Cum se completeaza cu lichid de racire?, am curatat vasul
![]() ![]() ![]() |
Cum se completeaza cu lichid de racire?, am curatat vasul
ungureanub |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 16 January 07 ![]() |
|
||
--------------------
Dacie
Berlina 1400
2001
|
|||
cristi_doditoiu |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 20 January 06 ![]() |
In mod normal ar trebui aerisita odata ce ai scos furtunelul din vas din lichid,i-a aer.Pune in borcan lichid cam 3\8 din capacitatea lui,i-al din pozitia initiala si ridica-l cat poti de sus linga capota.Binenteles cu capacul montat. Apasa energic pe furtunul cel gros de la radiator la motor, avand vasul cat de sus iti permite , apoi desurubeaza aerisitorul de la motor.daca nu iese aer ci numai lichid , desfa si aerisitorul de la instalatia de climatizare, si asteapta pana nu mai scoate deloc aer. Apoi fara sa mai scoti furtunelul din lichid pui borcanul la locul lui.daca mai trebuie completat fa-o cu grije sa nu iti i-a aer iarasi.
|
--------------------
autoutilitara dacia
duble cab 1.9D
- vl 04 xxx
|
|
alinushy |
![]()
Post
#3
|
![]() modeLator Group: Members Posts: 2.622 Joined: 9 January 07 From: Pitesti - Mioveni ![]() |
fa treaba asta cu motorul pornit, ca sa deschida si termostatul pentru climatizare
|
--------------------
Audi
A4
... 1.8T...quattro ;) frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
|
|
vali vtk |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru cu trotineta Group: Members Posts: 222 Joined: 8 November 06 From: Braila ![]() |
Aerisirea instalatiei de racire se face cu motoru pornit si in felul urmator:
1.se pune in borcan lichid circa 2/3 2. se scoate furtunasul care intra in borcan de la capacul boscanului si se strange capacul 3. cu motorul pornit de preferet cat mai cald sa deschida termostatul si robinetul de la climatizare deschis se ridica borcanul in sus si in pozitie inversa fata de modul sau de functionare normala(cu ,C#$%^ in sus ![]() 4. se slabeste surubul de aerisire de al motor pana incepe sa iasa lichid de racire si se lasa sa curga pana nu mai ies bule de aer,dupa care se strange 5. se slabeste surubul de aerisire de la returul climatizarii pana incepe sa curga lichid si se lasa sa curga pana nu mai ies bule de aer,dupa care se strange 6. cu borcanul in aceasta pozitie (susul in jos)strangulati futunul de legatura dintre borcan si radiator cat mai aproape de borcan 7. cu furtunul strangulat intoarceti borcanu' in pozitia initiala si desfaceti capacul 8.montati furtunasul care intra in borcan in stutul din capac si il introduceti in borcan ,aveti grija ca sa fie suficient lichid in borcan si capatul furtunului sa fie cufundat in lichid 9. eliberati furtunul de legatura dintre radiator si borcan pe care in acest timp la-ti tinut strangulat 10. strangeti capacul borcanului,apasati pe furtunul de la radiator la pompa de apa sa iasa aerul din furtunasul din borcan,montati borcanul pe pozitia de lucru ![]() This post has been edited by vali vtk: 2 Feb 2007, 23:10 |
--------------------
DACIA
1300
1980
- BR-15-DNL
|
|
yo9hrb |
![]()
Post
#5
|
Membru Group: Members Posts: 148 Joined: 12 December 06 From: Ploiesti ![]() |
Asta e valabil pentru masina ta, care are furtunas din capac. Eu, de pilda, am furtunasul pe fundul borcanului. Asta nu-l mai intorci, ca trage aer. La fel si @ungureanub, are model mai nou. Furtunul care vine din radiator se conecteaza la un stut pe fundul borcanului, nu pe capac.
|
--------------------
Dacia
MCV/Sandero
2008
- PH-10-DBV, PH-10-PAR
|
|
ungureanub |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 16 January 07 ![]() |
QUOTE(yo9hrb @ 2 Feb 2007, 23:56) Asta e valabil pentru masina ta, care are furtunas din capac. Eu, de pilda, am furtunasul pe fundul borcanului. Asta nu-l mai intorci, ca trage aer. La fel si @ungureanub, are model mai nou. Furtunul care vine din radiator se conecteaza la un stut pe fundul borcanului, nu pe capac. corect!!! In mare asa am facut... Numai ca nu l-am intors sa prinda aer. Acum merge BOBOC. daca nu ar arde atat ulei.... Acum nu mai am timp sa ma mai ocup. Dar la vara promit ca o sa ii fac si o segmentare.... |
--------------------
Dacie
Berlina 1400
2001
|
|
cristi_doditoiu |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 75 Joined: 20 January 06 ![]() |
Merge cu furtunasul si daca il are pe sus ,si e chiar mai bine ppt. ca nu exista deloc aer.Lichid din vas isi i-a prin absortie,si daca vrei sa se aeriseasca bine stranguleaza si furtunul care vine de la pompa de apa la caloriferul de caldura .Acela care trece pe sub filtru de aer.astfel lichidul este obligat sa treaca prin calorifer.
|
--------------------
autoutilitara dacia
duble cab 1.9D
- vl 04 xxx
|
|
vyper |
![]()
Post
#8
|
![]() speed_man Group: Members Posts: 257 Joined: 14 October 05 ![]() |
io stiam ca dupa ce faci aerisirea capacu nu se strange foarte tare ca in caz de fierbere sa poate da afara lichidu astfel...va face poc borcanu!cel putin asa stiam io...
|
--------------------
dacia
1310 TX
1986 berlina
- DJ-05-SGR nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#9
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Depinde de masina ... la nova trebuie strans bine ... circuitul este sub presiune si pe capac scrie 120 asta inseamna ca la 120 grade se deschide o supapa si lasa presiunea sa iasa ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Acel 120 arata presiunea de deschidere, nu temperatura. Si cred ca scrie 1200, ultimul "0" fiind sters sau ascuns sau prost poansonat.
1200 mbar/ 800 mbar. Sint presiunea de deschidere la supapresiune pentru evacuare si de deschidere a supapei de readmisie, la racirea lichidului. Adica e supapa dubla. This post has been edited by diaconuliviu: 5 Feb 2007, 10:53 |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#11
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
daasa este ai dreptate scuze gresala mea ... scrie 1.2/08 dar se vede foarte prost si am interpretat 120 ... ultima cifra de genul 8 abia ca am vazut-o ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
rolly |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 267 Joined: 10 August 04 From: Alba ![]() |
nu stiu sigur, dar oare circuitul de racire nu are tendinta de a se autoaerisi?..ma refer ca dupa ce s-a facut manual aerisirea, chiar daca nu a iesit chiar tot aerul din instalatie, tinde sa iasa singur prin vasul de expansiune..nu stiu sigur, nu dati cu piatra, doar intreb...
|
--------------------
Dacia 1310
berlina
1985
- AB 03 NDR Suzuki Ignis 4x4 VVT 2007 - AB 86 NDR
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#13
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
La nova asa este ..se aeriseste singura ...nivelul borcanului este mai sus de cat circuitul de apa si din aceasta cauza se produce aerisirea ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th July 2025 - 01:17 |