DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages  1 2 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Adio Nova... Welcome Fiat

Sociopatul Tandru
post 19 Dec 2006, 17:20
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




Nu am reusit sa-mi vand Nova, dar am reusit sa imi cumpar un fiat Punto.
2002 Euro 4 85.000Km

Azi am terminat cu plata vamei, masina a trecut deja prin RAR si o voi inmatricula in ianuarie, adica atunci cand imi expira provizoriile din Nuremberg.

Masina a trecut prin test la Auto Ferrara (reprezentanta Auto Italia), s-a schimbat ulei, filtru ulei, filtru de aer si s-a dat cu un spray in admisia de aer pentru a curata clapeta de acceleratie (sau ce o fi aia).
S-a pus ulei Selenia, recomandat de producator.
Am cumparat si placi de frana pentru ea, ca ale mele sunt cam uzate.

Cei de la RAR si cei de la Auto Ferrara mi-au spus ca e superba si ca este o masina deosebit de bine intretinuta.

Nu are jocuri in rulmenti, motorul functioneaza in stas, nu gazeaza.

Dotari:

Aer Conditionat
ABS
Geamuri electrice
Oglinzi electrice
Proiectoare in faruri
6 airbaguri
Computer de bord
Inchidere centralizata
Reglare pe verticala si lombara scaun sofer
...multe altele de care nu-mi amintesc chiar acum...

Si acum partea cea mai tare!

Masina nu este stoc cool.gif

A fost tunarita optic chiar de FIAT inainte de livrare.

Din dotari:

Spoilere fata si spate impunatoare. Este stantat fiat pe ele pe arcada!
Esapament dublu sport pe spate (a doua teava nu este de forma cum se poarta la noi in RO).
Amortizoare sport (nu mai stiu producatorul) dar ca sa va faceti o idee, pe spate am doua amortizoare pe roata. Unul radial si unul vertical.
Masina este foarte rigida, deranjant de rigida insa are si avantajele sale. In curbe unde cu Dacia sau chiar alte masini te rastorni la 80km/h, eu imi permit sa intru cu 120Km/h fara macar sa scartaie cauciucurile si nici macar sa ma inclin catusi de putin. Din nefercire inca nu o stapanesc suficient incat sa o duc la limite.
Jante aliaj de 17 si cauciucuri de viteza cu talon ingust.
Motorul are 1240 cm2/59kW doua axe cu came deci 16V.
Nu este foarte infricosatoare, dar fuge tare si vad cu placere cum lumea se da la o parte din calea ei.
Linia audio este cam basca pe ea. Am avut tipicul Blaupunkt, cd-player dar am pus Pioneer-ul meu. Masca de la cd-player (cea bombata) trebuie sa soseasca din zi in zi. Difuzoarele de pe spate sunt cele stoc cred ca de 10cm iar pe fata Sony Explode de 17cm (cred).
Ambele sunt basca.
Am trase cabluri de sectiune groasa pt amplif in portbagaj semn ca masina a avut sunet pe ea.
Singurul lucru care ma doare este ca au pus oglinzi heliomate de tuning in locul celor originale si nu mai am nici dezaburire nici reglaje electrice, dar firele exista, deci le pot inlocui oricand. Imi plac totusi sunt Kamei.

O sa va fac poze cu masina. Azi ploua aici si e cam frig.
Sper sa va placa. Ca idee este singura din oras care arata asa si ma bucur cand pana si cei din masini mai cu pretentii intorc capul dupa ea pe strada.

Pacat totusi ca nu avem noi drumuri de ea. La amortizoarele mele si cauciucurile mele merg foarte incet si atent.

Sa ne ajute Dumnezeu la toti si sper sa vand si eu Nova ca... dupa vama asta m-am cam prapastiit de bani.

Salutare


--------------------
DACIA Nova GT 1998 Septembrie - BR 69 CGF
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 19 Dec 2006, 17:28
Post #2


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Un pret se poate? Cat a costat cu totul?


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 19 Dec 2006, 17:29
Post #3


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Bravo dom`le. Te felicit pentru aceasta reusita, si astept cu interes pozele.

