Bateria ca doar a venit frigul... solutii ? pareri?, are curent dar nu porneste dupa 12 ore de stat
![]() ![]() ![]() |
Bateria ca doar a venit frigul... solutii ? pareri?, are curent dar nu porneste dupa 12 ore de stat
mihai0070 |
![]()
Post
#1
|
||
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|||
vyper |
![]()
Post
#2
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
curata bine bornele de la baterie...la mine odata asta a fost cauza...si vezi minusu de vine pe baterie unde este el legat sa fie bine prins. la mine nu facea masa acolo!
|
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#3
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
pai da m-am gandit dar daca alarma tipa inseamna ca ma curent daca se aprind becurile inseamna ca am curent dar nu porneste ... cand dau cheie ... 0 nimic moare complet ... cred ca o sa cam stea pe redresor in seara asta (cand ajung acasa ii mai dau o cheie sa vad daca totusi o ia ca am decuplat bornele ca sa nu mai consume nimic)
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Sir_Alex |
![]()
Post
#4
|
![]() Mem Brew fara alcool Group: Members Posts: 443 Joined: 2 January 05 From: Bucuresti ![]() |
Pune-o pe redresor. Apa distilata ai in ea? De altfel, daca dupa ce o incarci iti mai face, incearca sa o lasi o noapte cu siguranta de la alarma scoasa. In felul asta poti identifica problema. Sau, tehnic si corect, poti masura daca iti fura curent pe undeva.
|
--------------------
BMW / Dacia
320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v
2003/2007
- B-XX-TDI Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
|
|
EUROPE_ |
![]()
Post
#5
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 27 Dec 2006, 15:17) pai da m-am gandit dar daca alarma tipa inseamna ca ma curent daca se aprind becurile inseamna ca am curent dar nu porneste De acord cu tine, dar când dai la automat, e îndeajuns, ca una din borne să fie slabită, sau conexiunile la demaror, ca să nu mai pornească. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
Morty |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 26 December 06 ![]() |
QUOTE(mihai0070 @ 27 Dec 2006, 10:38) Salutare am plecat aseara cu masina ... toate bune si frumoase a pornit la prima cheie pe GPL ... ajung acasa las masina in parcare activez alarma si plec ...dimineata alarma a scos un sunet mai ciudat dau sa pornesc se aprind becurile in bord la apa si ulei dau cheie si nimic se sting ????? mai incerc odata si nimic inca o data si nimic .... ies dau sa activez alarma si nu merge ???? deconectez bateria si o pun la loc alarma tipa de mama focului (ca m-ai injurat vecini era ceasul 5:30 ) mai dau o cheie si nimic becurile abia ca se vedeau ... de la ce sa fie ... s-a dus bateria asa in mai putin de 12 ore... Salut...acelasi lucru lam patit si eu cand am miam lasat fratele in masina...si daca are doar 3 ani..mai deschis farurile....si leam uitat asa si din cauza asta si sa consumat...bateriaa..si fi atent nu avea nici macar...1 an de cand luasem masina nou nouta..deci la tine ce sa mai zic,...vezi si u ce so fi intamplat mai cu atentie |
--------------------
renault
scenic
2001
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#7
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
A pornit ...in seara asta ... nu stiu ce avea dar a luat-o la sfert de cheie pe GPL ... sa dea domnu sa o tina tot asa... maine detalii
![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
marius-gabriel |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.006 Joined: 14 November 03 From: CALARASI ![]() |
cel mai probabil era de la legatura imperfecta la bornele bateriei.
ca sfat, incearca sa cureti bine bornele si borna plus sa o ungi cu niste miere de albine pt a evita oxidarea. cand vrei sa mai verifici starea bateriei incearca cu claxonul si in functie de tonul acestuia iti cam dai seama cat de descarcata/incarcata este, alarma, beculetele din bord,etc te cam pacalesc. daca vrei sa vezi daca vreun element al bateriei e compromis, aprinzi farurile si scoti capacelele la baterie si vezi daca fierbe electrolitul in vreunul din elementi. |
--------------------
HONDA CIVIC EX
HONDA ACCORD
- MARIUS
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Multumesc de sfaturi pot spune ca sunt foarte interesante ... si bune de pus in aplicare ... dar am indentificat problema acum cand am ajuns la servici...
