rotile raman infranate partial
![]() ![]() ![]() |
rotile raman infranate partial
catalin 22 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 28 December 06 From: ploiesti ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 L
1995 break
|
|||
autom |
![]()
Post
#2
|
![]() membru pompier Group: Members Posts: 1.198 Joined: 8 January 05 From: Bucuresti-sa traiesti!!!! ![]() |
Exact asta am patit si eu.
Sunt de vina garniturule alea mici , de fapt supape, din pistonasele de frana din pompa de frana. Nu lasa lichidul se revina in pompa. Din cauza lichidului prost si a garniturilor si mai proaste. Schimba lichidul si setul de reparatie. |
--------------------
Dacia 1100
Berlineza
1971
|
|
eellaa |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 28 September 06 ![]() |
Nu este neaparta sa fie din pompa desi se poate.Mai pot fi si placutele pe fata care nu se misca bine in ghidaje sunt blocate (trebuie sa fi atent cand le montezi sa intre si sa se miste usor) si pe spate cat de bine se misca pistonasele si cat de fortat sunt bagate ,plus ca trebuie sa se aseze daca sunt noi.
|
--------------------
dacia
1310
1992 break
|
|
sumi_nos |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 237 Joined: 18 December 06 ![]() |
daca raman rotile de pe spate asta se mai intampla si de la cablul de la frana de mana ingheata si degeaba lasi frana de mana jos ca pana se sparge gheata merge infranata daca e pe spate daca e pe fata eu zic sa cureti pistonasele si sa schimbi garniturile din etriere cu pompa nu cred ce are nik
|
--------------------
dacia
1410 SPORT
1989
- AG-01-MVU
|
|
Cristian_F |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 170 Joined: 31 October 06 ![]() |
Am patit si eu aceasta situatie (sa nu fie rotile complet libere).
Solutiile de remediere au fost: - pentru rotile din fata: F1: scos pistonasul si curatat interiorul etrierului (se formeaza o "bordura" din cauza nefolosirii foarte frecvente si poate a antigelului prost). Bineinteles, cu schimbarea garniturii si a aparatorii de praf. - pentru rotile din spate: S1: scos cele doua capete ale pistonasului si curatat bine in interior, din acelasi motiv ca si cel explicat la rotile din fata. Bineinteles, si aici va trebui schimbat setul de garnituri. S2: Deasemenea, la rotile din spate mai poate fi excentricul de reglaj al pozititiei saboti. E un surub cu cap patrat, il vezi in spatele platanului. Rolul lui este ca sa poti regla destanta de la saboti la tambur indiferent de grosimea / uzura sabotului. S3: Si un ultim motiv la rotile din spate a fost scris mai sus: cablul de frana de mana, sa fie prea tensionat. Incearca sa il decuplezi de la ramificatia in Y si vezi daca nu merge mai usor. Il poti ajusta de la aceasta ramificatie sau chiar de la locul de prindere pe saboti. Aceste soultii mi-au fost la indemana, fara sa necesite scule complicate sau cunostinte avansate. La rotile din spate iti este mai usor sa depistezi problema, caci ele trebuie sa se invarta usor, bineinteles daca nu e trasa frana de mana (cele din fata antreneaza si planetarele). Succes. This post has been edited by Cristian_F: 29 Dec 2006, 12:45 |
--------------------
Dacia
1300
1971
- CJ-03-PES VW Golf IV, 2002
|
|
catalin 22 |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 28 December 06 From: ploiesti ![]() |
Ok ,merci pt sfaturi
|
--------------------
dacia
1310 L
1995 break
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 19:57 |