DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Faza scurta, obligativitatea folosirii luminilor de intalnire

Kunt
post 20 Dec 2006, 23:41
Post #31


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




La mine au fost reglate inca de la inceput si acum sunt la fel. Dimpotriva farurile, dupa parerea mea si nu numai, sunt unul din punctele forte ale loganului.



--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wader
post 21 Dec 2006, 09:09
Post #32


membru suspendat


Group: Members
Posts: 21
Joined: 18 November 06




Posibil, dar parca sunt cam multi.

Ma refer la cei care nu stiu sa jongleze cu butonul de reglat farurile ...


--------------------
Dacia 1310L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 21 Dec 2006, 09:38
Post #33


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(FLP @ 20 Dec 2006, 12:46)
...Politia nu ar trebui sa ii amendeze ?
*

Politie...!? Avem asa ceva? (mai e mult de lucru...)

QUOTE(KTC @ 20 Dec 2006, 12:49)
...Si inca o chestie deranjanta, cand intri intr-o depasire si iti vine ceva din fata cu farurile aprinse nu poti aprecia prea bine distanta...
*

Si daca cel din fata are farurile stinse cum apreciezi distanta? Iti spun eu... pe-'nserat cind nu e 'nici ziua nici noapte' (cind unii aprind farurile, altii nu) sa intri intr-o depasire si sa-ti vina unul din fata cu o masina gri fara lumini sa vezi ce distante mai apreciezi atunci... Daca scapi ai sa-l injuri un sfert de ora dupa care ii multumesti lu' Domnu' ca ai scapat...


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wader
post 21 Dec 2006, 10:01
Post #34


membru suspendat


Group: Members
Posts: 21
Joined: 18 November 06




Masina mea are culoarea GRI !!! party.gif


--------------------
Dacia 1310L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mariuscond
post 21 Dec 2006, 10:52
Post #35


Membru incomod


Group: Members
Posts: 1.373
Joined: 3 November 05
From: Bucuresti




Da, dar tu aprinzi farurile... (Nu?!)


--------------------
dacia Logan dizăl - B52
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wader
post 21 Dec 2006, 11:14
Post #36


membru suspendat


Group: Members
Posts: 21
Joined: 18 November 06




Ba da !! cool.gif


--------------------
Dacia 1310L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 21 Dec 2006, 13:14
Post #37


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




QUOTE(wader @ 21 Dec 2006, 09:11)
Ma refer la cei care nu stiu sa jongleze cu butonul de reglat farurile ...
*


Și nu ți se pare incorect să afirmi că mașina (Logan, respectiv Matiz, pe care le-ai acuzat mai devreme că nu au farurile "bune") e de vină, când de fapt sunt șoferii?


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
wader
post 21 Dec 2006, 13:19
Post #38


membru suspendat


Group: Members
Posts: 21
Joined: 18 November 06




Normal ca nu masinile n-au nici o vina. Dar totusi cei care le conduc ar trebui sa verifice. 053.gif


--------------------
Dacia 1310L 1998
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 21 Dec 2006, 13:21
Post #39


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(wader @ 20 Dec 2006, 18:32)
...Loganul si Matizul au farurile orientate catre stele.Din fabrica....
*

QUOTE(wader @ 21 Dec 2006, 13:19)
Normal ca nu masinile n-au nici o vina...
*

Da, ramane cum am stabilit...

This post has been edited by vijelie: 21 Dec 2006, 13:21


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DFA
post 21 Dec 2006, 13:38
Post #40


moderator://DC/Logan


Group: Moderatori
Posts: 3.559
Joined: 30 September 05
From: Buzău, RO




Foarte consecventă atitudinea...


--------------------
Logan III Comfort ECO-G 100cp 2021 sedan - 27 Iul 2021
Logan III Comfort ECO-G 100, Bleu Iron, 16" Amaris, MediaNav, P. sc. încălz.+Climă, P. Comfort, P. Park. 2, volan piele, geam. el. sp.
ex Logan I 1.5
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 24 Dec 2006, 23:49
Post #41


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Dupa 1000 de km facuti in saptamana asta abia cand m-am intors acasa mi-am adus aminte ca in noul cod se precizeaza obligativitatea folosirii luminii de intalnire si ziua. Poate nu am dat mare importanta acestui lucru datorita faptului ca de cand am carnet conduc tot timpul cu farurile aprinse. Insa la intoarcere am avut multe portiuni cu ceata si este incredibil cat de multi mergeau fara nici un far aprins. Dar cand se apropie de mine, le dau flashuri ca si cum ar fi politie si fraierii incetinesc si imi mai si multumesc. Dar in felul acesta reduc viteza si isi mai micsoreaza potentialul de pericol pe strazi. Poate ma invata si pe mine totusi cum pot sa-i anunt ca trebuie sa-si aprinda farurile?

In ceea ce priveste farurile de ceata, le aprind doar pe timp de ceata ca de acolo le vine numele. Insa nu prea le vad utilitatea, eu nu vad mai bine cu ele, poate doar cei din sens opus ma vad mai bine.

