DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Crestere turatie la apasare ambreaj... !, Cum este posibil asa ceva creste cam cu 1000 de RPM

Zaheiu
post 4 Jan 2007, 19:59
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 371
Joined: 3 November 05




Mare grija cu reglatul ambreiajului, altfel te faci cu disc. Trebuie sa existe un joc la furca de 3 mm. Incearca ce a zis gabi1: s-ar putea sa se miste pedalierul cu totul.


--------------------
Dacia Nova chioara - vl02jcr
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 5 Jan 2007, 08:27
Post #32


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




De acord cu voi dar daca pedalierul se misca atunci cand apas ambreajul la relanti ar trebui sa se tureze si atunci ... dar nu o face...
ma uit maine la carburator ... cred ca de acolo este problema...din cate stiu eu o masina ca sa se tureze are nevoie de aer si benzina deci ori trage aer fals pe la talpa carburatorului cand este in sarcina si nu mai inchide la timp benzina si creste excesiv turatia ... si o parere personala eu cred ca este vorba de aer fals pe undeva pentru ca pe gaz face la fel... si gazul nu mai are jicloare sau canale infundate sa vad maine ce reusesc sa fac si sper sa tina vremea cu mine...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 6 Jan 2007, 17:18
Post #33


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Ambreajul este ok si reglat bine am fost intr-un service auto... cat despre aer fals nu stiu ce sa zic am dat jos carburatorul vazut garniturile le-am schimbat le-am etansat cum am putut mai bine ... nu am plecat cu masina la drum ca nu am avut unde si pe loc si in parcare am testat-o si merge ok ... se trueaza normal creste progresiv turatia ... scade normal ... cand o sa plec cu ea o sa vad daca mai face ... momentan este ok ... dar mai vreau sa mai verific si supapa de la servo frana...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 6 Jan 2007, 21:34
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




am aceeiasi problema cu mihai...deci nu mai descriu decat pe scurt...in sarcina debraiez si mi se tureaza motorul...asa cum am spus se cumporta IDENTIC... am suspectat carburatorul de 1400, i-am scjhimbat jiclorul cu bila, am verifiat cuiul pontou, schimbat axul de la clapeta si garniturile, schimbat filtrul de aer, schimbat platini, reglat din nou amestecul, avansul...problema a ramas si mai mult a inceput cam in aceiasi perioada....excludem paranormalul, care o fi cauza?


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 7 Jan 2007, 13:09
Post #35


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




OAP nu stiu daca asta ar fi cauza ... dar eu am dat jos carburatorul ...si am gasit urmatoarea problema (pe care am lasat-o asa cum era) in loc de pata calda (ca la 1300) am un fel de economizor de benzina ... care are urmatoarele ... 3 stuturi... unul de intrare si unul de iesire (apa calda care nu are nici un de legatura cu interiorul) si unul care nu are nici un fel de filet sau loc pentru ceva ??? dar are o gaura destul de fina prin care patrunde aerul sub clapeta de acceleratie ... Nu am facut alt ceva decat sa curat bine pe acolo reetansat si am pornit motorul merge ok se accelereaza bine ...daca astup garua (din acel economisor sau ce o mai fi) motorul merge mai prost la relanti si se simte imediat shimbarea ...daca dau drumul merge normal ... o sa cumpar un dop de plastic ( cauciuc ) si o sa astup gaura aia dar o data cu astuparea ei o sa creasca si consumul ... ramane sa vad cum o sa pape benzina acum ... ideea este ca momentan merge bine si nu se mai accelereaza aiurea la calcare ambreaj ... di i-am dat mai mult aer din jicloarele respective (plus am desfacut gaura din economisor) rezulta si consum mai mic SPER...
Concluzie ...OAP... cauta-l bine pe domnul carburator de gauri sau etansari pe unde trage aer fals sau ii arunca prea multa benzina ... de acolo este problema ... cam 90% ... motorul nu se tureaza decat daca trage aer fals sau este supra alimentat ... azi o sa fac si poze sa iti arat ... cam unde vine ciudatenia aia de econimisor ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gabi1
post 7 Jan 2007, 15:33
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 399
Joined: 19 April 06
From: NEAMT




Mihai0070,stai linistit in legatura cu gaura aia din pata calda.Chiar asa trebuie sa fie.Prin gaurica aia trage aerul necesar la mersul in gol .Daca o obturezi o sa trebuiasca sa deschizi clapeta de acceleratie mai mult.Cauta si tu informatii despre cum se monteaza o flansa "pata calda" la motor de 1400 .


