DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Bateria ca doar a venit frigul... solutii ? pareri?, are curent dar nu porneste dupa 12 ore de stat

mihai0070
post 27 Dec 2006, 09:38
Post #1


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Salutare am plecat aseara cu masina ... toate bune si frumoase a pornit la prima cheie pe GPL ... ajung acasa las masina in parcare activez alarma si plec ...dimineata alarma a scos un sunet mai ciudat dau sa pornesc se aprind becurile in bord la apa si ulei dau cheie si nimic se sting ????? mai incerc odata si nimic inca o data si nimic .... ies dau sa activez alarma si nu merge ???? deconectez bateria si o pun la loc alarma tipa de mama focului (ca m-ai injurat vecini era ceasul 5:30 ) mai dau o cheie si nimic becurile abia ca se vedeau ... de la ce sa fie ... s-a dus bateria asa in mai putin de 12 ore...

This post has been edited by mihai0070: 27 Dec 2006, 09:39


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 27 Dec 2006, 13:53
Post #2


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




curata bine bornele de la baterie...la mine odata asta a fost cauza...si vezi minusu de vine pe baterie unde este el legat sa fie bine prins. la mine nu facea masa acolo!


--------------------
dacia 1310 TX 1986 berlina - DJ-05-SGR
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 27 Dec 2006, 15:17
Post #3


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




pai da m-am gandit dar daca alarma tipa inseamna ca ma curent daca se aprind becurile inseamna ca am curent dar nu porneste ... cand dau cheie ... 0 nimic moare complet ... cred ca o sa cam stea pe redresor in seara asta (cand ajung acasa ii mai dau o cheie sa vad daca totusi o ia ca am decuplat bornele ca sa nu mai consume nimic)


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Sir_Alex
post 27 Dec 2006, 16:41
Post #4


Mem Brew fara alcool


Group: Members
Posts: 443
Joined: 2 January 05
From: Bucuresti




Pune-o pe redresor. Apa distilata ai in ea? De altfel, daca dupa ce o incarci iti mai face, incearca sa o lasi o noapte cu siguranta de la alarma scoasa. In felul asta poti identifica problema. Sau, tehnic si corect, poti masura daca iti fura curent pe undeva.


--------------------
BMW / Dacia 320 - 2,0 Diesel / Logan 1.6.16v 2003/2007 - B-XX-TDI
Dacia...masina initierii mele pe sosea si un drum nesfarsit prin service-uri.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 27 Dec 2006, 17:46
Post #5


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




QUOTE(mihai0070 @ 27 Dec 2006, 15:17)
pai da m-am gandit dar daca alarma tipa inseamna ca ma curent daca se aprind becurile inseamna ca am curent dar nu porneste
*


De acord cu tine, dar când dai la automat, e îndeajuns, ca una din borne să fie slabită, sau conexiunile la demaror, ca să nu mai pornească.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Morty
post 27 Dec 2006, 19:53
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 26 December 06




QUOTE(mihai0070 @ 27 Dec 2006, 10:38)
Salutare am plecat aseara cu masina ... toate bune si frumoase a pornit la prima cheie pe GPL ... ajung acasa las masina in parcare activez alarma si plec ...dimineata alarma a scos un sunet mai ciudat dau sa pornesc se aprind becurile in bord  la apa si ulei dau cheie si nimic se sting ????? mai incerc odata si nimic inca o data si nimic .... ies dau sa activez alarma si nu merge ???? deconectez bateria si o pun la loc alarma tipa de mama focului (ca m-ai injurat vecini era ceasul 5:30 ) mai dau o cheie si nimic becurile abia ca se vedeau ... de la ce sa fie ... s-a dus bateria asa in mai putin de 12 ore...
*




Salut...acelasi lucru lam patit si eu cand am miam lasat fratele in masina...si daca are doar 3 ani..mai deschis farurile....si leam uitat asa si din cauza asta si sa consumat...bateriaa..si fi atent nu avea nici macar...1 an de cand luasem masina nou nouta..deci la tine ce sa mai zic,...vezi si u ce so fi intamplat mai cu atentie


--------------------
renault scenic 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 27 Dec 2006, 20:36
Post #7


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




A pornit ...in seara asta ... nu stiu ce avea dar a luat-o la sfert de cheie pe GPL ... sa dea domnu sa o tina tot asa... maine detalii biggrin.gif daca ajung cu ea la servici ...bye


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marius-gabriel
post 28 Dec 2006, 00:50
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.006
Joined: 14 November 03
From: CALARASI




cel mai probabil era de la legatura imperfecta la bornele bateriei.
ca sfat, incearca sa cureti bine bornele si borna plus sa o ungi cu niste miere de albine pt a evita oxidarea.
cand vrei sa mai verifici starea bateriei incearca cu claxonul si in functie de tonul acestuia iti cam dai seama cat de descarcata/incarcata este, alarma, beculetele din bord,etc te cam pacalesc.
daca vrei sa vezi daca vreun element al bateriei e compromis, aprinzi farurile si scoti capacelele la baterie si vezi daca fierbe electrolitul in vreunul din elementi.


