Nu mai Porneste, Dacia 1310
![]() ![]() ![]() |
Nu mai Porneste, Dacia 1310
ober |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 7 September 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310
1988
- GL 04 MIZ
|
|||
kasanova11141 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 9 October 06 ![]() |
bujiile se uda datorita lipsei scanteii sau a aprinderii defecuoase. verifica contactii de la platina.. dar vezi sa nu cumva sa o fi inecat-o.. daca ai dat mult la cheie, si presupun ca i-ai dat si spritz.. mai las-o nitzel si vezi daca porneste nu-i mai da spritz si fara soc
This post has been edited by kasanova11141: 12 Dec 2006, 19:06 |
--------------------
dacia
1300
1974 berlina
- BR-O1-YZF
|
|
ober |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 7 September 06 ![]() |
Am lasat-o o zi si o noapte si tot degeaba
Cum se curata delcoul ? |
--------------------
Dacia
1310
1988
- GL 04 MIZ
|
|
kasanova11141 |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 9 October 06 ![]() |
mai intai scoate firul care vine de la bobina la delcou si tine-l la cativa milimetri deasupra unui loc de masa.. si da-i la cheie si vezi daca ai scanteie. daca nu ai curata si tu platina regleaz-o la 0.4 mm.. si mai vorbim
|
--------------------
dacia
1300
1974 berlina
- BR-O1-YZF
|
|
fnp |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(ober @ 13 Dec 2006, 19:27) Înainte de toate verifică cum a spus "kasanova11141". Scoți fișa centrală din delcou, o ții la jumatate de centimetru de blocul motor și rogi pe cineva să incerce să pornescă. Trebuie să facă scântei. In general problemele vin de la capacul delcoului. Capacul este piesa de plastic (maro sau negru in general) in care intra 5 fișe , cate una de la fiecare bujie si una care vine de la bobina de inductie. Pt. demontare are 2 cleme metalice (una inspre motor si una inspre aripa) care elibereaza capacul. Se verifica pe interiorul capacului să nu aiba crăpături în plastic, starea celor 4 contacte metalice de pe margini si "carbunele" de pe mijloc - acesta trebuie sa ajunga pe "lulea". ATENTIE: daca scoți fișele din capac notează locul unde vine fiecare ca să le pui la loc în aceeași ordine. |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
kasanova11141 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 87 Joined: 9 October 06 ![]() |
nu faci rau daca verifici si capacul.. dar eu zic ca daca fura curent prin crapaturi motorul suta in mie va da rateuri.. dar omului nu-i porneste deloc motorul.din aceasta cauza am dat eu vina pe platina
|
--------------------
dacia
1300
1974 berlina
- BR-O1-YZF
|
|
fnp |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 446 Joined: 5 November 03 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(kasanova11141 @ 13 Dec 2006, 21:43) nu faci rau daca verifici si capacul.. dar eu zic ca daca fura curent prin crapaturi motorul suta in mie va da rateuri.. dar omului nu-i porneste deloc motorul.din aceasta cauza am dat eu vina pe platina El a întrebat și "cum se curăță delcoul?" de asta i-am scris toată "povestea". Am pățit să nu pornească și cum spui tu din cauza platinei (era deplasată - distanța prea mică) și din cauza capacului crăpat asociat cu ceva umezeală afară. |
--------------------
Dacia Logan
MCV 1.5 DCI 70CP
2007 Laureate + ABS
- B
|
|
ober |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 7 September 06 ![]() |
Va multumesc mult pentru raspunsuri
Maine dimineata ma apuc de mesterit ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1988
- GL 04 MIZ
|
|
ober |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 7 September 06 ![]() |
Din pacate nu am rezolvat
![]() Bujiile le-am scos le-am incalzit si cam atat Masina a pornit totusi dar nu avea putere nici macar la relanti nu statea calumea Am ramas cu ea in drum apoi am reusit sa o pornesc iar am dus-o in parcare cu chiu cu vai Acum cand e in relanti la 900 - 1000 ture vibreaza rau la fel si cand ajunge la 1500 si se aude un pacanit aiurea in motor Creca o sa iau alte bujii sa vad cum face ps . Capacul de la delcou e bun This post has been edited by ober: 15 Dec 2006, 11:41 |
--------------------
Dacia
1310
1988
- GL 04 MIZ
|
|
tabek |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 305 Joined: 23 June 05 From: Cluj Napoca ![]() |
La platina te-ai uitat? schimba bujiile, schimba si platina, regleaz-o la 0,4.
Capacul de delco esti sigur ca-i bun? Fise? |
--------------------
Dacia/Peugeot
1310L/307
1996/2006
- MM05HVM
|
|
ober |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 7 September 06 ![]() |
da Capacul e bun fisele par bune nu sunt crapate nu pierd curent
O sa schimb bujiile sa vad Platina nu stiu cum sa o reglez, poate gasesc vreun vecin sa ma ajute Daca nu atept sa iau banii si chem pe unu de la service ca m-am saturat ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1988
- GL 04 MIZ
|
|
ober |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 10 Joined: 7 September 06 ![]() |
Multumesc tuturor care au raspuns
Am schimbat capacul de la delcou care spre uimirea mea chiar era crapat (nu am observat), am schimbat fisele si bujiile . Acum merge bine ![]() |
--------------------
Dacia
1310
1988
- GL 04 MIZ
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 05:54 |