Numai bine!


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 19 Dec 2006, 17:38
Post #4


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Felicitari. Cu suspensiile sport te obisnuiesti in cele din urma smile.gif Dar jantele pe 17" - cam mult, o sa le simti mai ales la pretul anvelopelor..

Legat de inmatriculare - de ce astepti ianuarie? Nu cumva apar ceva taxe noi incepand cu 2007?


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 19 Dec 2006, 17:52
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




Va multumesc pentru felicitari.
Pretul masini initial a fost 5500Euro. Eu sunt un bun negociator si am reusit sa o cumpar in 4900 Euro invocand tot felul de revizii si motive cu toate ca dadeam pe ea si 7000 Euro.
Am reusit sa-l conving sa-mi faca si actele. Mai precis a doua zi, mi-a cerut 200 de euro pt numere si ce s-a mai facut iar eu am zis: cum? nu se poate, pai ne-am inteles la acest pret!
S-a lasat omul saracu' la mana lui. De... eu roman in DE! Si-au gasit astia nasul cu noi!

Alte cheltuieli asimiliate:

1.Hotel prima noapte in Nuremberg 90Euro/2 (ca a mai fost un prieten cu mine sa-si ia masina) - 45 Euro
2.Hotel a doua noapte (mai precis pensiune) 40Euro/2 - 20Euro la un mafiot rus care iti dadea la banii astia o camera ca un spital din al doilea razboi mondial, dar ce vrei, macar era cald!
3.Vigneta de Austria termen minim 12Euro (mi se pare)
4.Vigneta de Ungaria 5 Euro
5.Benzina, cam doua plinuri am facut pe teritoriul UE. In DE 1.37Eur/l!
6.Vama la unguri 19Euro sa-mi intocmeasca nu stiu ce documente.
7.La romani tranzit 50Euro+10Euro spaga. Citez: "sper ca nu vreti sa ne batem joc de dvs. sa va tinem vreo 3 ore pe aici".
Normal! Conduceam de o mie si ceva de KM, eram terminat!
8.Taxe la Romania 1000Euro (33.920.000 lei TVA+2.5% Acciza)
9.RAR 3.200.000 Lei

Urmeaza inmatricularea.

Despre noile taxe de inmatriculare mai mari pot sa va zic doar atat. Eu am platit taxe vamale deci ma inmatriculez in vechiul regim.

Daca sunteti tentati sa plecati de capul vostru in DE sa va cumparati masini (asa cum am facut eu). Nu e rau sa-mi faceti si mie o intrebare inainte. Deja pot spune ca am experienta.Ha, ha!
Prietenul meu si-a luat un Stillo din 2003 1.9JTD care rupe 4motionu' in doua, la 80.000km, stoc masina, climatronic bizona...etc..etc...cu 6500 Euro. Taxele lui vamale au fost undeva la 72.000.000lei.

Maine promit sa va pun si poze cu masina. Sunt convins ca o sa va placa. E o adevarata senzatie.

Mda..cauciucurile: costa cam 4-5mil/buc.

am uitat sa va spun ca e coupe! wink.gif


--------------------
DACIA Nova GT 1998 Septembrie - BR 69 CGF
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 20 Dec 2006, 13:01
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




Asta dimineata am facut niste poze.

Attached thumbnail(s)
PICT3611.JPG ( Size: 23.71k ) Number of downloads: 358
PICT3610.JPG ( Size: 24.78k ) Number of downloads: 319
PICT3612.JPG ( Size: 20.93k ) Number of downloads: 293


--------------------
DACIA Nova GT 1998 Septembrie - BR 69 CGF
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 20 Dec 2006, 13:04
Post #7


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Sociopatule, masina arata bine, s-o stapanesti sanatos!
Da niste poze mai luminoase nu se pot face??? smile.gif


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 20 Dec 2006, 13:06
Post #8


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




Bravo, bravo, bravo!
Cum e trecerea de la Nova la Punct?
Sa o stapanesti sanatos si fara probleme.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Dec 2006, 13:06
Post #9


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Hmm...mere.....

