DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bateria.......

nh1980ro
post 8 Mar 2007, 00:42
Post #31


Membru


Group: Members
Posts: 3.612
Joined: 7 February 07
From: Togo-Togo.




@zanga Daca deconectezi bateria resetezi de fiecare data calculatorul masinii. In timpul functionarii calculatorul inregistreaza diverse modificari ale motorului pe masura ce acesta imbatraneste si diversi parametri. Daca resetezi calculatorul, cand pornesti el o sa plece cu valorile din fabrica. Acum nu stiu daca e un lucru rau sau bun ... smile.gif


--------------------
Kona/Renault Lana'i/Clio 3 2007/2009
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 8 Mar 2007, 11:49
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Este un lucru bun pentru ca erorile importante oricum sunt memorate de ECU si nu se sterg odata cu deconectarea bateriei . Dupa deconectare bine ar fi sa faci un drum leger si nu prin trafic ... oricum e bine sa-i faci o mica invatare cu si fara A/C ( dac ai ) ca sa stie la ce turatii sa-l tina cand il vei folosi !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
zanga
post 8 Mar 2007, 12:25
Post #33


Daciot solenzar


Group: Members
Posts: 972
Joined: 17 July 05
From: Bacau




Chiar eram curios daca are ceva daca deconectez bateria, deci e bine ca nu are nimic marius a mea e europa si nu are AC deci nu am ce sa o invatz tongue.gif stie ea destule...totusi incerc sa nu o deconectez foarte des...doar cand stiu ca sta mai mult si nu plec cu ea...


--------------------
Dacia Logan Preference - 2004 - BC ## MSU
Daca Ai Cap Iese Altfel

Esti prost si vrei sa te remarci? Aprinde proiectoarele!
Esti cel mai prost? Aprinde si stopul de ceata!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 8 Mar 2007, 12:38
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Deconectarea sa depaseasca 30 de min ! Si incearca in timpul asta cu ea deconectata sa dai o cheie ... sa se goleasca circuitul complet ... Apoi eu am schimbat si bornele si am mai tras o masa !
Stie cineva ... un indicator luminiscent de tip Vyper ar ajuta sa intretina bateria mai alerta ?? Ca asa ceva am vazut de la 65 - 85 ron ... si arata si bine !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 16 Mar 2007, 15:17
Post #35


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Intrebare tot legat oarecum de baterie : unde se duce o masa de la baterie ???
Intreb pentru ca eu am schimbat masa care venea de la baterie la blocul motor , dar nu am putut sa vad unde se duce cablul care se leaga in acelasi loc pe blocul motor . Deci ala unde se duce ???? La Clio / Logan unde sunt legate ??? Intreb pentru ca observ ca s-ar putea sa fie o problema universala cu masa pe masina si eu vreau sa o rezolv .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 7 Apr 2007, 20:27
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Ar mai fi o faza, parerea mea. Daca aveti baterie de amperaj mai mare, adica 60 sau 66Ah si faceti doar drumuri prin oras sau drumuri scurte, bateria o sa vi se descarce pt ca nu are cand sa se incarce fiind prea mare. Asa am patit si eu. Am pus baterie de 55Ah si merge brici. Are timp sa se incarce in oras si ajunge pt un mp3 si faruri peste cap. Eu avusesem baterie de 66Ah pe masina cand am cumparat-o. Repet parerea mea.


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 7 Apr 2007, 22:28
Post #37


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




QUOTE(nh1980ro @ 8 Mar 2007, 00:42)
@zanga Daca deconectezi bateria resetezi de fiecare data calculatorul masinii. In timpul functionarii calculatorul inregistreaza diverse modificari ale motorului pe masura ce acesta imbatraneste si diversi parametri. Daca resetezi calculatorul, cand pornesti el o sa plece cu valorile din fabrica. Acum nu stiu daca e un lucru rau sau bun ... smile.gif
*