--------------------
HONDA CIVIC EX HONDA ACCORD -
MARIUS
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 28 Dec 2006, 08:18
Post #9


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Multumesc de sfaturi pot spune ca sunt foarte interesante ... si bune de pus in aplicare ... dar am indentificat problema acum cand am ajuns la servici...
Parches in locul sefului si tipul de la paza imi spune sa mut masina (doar ce venisem cu ea dupa un drum de 8 km) pun contactul becuri OK dau cheie si 0 nimic aceasi simtoma ca ieri ... mai incerc odata si merge dar cheia nu revenea la pozitia cu revenire automata decat daca o ajutam cu mana putin... acum m-am prins ca daca nu revine singura nu fumctioneaza nici accesoriile din bord... ce credeti ca s-a putut intimpla...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Dec 2006, 10:35
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pai, contactul are doua parti: una electrica (se poate inlocui separat si e mult mai ieftina decit un contact) si una mecanica, partea de actionare, blocare, etc. Din ce-mi amintesc, partea mecanica asigura prin arc revenirea din pozitia de demaror la pozitia de aprindere.
Faptul ca nu ai curent pe contact decit sporadic arata parte electrica defecta. Faptul ca nu revine cheia, arata parte mecanica defecta; ai o sansa: demontind contactul si schimbind partea electrica ai acces partial si la cea mecanica, poti pune putin ulei pentru mecanisme fine pe acolo, caz in care partea mecanica va functiona mai usor.
Daca n-ai noroc, trebuie sa cumperi contact cu cheie nou.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 28 Dec 2006, 10:39
Post #11


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Da la asta ma gandeam si eu un cintact nou dar eu cred ca este ceva mecanic ca se intimpla destul de rar (20% din cazuri) si curentul dispare pur si simplu din tot bordul (martori asa de slabi incat deabia pe noapte ii zaresti) clazon faruri beton... ma gandesc ca este vre-un contact slab si nu atinge bine ceva acolo si deasta face figuri si nu am curent ... mai testez ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 28 Dec 2006, 10:50
Post #12


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Of: instalatia electrica e asa: +baterie...-+alternator..bloc lumini...contact cu cheie. Avind lumini si claxon, pina la bloc ai curent. Accesoriile is prin contact, deci acolo e buba. Schimba macar partea electrica, e 5-8 ron fata de 100 ron sau mai mult cit e contactul intreg.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 28 Dec 2006, 11:06
Post #13


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Da o sa verific sa vad pe unde este problema ... ma gandesc ca o fi iesit o mufa de pe acolo sau mai sta putin prinsa ... nu este problema de contact nou ca am deja unul cumpart anul trecut sau acum 2 ani ... ca de sunt om strangator si cumpar din timp cam tot ce se poate schimba si la vremea respectiva am dar 1.000.000 pe contact cu cheie si este compus sin set complet adica si usi si porbagaj biggrin.gif schimbarea se va face dupa sarbatori ca acum merge si asa merci pentru raspunsuri diaconuliviu sarbatori fericite la toata lumea ...

This post has been edited by diaconuliviu: 28 Dec 2006, 11:07


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 28 Dec 2006, 11:17
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




eu am avut aceeasi problema cu nova mea.

am luat bateria in casa si cand am verificat densitatea, era jale.

fiecare element avea undeva la 1.18, 1.19, era sub orice critica.

am incarcat bateria, a ajuns la 1.26 , 1.27 si tot nu voiam sa porneasca,se invartea motorul,dar greu tare(c-am o rotatie pe secunda si apoi o rotatie la 2 secunde pana murea de tot)

am dus-o la mecanic si era problema de la o saiba de textolit de la electromotor,cica dadea la masa sau ceva de genul asta.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 28 Dec 2006, 11:49
Post #15


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Bateria este buna ... merge perfect ... la mine problema este din contact nu din motor sau fire la electro motor ... bateria ai acum are si acum densitatea egala cu a apei masurata cu un densimetru dar se comporta normal ... am un rombat cu calciu (fara intretinere) am descarcat-o accidental si am redresat-o si merge ca noua ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 01:24
Forum Renault