Astaptam topicuri, dezamagiri si probleme Punto aici pe forum...chit ca nu e forum de Fiat.

This post has been edited by driverx: 20 Dec 2006, 13:08


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 20 Dec 2006, 13:38
Post #10


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




driverx, esti rau icon_mrgreen.gif


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
steph
post 20 Dec 2006, 13:42
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 775
Joined: 18 July 03
From: Bucuresti




Si tu acuma, de cand cu loganu...


--------------------
Toyota Yaris TS - Bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Dec 2006, 13:48
Post #12


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Ce ii cu loganu? Eu deja am topicuri cu fazele mai sus mentionate.

Ai o boala mare pe Dacia mai steph...de ani de zile. Ai fost subiectiv de fiecare data. Ai un aer...nici nu stiu cum sa ii zic, ca superioritate n-ar fi potrivit de cand cu Matizu ala radmasa.gif

Am fost rau. Intradevar. Dar eu n-as lua masina aia. Sa speram ca eu ma insel si nu sociopatul. Vedem in timp daca apar probleme ascunse....


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 20 Dec 2006, 14:02
Post #13


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




QUOTE(Sociopatul Tandru @ 19 Dec 2006, 17:52)
...
Pretul masini initial a fost 5500Euro. Eu sunt un bun negociator si am reusit sa o cumpar in 4900 Euro invocand tot felul de revizii si motive cu toate ca dadeam pe ea si 7000 Euro.
...Prietenul meu si-a luat un Stillo din 2003 1.9JTD care rupe 4motionu' in doua, la 80.000km, stoc masina, climatronic bizona...etc..etc...cu 6500 Euro. Taxele lui vamale au fost undeva la 72.000.000lei...
*

Si uite-asa, le-ati facut curatenie nemtilor prin curtea cu jucarii italienesti ieftine...


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Dec 2006, 14:02
Post #14


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE
dar fuge tare si vad cu placere cum lumea se da la o parte din calea ei.


Mai tare decat o SN, SLZ, sau Logan 1,4 nu prea fuge din cauza motorului mic, poate body-kit-ul o face amenintatoare dar nu o ajuta motorul , mai ales cu AC pornit...
Daca e asa tunarita, sa nu ai surpize pe viitor, se poate ca masina a fost alergata, si la 100 000 km o sa ai surpriza sa te lase motorul/planetare/ambreiaj...eu unul as fi luat o masina stock, mai multe sanse sa nu fie obosita, totusi un motor slabut pe o masina tunata nu are viata lunga, si mai mult ca sigur a apartinut unui tanar(si nelinistit), ca a lasat la pret iar e ciudat.


dpdv al taxelor pe viitor e mai mult decat OK...sa o stapanesti sanatos!!

Inca ceva, daca mergi in Germania iti iei VW de exemplu, nu Fiat..parerea mea tongue.gif
Te asteptam cu impresii pe parcurs, sa ai bafta.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 20 Dec 2006, 15:01
Post #15


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




argon, si tu acum - poate se dadeau la o parte toate Daciile CL tongue.gif E si omul incantat de noua achizitie si voi repede sa-i stricati "tandretea" smile.gif Ntz, ntz..


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
thunder
post 20 Dec 2006, 15:17
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 540
Joined: 22 April 04
From: Pitesti




nice car man ... cati mai multi km fara probleme


--------------------
Opel Astra H 2006 - B-50-WSE
Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 20 Dec 2006, 15:28
Post #17


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




1.Exista forum de Fiat, chiar doua in Romania si internationale si mai multe.
2.Masina are km reali si a fost pusa pe computer la Auto Ferrara unde a iesit in parametrii.
3.La RAR a iesit in Noxe de Euro 4
4.Gunoaie Italiene? Ma abtin sa comentez...
5.Sa pice motorul nu are cum atata vreme cat are uzuri normale la km astia.
6.Cel de la Auto Ferrara intamplator are un Punto ca al meu doar ca mai vechi cu 4 ani. Motor ca al meu doar ca nu are 16V ci 8V. A facut cu masina 275.000 km pana i-a facut motorul, mai precis schimbat segmentii. Am intrebat daca a alezat din camasi (bloc) si mi-a spus ca a pus segmenti la cota nominala.
De aici concluzionati singuri cat de gunoaie sunt.
7.Ma asteptam la rautati din partea unora ca doar suntem in Romania
8.FIAT macar are ceva nume de renume pe el Giorgio Giugiaro (design) Magneti Marelli (Partea electrica) Veglia Borletti (ceasuri in bord)...spre diferenta de alte branduri care nu au nimic de zis.
9.La banii care ii aveam la mine puteam sa-mi iau si VW, dar pt mine masina asta nu a avut niciodata nimic de transmis impotriva fiabilitatii ei recunoscute.
10.Fuge mai tare decat SN si Logan si ce s-a mai enumerat pt ca am 80CP pe ea si e masina usoara cu cutie scurta si 16V, nu va mai faceti iluzii.
11.Ca a lasat la pret nu e ciudat, am asistat la tranzactii unde se lasau 1000-1200 Euro la pret asa ca pana nu ajungeti acolo sa vedeti despre ce e vb. nu va luati dupa ce auziti la altii.
12.Am pornit AC-ul si nu se simte.Compresorul e mic, pe masura ei.
Nu uitati ca motorul are totusi 1246cm2, nu e motor de matiz.
13.despre driverx, daca nu ma insel e tipul din CJ cu "greutate" si dacia de 20 de ani, sunt obisnuit sa asist la astfel de completari nesarate din partea sa de la Nova la Punto.

Orice ar fi dragii mei, masina are anul bun, norma de poluare buna, km sunt buni, e o masina italiana facuta in Italia pentru Germania (versiunile pt Europa de Est sunt facute la Turci, si ca dotari difera.. citeam chiar in cartea sa).
Nu e fiabila? Ma rog.. din cate citeam pe recenziile facute de altii pe site-uri de afara, toti isi iubesc Punto, iar la clasa ei este considerata cea mai dorita si reusita masina... Daca pica ceva, imi permit sa o repar.

Mi se pare de extraordinar prost gust sa faci astfel de comentarii si afirmatii cand omul isi cumpara o noua masina... repet suntem in Romania unde anumite impulsuri si frustrari ne fac sa vb. aiurea.

Pentru cei care m-au felicitat... multumesc iar despre trecerea de la Nova la Punto ce pot sa zic?... e o diferenta enorma.

In habitaclu nu se aude nimic, doar la turatii mai mari esapamentul sport face un sunet placut, tipic de motor italian.
Computerul de bord este destul de acurat in ceea ce priveste autonomia de km si consumul.. am facut azi niste probe.
Singurul lucru care ma cam deranjeaza este ca e foarte rigida. Incep totusi sa ma obisnuiesc cu ea.
M-a surprins faptul ca desi motorul e rece, masina baga caldura..asta nu pot sa o explic.. pornesc motorul dau drumul la caldura si incepe sa bage, desi acul din bord nu urca deloc timp de un minut doua..
Ce m-a mai surprins in mod placut este ca apa nu sare de jumate niciodata. Racirea se face eficient si atunci cand trebuie. M-a mai mirat faptul ca are un radiator mai mare ca la Nova mea de 1.6
Geamurile electrice chiar sunt o gaselnita buna, mai ales pt mine care sunt fumator.Mi-era sila sa mai dau la manivela.
Am scapat si de niste dureri la spate cu reglarea lombara. o sa radeti poate dar nu ma mai oboseste condusul.
Imi place o functie desteapta si simpla la stergatoarele de parbriz. Cand stropeam la nova cu pompa, stergatoarele stergeau si dupa incetare, la scurt interval mai trebuia sa dau un impuls sa sterg zoaiele scurse intre timp. Fiat-ul o face singur. M-a amuzat teribil.
Imi place servodirectia cu pozitia City. Desi ma temeam ca daca o uit pe pozitia asta la viteze mari voi avea probleme, am descoperit ca volanul se intareste singur la viteze de peste 40Km/h.
Servodirectia e dubla, si hidraulica si electrica. Cand apesi City, intra un motor electric in functie care ti-o face foarte usoara.
Cu motorul oprit e teroare sa invarti de roti din cauza latimii lor.
Mi-a mai placut faptul ca toate butoanele de pe ea sunt Click. Nu raman blocate... Exemplu: avariile sunt click, fata de multe masini care au un butonul blocabil on si off.
Masina isi inchide geamurile singura la momentul inchiderii din telecomanda. Iar o functie foarte utila.
Mi-a placut bordul cu multe scobituri. Eu depozitez tot felul in timpul mersului pe bord, dulciuri, tigari..etc.. iar la Nova acest lucru era imposibil, la cea mai mica curba cadeau pe jos.
Treptele de viteza se schimba extrem de usor, la dacia trageam din greu.
Ambreiajul merge extrem de usor, acceleratia e finuta...

ce sa mai.. masina straina..nu se compara.
toti prietenii mei au fost foarte entuziasmati de senzatia la volan si m-au felicitat.
eu o iubesc ca e a mea, e frumoasa si ma va servi pe cel putin un an de acum inainte... pe urma cred ca-mi voi cumpara altceva.. depinde.



--------------------
DACIA Nova GT 1998 Septembrie - BR 69 CGF
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dizzy
post 20 Dec 2006, 15:33
Post #18


Work smart not hard!


Group: Members
Posts: 5.079
Joined: 11 February 04




Sa o stapanesti sanatos.
De obicei masinile "tunarite" sunt mai bine intretinute de exemplu decat o masina de servici chiar daca sunt mai alergate.
Totusi nu am inteles care e treaba cu amortizoarele alea de pe spate.
Cum adica radial?
Sa o stapanesti sanatos si sa mi-o arati si mie sapt viitoare cand vin in BRAILA.

This post has been edited by dizzy: 20 Dec 2006, 15:37


--------------------
Whirpool ex Dacia Logan 2005 - B zzz SXX
Stupidity is a more dangerous enemy of the good than evil.
I have no time to battle egos and small minds.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 20 Dec 2006, 15:38
Post #19


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Sociopatule, prea esti serios si tu, nu cred ca au fost intr-adevar rautati pe aici, au mai comentat si oamenii, ca deh, e forum. Iar driverx are Logan acum smile.gif

AC-ul - eu te cred ca (inca) nu-l simti; dupa ce o sa cunosti mai bine masina, o sa simti si cand intra in functiune AC-ul. Eu il simt si pe 1.6, desi la inceput aveam senzatia ca nu se simte.


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sociopatul Tandru
post 20 Dec 2006, 15:56
Post #20


Membru autentic


Group: Members
Posts: 220
Joined: 23 June 05
From: Braila




Pentru cei care au zis ca e o masina lenta, am cautat pe youtube una ca a mea si am gasit. 80cp ne tunata ne nimic, aceelasi motor ca al meu.

cand s-o duce ceasul asa la Logan sau la SN sau la ce s-a mai zis mai sus.. imi iau si eu una...

http://youtube.com/watch?v=-h_SwIPeWp8&mode=related&search=

sunt vreo 10 secunde suta...poate chiar noua.
o sa o testez si eu, va promit si o sa filmez...

amortizoare adica unul pe verticala si unul pe diagonala, asa se numesc, radiale.

o sa-ti prezint masina in braila, sper sa-ti placa.

Logan.. nu vreau sa zic nimic de rau p un forum renault-dacia, tot respectul pentru ce a fost renault, dar am vazut motoare de megane, si solenza facute la 50.000km, ca doar de..e mama turcia..



This post has been edited by Sociopatul Tandru: 20 Dec 2006, 16:02


--------------------
DACIA Nova GT 1998 Septembrie - BR 69 CGF
Nu sunt un nationalist dar ma mandresc cu Dacia!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AIX
post 20 Dec 2006, 16:03
Post #21


quite a regular


Group: Members
Posts: 604
Joined: 21 October 04
From: Bucuresti




Daca e asta - ei zic ca prinde suta in 11.4 sec. E bine, pentru un motor relativ mic. Probabil il ajuta cutia si faptul ca masina nu-i prea grea.

