Nu porneste, aprinderea ar trebui sa fie buna
![]() ![]() ![]() |
Nu porneste, aprinderea ar trebui sa fie buna
Aldor |
![]()
Post
#31
|
||
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|||
Aldor |
![]()
Post
#32
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
Imi poate spune cineva cat e pompa de benzina, noua, si de care merita sa-mi iau ca ma gandeam s-o schimb cu totul pe aia veche. Am citit pe aici de unele din plastic, care cica sunt mai bune.
|
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
dyogenes |
![]()
Post
#33
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 502 Joined: 23 August 05 ![]() |
Nu stiu preturile la Nova, eu am dat anul trecut 350 000 pe o pompa noua de dacia 1310. Acuma, e tare ciudat ceea ce descrii tu, acolo la delcou e un ansamblu mecanic destul de "fix" in sensul ca nu poate da aleator scantei, cand la o bujie, cand la alta. Vezi sa nu te pacalesti! SEMNUL DE PE VOLANTA COINCIDE CU SCANTEIA PE CILINDRUL 1 SAU 4, volanta face 2 rotatii in timp ce axul delcoului face una singura. In ceea ce priveste carburatorul, am auzit pe multi ca si-au montat carburi monocorp de 1400 (32 IRM 2 AM) pe nova cu rezultate foarte bune si cu scaderea serioasa a consumului. In plus, carbul monocorp e foarte simplu, nu ai ce deregla la el. E drept insa, ca s-ar putea sa pierzi un pic din demaraj. Banuiesca insa ca nu esti dintre acei "jmenari" care nu stiu sa plece de la semafor fara polizari
![]() P.S. si offtopic: am fost a doua zi de rev la Balea Cascada si erau acolo niste chinezi cu Toyota Corolla, jmenari, muzica tare, etc. La un moment dat nu au mai putut pleca de pe loc, turau ca idiotii si invarteau rotile pe loc. Noi, 5 insi in Dacie, am bagat frumusel a 2-a, cu lasat lin ambreiajul am plecat pe langa ei fara taine. Sa vezi la aia nervi! ![]() |
--------------------
Dacia
Logan 1.4 MPI
2007
|
|
Aldor |
![]()
Post
#34
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
Merci, presupun ca pompa de nova o fi la fel ca pompa clasica de Dacie. Acu trebuie s-o schimb neaparat, nu mai pot astepta ca m-a lasat ieri in drum cand mi-a fost lumea mai draga. Am reparat la ea intr-un vant subtire la zero grade cu o singura bluza pe mine.
Cazuse iar afara una din supape. Am pus-o la loc, dar probabil ca o sa cada iar afara in cateva zile. Nu inteleg, cand o montez la loc sta fix, si totusi cum poate sa cada afara in cateva zile cu totul??? Sa nu mai povestesc am scapat pe jos acel arc mic de sub supapa si am crezut ca turbez de nervi, ca era seara si abia am mai gasit-o sub masina. |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#35
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
La nova eu am pus pompa normala de 1310 si carburator de 1400 dar i-am scos pata calda pentru ca mergea prost (de stiu dece mergea prost dar am zis sa o scot ca nici cel de 1600 nu avea asa ceva ) masina merge perfect din punctul asta de vedere dar apar mici probeleme la pornire la fel ca si la tine pe benzina porneste la a x a cheie pe GPL la prima (indiferent de conditiile admosferice) singura problema care ar putea fi este ca pompa de benzina nu sta amorsata daca insisti (fara sa dai la coada) va porni dar greu...si un sfat eu asa am facut si vad ca de ceteva luni bune nu mai am probleme ... scoate corpul superior al pompei (daca ai pompa de 1310) astupa stutul care duce la carb si returul si pune degetele in dreptul celor 2 supape din capac si sufla cu putere pe stutul de tur ... daca nu pot sa sufli este ok inseamna ca , capacul pompei (cel cu surubul pe mijloc este bun si etans) daca poti sa sufli atunci capacul este beleaua trebuie sa mai strangi surubul sau altul nou (ai grije cum il strangi este destul de sensibil)...la carburatorul de nova cel de 1600 trebuie verificat jiclorul de relanti care este situat sub capacul carburatorului (destul de greu accesibil) si ala influenteaza mersul la relanti + verificati intodeauna sa nu traga aer fals ..... pe la talpa sau prin alte locuri ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Aldor |
![]()
Post
#36
|
Membru autentic Group: Members Posts: 244 Joined: 12 June 06 ![]() |
Pana la urma am schimbat pompa de benzina cu totul. La uscat s-a amorsat mult mai repede decat aia veche, la care trebuia sa-i dau vreo 5-10 minute la coada. Asta s-a amorsat in 5 secunde.
Acum ar mai trebui sa schimb membrana la pompa de spritz, dar asta n-am mai facut-o niciodata deci nu stiu cum se face. Nici nu stiu unde este. Cum nu stiu unde este nici jiclorul de relanti. Ce ma mira ca am gresit tare greu o membrana din asta pt. Nova. Am fost in vreo 10 magazine si am gasit chiar in ultimul, a costat 6 lei. Pompa de benzina a costat 50 lei. |
--------------------
Dacia
Nova GT
1998
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 02:42 |