DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Carburator, Care e mai bun

Fizz
post 30 Dec 2006, 19:05
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




De curand sunt in posesia unui carburator CARFIL 32 IRM aproape nou.
Pe dacia mea 1300 am CARFIL 32 IRMA. Daca il inlocuiesc ,voi obtine rezultate mai bune in functionarea motorului , avand in vedere ca da in nas zilnic.
Cam care sunt diferentele intre cele doua?
Multumesc anticipat! smile.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 30 Dec 2006, 19:41
Post #2


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




32 IRM este pentru motoarele de 1300 ( 810.99 ), diferențele sunt următoarele: jiclorul principal este de 1.45 mm, iar distanța plutitorului față de capac este de 6 mm.
Cred că mai bine folosești 32 IRMA, părerea mea. Problema ta, poate avea mai multe cauze, CNC incorect, pompa de repriză nu debitează sufiecient, canale sau filtre înfundate, pompa de benzină nu debitează suficient.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fizz
post 30 Dec 2006, 19:56
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




Chiar tipul asta de motor am( 810.99 ).Nivelul CNC e de 8 mm.Pompa de repriza
functioneaza impecabil(la cea mai mica actionare a acceleratiei) ,debit normal.
Si totusi...... unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 30 Dec 2006, 20:55
Post #4


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Dacă pompa de repriză e bună, problemele sunt de la altceva. Când ai spălat/curățat carburatorul ultima dată?


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colombina29
post 30 Dec 2006, 21:33
Post #5


Membru cu FI(c)AT


Group: Members
Posts: 466
Joined: 3 June 06
From: Acasa




Cel mai bun carburator de Dacia 1300 este SOLEX! Am avut unul pe masina pana s-a stricat de tot si am trecut pe Carfil. Apoi, n-am mai avut masina, am avut trabant! Parerea mea!


--------------------
FIAT ALBEA Dynamic 2006 - "La rând"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 2 Jan 2007, 20:39
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Fizz, spui 8 mm intre capac si plutitor? E nivel mic in camera, caz in care poate da in nas. Regleaza la 7 mm.
32 IRM fata de 32 IRMA are cum ti s-a spus, alte jicloare. Se pot inlocui: jiclor principal de 145 cu 135 .. emulsorul (parca e F6? sitrebuiepus E...) si jiclorul de aer al sau cu 170 in loc de 155. In rest sint la fel.
Nivelul se regleaza la 7 mm.

Solex, da, e carburator mai "linistit" dar "benzinofag". blink.gif


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fizz
post 2 Jan 2007, 21:13
Post #7


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




Problema a fost partial rezolvata.Pompa de benzina era vinovata.Am rezolvat-o; adica am schimbat corpul principal.Insa problema persista,dar nu mai da in nas asa tare.Mentionez ca am dat carbul jos si l-am curatat ca la carte, am refacut nivelul la 7 mm asa cum a precizat si diaconuliviu. Nu stiu cum sa scap de simptomul asta.La plecari de pe loc trebuie sa turez binisor motorul ca sa nu dea in nas.

Pt. ca discutia sa nu degenereze si sa devina off topic,rog operatorii sa mute postul la probleme tehnice. Multumesc! smile.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
amc
post 2 Jan 2007, 21:20
Post #8


2 trancane


Group: Members
Posts: 603
Joined: 28 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(colombina29 @ 30 Dec 2006, 21:33)
Cel mai bun carburator de Dacia 1300 este SOLEX! Am avut unul pe masina pana s-a stricat de tot si am trecut pe Carfil. Apoi, n-am mai avut masina, am avut trabant! Parerea mea!
*


Parerea ta!


--------------------
YUGO Zavzta 2007/prestige - 1-B-NU-IS--chhh
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dyogenes
post 2 Jan 2007, 21:30
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 502
Joined: 23 August 05




1. Nu intotdeauna plutitoarele au greutati egale, cel mai corect mi se pare reglarea nivelului din camera de nivel constant prin vizualizare directa. Nu pui suruburile la capacul carbului, dai la cama si vezi cat e nivelul. Carbul 32 IRMA are un plan inclinat in partea dinspre cuiul pontou. Nivelul benzinei (cand masina sta pe loc drept) trebuie sa fie pana la inceputul (partea inferioara) a acestui plan inclinat, maxim pana la mijlocul lui. Mai sus, deja risti consumuri mari. Sau, mai precis, cand nivelul e corect reglat, in CNC sunt 23 ml de benzina (masurati exact, cu o seringa).

Dupa stiinta mea, carburile 32 IRM au fost un rateu, aveau consumuri mari si performante proaste, de aceea au facut 32 IRMA - urile. (de care eu unul, sunt foarte multumit).

Simptomele pe care le descrii, mai pot fi si de la aprindere, o scanteie prea slaba, care nu reuseste sa aprinda benzina dintr-un amestec bogat. Trebuie sa verifici bobina, condensatorul si fisele. Verificarea acestora se face in sistem clasic, renuntand la aprinderea electronica (daca ai asa ceva). Daca componenetele sunt OK, evident ca trebuie sa remontezi aprinderea electronica, ea fiind foarte utila mai ales acum pe timp de iarna. Succes!


--------------------
Dacia Logan 1.4 MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 2 Jan 2007, 22:09
Post #10


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




verifica jigleru ala cu bila ! de la ala da in nas !


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fizz
post 2 Jan 2007, 23:20
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




Am sa incerc treaba cu aprinderea.Am aprindere electronica cu acumulare inductiva multiscanteie si intradevar scanteia nu e chiar asa puternica.Posibil sa fie bobina ca e model demontabil din ebonita.Cat despre jiglorul cu bila merge f. bine;da benzina la cea mai mica actionare a acceleratiei. unsure.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tibip
post 3 Jan 2007, 11:48
Post #12


Membru


Group: Members
Posts: 132
Joined: 17 October 06
From: Cluj-Napoca




In legatura cu datul in nas: da jos aprinderea, si incearca mersul motorului pe platina, si condensator. Daca tot da in nas, atunci, e de la bobina. Daca nu da in nas, e de la aprindere. Si verifica si platina...


--------------------
Dacia 1310 TLX 1988 - numar simplu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fizz
post 11 Jan 2007, 19:12
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




Dupa indelungi verificari problema sa rezolvat.
Am controlat minutios totul; si cum se intampla de obicei a fost ceva banal.
Avansul static era reglat la zero dupa metoda cu becul.
Am marit avansul cu aproximativ 4-5 grade fata de zero si pot sa spun ca nu mai da in nas, nici macar cand apa nu e trecuta de 40 de grade.
Motorul trage foarte bine si sunt multumit! smile.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jan 2007, 19:15
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Inseamna ca ai motorul cam uzat, un motor bun ar trebui sa mearga cel mai bine la 0-1 grade. Mai e posibil sa fi fost reglat aiurea cu becul.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Fizz
post 11 Jan 2007, 19:24
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 77
Joined: 28 September 06
From: Braila




Recunosc ,scoate ceva gaze si tacane la pornire;dar eu cred ca mai are viata.
Porneste la sfert pe orice vreme si presiunea la ulei nu scade sub 2 bar la relanti cu motorul cald.Ce e mai important e ca nu consuma ulei deloc.
In octombrie am facut schimbul si am rulat 1300 km. fara sa completez macar un gram.


--------------------
Dacia 1310 L 1999
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 11 Jan 2007, 19:27
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Ok, bine ca ai rezolvat, inchid aici. PM pentru obiectii.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 17th July 2025 - 12:39
Forum Renault