sunet in ... cutie ??
sunet in ... cutie ??
tibi_thomas |
21 Apr 2004, 08:55
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 43 Joined: 21 April 04 From: Cluj - Napoca |
|
||
--------------------
Dacia
Logan 1.5 dci
2007 Ambition
|
|||
GeorgeB |
21 Apr 2004, 08:57
Post
#2
|
the 7 stars of Pleiades constellation Group: Members Posts: 1.870 Joined: 7 January 03 From: Bucuresti |
sunet SPORT !
|
--------------------
SUBARU
Legacy 2.5
- --- L7 2.5 all in black - edition -
|
|
Ov |
21 Apr 2004, 11:07
Post
#3
|
Academician doctor inginer, savant de renume mondial Group: Moderatori Posts: 7.455 Joined: 11 November 03 From: Bucuresti |
cred ca a vrut sa zica sUport
|
--------------------
Dacia
1300
1972 when life gives you lemon, make lemonade
|
|
bogdan_o |
21 Apr 2004, 11:18
Post
#4
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Daca sunetul e insotit si de o usoara agatare la trecrea dintr-o viteza in alta e semn de sincron pe duca. In cazul tau sincronul de a II-a e cam obosit.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
dio |
28 Apr 2004, 15:53
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 10 December 03 From: Timisoara |
Patesc si io ceva in genul ala. Cateodata... Pare sa se intample mai des cand schimb ca la berlina, fara sa fie motorul prea turat...
Intrebarea mea ii: Tot sincronul sa fie de vine, sau vechile metehne? daca schimb la peste 3 mii de ture nu mai suna... Pareri??? Multumesc, Doru |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- TM Succese nebanuite!
|
|
guvernul |
28 Apr 2004, 16:19
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 155 Joined: 30 April 03 |
100% ambreiajul e de vina. Asa zice si cartea tehnica a SLZ - ei dau si solutia - schimbarea ambreiajului sau a intregii CV. Exista insa un risc sa mergi cu el sa-l schimbe in service caci s-ar putea sa nimeresti o lucrare care mai mult sa strice - sa nu mai nimereasca CV sau AMBR la fix. Dar pe de alta parte, stand asa cu ea risti sa strici ceva mai mult decat AMBR - sincroanele de exemplu.
|
-------------------- |
|
bogdan_o |
28 Apr 2004, 21:05
Post
#7
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Pai o suna si la peste 3000 de ture, dar nu il mai auzi tu . Acum serios, la mine cand bag in a doua simt ca intra mai greu decat in restul vitezelor, insa depinde de cum bag in viteza. Daca trag un pic spre mine si fac miscarea mai lent nu se mai simt. Daca bag mai sportiv si nu trag bine spre mine atunci simt. Insa nu se aude nimic.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
dio |
29 Apr 2004, 11:53
Post
#8
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 10 December 03 From: Timisoara |
Deh... De-o vreme nu mai se aude... ii o chestie nereproductibila, deocamdata, si de-aia nu indraznesc sa ma duc in sevice... O sa fiu atent la cum bag in a doua, sa vedem daca are legatura cu sunetul... ca daca asta ii, va trebui sa imi formez mana mai bine
Mersi de idee, doru |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- TM Succese nebanuite!
|
|
SwatKat |
28 Jun 2004, 15:43
Post
#9
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.087 Joined: 22 June 04 From: eterna si fascinanta RO |
parca se aude si la mine. da asta mi se pare ca atunci cand apas pe acceleratie.... si numai cand pornesc de pe loc... oricum se mai aude si cand dau drumul repede la frana si cand rotesc volanul pe loc....
|
--------------------
Skoda
O3 FL 1.4TSI DSG
2017 Ex -M2.2, 1.5/100
|
|
EvilOne |
28 Jun 2004, 23:20
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 325 Joined: 23 December 03 From: Bucuresti/Alexandria |
Hai sa arunci si io o intrebare sa nu mai deschid alt topic. La DSN este imposibil sa bag din a 2-a in a 4-a. Am incercat si cu dublu-debreiaj si nimic. Ciriie de zici ca se rupe. Vreo idee?
