Idee de performanta, Modificari minime care sa aduca performanta
![]() ![]() ![]() |
Idee de performanta, Modificari minime care sa aduca performanta
AutoVic |
![]() ![]()
Post
#1
|
||
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|||
Ford_V6 |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
pana in 70 de cai . . . nu iei mai mult de 5 cai din modificarile alea . . .
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
AutoVic |
![]()
Post
#3
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Nu ar fi rau, tot iese ceva, cam pe la 68 - 70 de cai ma gandeam?!
|
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
StefanT |
![]()
Post
#4
|
![]() STF - Special Tactical Force Group: Members Posts: 3.413 Joined: 19 April 04 From: Bucuresti ![]() |
Ultimele 4 nu iti aduc nimic fata de ce iti ofera o Dacie ce functioneaza in mod corect.
|
--------------------
Suzuki
GSX-1300-R
2008
- B'100'HAY Fan Reno 53379
|
|
B-34-SGM |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru de partid Group: Members Posts: 1.397 Joined: 16 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
o sa aiva 65 de cai
![]() |
--------------------
Dacia
1310 RACING
1991 full fara piele
- B 34 SGM www.prelucrariSIRA2000.ro
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
mai bine il faci 1.6 , iei un mm din chiulasa,pui un carburator baban si te-ai scos si cu performanta si cu consum
![]() |
--------------------
x
y
2009
|
|
AutoVic |
![]()
Post
#7
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
N-ar fi rau, dar asta vreau eu sa evit. Vreau sa-l rezorv cat pot de bine la suprafata:)
Si ce am scris la inceput este cam cat am "gasit" ca as putea face de la suprafata. Daca aveti voi si alte idei... multam! ![]() This post has been edited by AutoVic: 8 Jan 2007, 03:52 |
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
workarea |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
QUOTE(AutoVic @ 8 Jan 2007, 00:54) Nu in ultimul rand consumul, pe varianta de fabrica am minim 11 in oras, minim 6.9 afara. (nu cred ca e reglat corect consumul)??? Ba foarte corect e reglat consumul ala al tau. Doare, dar asta e adevarul. Ia vezi tu cam toate masinariile proiectate pe vremea lu' Pazvante Chioru' ce consum au. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#9
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
QUOTE(AutoVic @ 8 Jan 2007, 00:54) Tanand cont ca mai exista si centre de desmembrari (si paznici consumatori de alcool), postez o reteta simpla (cred ca destul de ieftina), sa-mi spuneti ce parere aveti. Pt Dacia 1,4l: - galerie de admisie de nova (de aluminiu) finisata boboc - carburator nova gt si returul de benzina eventual (dupa nevoi) blocat - filtru de aer sport - trecerea la electroventilator - toba intermediara golita de site - toba finala sport (romaneasca) (am inteles ca mai sunt prin vitan) - motorul reglat ceas Cam cu cat credeti ca as reusi sa-i cresc performantele motorului? Nu in ultimul rand consumul, pe varianta de fabrica am minim 11 in oras, minim 6.9 afara. (nu cred ca e reglat corect consumul)??? Multumiri userului latinoo pentru unele nelamuriri. o sa ai cel putin 100 de cp ![]() - retur blocat asta e cea mai tare ![]() - filtru sport, deci eu daca merg fara filtru am mai multi cp ???? (parca exista un topic in care se mai discuta problema asta de desing la motor) - toba intermediara+finala = talon la politie - decat sa te chinui sa strici o toba intermediara mai bine pui o teava si cand iti ia politia talonul pui toba intermediara la loc si iti iei talonul si tot asa......... cu perfomantul carburator de nova cred ca o sa fie mai economic motorul cu vreo 3-4l de benzina daca nu mai mergi cu masina. cu cati bani dai pe piese mai bine iti pui un set motor de 1.6 si o sa fi mai multumit. |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
pastrama |
![]()
Post
#10
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Aalpine...
![]() |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
latinoo |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
QUOTE(AAlpine1 @ 8 Jan 2007, 08:09) o sa ai cel putin 100 de cp ![]() - retur blocat asta e cea mai tare ![]() - filtru sport, deci eu daca merg fara filtru am mai multi cp ???? (parca exista un topic in care se mai discuta problema asta de desing la motor) - toba intermediara+finala = talon la politie - decat sa te chinui sa strici o toba intermediara mai bine pui o teava si cand iti ia politia talonul pui toba intermediara la loc si iti iei talonul si tot asa......... cu perfomantul carburator de nova cred ca o sa fie mai economic motorul cu vreo 3-4l de benzina daca nu mai mergi cu masina. cu cati bani dai pe piese mai bine iti pui un set motor de 1.6 si o sa fi mai multumit. ideea era sa incurajezi un om dornic sa faca ceva , intradevar din filtru sport nu castigi nimic dar impiedica patrunderea de impuritati in carburator , la toba mediana poti sa renunti de tot pui o teava in locul ei dar lasi finala ca sa intrebe vreun politist de ce ai toba sparta , si faza cu returu blocat e buna daca vrei cat de cat o presiune mai buna si constanta in camera de nivel care sa te ajute cat de cat la o acceleratie mai rapida nu discutam de montarea doar a setului de 1.6 pe motoru de 1.4 pentru ca cilindreea e scoasa din cursa nu din alezaj (motoru de 1.6 fiind si mai comprimat ca cel de 1.4) deci investitia e cam de pomana |
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
sefu_alx |
![]()
Post
#12
|
Membru autentic Group: Members Posts: 878 Joined: 2 February 06 ![]() |
vrei sa zici ca un 1.6 comprimat e tot una cu un 1,4 cum a zis el?
|
--------------------
x
y
2009
|
|
latinoo |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
vreau sa zic ca prin montarea setului de 1.6 pe arborele de 1.4 treci cu un pic peste 1400cmc , nici de cum 1557
compresia la 1.6 e mai mare decat la 1.4 , 9:1 la 1.4 , 9.25 la 1.6 This post has been edited by latinoo: 8 Jan 2007, 20:44 |
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
AutoVic |
![]()
Post
#14
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Merci pentru interventii. Motivul pentru care am creat acest topic nu a fost pur si simplu "ca o intrebare" (poate partial da), deoarece am obtinut informatii din surse sigure si sunt convins ca ceva ceva se va simti la sprint, auditiv
![]() ![]() Bafta! This post has been edited by AutoVic: 8 Jan 2007, 22:00 |
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
AAlpine1 |
![]()
Post
#15
|
![]() Nothing Beats Cubic Inches !!! Group: Members Posts: 833 Joined: 7 February 04 From: Drumul Taberei Customs ![]() |
@latinoo buna gluma cu montarea doar de pistoane; ai vrut sa ne arati ca sti ceva nu ? (vibro de 1.4 si pistoane de 1.6 ........turbu??)
avand in vedere ca multa lumea de pe forum doar intreaba uni doar raspund.............. iar la faza cu retur blocat ........... cuiul poanto ce mai zice sau carbu = injectie ??? |
--------------------
.
.
. 929y
ma urmareste vis-a-vis :)))) |
|
gdm |
![]()
Post
#16
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Cea desteapta modificare este sa-i iei din chiuloasa ca sa-i cresti raportul de compresie. Prin asta cresti puterea si scazi consumul.
Dacia a fost proiectata sa mearga si cu benzina de 90. Acum nu gasesti benzina cu COR sub 95. Deci acest tuning e recomandat. |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
gdm |
![]()
Post
#17
|
Membru autentic Group: Members Posts: 326 Joined: 13 May 04 ![]() |
Eu am motor de 1,4 iar chiulasa de 1.3.
