DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> cutia de viteze la 1310, trebuie sa schimb cutia?

darryus
post 15 Dec 2006, 12:46
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 15 December 06




salut!sunt incepator,am carnet de 1 an si o luna,si mai sunt incepator si pe forumul asta.sper ca am respectat regulile.amprobleme cu cutia de viteze,cand bag din 1 in a doua,suna ca si cum nu as apasa ambreiajul si de cele mai multe ori nu vrea sa mai iasa din a doua decat dupa ce opresc masina sau opresc motorul.si tata pateste din cand in cand,ca si mine,si are carnet de 10 ani,nu e vorba de turatia motorului,ca schimb viteza la viteza nepotrivita.daca ma poate ajuta cineva.multumesc


--------------------
dacia 1310 1994
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
omegabear
post 17 Dec 2006, 00:56
Post #2


membru


Group: Members
Posts: 116
Joined: 24 January 06
From: Bucuresti




Salut. La mine exact asta si era - nu apasam ambreiajul. De fapt pedala era pana in fund dar cablul se tinea in cateva fire, asa ca desi il reglam (cu joc de 2-3 mm), intr-o jumatate de ora firele se intindeau si de fapt nu mai debreia. Apoi pentru urmatorul drum iar il reglam... si tot asa... pana s-a rupt cablul... si-atunci m-am prins de ce caraia de mama focului cand bagam a doua cu pedala de ambreiaj pana-n fund, totusi. Verifica cablul de ambreiaj sa nu aibe mai mult de 3 mm cursa libera.


--------------------
DACIA 1310 L 1994 - B 10 AGE
"Nu are convingeri decât acela care n-a aprofundat nimic."
E. M. Cioran
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 17 Dec 2006, 23:14
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti