Pedala acceleratie nu merge cursiv, obtin greu o turatie mica
![]() ![]() ![]() |
Pedala acceleratie nu merge cursiv, obtin greu o turatie mica
lorand |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 26 Joined: 22 November 05 From: Timisoara ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
LOGAN 1.5dCi
2006 Preference
- TM-10-MPV
|
|||
klaus |
![]()
Post
#2
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Sau cu ceva gen WD40 (nu cu o vaselina prea groasa)
Fie se scoate cablu de pe pedala prin tablier si se pune in capatul respectiv, fie se scoate de la corpul clapeta si de pe suportul de pe motor (atentie ca are niste aripioare care se pot rupe acolo) si se baga lubrifiantul pe acolo, si apoi se face manevra de du-te-vino). Dar din cate mi-aduc eu aminte, nici nu e prea scump cablul de acceleratie de la DSN. Ar merge si unul nou cateodata... Poate ca ar fi utila si gresarea clapetei fluture si a lagarului ei din corpul clapeta. |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DAVIDK |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 264 Joined: 20 July 04 From: Bucuresti ![]() |
Pregateste un cablu nou de acceleratie. La fel pateam si eu, pana ma obisnuisem chiar sa imi sprijin piciorul pe pedala la semafoare si turatia statea la relanti. Daca apasam mai tare, trecea de punctul ala si mergea ok. Intr-un final s-a rupt la capatul dinspre pedala. Presupun ca mergea greu din cauza moatzelor formate in urma ruperii catorva fire din cablu.
Se schimba foarte usor, eu am desprins doar vasul de expansiune (fara a scoate si furtunele, doar l-am miscat de la locul lui) ca sa am acces la locul unde intra in habitaclu. Cablul are niste sigurante (agrafe) la ambele capete, iar inspre corpul clapeta, atentie, trebuie extrasa piesa de pe cablu de pe "nuca" de la parghia corpului clapeta. Aici e un pic de munca. Eu cam atat am stiut sa explic. Apropo de gresari, eu nu prea as da cu vaselina in locuri unde nu a fost dat de la inceput. Pe ea se fixeaza praful, si uneori face mai mult rau decat bine. This post has been edited by DAVIDK: 4 Jul 2006, 22:22 |
--------------------
Renault
Symbol
Expression 2010, 1.4 16V Cand cumpar un lucru nou, mai intai il repar si apoi il folosesc.
|
|
SYL |
![]()
Post
#4
|
![]() doc Group: Members Posts: 2.876 Joined: 16 December 03 From: IF, Balotesti ![]() |
Eu zic ca cel mai bine sa schimbi cablul de acceleratie, nu e scump, pana in 200mii.
|
--------------------
Dacia
Duster
1.33 TCe 4x4 (2024)
|
|
thunder |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 540 Joined: 22 April 04 From: Pitesti ![]() |
Daca vrei sa-l ungi, incearca sa-l desfaci de la corpul clapeta, e mult mai usor. Eu la capatul de la pedalier m-am chinuit aproape 30 min sa-l prind la locul lui (bine era si seara)
|
--------------------
Opel
Astra H
2006
- B-50-WSE Doua lucruri sunt infinite: universul si prostia umana. Despre univers nu sunt inca sigur. Albert Einstein
|
|
router |
![]()
Post
#6
|
![]() Recalcitrant Group: Members Posts: 790 Joined: 13 January 06 ![]() |
Acum revin si eu cu o problema asemanatoare:
Imi ramane turat motorul cam pe la 1100-1300 de ture dupa ce ma opresc din miscare cu masina. Turatia coboara la relanti doar daca cuplez in treapta 1 si incep sa iau usor piciorul de pe ambreaj si masina merge cativa centimetri. Insa daca sper exemplu merg cu 60 si ma opresc din miscare la stop masina ramane turata pe la 1100-1300 de ture. Dar daca bag in treapta 1 si cuplez numai pentru cativa centimetri sa mearga masina mai in fata atunci motorul revine la 800-900 cat are el la relanti. Am cablul de acceleratie stricat? Sau e senzorul de acceleratie? S-a stiu ce schimb ![]() |
--------------------
Fost Supernovist
Actualmente fan Gillette Mach 3
2007
- B-81-XXX Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
|
|
Pulsar |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 109 Joined: 4 December 05 ![]() |
pai ca sa elimini ca eventuala cauza cablul de acceleratie, dupa ce opresti baga piciorul sub pedala si trage spre tine, poate nu revine la pozitia normala, fie din cauza cablului fie poate datorita pedalei, poate nu e unsa.
|
--------------------
Dacia
Super Nova Clima
- momentan provizoriu
|
|
dadu221 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 726 Joined: 11 March 04 From: Ploiesti ![]() |
si la mine a facut figura asta cablul de acceleratie. l-am desfacut de la corpul clapeta si am turnat ulei pe el si nu mai are nik de 2 luni. (nu exagera cu uleiul ca nu este necesar . am gresat putintel si tamburusul acele al corpului clapeta pe care se fixeaza cablul de acceleratie) S-ar putea sa ai ghinion si sa se fi desfacut iar una din sarmele respective sa agate pe teaca de plastic deci se va impune schimbarea lui.
|
--------------------
DSN rapsodie
-
2002
- ph-22-unu Ie doar o amarata de dacie
|
|
ZaiR |
![]()
Post
#9
|
![]() Against the System Group: Members Posts: 345 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
cablul de acceleratie este maxim 250.000 lei si se schimba in 5 min, si de catre o nevasta lenesa...cel mai bine trebuie schimbat pana cand nu se rupe de la prinderea din pedala si ramai cu masina pe drum.
pentru router: nerevenirea la relanti imi miroase cum spuneai si tu de la senzor,incearca sa il cureti(asta daca nu iti revine nici ridicand cu piciorul pedala) Cand masina are motorul cald si cineva are impresia ca nu are acelasi "zvac" este un defec al celor de la dacia reparabil si anume se ia tubul de aer si se pune la o distanta cat mai mare de limita superioara a motorului (cumva sa intre aer de afara prin gaurile de la spoiler cele mai joase) se evita folosirea aerului foarte cald de la motor. Bafta |
--------------------
DUCATI
900 SuperSport
2003
- este!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 12:29 |