Carburator, Care e mai bun
![]() ![]() ![]() |
Carburator, Care e mai bun
Fizz |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
32 IRM este pentru motoarele de 1300 ( 810.99 ), diferențele sunt următoarele: jiclorul principal este de 1.45 mm, iar distanța plutitorului față de capac este de 6 mm.
Cred că mai bine folosești 32 IRMA, părerea mea. Problema ta, poate avea mai multe cauze, CNC incorect, pompa de repriză nu debitează sufiecient, canale sau filtre înfundate, pompa de benzină nu debitează suficient. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Fizz |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila ![]() |
Chiar tipul asta de motor am( 810.99 ).Nivelul CNC e de 8 mm.Pompa de repriza
functioneaza impecabil(la cea mai mica actionare a acceleratiei) ,debit normal. Si totusi...... ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#4
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Dacă pompa de repriză e bună, problemele sunt de la altceva. Când ai spălat/curățat carburatorul ultima dată?
|
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Cel mai bun carburator de Dacia 1300 este SOLEX! Am avut unul pe masina pana s-a stricat de tot si am trecut pe Carfil. Apoi, n-am mai avut masina, am avut trabant! Parerea mea!
|
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Fizz, spui 8 mm intre capac si plutitor? E nivel mic in camera, caz in care poate da in nas. Regleaza la 7 mm.
32 IRM fata de 32 IRMA are cum ti s-a spus, alte jicloare. Se pot inlocui: jiclor principal de 145 cu 135 .. emulsorul (parca e F6? sitrebuiepus E...) si jiclorul de aer al sau cu 170 in loc de 155. In rest sint la fel. Nivelul se regleaza la 7 mm. Solex, da, e carburator mai "linistit" dar "benzinofag". ![]() |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Fizz |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila ![]() |
Problema a fost partial rezolvata.Pompa de benzina era vinovata.Am rezolvat-o; adica am schimbat corpul principal.Insa problema persista,dar nu mai da in nas asa tare.Mentionez ca am dat carbul jos si l-am curatat ca la carte, am refacut nivelul la 7 mm asa cum a precizat si diaconuliviu. Nu stiu cum sa scap de simptomul asta.La plecari de pe loc trebuie sa turez binisor motorul ca sa nu dea in nas.
Pt. ca discutia sa nu degenereze si sa devina off topic,rog operatorii sa mute postul la probleme tehnice. Multumesc! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
amc |
![]()
Post
#8
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
1. Nu intotdeauna plutitoarele au greutati egale, cel mai corect mi se pare reglarea nivelului din camera de nivel constant prin vizualizare directa. Nu pui suruburile la capacul carbului, dai la cama si vezi cat e nivelul. Carbul 32 IRMA are un plan inclinat in partea dinspre cuiul pontou. Nivelul benzinei (cand masina sta pe loc drept) trebuie sa fie pana la inceputul (partea inferioara) a acestui plan inclinat, maxim pana la mijlocul lui. Mai sus, deja risti consumuri mari. Sau, mai precis, cand nivelul e corect reglat, in CNC sunt 23 ml de benzina (masurati exact, cu o seringa).
Dupa stiinta mea, carburile 32 IRM au fost un rateu, aveau consumuri mari si performante proaste, de aceea au facut 32 IRMA - urile. (de care eu unul, sunt foarte multumit). Simptomele pe care le descrii, mai pot fi si de la aprindere, o scanteie prea slaba, care nu reuseste sa aprinda benzina dintr-un amestec bogat. Trebuie sa verifici bobina, condensatorul si fisele. Verificarea acestora se face in sistem clasic, renuntand la aprinderea electronica (daca ai asa ceva). Daca componenetele sunt OK, evident ca trebuie sa remontezi aprinderea electronica, ea fiind foarte utila mai ales acum pe timp de iarna. Succes! |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
sobolan |
![]() ![]()
Post
#10
|
![]() membru paros... Group: Members Posts: 8.242 Joined: 10 March 06 From: GL ![]() |
verifica jigleru ala cu bila ! de la ala da in nas !
|
--------------------
Logan-1.5dci-2017--
Golf mk5 - syncro - 2007--
Golf mk3-2.0 GTI-1993 colectionar de fiare vechi...
|
|
Fizz |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila ![]() |
Am sa incerc treaba cu aprinderea.Am aprindere electronica cu acumulare inductiva multiscanteie si intradevar scanteia nu e chiar asa puternica.Posibil sa fie bobina ca e model demontabil din ebonita.Cat despre jiglorul cu bila merge f. bine;da benzina la cea mai mica actionare a acceleratiei.
![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
tibip |
![]()
Post
#12
|
Membru Group: Members Posts: 132 Joined: 17 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
In legatura cu datul in nas: da jos aprinderea, si incearca mersul motorului pe platina, si condensator. Daca tot da in nas, atunci, e de la bobina. Daca nu da in nas, e de la aprindere. Si verifica si platina...
|
--------------------
Dacia
1310 TLX
1988
- numar simplu
|
|
Fizz |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila ![]() |
Dupa indelungi verificari problema sa rezolvat.
Am controlat minutios totul; si cum se intampla de obicei a fost ceva banal. Avansul static era reglat la zero dupa metoda cu becul. Am marit avansul cu aproximativ 4-5 grade fata de zero si pot sa spun ca nu mai da in nas, nici macar cand apa nu e trecuta de 40 de grade. Motorul trage foarte bine si sunt multumit! ![]() |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
argon |
![]()
Post
#14
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Inseamna ca ai motorul cam uzat, un motor bun ar trebui sa mearga cel mai bine la 0-1 grade. Mai e posibil sa fi fost reglat aiurea cu becul.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Fizz |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 77 Joined: 28 September 06 From: Braila ![]() |
Recunosc ,scoate ceva gaze si tacane la pornire;dar eu cred ca mai are viata.
Porneste la sfert pe orice vreme si presiunea la ulei nu scade sub 2 bar la relanti cu motorul cald.Ce e mai important e ca nu consuma ulei deloc. In octombrie am facut schimbul si am rulat 1300 km. fara sa completez macar un gram. |
--------------------
Dacia
1310 L
1999
|
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Ok, bine ca ai rezolvat, inchid aici. PM pentru obiectii.
|
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 17th July 2025 - 12:39 |