Instalatie electrica plafoniera, Montare buton
![]() ![]() ![]() |
Instalatie electrica plafoniera, Montare buton
randomm |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|||
Ov |
![]()
Post
#2
|
![]() Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.512 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti ![]() |
pai butoanele care se pun pe stalpii din usa si care detecteaza deschiderea usii (sper ca am inteles bine la ce te referi) sunt niste butoane care fac un contact la masa cand nu sunt apasate, adica in momentul in care ai usa deschisa, firul (ca e doar unul) care iese din buton este conectat la caroserie. Prin urmare daca ai un bec cu un plus permanent si minus-ul legat la buton, cand vei deschide usa, se va aprinde.
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
randomm |
![]()
Post
#3
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Exact despre butoanele alea vorbeam eu. Mie mi se aprind plafonierele daca le dau eu din buton, si din ce am vazut in spatele lor au doar 2 fire (+ si masa banuiesc). Masa de la buton unde o conectez? Sper ca ai inteles ce am vrut sa spun. O sa aprofundez metoda de instalare a buzzer-ului, daca nu imi iese combinatia sau nu ma lamuresc, o sa stresez lumea de pe topicul respectiv. Deocamdata vreau sa inteleg cum montez butoanele.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
eellaa |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 28 September 06 ![]() |
Becurile acelea de pe plafon au un comutator pe ele.Lampa care o ai sa lumineze este legata tot timpu la +12V iar celalalt capat la comutator care comuta la masa.
Acel comutator pe o pozitie da direct la masa (printr-un surub ce tine ansamblul) iar pe cealalta pozitie tot la masa face legatura dar nu direct ci prin intermediul comutatorului din stalpul usii(pentru ca becul sa se aprinda trebuie sa ai si usa deschisa) |
--------------------
dacia
1310
1992 break
|
|
randomm |
![]()
Post
#5
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Dat fiind ca eu in locul unde aveam butoanele am o gaura, deci nici un fir care sa atarne pe acolo, imi poate da cineva o idee cum sa trag firul de masa pt buton? vreau sa il trag prin interior, nu prin afara, ascuns pe sub cheder si alte chestii de genul.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
EsTeTicu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 86 Joined: 3 November 06 From: Brașov ![]() |
QUOTE(randomm @ 8 Dec 2006, 18:07) Dat fiind ca eu in locul unde aveam butoanele am o gaura, deci nici un fir care sa atarne pe acolo, imi poate da cineva o idee cum sa trag firul de masa pt buton? vreau sa il trag prin interior, nu prin afara, ascuns pe sub cheder si alte chestii de genul. Pai il tragi prin interior, si il aduci sub preș cum ar veni, e o gaura de legatura si daca i-ai pus un papuc dinala cu șaiba il legi sub bord, sau undeva la caroserie (masă) Sper ca m-ai inteles. daca nu, pot sa incerc sa explic iar ![]() |
--------------------
Renault
Clio Symbol
2001
- PH 07 YXR Hell is empty. All devils are here!
|
|
randomm |
![]()
Post
#7
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Pai asta e problema mea: Cum il trag prin interior? ca mai mult ca sigur o sa se indoaie si o sa se agate pe acolo. Merge varianta cu sarma si cablu legat de un capat? Mai sunt si alte variante?
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
eellaa |
![]()
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 28 September 06 ![]() |
Da merge varianta cu sarma si dupa legi firele de un capat si le bagi.Dar nu e usor, e un pic de migala.Eu unu asa am reusit sa le trag.Partea frumoasa este ca nu trebuie sa dai nimc la oparte ca sa tragi firele(cel putin asa imi aduc eu aminte).
|
--------------------
dacia
1310
1992 break
|
|
randomm |
![]()
Post
#9
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
QUOTE(eellaa @ 9 Dec 2006, 00:12) Da merge varianta cu sarma si dupa legi firele de un capat si le bagi.Dar nu e usor, e un pic de migala.Eu unu asa am reusit sa le trag.Partea frumoasa este ca nu trebuie sa dai nimc la oparte ca sa tragi firele(cel putin asa imi aduc eu aminte). FIRELE? Nu e vorba de un singur fir? Deja m-ai bagat in ceata. Azi am facut probe cu plafoniera scoasa si alimentata la 12V si intradevar, daca fac masa pe surub, se aprinde becul. Mai am o intrebare: Are cineva idee ce tensiune trebuie sa imi ajunga la becurile pt iluminare numar? Am cumparat becuri din alea lunguiete din magazin si nu se aprind, ca sa fac proba sa vad daca am curent am pus un led facut sa mearga la 12V (pe plus am o rezistenta de 470) si se aprinde dar foarte slab. Daca trebuie sa imi ajunga 12V la becurile alea, in mod clar nu imi ajung. Stie cineva o posibila cauza? Precizez ca in spate imi merg toate becurile cum trebuie (frana, pozitie, ceata) |
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.178 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
de la lampa firele (+12V permanent si masa) + 12V se opreste udeva sub bord si se duce la regleta de + permanent care vine la buton trece prin stilpul plafonului apoi prin stilpul unde este gaura
vezi daca poti sa scoti cartonul care este pus pe stilp (pe unde se regleaza usa )si cauta firul (firele) pe acolo daca nu sint atunci tragi altele iti trebuie o sirma un pic otelita si multa rabdare This post has been edited by bygy007: 10 Dec 2006, 20:58 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
eellaa |
![]()
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 28 September 06 ![]() |
Am spus "firele" pentru ca sunt 2.Unul este cel care aduce plusul la acea lampa(bec) iar altul vine de la comutatorul din stalp(cel care face contact la masa cand se inchide usa).Restul iti dai seama cum functioneaza citind inca o data mai sus.
Si legat de lampa de la numar eu cred ca tu ai 12V acolo dar nu ai masa.Leaga si tu un bec de firul ce iti aduce 12V si pune-l la masa si daca se aprinde te apuci de cautat unde nu mai face bine contact la masa. This post has been edited by eellaa: 9 Dec 2006, 23:05 |
--------------------
dacia
1310
1992 break
|
|
randomm |
![]()
Post
#12
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Am reusit sa pun becurile la numar pe spate. eellaa ai avut dreptate, erau cam oxidate clemele unde ar fi trebuit sa faca becul contact. Dupa ce le-am curatat bine cu o surubelnita, s-au aprins si becurile. Unul e putin mai chior, dar pana o sa ajung la piese auto sa cumpar 2 lampi din alea noi, merge si asa. Firul care trebuie tras la masa urmeaza sa il cumpar luni, impreuna cu papucii aferenti si sa incep operatiunea "SARMA VESELA". Sper sa nu rup/scot nici un alt fir care se mai gaseste pe traseu. Va mai tin la curent cu realizarile mele epocale. Poate odata si odata o sa functioneze toate pe masina asta asa cum trebuie.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
randomm |
![]()
Post
#13
|
![]() Ex Dacia owner Group: Members Posts: 216 Joined: 27 June 06 From: Iasi ![]() |
Am rezolvat problema iluminarii si instalarii buzzer-ului. Topicul se poate inchide, asta daca nu considera un moderator ca ar mai fi de folos si altcuiva.
|
--------------------
Opel
Astra G
2000
- BT-03-TBF
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 19th May 2025 - 22:58 |