DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Problema cu accelerarea-puturoasa!

marcopolo
post 9 Jul 2006, 17:14
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 July 06




Salut,am si eu urmatoarea problema:de ceva timp masina accelereaza destul de lent(scirtiit de roti in treapta 1 destul de greu(turata tare) lucru destul de naspa(adio depasiri mai in scurt,si depasiri in general la viteze mai mari,doar daca ai ceva km la dispozitie).Consumul e undeva cam 8-8,5 in oras in conditiile in care un drum berceni-gara de nord(10km) dureaza 45 min.Benzina nu prea conteaza(uzual euroluk 95) dar am pus si 98 de la Agip,Petrom,OMV,Lukoil si este cam la fel(un pic mai sprintena dar atit...).In orice caz nu mai este ca atunci cind am luat-o(anul trecut).De asemenea la turatii sub 2000 cind accelerez se aude un gzomot dubios ca venind de la toba din fata care inceteaza dupa 2000 r/min+un tremur slab perceptibil la ralanti..Deja am auzit x variante(injectoare murdare-nu da in nas),catalizatorul(aici nu stiu),dozatorul de aer(sau ceva de genul),ambreiajul.Ceva sfaturi??


--------------------
Dacia Super Nova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 9 Jul 2006, 17:19
Post #2


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




1. Bine ai venit pe forum.
2. Folosește funcția de căutare.
3. Păi ce ai auzit cam e corect: pot fi injectoarele ușor înfundate (încearcă niște aditiv gen 2+2), filtru de aer îmbâcsit, catalizator (puțin probabil, zici că la consum stai relativ ok), bujii.
În ceea ce privește zgomotul de la ~2000rpm, ăsta intră la categoria: "așa fac multe".


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcopolo
post 9 Jul 2006, 17:26
Post #3


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 July 06




Filtrul de aer e schimbat de circa 1 an(are doar 5000km de cind l-am schimbat-de la revizia de 60.000 dar il schimb daca e cazul),aditiv pt injectoare am incercat si degeaba,bujiile de asemenea(de 2-3 zile).O vizita la service si bagat pe calculator ar ajuta??


--------------------
Dacia Super Nova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 9 Jul 2006, 17:27
Post #4


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Probabil că da.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alex
post 9 Jul 2006, 20:25
Post #5


Membru autentic


Group: Admin
Posts: 749
Joined: 22 May 02




Zgomotul la 2000 de ture e posibil sa fie de la "teava" de evacuare care atinge de scut. Totusi si eu am o rezonanta pe la turatia aia si nu atinge nimic sad.gif
Sunt sceptic referitor la testarea cu calculatorul. Cei din service nu prea au pregatirea necesara in a vedea fineturi. Daca nu le da eroare clara, ei zic ca merge ok.
Inainte de toate mai incearca sa "resetezi" ecu. Ori ii scoti mufa de la ecu (tragi de "limba" aia si iese mufa singura in sus) ori scoti borna de la baterie. Lasa-o asa un minut si pe urma conecteaza mufa la loc. Incearca pe urma in zilele urmatoare sa mergi mai sportiv.


--------------------
N/A N/A N/A
snafu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
moshulik
post 10 Jul 2006, 09:08
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 189
Joined: 12 February 04
From: Bucuresti




Dap, resetarea calculatorului pare cea mai potrivita manevra deocamdata - iar metoda cea mai indicata este scoaterea bornei de la baterie (nimeni nu isi va pune problema ca "strica ceva", pentru ca scoaterea bornei e o operatiune curenta - de exemplu cand schimbi bateria).
Acum - de ce trebuie resetat calculatorul - cel mai probabil motorul a detectat (prin senzorul de detonatie) un astfel de eveniment - detonatie in cilindri - un alt tip de ardere a benzinei decat cel normal. Cauza detonatiei poate fi - motor supraincalzit si fortarea acestuia in sarcina mare si turatie mica (apasat pedala la blana cand motorul inca nu are turatie). Alta cauza poate fi amestec sarac in camera de ardere - datorat unui/unor injectoare partial infundate. In orice caz, cand calculatorul detecteaza detonatie, masura imediata este reducerea avansului la aprindere si de aici scaderea puterii motorului. Prin resetare, se pare ca eroarea asta - detonatie - se anuleaza iar calculatorul pleaca din nou de la setarile implicite.


--------------------
skoda octavia, am avut DSN, oltcit. 2003 - b-etc-etc
Hi, I'm a signature virus. Please replace your old signature with this signature and help me take over the world of signatures.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ZaiR
post 10 Jul 2006, 12:35
Post #7


Against the System


Group: Members
Posts: 345
Joined: 7 January 04
From: Bucuresti




1.zgomotul de la 2000rpm vine de la catalizator(asta in cazul in care nu este indoit scutul)
2.prbl ca este lenesa e din cauza caldurii emanate de motor...se ia furtunul care intra in filtru de aer si se da cumva pe sub masina....eu il asezasem cumva pe sub numarul de inmatriculare....langa proiector
Bafta


--------------------
DUCATI 900 SuperSport 2003 - este!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bj
post 10 Jul 2006, 14:27
Post #8


membru de nevoie


Group: Members
Posts: 321
Joined: 3 December 04
From: Bucuresti




Eu am avut probleme cu catalizatorul dar parca la viteze mici nu se manifesta asa "aprig". In schimb top-speed era 110 km/h.

