fff ciudat, nu mai intra in viteza
![]() ![]() ![]() |
fff ciudat, nu mai intra in viteza
liviu_buc |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 19 November 06 ![]() |
|
||
--------------------
EX-Dacia
Logan
2005-1400 cmc Posesor mandru de Logan Ambiance 1400 cmc
|
|||
ilikecheese |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru... ș-atât Group: Members Posts: 197 Joined: 17 February 06 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
In mod normal trebuie sa intre in viteza si daca e rece tun. Adica cel putin mie asa imi face. Recomandat este ca inainte sa pleci pe frigurile astea sau care or sa vina sa nu ami repeti performanta si sa o lasi cel putin 4-5 minute la incalzit, ca sa nu ai vreo surpriza ca cine stie ce mai crapa pe la motor sau ca ti se comporta ciudat ambreiajul si cutia de viteze.
Later edit: In caz ca nu iti ia vre o viteza si stii ca, cutia e in regula, lasi maneta de viteze la punctul mort si dai drumul la ambreiaj, apoi apesi iar ambreiajul si incerci sa dai a Ia. Mai patesc si eu sa nu intre in treapta a Ia dupa ce dau cu spatele si masina e mai rece. This post has been edited by ilikecheese: 19 Dec 2006, 22:17 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- BZ-02-PYS Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
|
|
liviu_buc |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 19 November 06 ![]() |
ms de raspuns si parere ilikecheese...problema era ca nu imi intra nici in a 1a nici 2a nici a3a nici a 4a,ci doar a 5a....oricum o sa incerc sa iti urmez sfatul sa o incalzesc,eu de fel sunt mai repezit si uit ca masina e pe carburator nu de aia super buna pe injectie,si am pretentia sa ma urc in ea si sa plec,asta e mai dureaza pana o sa schimb f mult timp asa ca trebuie sa ma obisnuiesc,oricum daciile sunt cele mai proaste masini din lume/....
This post has been edited by liviu_buc: 19 Dec 2006, 22:50 |
--------------------
EX-Dacia
Logan
2005-1400 cmc Posesor mandru de Logan Ambiance 1400 cmc
|
|
ageana |
![]()
Post
#4
|
![]() -> Group: Members Posts: 1.885 Joined: 9 September 06 ![]() |
Am avut si eu o problema de genul asta: intra doar in viteza I, III si V, in rest nu mergea nici una. Am mers la mecanic, si mi-a spus ca a sarit nu stiu ce bila pe acolo. A desfacut cutia, a pus bila aia si s-a rezolvat.
|
--------------------
Ideal
Pro Rider
2009 Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner. Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei. |
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#5
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Cand ai bagat-o in marsarier n-ai apasat bine pe levierul schimbatorului si a intrat motul din capat sub placuta de directionare pt vitezele 1 si 2.
Daca ai cum, baga-te sub masina si pune pe cineva sa miste de schimbator. |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
liviu_buc |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 19 November 06 ![]() |
ms de sfat vis-a-vis s-ar putea sa fi avut dreptate,oricum ideea e ca am accelerat-o un pic am miscat si de volan si apoi si-a dat drumul am vazut.crezi ca s-a putut strica ceva?
|
--------------------
EX-Dacia
Logan
2005-1400 cmc Posesor mandru de Logan Ambiance 1400 cmc
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#7
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Acum am vazut ca ai nova 71.gif
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
ilikecheese |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru... ș-atât Group: Members Posts: 197 Joined: 17 February 06 From: Buzau/Bucuresti ![]() |
A da, Dacia Nova.... Astea parca aveau probleme cu cutia.... Trebuie manuita cu grija.
![]() Fata de alte modele de masini dacia este cam in urma(cam mult), dar la vremea ei a fost buna. Eh ce sa faci asta este... This post has been edited by ilikecheese: 20 Dec 2006, 00:12 |
--------------------
Dacia
1310 TLX
1990
- BZ-02-PYS Fetele bune se duc in rai dar fetele rele se duc unde vor :D
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
nova am si eu si iti spun ca intra greu in viteze toate daca nu se incalzeste putin uleiul cand este frig asa ca las-o sa se incalzeasca putin si vezi ce se intimpla intradevar nova are ceva bile in cutie indeva in partea vit a 5 a dar nu cred ca au treaba cu intratul in viteza .... de pe loc iti intra ( cu motorul pornit / oprit ) cutiile de nova sunt pacatoase si pretentioase (sa ai ulei al nivel ca o bulesti ) piese se gasesc dar sunt scumpe si manopera la fel ca trebuie dat jos motorul
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
liviu_buc |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 320 Joined: 19 November 06 ![]() |
cum verifici nivelul uleiului de la cutia de viteze?unde tre sa te uiti?