|
--------------------
Reno
Megan Sedan (coaja) 1.6
2008 156
|
|
nvmirel |
29 Jun 2004, 07:23
Post
#11
|
Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 7 May 04 From: Bucuresti |
tibi_thomas
Asa facea si a mea in primii 7-8000 km, dar am intrebat si eu pe ici pe colo, meseriasi si altii si mi-au spus ca face asa deoarece pinionul din grupul conic sincronizat ajunge foarte repede la o turatie mare (de la turatie 0) si ca in timp ajunge la un anume grad de uzura (normala) si nu se mai aude. Asa a fost :wink: Pentru EvilOne S-ar putea sa fie ambreiajul dus. Fuguta in service. Teoretic la o turatie si o viteza relativ mare poti sa faci cu schimbatorul ce vrei (mai putin 1 si marsarier). Adica in jur de 40-50 km/h poti sa schimbi oricare din treptele de inainte fara probleme. Ca nu trage in a 5-a sau ca e prea turata in a 2-a este adevarat, dar sa nu poti sa introduci intr-o treapta NU E BINE. Parerea mea biggrin.gif |
--------------------
Dacia
Solenza
|
|
SGN_1310 |
29 Jun 2004, 07:28
Post
#12
|
sgn_1310 Group: Banned Posts: 484 Joined: 9 June 03 From: Buftea, judetul CALIFORNIA |
Eu zic ca e un pitic ofticos in cutia aia . De nervi shi plictiseala i'a doua sincroane in crengi shi loveste cu ele in ce apuca numa ca sa ii enerveze pe soferii romani care au impresia ca dacia e masina confortabila. Desi v'ati astepta ca nanitu' sa o fi luat pe ulei, un lucru pare sa demonstreze ca de la atata unsoare l'a bufnit colesterolu pe urechi shi i'a creeat o urticarie care ii determina sa faca zgomotul asta.
|
--------------------
Dacia
1310
- B-xx-XSK Inaction it's a weapon of mass destruction.....
Agitatorul sef! |
|
Night |
29 Jun 2004, 08:39
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 7 June 04 |
Mi se intampla uneori cand bag in marsarier, sa nu o ia din prima si sa trebuiasca sa mai incerc odata, moment in care se simte un click.Este normal?
|
-------------------- |
|
sstanescu |
29 Jun 2004, 09:18
Post
#14
|
Membru autentic Group: Members Posts: 681 Joined: 5 July 02 From: Bucuresti |
EvilOne, e ceva in neregula la tine. Eu fac frecvent manevra, ca plec mai tare sa pot schimba benzile pe acceleratie, ma duc dincolo de 60 insa apoi ma linistesc sa nu iau radar, asa ca trec direct 2-4. Manevra normala de schimbare de treapta, fara nici o problema.
Ca vad ca sunt probleme si cu marsarierul, la DSN-ul meu o singura data am carait-o cand am incercat sa bag reverse insa cu masina care inca se deplasa destul de consistent in fata. Caraieli mai incaseaza cutia ca am zile in care nu prea-mi iese schimbarea rapida a treptelor (am senzatia ca sunt uneori defazat si incep sa ridic amreiajul cand mana inca nu a cuplat treapta pana la capat). Dar astea tin de prostul de e la volan, nu de cutie... |
--------------------
Dacia
SupeRNova Clima
- B-92-SLC
|
|
Maf |
29 Jun 2004, 09:19
Post
#15
|
Membru Group: Members Posts: 169 Joined: 10 January 03 From: Bucuresti |
La mine intra tot timpul din prima numai ca, daca fac o pauza mai mare de 15-20sec inainte de a baga in marsarier, se aude un zgomot(click,grr) ca si cum nu ar fi sicronizata(stiu ca nu este sincronizat marsharier!)