Insa per total, lucrul care mi-a amintit de aparitia obligativitatii fazei scurte a fost tocmai numarul mare de masini cu farurile aprinse. A trecut abia o luna, eu zic ca numarul de masini este chiar mare. In doua trei luni sigur se va trece de 90%.


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 27 Dec 2006, 17:50
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




QUOTE(ssilviu @ 24 Dec 2006, 23:49)
[...]Poate ma invata si pe mine totusi cum pot sa-i anunt ca trebuie sa-si aprinda farurile?
[...]

Iti pui un colant pe parbriz:"aprinde, ba, faza scurta"...altfel nu vad cum. radmasa.gif


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 28 Dec 2006, 00:24
Post #43


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




QUOTE(bae @ 20 Dec 2006, 00:50)
Eu nu am comentat aici (si nici nu vreau sa o fac!) beneficiile (sau lipsa lor!) mersului cu faza scurta aprinsa pe timpul zilei. Ceea ce m-a surprins neplacut a fost faptul ca nu ne putem conforma la o cerinta atat de simpla. Sa fie atat de greu oare sau unii gandesc prea mult si au decis ca nu este necesar?
*



Eu am gandit, nu prea mult dar am gandit, si am ajuns la concluzia ca nu merg cu lumini permanent. Uite de ce:
1. Masina mea (Dacia Logan) a fost proiectata pentru a nu folosi luminile pe timpul zilei. De aceea iluminarea bordului scade la aprinderea luminilor. Iliziblitatea instrumentelor de bord este considerata in general un pericol.
2. Consumul de carburant creste. Eu ca individ nu prea simt asta direct, dar daca citesti cateva studii despre eficienta masinilor facute de EPA poti vedea rezultatele.
3. Personal, ma indoiesc ca cineva care nu vede in plina zi o masina pe sosea o va observa datorita farurilor. Asta insa e doar parerea mea personala smile.gif

Desigur ca asta e valabil in timpul zilei, cand cerul este senin sau usor voalat.
Pe timp de ceata/seara/noapte farurile sunt evident aprinse.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bae
post 28 Dec 2006, 03:09
Post #44


Re-member


Group: Members
Posts: 288
Joined: 4 June 05
From: Bucharest




1. De unde stii tu ca asa a fost proiectata masina? Este valabil numai la a ta banuiesc! Si care instrumente de bord nu mai sunt lizibile (CB?)?
2. ?! No comment!
3. Fiecare cu parerea lui!
Si ca sa n-o lungim, in caz ca n-ai aflat, parerile personale conteaza doar la cafenea. Chestia asta cu faza scurta este un articol de lege si nu-i asa - "unde-i lege, nu-i tocmeala!".
Si inca ceva: legea nu spune ca trebuie sa mergi cu luminile de intalnire aprinse permanent. Gresesc?



--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi / 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sebybv
post 28 Dec 2006, 09:39
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 216
Joined: 8 August 05
From: Brasov




QUOTE(bae @ 19 Dec 2006, 22:50)
Eu nu am comentat aici (si nici nu vreau sa o fac!) beneficiile (sau lipsa lor!) mersului cu faza scurta aprinsa pe timpul zilei. Ceea ce m-a surprins neplacut a fost faptul ca nu ne putem conforma la o cerinta atat de simpla. Sa fie atat de greu oare sau unii gandesc prea mult si au decis ca nu este necesar?
*




Eu stiu o tipa care circula noaptea prin oras cu luminile stinse si a oprit-o Garcea.
"De ce nu aprindeti luminile, domnisoara?"
"Nu simteam nevoia!".... blush.gif blink.gif


--------------------
Mazda 6 2.0 CD 143CP SPORT 2006
"...The force is strong with this one..."
- Seat Leon 1,6 16v 105 CP - 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ngttrr
post 28 Dec 2006, 09:48
Post #46


Membru incepator


Group: Members
Posts: 53
Joined: 8 March 06
From: Tg.Mures




Mie personal mi se pare o idee foarte buna de a circula cu farurile aprinse. Circul cu faza scurta aprinsa de mai multi ani, de multe ori chiar si in localitate si nu cred ca pe timpul zilei poate sa deranjeze pe cineva. Avantajul este ca in momente in care esti obosit poti vedea cu cateva secunde inainte masina care vine. Garantez ca daca am circula tot timpul cu farurile aprinse numarul de accidente ar scadea cu cateva procente. Singurul dezavantaj ar fi uzura becurilor... Mai bine se uzeaza becurile decat sa intre in tine un magar obisit....
Proiectoarele de ceata dupa mine i-ti ofera o vizibilitate mai buna pe laterala drumului si poate de asta circul cu ele aprinse (nu lampa de stop de ceata).