Daca ai dat cu scutul de pamant in ultima vreme e foarte posibil sa fie catalizatorul. Eu l-am luat din targ de la Ovidiu la un pret bun (cam acum 3-4 luni)


--------------------
Skoda / BMW Fabia Variant - de munca / F650 - capra exLeon, exDSN - B-65-xxx
BMW F650ST - tot un fel de capra
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcopolo
post 10 Jul 2006, 16:43
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 July 06




Mersi pt raspunsuri.Filtrul de aer l-am verificart-e OK-in schimb e o gaurica mica undeva in partea dreapta-in diagonala aprox fata de gaura mare cu clapeta-care este uda/umeda-e normal??,n-am dat cu burta de borduri,etc o sa incerc faza cu borna.Ca viteza max mai mult de 120 nu i-am dat prin Buc ca nu aveam pe unde dar mai voia cu siguranta doar ca se accelera mai greu.O sa verific daca atinge teava de scut.


--------------------
Dacia Super Nova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcopolo
post 10 Jul 2006, 18:34
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 July 06




Am scos borna,n-am sesizat vreo modificare doar ca....la ralanti a inceput sa devina din ce in ce mai sesizabil tremurul si un soi de mers neregulat+ca ralantiul e undeva la 750 sau chiar sub(gradatiile parca sunt din 250 in 250 de r/min la mine e f putin sub ultima linie inainte de 1000.Cred ca pina la urma tot service-ul ma paste doar ca nu stiu unde(undeva unde nu e japca si chiar se pricep!!).Ceva sugestii??


--------------------
Dacia Super Nova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 10 Jul 2006, 18:41
Post #11


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Probabil sunt probleme cu injectoarele.


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
axel
post 16 Jul 2006, 11:19
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 603
Joined: 20 November 04




schimba filtru de benzina si o sa mearga.asa am patit si eu si ziceam k e de la injectoare.era pamant in el biggrin.gif


--------------------
renault clio 1.4 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcopolo
post 19 Jul 2006, 09:34
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 July 06




filtrul de benzina este schimbat anul trecut,n-am facut decit vreo 5000 km cu el,in schimb citind pe aici pe forum mi-am adus aminte de un lucru facut de un meserias de la AutoNesti acum vreo 2 sapt.Mi-a luat busonul de la rezervor si a disparut pt citeva minute cu el.Mi l-a adus si rezultatul este un consum cu cel putin 0,5l/100km mai mare si relanti mai neregulat decit era(inainte era un tremur slab) acum are cite un "hop" si se vede tremurul pe maneta de la schimbator.Sa schimb busonul??Si tot nu mi-ati recomandat si mie un service bun pt SuperNova in Bucuresti sad.gif.Unul care sa aiba si posibilitatea de diagnosticare pe calculator.
P.S La AutoNesti au refuzat cu incapatinare sa mi-o bage pe calculator.Poate nu se pricep???

This post has been edited by marcopolo: 19 Jul 2006, 09:35


--------------------
Dacia Super Nova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marcopolo
post 26 Jul 2006, 13:40
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 9 July 06




Pina la urma am fost la meridian.Au bagat-o pe calculator si au spus ca nu e problema de injectoare&co dupa care au ridicat-o frumos pe elevator si mi-au spus ca e de la catalizator,este lovit si evident recomandarea de a-l schimba(pe casco).Acum urmeaza sa primesc aceptul de plata de la asigurator si in plus trebuie reparat si scutul de la motor.Tipul de la asigurari tot ii dadea cu schimbatul bujiilor ca stie el ca la DSN nu se strica smile.gif) catalizatorul si ca o sa-mi para rau ca mi-l schimba ca-mi pune de solenza si ala e mai prost si o sa am numai probleme....Plus ca cica "o sa taiem catalizatorul si daca nu e spart il platiti"...Oameni dubiosi,de parca eu eram mecanicul care a decis ca trebuie schimbat.

PS in legatura cu busonul ar fi bine sa-l schimb??Nu mai face fis cind il desfac sa alimentez cu benzina.Faptul ca nu mai este presiune poate dauna comportamentului masinii???Thanks

This post has been edited by marcopolo: 26 Jul 2006, 13:42


--------------------
Dacia Super Nova 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 26 Jul 2006, 15:36
Post #15


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Aia de la asigurator sunt cam afoni. As vrea eu sa vad cum o sa taie catalizatoru' fara sa-l sparga ei...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DragosP
post 26 Jul 2006, 15:49
Post #16


Nu zic nimic...nou


Group: Moderatori
Posts: 4.929
Joined: 12 August 04
From: Lumea mea




Cu laser! wink.gif


--------------------
Ceva de plastic . . - BRRC
Scuze celor pe care i-am supărat!
Cu noi este Dumnezeu!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 26 Jul 2006, 16:01
Post #17


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




QUOTE(klaus @ 26 Jul 2006, 16:36)
Aia de la asigurator sunt cam afoni. As vrea eu sa vad cum o sa taie catalizatoru' fara sa-l sparga ei...
*


Cu panza de bomfaier radmasa.gif ))))))))))


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dispeceru
post 20 Dec 2006, 01:18
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 652
Joined: 6 August 06
From: Bucuresti




se poate curata catalizatorul ?


--------------------
Dacia Logan Laureate 1.4 MPi 2008
mdea...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 25th May 2025 - 12:34
Forum Renault