Logan accidentat frontal, si totusi rezista
![]() ![]() ![]() |
Logan accidentat frontal, si totusi rezista
driverx |
![]()
Post
#31
|
||
![]() --- Membru cu ralanti --- Group: Members Posts: 7.656 Joined: 21 November 03 ![]() |
|
||
--------------------
Mitsubishi
Lancer
2008 Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
|
|||
Uncle-Sam |
![]()
Post
#32
|
![]() MEMBRU DE PARTID Group: Members Posts: 1.377 Joined: 1 April 04 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Stefa @ 22 Dec 2006, 07:37) Bine daca tu zici o sa-i las pe cei ce cunosc gramatica limbi romana mai bine sa-si exprime parerile in acest topic. Si ma refer la tine. Vezi? Iar ai gresit! Pasu' si greseala ![]() Acum revenind la subiect. Voi chiar nu observati situatiile astea ciudate in care un trabant intra intr-un jeep si jeepul se rupe in doua (metaforic vorbind). Conteaza f. mult si UNDE il loveste. |
--------------------
DACIA 1100
1971 / DAEWOO
TICO 1999
- B ** *** Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#33
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
QUOTE(picard @ 20 Dec 2006, 16:29) Pai duba a lovit Loganul DUPA accidentul initial, zice clar si l-a lovit in spate. Cat de serios a fost impactul cu duba puteti vedea din starea spatelui loganului, nici nu i-a cazut bara spate. Duba are farul spart, masca lipsa, dar cam atat, radiotorul e intact. Unde vezi tu ca scrie ca l-a lovit in spate ? Spune ca "DUBA DIN SPATELE LOGANULUI" nu zice ca l-a lovit din spate. Iar spatele la Logan arata intact (vezi capacul de la portbagaj care e deschis si e perfect intact !) si duba e varza... tu esti constient de ce vrei sa sugerezi ? Fix azi am vazut un Logan atins de un camion, doar atins... stii cum arata dupa ? Varza ! Botita tabla ca o hartie unde a atins cu bara camionul iar camionul absolut nimic. Nu-mi zi tu mie ca duba aia s-a facut varza de bara de plastic a Loganului ca spui prostii (asta ca sa nu zic altceva mai cu patos). Scuza-ma ca-ti zic da' cred ca tu deformezi realitatea dupa perceptia ta fixata. Esti cu pata pe Logan ca multi altii si deja ai deraiat putin asa de la fapte... This post has been edited by DigitalScribe: 23 Dec 2006, 00:38 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
picard |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 24 February 06 ![]() |
Se vede dupa pozitia de dupa accident a autovehiculeor si dupa impactul suferit de pasagerii de duba care nu au centuri, deci daca era un soc serios se lasa urat pentru acestia. Unde ai vazut tu vre-un camion pe aici? Eu am vazut accident frontat intre autosurism fara 3 stele si VW Caravelle in care toti cei 4 ocupanti ai autoturismului au scapat cu zgarieturi pt ca aveau centuri iar pasagerul din duba a fost aruncat afara si a murit. Daca o duba se loveste suficient de puternic de un autoturism, mai degraba pasagerii fara centuri se fac praf, chiar si cei din spate.
Daca duba ar fi fost responsabila de moartea si ranirea grava a ocupantilor loganului soferul ar fi fost acuzat sigur de ucidere din culpa deoarece nu a pastrat distanta. Nu vreau sa deformez realitatea si nu am o perceptie fixata, doar am pus o intrebare. This post has been edited by picard: 24 Dec 2006, 15:07 |
--------------------
Alfa/Ford
159/Mondeo
2006/2004
- x-xx-xxx Looking good is more important than looking where you're going
|
|
memyselfandI |
![]()
Post
#35
|
![]() m Group: Members Posts: 191 Joined: 8 March 05 From: Bucuresti ![]() |
Parerea mea este ca mult iubita noastra marca este la fel de sigura ca oricare alta masina de 3 stele si desigur cu aceleasi specificatii Euroncap.
Sau poate credeti ca-i " blat" ? ![]() Una peste alta, dimanica unui accident depaseste cu mult cunostiintele noastre. PS: la cat mai putine evenimente nedorite. Craciun Fericit tuturor ! |
--------------------
Logan
1.6
2006
- 7727 "la curse e simplu, totu' e sa faci ca drumul"
|
|
DigitalScribe |
![]()
Post
#36
|
![]() Scribul Digital Group: Members Posts: 1.249 Joined: 5 October 04 From: Iasi ![]() |
Picard, faci exact ca "Marele" Vadim. Cand zici una si te contrez cu argumente tu zici alta...
Ce treaba are ce accident ai vazut tu cu accidentul din cauza ? Nici una ! Se vede clar din poza ca duba e varzuita frontal destul de bine. Tu crezi ca daca pocnesti o duba de vreo 2 tone de un Logan de 1 tona care probabil nu stationeaza perfect duba se opreste instantaneu si pasagerii fara centuri mor pe loc ? Cand 2 corpuri de mase diferite se ciocnesc nu e tot aia cu impactul dintre doua corpuri cu mase apropiate. Deceleratia suferita de duba e relativ si la masa masinii ciocnite si la masa ei ori treaba sta in avantajul dubei ca are masa mai mare. Faptul ca nu se zice in articol ca soferul dubei nu a respectat distanta regulamentara nu inseamna ca nu s-a intamplat asa si chiar daca a respectat si a franat cat de tare a putut poate n-a fost suficient. O masina de pana in 3.5 tone cu incarcatura nu se opreste ca un autoturism. Ce te faci cu masinile grele ? Ce distanta regulamentara ar trebui sa respecte ele cand sunt pline cu marfa ? Accidente in lant s-au mai petrecut si prin alte parti cu consecinte la fel de dezastruoase. Daca nu se ciocnea Megane-ul de Logan nu se intampla si al 2-lea impact. A merge din exemplu in exemplu e treaba empirica, eu prefer stiinta si investigatia stiintifica sa stabileasca dinamica unui accident. This post has been edited by DigitalScribe: 26 Dec 2006, 02:16 |
--------------------
Renault Espace V
Renault Zoe
D-Max 2022
- n/a
|
|
picard |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 18 Joined: 24 February 06 ![]() |
QUOTE(DigitalScribe @ 26 Dec 2006, 02:15) Ce treaba are ce accident ai vazut tu cu accidentul din cauza ? Nici una ! Exact cum a fost comparatia cu camionul, defapt a mea a fost mai pertinenta, stiu cum arata o duba dupa un impact puternic cu un autoturism de 1 tona. Repet, vad ca nu citesti ce scriu, duba are radiatorul la locul lui. Normele de distanta, franare si viteza in general sunt foarte bine gandite. Dupa parerea ta autovehiculele care transporta marfa sunt un fel de accident gata sa se intample? Oricum am retinut ideea ta, duba a intrat in logan si l-a zapacit. Daca mai sunt alte ipoteze va rog. PS.Vezi ca eu nu te-am comparat cu nimic, si nici nu am spus ca afirmi aberatii sau alte nazdravanii. Am adus doar contraargumente intr-un mod civilizat. This post has been edited by picard: 26 Dec 2006, 07:53 |
--------------------
Alfa/Ford
159/Mondeo
2006/2004
- x-xx-xxx Looking good is more important than looking where you're going
|
|
sebi4fc |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 257 Joined: 13 October 06 From: Cluj-Napoca ![]() |
Fratilor acum am vazut si eu postat aici accidentul fratilor Soporan sa-i ierte domnu
Eu is din CJ si stiu cam 90% cum a fost accidentul plus ca acolo drumul vine curba in urcare directia loganului respectiv curba dubla urcare , coborare renaultu viteza 80?km/h acul blocat ambele masini . Drumul este in 2 benzi ambele sensuri . Cum arata drumul inainte de locul accidentului: Localitate in linie dreapta aproximativ 1 km din care 400m dupa iesirea din localitate uremaza dubla curba dreapta pe uracare ,stanaga pe coborare (restricitie 60km/h pe zona curbelor) soferul renault taie curba si apare pe contrasens in varfu pantei soferul loganului incearca sa evite si trage dreapta de volan impactul vine in zona aripa stanga fata pe roata , imediat dupa primul impact loganul este lovit din spate de dubita(ww sharan) rasturnand loganul pe lateral dreapta.(impactul din spate destul de puternic daca a rasturnat loganul io asa zic voi???) PASAGERII LOGANULUI NU PURTAU NICI UNU CENTURA DE SIGURANTA-PASAGERU REANULT A RAMAS BLOCAT IN MASINA PEDALIERU prinzandu-i picioarele (avea centura de siguranta ) Curba se ia lejer cu 100km/h daca sti drumu . |
--------------------
logan
preferance 1.4MPI-verede cameleon
2005
- cj 82 ebi
|
|
PanDa |
![]()
Post
#39
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
Si pentru ca tot m-a mancat in C$R sa deschid topicul asta...vreti sa va spun cum se comporta MCV-ul la impact frontal!?
se turteste un pic pe la colturi si prin punctele esentiale da scapi cu o usoara durere in piept (de la centura ) sau de dinti (de la volan in lipsa centurii) ![]() apropo daca va mai busiti masinile faceti-o si voi in sectorul 1. Tot 6 ore se sta la biroul constatari da stai frumos la masutza , cafelutza, senviciutz, internetzel, picioare lungi si fustitze scutrte si rosii:D. Bafta Si purtati in ..............centurile alea de vi le da statu'. Si voi si copii vostri de pe locurile din spate. Bafta |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
Maximus Decimus |
![]()
Post
#40
|
![]() Membru Group: Members Posts: 157 Joined: 5 May 06 ![]() |
Ce facusi Panda, lovisi MCV-ul nou?
|
--------------------
Peugeot
407
- B-03-LOG GRUPPO MAXIMA BUCURESTI- MEMBRU FONDATOR
|
|
andreip |
![]()
Post
#41
|
spiderman Group: Members Posts: 94 Joined: 1 February 05 ![]() |
PanDa ai cumva un logan mcv rosu ?
Azi ai lovit masina? |
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
PanDa |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
da
![]() dupa care l-am plimbat prin buc pe platforma ca sa-l fac de ras ![]() am folosit o combinatie beton de ABS+cauciucuri de iarna+linii de tramvai (recomand cu incredere) si am obtinut o sanie (sau ma rog un bob) asa arata toyota corolla care s-a pus capra in fata mea. el a plecat pe roti eu pe platforma. Attached thumbnail(s) 70FD0031.jpg ( Size: 27.13k ) Number of downloads: 240 70F70028.jpg ( Size: 19.51k ) Number of downloads: 230 |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
Adrian78 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 816 Joined: 24 April 06 From: Bucuresti ![]() |
Te-a făcut ABS-ul la faza cu liniile de tramvai ...
|
--------------------
Logan Laureate
1.6
gri perla "Ce ție nu-ți place, altuia nu-i face!"
|
|
mauru007 |
![]()
Post
#44
|
![]() sir Group: Members Posts: 437 Joined: 27 February 05 From: Bucuresti ![]() |
Ma bucur ca mai ai simtul umorului dupa acest nefericit incident. Important e ca esti sanatos.
|
--------------------
Ford
Focus
2002/Ghia
- vl Ford Focus Sedan 1.6 I 101 CP / Ford Fiesta 2009 1.4 diesel
Bucuresti/Salajan |
|
andreip |
![]()
Post
#45
|
spiderman Group: Members Posts: 94 Joined: 1 February 05 ![]() |
PanDa am trecut pe langa tine si celalt tip cand erati cu politistul ca sa vada avariile. Am asteptat putin ca sa plecati si sa pot sa ma uit si eu la masini. Oricum e normal ca el e mai avariat decat tine pentru ca l-ai lovit in latereal. Am observat ca nu aveai probleme prea mari tu. La ce viteza l-ai lovit ?
|
--------------------
Dacia
Logan
2005
|
|
Sony |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.862 Joined: 30 August 04 From: Ban Land ![]() |
Da' de ce il plimbasi pe platforma? Ceva radiatoare sparte?
|
--------------------
Caruta
cu doi cai frumosi
1945
|
|
DragosP |
![]()
Post
#47
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Nu citiși bre? Să-l facă de râs!
![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
PanDa |
![]()
Post
#48
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
andreip da matale cu ce treaba prin zona:D
daca tu zici ca eu am scapat mai usor.....discutabil ametitu nici dupa ce am primit adeverintele si el amenda nu s-a dumirit ca garcea (baiat salon) nu i-a luat carnetul. N-a inteles faza asa cum n-a inteles nici ce l-a lovit. Pana la urmatorul. Sper pentru sanatatea lui ca n-o sa fie un tir. Nu de alta dar in 6 ore de povesti l-am mai iertat. ![]() el o sa schimbe o usa pragul si o aripa si o sa indrepte capota + probabil ceva reglat directia io am 2 aripi capota bara masca + ce sa mai deplasat pe la motor si structura si nu se vede (de ce mi-e frica cel mai mult). A si era sa uit: SUPORTUL DE NUMAR CU "DACIACLUB" + numar fata nu cred ca aveam mai mult de 30-35 cand l-am vazut pe bezmetic aveam vre-o 50 si am franat da m-a mancat sa si evit si asa am ajuns pe liniile de tramvai. pana pe linii (franand continuu) blocasem deja centura si poate ma opream pana la el dar cand am ajuns pe linii parca m-a inpins cineva din spate, m-am lipit de spatar si am zis HAIT. M-am uitat fix in ochii ametitului si i-am dat bucata ![]() aveam radiatoru spart era ca-n filmele cu monstruleti: cioburi plastic si o chestie verde fosforescent pe jos (lichidu meu de racire) recte sangele lu DumBo ![]() Ii multumesc lu' Dumnezeu ca nu eram cu NIVA...... This post has been edited by PanDa: 17 Jan 2007, 17:51 |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
horsewhisperer27 |
![]()
Post
#49
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.491 Joined: 15 March 04 From: Bucuresti ![]() |
panda, unde s -a intamplat exact?
sa inteleg si eu faza cu liniile de tramvai! cu cauciucuri de vara te scoteai mai bine?era cald in ziua aia? |
-------------------- fan VAG!
|
|
PanDa |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru in rezerva Group: Members Posts: 163 Joined: 18 December 03 From: Bucuresti ![]() |
fix in fata liceului Iorga
nu stiu daca cu cele devara era mai bine in acea situatie dar e clar ca astea de iarna sunt varza in orice situatie mia putin zapada pe sosea cred ca ma scoteam mai bine fara ABS . poate ca tarsaind rotile era mai bine ..... cine stie. oricum combinatia e castigatoare |
--------------------
LADA
Niva 4X4
2004
- B 70 PND DSN B13TTY (the Tweetee)
MCV 16V B74PND (DumBo) Decat sa-i calci mai bine-i sperii! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 11:23 |