|
--------------------
EX-Dacia
Logan
2005-1400 cmc Posesor mandru de Logan Ambiance 1400 cmc
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
buna intrebare...
chiar ca? cum verifici uleiul la cutia de viteze? si de care ulei se pune si unde? This post has been edited by Sudsemnatu: 22 Dec 2006, 15:52 |
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#12
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Sub furca de la ambreaj ai un surub ( patrat cu cap de cheie de 10 fixa ) daca il desfaci si cruge ulei ai nivelul bun daca il desfaci si nu cruge ulei atunci esti cu nivelul sub normal si bagi si mata o sarma si vezi cat de jos este fata de gaura (aproximativ) si completezi frumos pana curge (atunci poti sta linistit ca nu merge cutia fara ulei)...mare grije la cutiile de nove nu le lasati fara ulei ca este de belea[B]...
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Sudsemnatu |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Huligan Group: Members Posts: 1.703 Joined: 28 November 06 From: Bucuresti ![]() |
si uleiul unde il pui ? prin gaura unde a fost surubul? dar totusi nu imi pot da searama unde e furca de la ambreiaj..poate o schema ! si ce fel de ulei pui? din ala de motor?
|
--------------------
Skoda Fabia 2005
Ex: Dacia Nova/Logan/Supernova
2000/2007/2002 Midland Alan 52/PNI ML 160
Speed doesn't kill people, its the sudden stop that does |
|
cristi74 |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru Group: Members Posts: 154 Joined: 15 July 05 ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan 1.2 16v
2009
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#15
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.598 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
sudsemnatu, daca tot pui intrebari din astea, mai bine du-te cu masina la un mecanic, ca cine stie ce-i faci! Esti cam paralel cu mecanica.
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
amc |
![]()
Post
#16
|
![]() 2 trancane Group: Members Posts: 603 Joined: 28 November 05 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 24 Dec 2006, 17:45) daca il desfaci si cruge ulei ai nivelul bun daca il desfaci si nu cruge ulei atunci esti cu nivelul sub normal si bagi si mata o sarma si vezi cat de jos este fata de gaura (aproximativ) si completezi frumos pana curge asa scrie la carte cu sarme si cu scurs de ulei ?! ![]() |
--------------------
YUGO
Zavzta
2007/prestige
- 1-B-NU-IS--chhh
|
|
maleahi |
![]()
Post
#17
|
Membru incepator Group: Members Posts: 20 Joined: 26 January 06 ![]() |
va salut!
dupa un drum la braila dus-intors(de la suceava)in ziua urmatoare am observat ca-mi intra foarte greu in viteza...in oricare din viteze.ce sa fie?nu mai zic...in mersul inapoi caraie de nu-i adevarat.sa fie de la cutie?sa fie de la patina de la schimbator? ![]() |
--------------------
dacia 1310
dacia 1310
- sv-01-ttk
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#18
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Fratilor... in cutie se pune ulei de cutie in motor se pune ulei de motor (chiar nu ati vazut in magazin diferenta de ulei ... uleiul de motor are desenat in genereal pe stilca un piston iar ce de cutie are desenata o parte a cutiei in care se vad pinioanele) si cablu de ambreaj este fixat pe carcasa de la cutia de viteze (daca stii unde este si cutie de viteze).... este imposibil sa conduceti o dacie si sa nu stiti unde este cablul de ambreaj...
PS. Ce dacie ai fratioare de nu stii unde este localizat cablul ai deschis capota la motor de cand ai luat-o ![]() This post has been edited by mihai0070: 27 Dec 2006, 08:22 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
coco_3033 |
![]()
Post
#19
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 33 Joined: 12 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Salutare
Am avut si eu aceasta problema nu intra in viteza. Cauza a fost din suportul cablului de ambreaj, era acel cauciuc rupt (deteriorat) si nu mai opunea rezistenta la apasare. L-am schimbat si pe el si suportul (8 ron a costat) si s-a rezolvat. Bafta si numai bine LA MULTI ANI ! |
--------------------
Dacia
1300
1982
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th July 2025 - 22:44 |