Eu la a mea am luat 1,5mm dar imi pare rau ca n-am luat 2mm. O singura data am avut probleme intr-o zi torida de vara la urcarea unui deal cu acceleratia la maxim a inceput sa tzacane de la autoaprindere. Am mai lasat din acceleratia si a disparut pb. Atunci aveam benzina de 92. Cu benzina de 95 nici o pb. Daca ai chiulasa de 1,4 poti lua linistit 2mm. |
--------------------
Dacia 1410
cutie 5 trepte, GPL Dacă s-ar institui un premiu Nobel pentru ratare, românii l-ar monopoliza pentru un secol.
|
|
latinoo |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
am si eu o dilema , cum prin micsorarea camerei de ardere mariti voi puterea masinii ?
intradevar pe vremuri se planau chiulasele penttru ca benzina era proasta , da la benzine si cu CO 100 de ce sa o micsorez ? no fii oare castigu mai mare in special pe chiulasa de 1.4 sa pui supapele de admisie de 1.6 daca tot vrei sa simti ceva AAlpine 1 cuiu nu zice chiar nimic daca e in parametri optimi de functionare ci doar umplerea camerei de nivel o sa fie mai rapida |
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#19
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.389 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Tu ai cea mai vaga idee despre ce e ala un raport de comprimare la un motor cu aprindere prin scanteie si ce influenteaza el?
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
dr_mKe |
![]()
Post
#20
|
![]() Membru cu stetoscop Group: Members Posts: 7.222 Joined: 25 November 06 From: Deva ![]() |
Chiulasa de 1.6 intra pe motorul de 1.4, dar trebuie luat din ea, pentru ca scade raportul de compresie lasata nemodificata. Cat de etansa si cat timp o sa ramana etansa garnitura de chiulasa, nu stiu.
Cel mai fain si ieftin spor de performanta e sa-ti faci o priza directa de aer rece, cu clapeta intermediara. E ieftin si eficace la viteze mari. Oricum, nu prea merita deranjul........ alta masina din start. |
--------------------
RENAULT
LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE
2010 / 2022
|
|
SiloS |
![]()
Post
#21
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Cu motor de 1.6 si chiulasa de 1.4 ce r.c. voi avea ?
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
latinoo |
![]()
Post
#22
|
![]() Membru Group: Members Posts: 192 Joined: 23 February 06 From: Brasov ![]() |
presiunea exercitata de piston pt a comprima amestecul si la explozie se detoneaza mai puternic
problema apara daca nu se evacueaza la timp apar decalaje si mersul prost al motorului |
--------------------
Dacia
Berlina
- BV-84-LOV turbo in progress
|
|
AutoVic |
![]()
Post
#23
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Motorul meu are 118k km, si e asa din fabrica, nu consuma ulei, dar am simtit la mana ca unul din pistoane are compresia mai slaba decat celelalte (in fine, niste liqui-molly cu ulei aral 15W40 si sper sa nu-mi faca probleme prea curand), suna bine partea cu planarea cu 1,5 mm a chiuluasei, dar s-ar modifica durata "de viata" a unui motor cu operatiunea asta?
|
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
payty |
![]()
Post
#24
|
Membru autentic Group: Members Posts: 2.329 Joined: 17 January 05 From: Bucuresti ![]() |
@silos: camera de ardere are 39.25 cmc, deci fa si tu un calcul.
|
--------------------
dacia
1310
1996 1.6/2002 1.4
- B-##-### Chuck Norris does not sleep. He waits!
|
|
AutoVic |
![]()
Post
#25
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Ar fi cam greu ca date fixe nu prea stiu
Dar nu cred ca i-ar modifica cu mult volumul. |
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
AutoVic |
![]()
Post
#26
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Si ma mai bate un gand, ca tot vb de performante minime.
De pe ce masina as putea schimba tamburii, eventual cu discuri (ar fi excelent), asta ar implica multe moificari (cred ca mai scap si de cateva kile ![]() This post has been edited by AutoVic: 9 Jan 2007, 23:03 |
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 17:03 |