachetii (motorul pierde din putere cand sunt jocuri acolo) si astfel trebuie 'ajutat' cat timp e rece. Cam o luna/doua dupa ce ii reglez, merge fara soc tras cand plec de pe loc (ma rog, stau juma de minut/un minut de obicei, ca las motoru sa se unga nitel), dar dupa ce trec lunile, trebuie sa trag socu iar.. Posibil insa sa fie si alte cauze pentru acest simtom, dar la mine asta e reparatia. |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
RIon |
![]()
Post
#5
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
...poate trebuie reglati tachetii...mi-a mai zis cineva, o sa merg la mecanic sa incerc. daca nu ii reglez, se poate intampla/strica ceva?
e bai ca merg mult cu socul tras? |
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
da intrebarea mea este.. dece nu mia facut asha pana la jumatea rezervorului???
la inceput cand am luato. am facut drumuri cu ea pana in pantelimon (comuna) shi inapoi... de mai multe ori... am mers catziva km frumoshi. shi na zis nici pssss nici mrrrr :shock: ar mai fi o kestie: mashina a stat pe dreapta o luna shi ceva pana am luato io. |
-------------------- |
|
viulian |
![]()
Post
#7
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Nu e mult sa mergi cu el tras 2 km pana se incalzeste motorul..
Daca l-ai uita tras si ai merge asa cu el zeci de km, este naspa caci 1. risti sa iti inneci motorul (daca e tras prea mult) 2. benzina nearsa 'spala' uleiul de pe cilindrii ducand la scaderea calitatii ungerii => uzura prematura a motorului.. (nu stiu in _cat_ timp smile.gif dar teoretic asta se intampla). |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
viulian |
![]()
Post
#8
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
teomor, pai initial carburatorul era NOU.
In timp s-a incarcat cu mizerie, si in ultima vreme a inceput sa se infunde... Poate de aceea ti-a pus carburator nou ?! inainte sa ti-o vanda ? |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
RIon |
![]()
Post
#9
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
viulian, merci. Cu tachetii cum e?
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
da e shi asta o idee... da inca mai vb cu fisu lu omu care mia vandut mashina ( el a mers cu ea in ultima vreme) shi daca deja mia vanduto, miar fi spus ca e nashpa. in skimb el a zis ca nu shtie,, o fi gunoaie... etc....
un taximestrist (zice el ca e shi mecanic de meserie) mia zis ca am gunoaie in rezervor (dat jos, curatzat etc...) ar fi asta problema? |
-------------------- |
|
viulian |
![]()
Post
#11
|
![]() Que ? Group: Members Posts: 356 Joined: 22 March 04 From: Bucuresti ![]() |
Cu tachetii in sine - ce defecte pot cauza.. nu pot sa zic le zic sigur pe toate sad.gif.
Ideea e ca scoti motorul din regimul lui normal - si de aici: 1. pierdere de putere, 2. consum sporit, noxe (daca mergi la ITP), 3. faptul ca fortezi masina dimineata cand nu tragi suficinet socu - si strezi transmisia (ambreiaj, cutie). ... |
--------------------
Dacia
1310S
- CT-26-VID
|
|
RIon |
![]()
Post
#12
|
![]() pasionat Group: Members Posts: 2.835 Joined: 22 May 04 From: CJ ![]() |
La ITP a fost super ok. O sa mai incerc, si o sa merg pana la un mecanic. Thanx again.
|
--------------------
Skoda
Octavia 2
2005, TDI 160CP 2008, Ford Focus 115 CP
- de CJ www.raresion.ro
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Group: Posts: 0 Joined: -- Warn: (0%) ![]() ![]() |
daca vrea cineva sa shtie rezolvarea sa ma caute, nu shtiu unde, da sa ma caute peaici prin bucureshti biggrin.gif
|
-------------------- |
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
[quote]da intrebarea mea este.. dece nu mia facut asha pana la jumatea rezervorului??? [/quote]
La problema ta nu vad decit doua variante: 1. Supapa buson rezervor obturata - se creaza vid in rezervor si pompa nu mai poate trage. Observa daca in momentul in care se opreste motorul, acul litrometrului din bord cade pe 0 (zero). Daca pica pe zero, e problema cu busonul. Incearca sa mergi fara buson si vezi daca mai face figuri. 2. Din cauza mizeriei si a apei din rezervor, se infunda sita sorbului. Multi mecanici, ca sa nu mai curete acea sita o rup asteptind mizeria in filtrul decantor. P.S. Sint curios care din aceste doua variante este cauza problemei tale. Nu umbla la carburatie inca pina nu te convingi de cele scrise mai sus. |
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|
Blue |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 29 June 04 From: Cluj Napoca ![]() |
Cred ca ma incadrez si eu in topicul asta....am si eu probleme asemanatoare: "masinuta merge struna"...dar nu dimineata, nu la prima cheie...cu socul tras la maxim, cu jigloare curatate, cu carburant bun(OMV), spritata cat trebuie, dat la cama, dimineata nu "o ia"! Tot stresez bateria in fiecare zi...ei dar dupa 10 chei nu mai am treaba toata ziua, chiar daca masina sta pe dreapta 5 ore si nu am mers cu ea decat 3 km, deci nu am incalzit bine motorul... Sa fie inteles..stiu cum sa fac pornirea la rece, dar nu tine...si in timpul zilei ma uimeste la prima cheie....ce poate fii ca deja am auzit atatea variante de la diferite persoana si ma gandesc ca ma depaseste chestia asta. Ma duc la mecanic! :wink: Merci!