Parches in locul sefului si tipul de la paza imi spune sa mut masina (doar ce venisem cu ea dupa un drum de 8 km) pun contactul becuri OK dau cheie si 0 nimic aceasi simtoma ca ieri ... mai incerc odata si merge dar cheia nu revenea la pozitia cu revenire automata decat daca o ajutam cu mana putin... acum m-am prins ca daca nu revine singura nu fumctioneaza nici accesoriile din bord... ce credeti ca s-a putut intimpla... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pai, contactul are doua parti: una electrica (se poate inlocui separat si e mult mai ieftina decit un contact) si una mecanica, partea de actionare, blocare, etc. Din ce-mi amintesc, partea mecanica asigura prin arc revenirea din pozitia de demaror la pozitia de aprindere.
Faptul ca nu ai curent pe contact decit sporadic arata parte electrica defecta. Faptul ca nu revine cheia, arata parte mecanica defecta; ai o sansa: demontind contactul si schimbind partea electrica ai acces partial si la cea mecanica, poti pune putin ulei pentru mecanisme fine pe acolo, caz in care partea mecanica va functiona mai usor. Daca n-ai noroc, trebuie sa cumperi contact cu cheie nou. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#11
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da la asta ma gandeam si eu un cintact nou dar eu cred ca este ceva mecanic ca se intimpla destul de rar (20% din cazuri) si curentul dispare pur si simplu din tot bordul (martori asa de slabi incat deabia pe noapte ii zaresti) clazon faruri beton... ma gandesc ca este vre-un contact slab si nu atinge bine ceva acolo si deasta face figuri si nu am curent ... mai testez ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Of: instalatia electrica e asa: +baterie...-+alternator..bloc lumini...contact cu cheie. Avind lumini si claxon, pina la bloc ai curent. Accesoriile is prin contact, deci acolo e buba. Schimba macar partea electrica, e 5-8 ron fata de 100 ron sau mai mult cit e contactul intreg.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#13
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Da o sa verific sa vad pe unde este problema ... ma gandesc ca o fi iesit o mufa de pe acolo sau mai sta putin prinsa ... nu este problema de contact nou ca am deja unul cumpart anul trecut sau acum 2 ani ... ca de sunt om strangator si cumpar din timp cam tot ce se poate schimba si la vremea respectiva am dar 1.000.000 pe contact cu cheie si este compus sin set complet adica si usi si porbagaj
![]() This post has been edited by diaconuliviu: 28 Dec 2006, 11:07 |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
apollo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.881 Joined: 20 August 05 From: Focsani ![]() |
eu am avut aceeasi problema cu nova mea.
am luat bateria in casa si cand am verificat densitatea, era jale. fiecare element avea undeva la 1.18, 1.19, era sub orice critica. am incarcat bateria, a ajuns la 1.26 , 1.27 si tot nu voiam sa porneasca,se invartea motorul,dar greu tare(c-am o rotatie pe secunda si apoi o rotatie la 2 secunde pana murea de tot) am dus-o la mecanic si era problema de la o saiba de textolit de la electromotor,cica dadea la masa sau ceva de genul asta. |
--------------------
Ex - Dacia
Nova GT 1.6 L
1997
- VN - ?? - ???
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#15
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Bateria este buna ... merge perfect ... la mine problema este din contact nu din motor sau fire la electro motor ... bateria ai acum are si acum densitatea egala cu a apei masurata cu un densimetru dar se comporta normal ... am un rombat cu calciu (fara intretinere) am descarcat-o accidental si am redresat-o si merge ca noua ....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 01:24 |