--------------------
DACIA Logan Laureate 2006 1.5 dci - MS 07 JUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Dec 2006, 11:35
Post #47


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Tie da, dar altora? Proiectoarele de ceata is tot pentru ceata, ploi torentiale.. nu pentru oricind.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 28 Dec 2006, 17:13
Post #48


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




QUOTE(bae @ 28 Dec 2006, 05:09)
1. De unde stii tu ca asa a fost proiectata masina? Este valabil numai la a ta banuiesc! Si care instrumente de bord nu mai sunt lizibile (CB?)?
...
3. Fiecare cu parerea lui!
Si ca sa n-o lungim, in caz ca n-ai aflat, parerile personale conteaza doar la cafenea. ...
Gresesc?
*



1 -> uita-te cu atentie la un bord de Logan si vei vedea ca "asa face toate"

3 -> din pacate pareri este tot ce vei gasi pe acest forum. Daca vrei adevarul absolut incearca pe un forum de teologie...

Da.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bae
post 28 Dec 2006, 17:44
Post #49


Re-member


Group: Members
Posts: 288
Joined: 4 June 05
From: Bucharest




1. Asa fac ce, ca nu pricep? Nu mai vezi ziua kilometrajul, ceasul sau alte chestii "strict" necesare? Ei bine, eu le vad si cred ca cei care nu le vad nu prea au mai fost demult pe la nenea oftalmologu'. Poate cand schimbati carnetul!
3. Eu credeam ca asta este un forum de teologie si cei care posteaza sunt popi! Uite ca m-am inselat!
Dar cuvantul LEGE iti spune ceva? Nu de alta, dar unul care poate gandeste mai muuult decat tine s-ar putea gandi ca este bine sa-ti sparga casa, sa-ti fure masina, ... si atunci parca vad ca te razgandesti si-ai vrea sa se aplice niscaiva legi. Gresesc din nou?

This post has been edited by bae: 28 Dec 2006, 17:46


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi / 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kramer
post 28 Dec 2006, 19:31
Post #50


Membru autentic


Group: Members
Posts: 367
Joined: 26 May 04
From: Brasov




QUOTE(bae @ 28 Dec 2006, 19:44)
...
Gresesc din nou?
*



Da.


--------------------
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andrei_2006
post 28 Dec 2006, 20:07
Post #51


Loganist


Group: Members
Posts: 737
Joined: 21 September 06
From: Bucuresti




QUOTE(Kramer @ 28 Dec 2006, 00:24)
Eu am gandit, nu prea mult dar am gandit, si am ajuns la concluzia ca nu merg cu lumini permanent. Uite de ce:
1. Masina mea (Dacia Logan) a fost proiectata pentru a nu folosi luminile pe timpul zilei. De aceea iluminarea bordului scade la aprinderea luminilor. Iliziblitatea instrumentelor de bord este considerata in general un pericol.
*


Parerea ta...


--------------------
Dacia Logan 2006 Laureate Plus
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikeb
post 28 Dec 2006, 20:57
Post #52


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 24 September 05




Din ce-am observat eu:
1. Nu mi s-a parut ca farurile sa fie reglate prost din fabrica, din contra. Si cand am luat masina, dealerul mi-a explicat tot bordul, ca la scoala de soferi. Asa ca a aprins farurile si s-a jucat cu butonul de reglaj iar pe peretele halei se vedea f. bine cum se plimba fasciculul.
2. Farurile aprinse te fac sa observi mai iute o masina in drum; mai ales cand are o culoare slab vizibila sau cand drumul e cu curbe dese si imprejmuit de copaci, vezi mai usor chiar printre frunze. E adevarat ca bordul nu mai e asa luminat si daca ai norocul sa dea si soare pe el se vede mai greu tabloul.
3. Pe timp de noapte il poti "ajuta" pe cel din sens contrar sa schimbe faza lunga facand si tu acelasi lucru. Adica mergeam cu faza lunga si in momentul in care simteam ca "o vede" cat de cat schimbam la cea scurta; in majoritatea cazurilor celalalt face la fel, sesizand schimbarea ta.
4. Eu oricum cand mergeam mai iute aprindeam farurile chiar daca in lege nu se preciza asta atunci. Mi se parea mai sigur, esti remarcat mai repede in trafic. Mai bine schimb becuri/baterie sau consum ceva benzina in plus decat sa am probleme pe drum.
5. Nu lasati aeratorul sa bata aer cald pe maneta de faruri. In timp se pot strica comutatoarele.
6. Nu mi se pare corect mersul doar cu pozitiile aprinse. Ele au rolul legal de a semnala o masina oprita in carosabil si ai tendinta sa nu te ingrijesti prea mult cand vezi asa ceva; si e nasol ca masina "oprita" sa-si schimbe pozitia, uneori cu mare viteza. sad.gif


--------------------
Dacia Logan 1.4MPI Ambiance-2006 - HRxx---
Romania e o tara minunata! Pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bae
post 28 Dec 2006, 21:03
Post #53


Re-member


Group: Members
Posts: 288
Joined: 4 June 05
From: Bucharest




QUOTE(Kramer @ 28 Dec 2006, 19:31)
Da.
*


Unde? Ca poate invat si eu ceva!
QUOTE(andrei_2006 @ 28 Dec 2006, 20:07)
Parerea ta...
*


Eu sustin asa: pareri avem fiecare si ne putem juca cu ele pe forum sau la cafenea dupa bunul plac, dar legea este lege si trebuie respectata! Cui nu-i convine o poate contesta la CSM!


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi / 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 16th May 2025 - 02:21
Forum Renault