QUOTE(marius80_eugen @ 8 Mar 2007, 11:49)
Este un lucru bun pentru ca erorile importante oricum sunt memorate de ECU si nu se sterg odata cu deconectarea bateriei . Dupa deconectare bine ar fi sa faci un drum leger si nu prin trafic ... oricum e bine sa-i faci o mica invatare cu si fara A/C ( dac ai ) ca sa stie la ce turatii sa-l tina cand il vei folosi !
*


mai, fratilor, m-ati bagat in ceata ... biggrin.gif !!! Deci de-aia merge mai bine masina mea cu A/C-ul pornit dupa ce i-am schimbat bateria ? De la 45 Ah la 50 Ah ? Pe bune, dati-mi si mie un link, daca nu va cer prea mult, daca s-a mai discutat, of course ... Ca imi faceti parere ca am vreun mic robotel sub capota. Eu stiam ca este un automat programabil care da niste valori la iesire, in functie de ceea ce primeste la intrare ! Deci daca pui A/C, isi ajusteaza parametrii singur, in functie de valorile presetate, "cablate", etc si de restul de factori cum ar fi "greutatea talpii soferului". Cum adica sa fac un drum lejer si nu prin trafic ? Si daca am o urgenta ce fac ? Nu stiam eu lucrul asta inainte de-a schimba bateria ca n-o mai faceam ... haideti, ma fratilor, chiar asa ? asta-i de bula !!!!!!!!!!! O fi plecand cu valorile de fabrica la schimbarea bateriei, dar ... stati asa ... la ce valori de fabrica va ganditi ? La timpii de injectie, sau la ce ? Ca aia-i o "mapa", o matrice cu n-spe valori ... Si ce parametri pot arata imbatranirea motorului ? La SLZ ma refer strict ! In afara de erori computerul de injectie n-are ce sa memoreze ...

Dar, daaar, astept un link, va rog, poate m-am informat eu gresit ...

This post has been edited by cristi.r: 7 Apr 2007, 22:35


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 8 Apr 2007, 12:53
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Eu asta stiu si am probat de mai multe ori . In nici un caz o deconectare de baterie nu este un lucru rau ! Puteti sa va convingeti daca aveti o benzina buna si dati drumul la A/C sa vedeti la ce turatie sta si apoi cu o benzina f proasta sa vedeti la fel . Apoi sa scoateti borna ( cu benzina proasta ) si dupa 5 min sa dati drumul la A/C sa vedeti daca mai tremura la fel si la ce turatie sta cu A/C mergand .
Faptul ca ai o baterie mai mare decat cea stock nu este o problema cat timp ai cu ce sa o stresezi ! Adica daca ai cu ce sa o si descarci , sa stii ca pt masina nu e o problema ca sa o incarce ! Ba chiar la masinile cu A/C daca bateria e slaba o fierbe din cauza incarcarii suplimentare .
Parametrii care pot arata imbatranirea motorului ? Pai nu cred ca exista decat uzarea motorului , noxele , infundarea evacuarii , a catalizatorului , ... Din punct de vedere electronic nu cred ca e ceva care sa arate acea imbatranire , pt ca de fapt de asta s-a si conceput acesta electronizare a masinilor . Pt ca ele sa functioneze in parametrii de fabrica toata viata si sa nu fie influentate de factori externi si de asta sunt stabilite si acele intervale de revizii , astfel incat masina sa functioneze mereu in aceeasi parametri ! La Solenza parerea mea este ca francezii au fost zgarciti si nu au vrtu sa o lase cu maparile performante pt ca nu cumva sa fie mai agila si mai sprintena decat Clio-ul lor . Acum se chinuie la "dricurile " si "frigiderele" astea sa le faca mai sprintene astfel incat sa ne arate ca si romanii cu ajutorul francezilor fac ceva de calitate .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 8 Apr 2007, 13:22
Post #39


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Pai si cine te opreste sa-=i faci o remapare ? Ca la cati bani ai bagat tu in masina aia ... biggrin.gif


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 8 Apr 2007, 14:35
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Cristi.r ... cine ti-a spus ca nu i-am facut ? icon_mrgreen.gif Ba mai mult , i-am schimbat ECU-ul cu unul de Logan 1.4 in care s-a scris softul de Solenza si maparile de Clio 1.4 , versiunea Sport .
De ce am schimbat cu totul ? Pentru ca ECU-ul meu era prea vechi ( versiune cica de DSN ) si nu suporta flash-tuning si de asta a trebuit schimbat .
Ca sa fiu on topic , eu acum am o baterie Varta Dinamic Sylver 63 Ah de care sunt multumit .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 8 Apr 2007, 17:48
Post #41


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Marius ... ce sa zic ... worship.gif toata stima !!! Poate-mi dai vreodata si mie vreun PM cu suma pe care ai investit-o in masina asta post-vanzare. Sunt tare curios !