Model Fiat Punto 1.3 (A)
Engine 1,242cc 16V in-line 4
Max Power 80bhp at 5,000rpm
Max Torque 114Nm at 4,000rpm
Gearbox Continuously Variable Transmission
Top Speed 172km/h
0-100 km/h 11.4 seconds


--------------------
. . .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi.r
post 20 Dec 2006, 17:01
Post #22


Membru ... din cand in cand


Group: Members
Posts: 1.721
Joined: 14 March 06




Bravo ! S-o stapanesti sanatos si 1 milion de km fara probleme !!! Dar nu prea e de drumurile astea. Asta ar trebui sa vada numai autostrada si-atat. E doar o parere ! Vezi tu in timp ...
QUOTE(argon @ 20 Dec 2006, 14:02)
Inca ceva, daca mergi in Germania iti iei VW de exemplu, nu Fiat..parerea mea tongue.gif
*


Corect, parerea ta !!! Si sa fie Passat neaparat - asta e parerea mea tongue.gif !!! biggrin.gif biggrin.gif
Orice masina din .de e mai buna decat ce e pe la noi din simplul motiv ca aia "vede" in general autostrada ...

Sociopatule, aia cu "motoare de megane si solenza facute la 50.000" e folclor ... eu m-am dat cu o Solenza care avea vreo 220.000 km si fugea binisor. Si tot in Turcia era facut motorul. Tine foarte mult de exploatare. Absolut orice motor poate fi pus cu botul pe labe in 50.000 km ...

This post has been edited by mao: 20 Dec 2006, 17:07


--------------------
megane diesel 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Maximus Decimus
post 20 Dec 2006, 17:15
Post #23


Membru


Group: Members
Posts: 157
Joined: 5 May 06




Sociopatule, s-o stapinesti sanatos. Sa-ti impartasesc impresiile mele cu Punto 8v, data la 80.000km
Motoarele sunt foarte bune. N-ai nicio treaba aici si baga Selenia ca e ulei bun. In schimb...fiabilitatea lasa de dorit. La 10.000 mi-a cazut blocul de lumini, inlocuit in service dupa 2 saptamini de la comanda (nu se mai opreau stergatoarele). La 30.000 am inlocuit caseta de directie (cloncanituri) pe garantie. La cit am tras s-o bage pe garantie mai bine o facem pe banii mei. La 80.000 cind am dat-o incepuse iar caseta sa cloncane. In rest, consum OK, 10 oras si 6 afara.


--------------------
Peugeot 407 - B-03-LOG
GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
george_d
post 20 Dec 2006, 17:23
Post #24


Membru autentic


Group: Members
Posts: 343
Joined: 10 February 04
From: Bucuresti




QUOTE(Sociopatul Tandru @ 20 Dec 2006, 17:28)

M-a surprins faptul ca desi motorul e rece, masina baga caldura..asta nu pot sa o explic.. pornesc motorul dau drumul la caldura si incepe sa bage, desi acul din bord nu urca deloc timp de un minut doua..

*



Si la Panda cica ar fi ceva in genu' asta. Face 20 sec pana la 100 km/h dar caldura baga in aprox 14 secunde. Poate ne explica cineva cum reuseste....


--------------------
Dacia 1210
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 20 Dec 2006, 18:11
Post #25


Gangester


Group: Members
Posts: 4.291
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Felicitari pentru masina si poate mi-o arati si mie cand mai trec prin braila !

Ai grija de ea ca e pacat sa o f**i prin gropile si liniile de tramvai din oras .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
FLP
post 20 Dec 2006, 20:26
Post #26


Sef de trib


Group: Members
Posts: 1.120
Joined: 8 April 04
From: Bucuresti-Titan




Frumusica... Sociopatule, o pura curiozitate, cati ani ai?

