Problema cu accelerarea-puturoasa!
![]() ![]() ![]() |
Problema cu accelerarea-puturoasa!
marcopolo |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 July 06 ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
|
|||
DragosP |
![]()
Post
#2
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
1. Bine ai venit pe forum.
2. Folosește funcția de căutare. 3. Păi ce ai auzit cam e corect: pot fi injectoarele ușor înfundate (încearcă niște aditiv gen 2+2), filtru de aer îmbâcsit, catalizator (puțin probabil, zici că la consum stai relativ ok), bujii. În ceea ce privește zgomotul de la ~2000rpm, ăsta intră la categoria: "așa fac multe". |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
marcopolo |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 July 06 ![]() |
Filtrul de aer e schimbat de circa 1 an(are doar 5000km de cind l-am schimbat-de la revizia de 60.000 dar il schimb daca e cazul),aditiv pt injectoare am incercat si degeaba,bujiile de asemenea(de 2-3 zile).O vizita la service si bagat pe calculator ar ajuta??
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
|
|
DragosP |
![]()
Post
#4
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Probabil că da.
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
alex |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Admin Posts: 749 Joined: 22 May 02 ![]() |
Zgomotul la 2000 de ture e posibil sa fie de la "teava" de evacuare care atinge de scut. Totusi si eu am o rezonanta pe la turatia aia si nu atinge nimic
![]() Sunt sceptic referitor la testarea cu calculatorul. Cei din service nu prea au pregatirea necesara in a vedea fineturi. Daca nu le da eroare clara, ei zic ca merge ok. Inainte de toate mai incearca sa "resetezi" ecu. Ori ii scoti mufa de la ecu (tragi de "limba" aia si iese mufa singura in sus) ori scoti borna de la baterie. Lasa-o asa un minut si pe urma conecteaza mufa la loc. Incearca pe urma in zilele urmatoare sa mergi mai sportiv. |
--------------------
N/A
N/A
N/A snafu
|
|
moshulik |
![]()
Post
#6
|
Membru Group: Members Posts: 189 Joined: 12 February 04 From: Bucuresti ![]() |
Dap, resetarea calculatorului pare cea mai potrivita manevra deocamdata - iar metoda cea mai indicata este scoaterea bornei de la baterie (nimeni nu isi va pune problema ca "strica ceva", pentru ca scoaterea bornei e o operatiune curenta - de exemplu cand schimbi bateria).
Acum - de ce trebuie resetat calculatorul - cel mai probabil motorul a detectat (prin senzorul de detonatie) un astfel de eveniment - detonatie in cilindri - un alt tip de ardere a benzinei decat cel normal. Cauza detonatiei poate fi - motor supraincalzit si fortarea acestuia in sarcina mare si turatie mica (apasat pedala la blana cand motorul inca nu are turatie). Alta cauza poate fi amestec sarac in camera de ardere - datorat unui/unor injectoare partial infundate. In orice caz, cand calculatorul detecteaza detonatie, masura imediata este reducerea avansului la aprindere si de aici scaderea puterii motorului. Prin resetare, se pare ca eroarea asta - detonatie - se anuleaza iar calculatorul pleaca din nou de la setarile implicite. |
--------------------
skoda
octavia, am avut DSN, oltcit.
2003
- b-etc-etc Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
|
|
ZaiR |
![]()
Post
#7
|
![]() Against the System Group: Members Posts: 345 Joined: 7 January 04 From: Bucuresti ![]() |
1.zgomotul de la 2000rpm vine de la catalizator(asta in cazul in care nu este indoit scutul)
2.prbl ca este lenesa e din cauza caldurii emanate de motor...se ia furtunul care intra in filtru de aer si se da cumva pe sub masina....eu il asezasem cumva pe sub numarul de inmatriculare....langa proiector Bafta |
--------------------
DUCATI
900 SuperSport
2003
- este!
|
|
bj |
![]()
Post
#8
|
![]() membru de nevoie Group: Members Posts: 321 Joined: 3 December 04 From: Bucuresti ![]() |
Eu am avut probleme cu catalizatorul dar parca la viteze mici nu se manifesta asa "aprig". In schimb top-speed era 110 km/h.