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 8 Apr 2007, 18:14
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Eu am si acum bateria originala a masinii,care are trei ani si patru luni.Singura problema care am avut-o a fost in iarna 2004-2005 cand masina a stat nepornita cam doua-trei saptamani si s-a descarcat.Am pus-o la redresor si nu am mai avut nici o problema de atunci.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 8 Apr 2007, 22:36
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




Sfatul meu e sa te gandesti cat de curand la alta ca si pe mine era sa ma lase subit daca nu ma prindeam din timp . Sa o masori periodic ( cam o data pe sapt ) sa nu-ti faca vre-o surpriza neplacuta si nu uita ca anumiti senzori depind in mod direct de baterie si de capacitatea acesteia . Am inteles ca unii au avut probleme chiar si cu relantiul din aceasta cauza .


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 8 Apr 2007, 23:20
Post #44


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




O verific destul de des,cam o data pe luna.Atat incarcarea,cat si nivelul electrolitului.Ultima verificare a fost saptamana trecuta,cand a fost in parametri.Am curatat si bornele foarte bine.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 9 Apr 2007, 15:24
Post #45


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




He, he ... un singur element trebuie sa pice si gata bateria ta buna ... asa am zis si eu ... bagam mana-n foc pentru ce am pe masina ... Dar, acum ca vine vara, s-ar putea sa te tina ... Dar fara drumuri scurte prin oras cu A.C.-ul pornit (adica si aeroterma) ...


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 11 Apr 2007, 13:15
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Daca o baterie are un element dus,se vede in momentul cand pui aparatul de masura pe baterie si pornesti motorul.


P.S. Sa inteleg ca imi vrei raul? tongue.gif


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
toto
post 11 Apr 2007, 13:31
Post #47


Destul de fost membru


Group: Members
Posts: 432
Joined: 26 April 04
From: Bucuresti




daca o baterie are un element dus...eu zic ac nu mai pornesti motorul in veci...decat impins...
problema nu sunt acei 2 si ceva volti (per element) pierduti, ci curentul mare de pornire (de sute de amperi) pe care nu-l mai ai...

parerea mea...


--------------------
Honda CIVIC 5D 1.8 Sport M/T - '07
romania, frumoasa tara...pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 11 Apr 2007, 17:16
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Sa va intreb ceva, e voie sa impingi masina daca nu mai porneste de la baterie!


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 11 Apr 2007, 17:22
Post #49


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Nu știu dacă e voie, dar e total nerecomandat! biggrin.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 11 Apr 2007, 19:21
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Eu am auzit ca nu-i voie ca cica s-ar putea rupe distributia!


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 11 Apr 2007, 20:19
Post #51


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Dar tu n-ai carte la mașina aia?

DA, se poate rupe cureaua de distribuție, sau poate sări cu câțiva dinți de pe punct...

Încearcă să citești cele scrise deja pe forum...

This post has been edited by Catalin Marinarul: 11 Apr 2007, 21:21


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 11 Apr 2007, 20:33
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Marinarule tin sa te anunt ca nu toata lumea si-a cumparat masina de nou nouta si sa primeasca toata documentatia pt ea. Eu nu am cartea de utilizare a masinii, pe care o caut de o vreme ca disperatu` de altfel, si nu cunosc intru totu ce stie, deci... asa ma mai cultiv si eu de pe forumul asta!