This post has been edited by FLP: 20 Dec 2006, 20:27


--------------------
. . .
Ex Dacia Berlina 1998 Carburatie
Half Man, Half Pig, Half Bear
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 20 Dec 2006, 20:43
Post #27


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(george_d @ 20 Dec 2006, 17:23)
Poate ne explica cineva cum reuseste....
*



Are un senzor si niste rezistente electrice pe la aeroterma, cand apa in circuit e rece aerul e incalzit de rezistente.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Kunt
post 20 Dec 2006, 20:51
Post #28


Membru lenes


Group: Members
Posts: 484
Joined: 9 December 05




Asa e, parca asa e si la dizeluri, in speta la logan dci.



--------------------
Dacia Logan Preference 1.4 MPI, 2005 - 50 VDU
"Oamenii sunt persoane umane" - ...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
testike
post 20 Dec 2006, 21:16
Post #29


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.452
Joined: 18 March 05
From: Cluj




S-o folosesti sanatos! Sper sa te tina entuziasmu' si buzunaru' cu asta, sa nu patesti ca si cu Nova.


--------------------
Mazda 3 2018 Prestige 2009 1.5 DCI 85CP Ambition 2004 1.6 MPI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 20 Dec 2006, 22:17
Post #30


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




Sociopatule,

Nu stiu parere iti faci tu acolo despre mine, dar te asigur ca e gresita.
Intradevar a avut o doza de rautate reply-ul meu, ca multe altele, dar nu cu scopul de a te supara (desi sunt constient ca de multe ori asta e efectul), sau a te jigni, dar atat cat am dedus eu din personalitatea sociopatului, nu m-ar mira sa am si dreptate.

Am spus hmmm...merge. De ce? E destul de frumusica, dar rotile is idiot de disproportionate. Stiu....in lumea tuningaretilor or da bine, dar realitatea e alta. Prea mari.....prea "urla" in raport cu restul masinii.

Vorbea testike de entuziasm. LA FEL de entuziasmat erai si la a doua Nova. De aici am dedus ca poti fi destul de subiectiv cand esti prins in febrba achizitionarii unei masini noi. Stiu cum e. Mi-am luat si eu 2 masini la viata mea si stiu cum e. Diferenta intre mine si tine este ca eu incerc sa raman realist. Si in cazul loganului din pacate a trebuit sa raman cramponat rau in realitate, ca nici nu am apucat sa ma bucur de masina....asta inainte de accident....ci chiar la ridicare.

Rautatea din postul meu anterior mai ascunde ceva.....Fiat, desi a evoluat mult dupa criza prin care a trecut, totusi...sucks. Is niste masini faine, dar parca incropite din diverse piese si diversi producatori. Si treaba asta mi s-a confirmat cand mi-a relatat o cunostinta de la Fiat treburile asteea, care s-a mai plans si de haosul imens care e acolo....si in Italy, dar si mai rau....in Rromania.

Si eu tot din ratiuni financiare am facut compromisuri cand a venit vorba de a doua masina. Si din pacate am ajuns la Logan. Dar tu esti la minim a treia masina si esti la a treia greseala. Parerea mea, sper sa ma insel si masina aia sa te tina. Dar eu dupa accident am avut multe de tras si am invatat despre injectii, corpuri clapeta, senzori de tot felul, etc si cand vine vorba de Fiat si corpuri clapeta de exemplu, sa stii ca n-am auzit lucruri bune deloc. Si este doar un exemplu. Sa iti mai povestesc despre Duplo-uri venite cu amortizoare de diversi producatori? Mai exact 2. Si da....IN ACEASI masina 2 producatori de amortizoare. Exemplele pot continua, desi prea multe nu stiu nici eu. Eu am avut de tras cu Dacia, nu cu Fiat, dar am aflat multe si despre Fiat, avand sectiile de mecanica unul langa altul......

Deci, desi am fost rau in primul post, hai sa ma imbunez si eu. Iti doresc sa ai parte de ea, sa iti faca cat mai putine probleme (a se citi...0 probleme) si cand o vei da, sa iti para rau dupa ea, nu sa fii saturat de tampeniile ei.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages  1 2 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 23:13
Forum Renault