|
-------------------- Sunt mandru ca sunt ardelean!
|
|
Astor |
![]()
Post
#16
|
Membru incepator Group: Banned Posts: 20 Joined: 2 July 04 ![]() |
Blue, la tine suna a sistem de aprindere defectuos (as incepe prin schimbarea platinii, condensator si daca nici asa nu scapi de probleme schimbi si bujiile & capacul de delcou).
Sau te duci intr-un service bun si iesi mai ieftin, dar dispare placerea de a te murdari. biggrin.gif |
-------------------- |
|
Dyda |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Pentru inceput incearca sa inlocui dimineata capac delco tinut in portbagaj , tragei si o stegere inainte sa-l montezi- condensul posibil sa-ti faca necazuri
|
-------------------- Kox
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#18
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Nu ai probleme cu aprinderea. Problema este din alimentare. Schimba cuiul pontou. Poate la o stationare mai indelungata, cuiul se blocheaza pe inchis si nu mai alimenteaza C.N.C. Incearca intr-o dimineata, inainte de a da la cama, sa lovesti usor capacul carburatorului cu minerul unei surubelnite in locul unde este montat cuiul. Vezi ce rezultat ai. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
Blue |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 29 June 04 From: Cluj Napoca ![]() |
In ordine: am schimbat de curand bujiile, am si verificat fisele...dar am prin portbagaj platini noi si capac delcou, la fel si condensatorul de la bobina... o sa incerc singur si chestia asta. Cat despre cuiul pontou...o sa rog un mecanic sa se uite, aici nu ma pricep.. :wink: . Incerc orice, decat sa o "forjez" in fiecare dimineata, pana atunci multumiri si va tin la curent! Ceva tot trebuie sa fie...
|
-------------------- Sunt mandru ca sunt ardelean!
|
|
Laurentiuu |
![]()
Post
#20
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Nu e mare filozofie. Scoti capacul carburatorului si-l intorci la 180 grade decit pozitia normala. Cuiul este actionat de plutitor. Il demontezi cu atentie si il sufli sa il slefuiesti pe cu scrum de tzigara. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
dantes |
![]()
Post
#21
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Mie imi suna a pompa de benzina...nu iti mai tin supapele...iar pe langa astea, jigloarele din carb....
Identic am avut si eu...Rezolvare: 1. jigloare noi de bv (200k lei), si cui pontou nou (100k lei) 2. curatat, suflat, schimbat jigloarele la carb. cu cele de mai sus 3. schimbat pompa benzina, corpul superior doar, membrana, si sita. 4. Atentie cum pui clopotul la loc pe corpul superior...pana nu l-am etansat beton, nu baga benzina nici s-o tai. Toate te ajung la aprox. 500k lei, dar sa stii ca merita...dupa 1 sapt. de stat pe dreapta, porneste la prima cheie! |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
Blue |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 29 June 04 From: Cluj Napoca ![]() |
Ok, m-am "dat" aseara la EA cu surubelnita, am curatat jigloarele, am schimbat si condensatorul, platina e ok, bujiile la fel, dar am ajuns la acelasi rezultat. Eu am pompa de benzina noua (de rezerva) dar nu cred ca asta e problema. O sa schimb jigloarele si cuiul pontou, daca nu merge atunci "atentez" si la pompa de benzina. Mai incerc si revin....Pana atunci, multe multumiri!
Drum bun! |
-------------------- Sunt mandru ca sunt ardelean!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 10th May 2025 - 23:05 |