--------------------
1310 / Nova GT '99 / FORD Focus2 2005 1.6TDCI ... - nt-yy-yyy
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
fl7
post 7 Jan 2007, 17:07
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 200
Joined: 19 June 06
From: Bucuresti




eu daca apasam usor frana se accelera biggrin.gif defectul tulumba de servofrana biggrin.gif


--------------------
Renault Megane 4 Business 2018
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
OAP
post 7 Jan 2007, 19:33
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 808
Joined: 7 November 06
From: Bucuresti




Multumesc Mihai...maine o sa inspectez din nou carburatorul...o sa spun ce gasesc asta daca gasesc ceva....


--------------------
. . .
Pus astfel în lumină, ancorat în sinergia faptelor, recursul la universalitate nu eludează meandrele concretului.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 9 Jan 2007, 21:17
Post #39


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




OAP ai gasit ceva nou ... sau pentru moment rezolvarea ramane la mine o simpla desfacere a carburatorului ... rezulta problema rezolvata ... am testat masina si merge super ok ...Deci AER FALS (nu tip doar ies in evidenta tongue.gif)

OFF TOPIC : Fratilor unde mai gasim si noi Stingatoare


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 10 Jan 2007, 01:28
Post #40


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Chestia aia cred ca este un UIS, cauta ca mai sunt forumuri in care se explica, si e o chestie f buna pt masina, cred ca sunt vre-o 3 gauri care creaza un sens de aspiratie ( ca un ciclon smile.gif), in el pe langa cele 2 furnune de apa care intra si ies mai e un stut din care pleaca un furtun care se leaga la teul de la carburator care la rand-ui se leaga printr-un alt furtun la capacul de la tacheti. Stutul ala daca era descoperit fara furtun de aia mergea prost, cantitate de aer care intra pe acolo nu mai era proportionala cu turatia motorului, ca in cazul in care e legat la chiloasa. Imi dau si eu cu parearea (daca nu e asa nu da-ti cu parul tongue.gif ) Bafta!

This post has been edited by AutoVic: 10 Jan 2007, 01:29


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 11 Jan 2007, 10:12
Post #41


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Eu nu am nici un furtun in carburator de apa calda toate sunt scoase si taiate stuturile alea cu flexul (nu stiu dece dar asa am luat-o) acum merge bine ...(i-am mai dat drumul putin si la aer ...) un consum mai mic ..ca de benzina cica se scumpeste ... si ce este ala UIS ... macar initialele ce inseamna


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 11 Jan 2007, 10:46
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Pentru UIS, cauta "premiera absoluta" al lui dodobird.

Acel UIS a fost "construit" pe o flansa calda ca era la indemina.
Sint doua tipuri de flansa calda (NU pata calda, aia e pe galerie): una de tip vechi fara al 3-lea stut, pentru ca la cele vechi exista furtunul CU duza montat in galerie si una tip mai nou la care duza e inlocuita de acea gaurica de 2 mm din al 3-lea stut, caz in care furtunul nu mai are duza si se monteaza din acelasi teu in stutul flansei.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 11 Jan 2007, 13:42
Post #43


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Aha ... il aveam pe masin asi nu stiam .. ce tare ... o sa caut detalii merci mult de info ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Jan 2007, 08:00
Post #44


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Fratilor chestiile astea extraterestre tip UIS sau pata calda se regleaza cumva ... ca ma dispera ... pe GPL merge beton masina... pe benzina porneste de parca ar merge in 2 pistoane (groaznic de rau) o las sa se incalzeasca (cu socul tras) pana ajung la a 2 a liniuta (DACIA NOVA) si plec in sarcina toate bune si frumoase ... la relanti ... scade turatia pana al 500 RPM (mai urca spre 800 si scade iar la 500 si moare ) azi la obor a si murit motorul ( la semafor ) ... il repornesc ... merge naspa ... dau GPL sta relantiula fix 1000 si merge bine ... ajung la servici dau benzina ... relanti 1200 ... si mergea bine ... face asa numai la pornire ... de la ce ... prea mult aer pana se incalzeste ... care sa fie buba .... dubios este ca dupa un drum mai lungut de vre-o 2 sau 3 km incepe sa mearga bine (adica sa stea la relanti daca nu o mai accelerez)... la ce sa ma uit sa vad ca asta ma depaseste ...(sa incec alte bujii astea au cateva sute de km) ulei nou ...

This post has been edited by mihai0070: 12 Jan 2007, 08:05


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 12 Jan 2007, 10:34
Post #45


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




De la temperatura. Motor rece, ambient rece, evaporare slaba, mers oarecum neregulat. regleaza bine carburatia si tirantul dintre soc si clapeta, scrie pe aici cum, chiar dodobird avea ceva pentru cursa.
La soc maxim, fanta obturator sa fie 1,2 mm parca.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Jan 2007, 10:36
Post #46


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Merci mult ... m-ai linistit .... dar ai idee cum se numeste topicul cu reglarea cursei de soc


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 21:23
Forum Renault