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 11 Apr 2007, 20:44
Post #53


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Păi asta spun, cultivă-te citind ceea ce este scris în topicurile deja existente pe forum...
Folosește funcția CAUTĂ / SEARCH


Despre pornirea împinsă/tractată aici: http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopi...pornire++impins


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mark``
post 11 Apr 2007, 21:01
Post #54


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.826
Joined: 12 February 06
From: Tg.Mures




Apai pe linku ala toti se contrazic. Unu zice ca nu e bine s-o impingi, altu zice ba impinge-o ca a mea o pornit in 2 metri si nu o patit nimic. Cred ca mai bine nu o imping de loc si ii dau mai bine curent de la alta masina, eu asa zic!


--------------------
Dacia Spring 2023
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 11 Apr 2007, 21:19
Post #55


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Daca producatorul spune ca este interzisa pornirea motorului prin tractare sau impingere,atunci eu cred ca este bine sa respecti aceasta recomandare.Daca vrei sa-ti asumi niste riscuri inutile,este treaba ta,sunt banii tai etc.Mai bine dai banii pe niste cabluri de curent si daca ramai in drum rogi pe cineva sa te ajute.

This post has been edited by cristio_79: 11 Apr 2007, 21:20


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 11 Apr 2007, 22:05
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




E posibil ca bateria sa aiba curentul necesar pentru a porni dar sa nu aiba amperaj destul sa tina un amplificator pornit?
Duminica seara a mers perfect iar luni a inceput sa se aprinda si sa se stinga amplificatorul.
Cum pot sa-mi dau seama ca nu mai duce bateria amplificatorul?
Mentionez ca am bateria originala a masinii, care e fabricata pe la jumatatea anului 2004 ...


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristio_79
post 11 Apr 2007, 22:12
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 4.335
Joined: 28 September 05
From: CONSTANTA




Masoar-o si tu cu absolut toti consumatorii porniti(faza lunga,proiectoare,lumina ceata etc),atat la ralanti cat si in turatie si vezi cat are.Mergi la un electrician care stie exact ce trebuie sa faca.


--------------------
Citroen / Peugeot C3 / 308 SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020
Mai traiti? Bine...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 12 Apr 2007, 07:05
Post #58


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




QUOTE(sharkky @ 11 Apr 2007, 23:05)
E posibil ca bateria sa aiba curentul necesar pentru a porni dar sa nu aiba amperaj destul sa tina un amplificator pornit?

Nu cred. Demarorul "suge" cel puțin 100A pentru scurt timp din baterie. Ce stație ziceai că ai? rolleyes.gif
Mai degrabă aș suspecta niște contacte imperfecte pe undeva...
Asta după ce aș măsura tensiunea pe baterie.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sharkky
post 12 Apr 2007, 07:10
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.207
Joined: 11 July 05
From: Bucuresti




E vorba de Un JBL GTO2000 ...
Pai de contacte imperfecte nu cred sa fie vorba ca daca o las un pic pe High Pass merge bine, iar dupa aceea daca ii dau pe Low Pass merge foarte slab iar daca incerc sa dau mai tare incepe sa se stinga si sa se aprinda iar ...


--------------------
Dacia / Ford Solenza / Mondeo 2004 Clima / 2006 Ghia X, 2.0 Tdci - B XX XXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius80_eugen
post 12 Apr 2007, 08:51
Post #60


Membru autentic


Group: Members
Posts: 7.978
Joined: 9 December 05
From: Bucuresti




sharkky - verifica firul de comanda al statiei ! Eu sunt SIGUR ca ala e de vina ! De la player pana la statie vezi sa nu faca masa pe undeva sau sa nu fie prins bine ! Nu uita ca are +12 V pe el !!! ( mai scoate si baga la loc si sigurantele statiei ... sa nu aiba joc din cauza vibratiilor )
Sincer eu prea gasesc specificatiile statiei tale ... dar vezi ca poate nu ai destul curent .. pt LPF e clar ca-ti consuma mai mult curent si apar si vibratii mai mari !
Si NU , nu este posibil sa pornesti masina , dar sa nu-ti tina statia pornita , pt ca statia ta ca sa porneasca nu are nevoie de putere , ci abia dupa ce incepi sa-i dai semnal si cresti puterea consumata !


--------------------
Reno / de toate Reno 2003 - 2017
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 05:47
Forum Renault