Daca ai dat cu scutul de pamant in ultima vreme e foarte posibil sa fie catalizatorul. Eu l-am luat din targ de la Ovidiu la un pret bun (cam acum 3-4 luni) |
--------------------
Skoda / BMW
Fabia Variant - de munca / F650 - capra
exLeon, exDSN
- B-65-xxx BMW F650ST - tot un fel de capra
|
|
marcopolo |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 July 06 ![]() |
Mersi pt raspunsuri.Filtrul de aer l-am verificart-e OK-in schimb e o gaurica mica undeva in partea dreapta-in diagonala aprox fata de gaura mare cu clapeta-care este uda/umeda-e normal??,n-am dat cu burta de borduri,etc o sa incerc faza cu borna.Ca viteza max mai mult de 120 nu i-am dat prin Buc ca nu aveam pe unde dar mai voia cu siguranta doar ca se accelera mai greu.O sa verific daca atinge teava de scut.
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
|
|
marcopolo |
![]()
Post
#10
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 July 06 ![]() |
Am scos borna,n-am sesizat vreo modificare doar ca....la ralanti a inceput sa devina din ce in ce mai sesizabil tremurul si un soi de mers neregulat+ca ralantiul e undeva la 750 sau chiar sub(gradatiile parca sunt din 250 in 250 de r/min la mine e f putin sub ultima linie inainte de 1000.Cred ca pina la urma tot service-ul ma paste doar ca nu stiu unde(undeva unde nu e japca si chiar se pricep!!).Ceva sugestii??
|
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
|
|
DragosP |
![]()
Post
#11
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Probabil sunt probleme cu injectoarele.
|
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
axel |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 603 Joined: 20 November 04 ![]() |
schimba filtru de benzina si o sa mearga.asa am patit si eu si ziceam k e de la injectoare.era pamant in el
![]() |
--------------------
renault clio
1.4
2007
|
|
marcopolo |
![]()
Post
#13
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 July 06 ![]() |
filtrul de benzina este schimbat anul trecut,n-am facut decit vreo 5000 km cu el,in schimb citind pe aici pe forum mi-am adus aminte de un lucru facut de un meserias de la AutoNesti acum vreo 2 sapt.Mi-a luat busonul de la rezervor si a disparut pt citeva minute cu el.Mi l-a adus si rezultatul este un consum cu cel putin 0,5l/100km mai mare si relanti mai neregulat decit era(inainte era un tremur slab) acum are cite un "hop" si se vede tremurul pe maneta de la schimbator.Sa schimb busonul??Si tot nu mi-ati recomandat si mie un service bun pt SuperNova in Bucuresti
![]() P.S La AutoNesti au refuzat cu incapatinare sa mi-o bage pe calculator.Poate nu se pricep??? This post has been edited by marcopolo: 19 Jul 2006, 09:35 |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
|
|
marcopolo |
![]()
Post
#14
|
Membru incepator Group: Members Posts: 9 Joined: 9 July 06 ![]() |
Pina la urma am fost la meridian.Au bagat-o pe calculator si au spus ca nu e problema de injectoare&co dupa care au ridicat-o frumos pe elevator si mi-au spus ca e de la catalizator,este lovit si evident recomandarea de a-l schimba(pe casco).Acum urmeaza sa primesc aceptul de plata de la asigurator si in plus trebuie reparat si scutul de la motor.Tipul de la asigurari tot ii dadea cu schimbatul bujiilor ca stie el ca la DSN nu se strica
![]() PS in legatura cu busonul ar fi bine sa-l schimb??Nu mai face fis cind il desfac sa alimentez cu benzina.Faptul ca nu mai este presiune poate dauna comportamentului masinii???Thanks This post has been edited by marcopolo: 26 Jul 2006, 13:42 |
--------------------
Dacia
Super Nova
2002
|
|
klaus |
![]()
Post
#15
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Aia de la asigurator sunt cam afoni. As vrea eu sa vad cum o sa taie catalizatoru' fara sa-l sparga ei...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
DragosP |
![]()
Post
#16
|
![]() Nu zic nimic...nou Group: Moderatori Posts: 4.929 Joined: 12 August 04 From: Lumea mea ![]() |
Cu laser!
![]() |
--------------------
Ceva de plastic
.
.
- BRRC Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu! |
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#17
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
|
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
dispeceru |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 652 Joined: 6 August 06 From: Bucuresti ![]() |
se poate curata catalizatorul ?
|
--------------------
Dacia
Logan Laureate 1.4 MPi
2008 mdea...
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 25th May 2025 - 12:34 |