Altfel, daca imediat ce am scos din viteza bag in marsarier merge ca unsa. E okei comportamentul? |
--------------------
Dacia
Solenza Clima
- B-00-XXX
|
|
Tudor B |
29 Jun 2004, 09:25
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.639 Joined: 7 August 03 From: Cluj-Napoca |
Si la a mea cloncane in 1 si 2 de noua iar cand bag in marsarier si ma grabesc sa o bag imediat ce apas ambreiajul (deci cu el apasat la podea) nu-i convine, cloncane sau face mai rau, daca apas ambreiajul si astept o secunda merge unsa. La DSN n-am avut astfel de probleme. :vmad:
|
--------------------
DACIA
GOLAN
Laureate 1.4 MPI
- CJ 00 TUD "Wellcome to the desert of the real"
|
|
Bihomoldoveanul |
29 Jun 2004, 09:32
Post
#17
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 515 Joined: 31 December 03 From: Bucuresti |
Se intimpla asa pentru ca s-au asezat prost pinioanele. Asta daca ti se intimpla rar. Cind mai patesti asta, in loc sa tragi de schimbator sa-l rupi smile.gif, mentine presiune pe schimbator in directia in care trebuie sa intre in marsarier si ridica o idee abreiajul, doar cit sa se produca contact in cutie, si CLACK intra in viteza. No muss no fuss. |
||
--------------------
Dacia Solenza
Scala 1.4 MPI
|
|||
Night |
29 Jun 2004, 09:40
Post
#18
|
Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 7 June 04 |
sencs...iti dai seama ca nu trag ca animalul de el biggrin.gif
oricum, poate ca o sa se mai obisnuiasca dupa ce nu va mai fi noua. |
-------------------- |
|
klaus |
29 Jun 2004, 10:08
Post
#19
|
步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti |
Pentru cei care le mai face cate un click mai discret, in tra mai greu (DSN, SLZ) ii sfatuiesc inainte de toate sa se duca sa fac un reglaj al manetei schimbatorului de viteze
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
bogdan_o |
29 Jun 2004, 12:34
Post
#20
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Eu am patit alta treaba cu cutia de viteze. Am vrut sa plec de la un semafor si nu a vrut nici moarta sa intre in treapta I. Oricat as fi impins de schimbator. Asa ca am plecat cu a doua de pe loc (ca deja aia din spate faceau spume). La urmatorul semafor a intrat bine in treapta I si de atunci (cam vreo luna) nu a mai facut niciodata faza.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
dio |
15 Jul 2004, 16:01
Post
#21
|
Membru incepator Group: Members Posts: 45 Joined: 10 December 03 From: Timisoara |
Hello Dacia Gurus,
Iaca-ta am facut revizia de 10k, si binenteles am intrebat maimuta mecanic ce-i cu zgomotul dintre I si a IIa, dintre a II a si a IIIa, dintre reverse si I... etc... Ei bine, poate nu ati fost atenti, raspunsul este: "e normal! suna cand cupleaza discu'". Asa ca m-am "linistit" dupa care, mai facand omul niste teste prin atelier, s-a apucat si mi-a umblat un pic la reglajul ambreajului. Drept urmare, acum, am scapat de cloncanit intre aIIa si aIIIa, iar intre I si a II nu mai suna chiar asa de des, deci clar, un improvement... Vreau sa aud pareri daca asta ii o rezolvare, au ba... Succese, |
--------------------
Dacia
Logan Ambition
- TM Succese nebanuite!
|
|
bogdan_o |
15 Jul 2004, 16:10
Post
#22
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Reglaj la ambreiaj nu avea cum sa faca decat sa mai intinda putin cablul. Daca nu mai afce nimic, e clar ca e o imbunatatire. Insa, daca cablul ambreiajului nu era bine intins trebuia sa agatate in cam toate treptele de viteza.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
FLEX |
15 Jul 2004, 19:48
Post
#23
|
Membru autentic Group: Members Posts: 570 Joined: 14 November 03 From: Bucuresti |
Depande ... de regula cupleaza mult mai usor in treptele mari, chiar cu cablul ambreiajului moale ... din treptele mici iti dai seama ca e ceva in neregula, fiindca si demultiplicarea e mare ...
|
--------------------
Daewoo Matiz
Fiat 600D "Inainte de a cumpara sau utiliza un produs cititi cu atentie instructiunile de utilizare"
|
|
bogdan_o |
15 Jul 2004, 23:55
Post
#24
|
om ca, din pacate, din ce in ce mai putini Group: Members Posts: 3.940 Joined: 23 May 03 From: Bucuresti |
Dupa cum am aflat dupa experienta cea mai recenta cu break-ul, cel mai bine iti dai seama daca e de vina sau nu cablul cupland in marsarier. Daca caraie e clar ca e cablul. Bine, cauze ar mai fi, dar in general trebuie intins cablul.
|
--------------------
Dacia
SLZ 1.4 / Break CL E bine sa fii multumit cu ceea ce ai, dar nu si de ceea ce esti (Sir James MacKintosh)
|
|
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2024 - 15:32 |