DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Masini aplecate!, Probleme din suspensie!?

AutoVic
post 10 Jan 2007, 00:32
Post #1


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




De ceva timp am observat, desi credeam ca e din cauza terenului, etc. (si nu e:)) ca masina este lasata vizibil cu 2-3 cm spre stanga. care ar fi cauza. Arcurile s-au slabit ca e cineva mereu pe partea aia, amortizoare gripate, sau ...?
Va salut!

This post has been edited by AutoVic: 10 Jan 2007, 12:40


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 10 Jan 2007, 14:01
Post #2


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




masoara distantele dintre diferite puncte ale caroseriei si vezi daca sunt la fel in ambele parti.
Legat de topicul asta: stie cineva unde se pot intari niste arcuri?


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 10 Jan 2007, 14:20
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




dubluri de arcuri.se gasesc la orice magazin de piese auto.intreaba doar.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 10 Jan 2007, 14:23
Post #4


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




cum se monteaza alea? "imbraca" arcurile sau sunt alte arcuri mai groase?


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 10 Jan 2007, 14:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




sunt niste arcuri mai mici in diametru care intra in cele a le masinii.cam asa am inteles eu.


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cristian_F
post 10 Jan 2007, 15:20
Post #6


Membru


Group: Members
Posts: 170
Joined: 31 October 06




Eu cred ca aplecarea spre stanga cu 2-3 cm este o problema care trebuie rezolvata. Nu este normal sa fie asa. E o problema grava (2 cm e mult) care afecteaza tinuta de drum. Eu banuiesc ca s-a rupt un arc (hm, se poate intampla, eu am patit-o), probabil pe spate.


--------------------
Dacia 1300 1971 - CJ-03-PES
VW Golf IV, 2002
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
apollo
post 10 Jan 2007, 15:50
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.881
Joined: 20 August 05
From: Focsani




dar eu ce sa mai zic ca am amandoua arcurile rupte pe spate?

am incarcat masina cu bagaje si persoane si nu a avut nimic.deci merg asa cu ea pana mai fac rost de bani ptr arcuri


--------------------
Ex - Dacia Nova GT 1.6 L 1997 - VN - ?? - ???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
gti98
post 11 Jan 2007, 20:22
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 700
Joined: 12 November 05




S-ar parea ca arcurile au fost o problema (de material) multa vreme la uzinele Dacia. Destule masini stau "lasate" spre stanga (tasarea, "lasarea" arcurilor in partea unde sta intotdeauna cineva, precum si o "inmuiere" o deformare mai puternica a arcului dupa un anumit timp. Solutia reala e inlocuirea, de preferinta cu acelasi tip de arc. Inaltatoarele, dublurile si arcurile tari inrautatesc tinuta de drum si, personal, nu le recomand. (MAjoritatea microbuzelor de pe Maxi-taxi care circula la noi sunt dube transformate (decupate locuri de fereastra) dar arcurile... si strazile...imi suna apa in cap daca ajung in spate)
Ruperea arcurilor e dat de socuri suprapuse peste incarcare mare sau de coroziunea materialului neprotejat (am patit ambele ) Vechile arcuri cu foi se ungeau intre foi si ca sa nu scartaie, dar arcurile spirale sunt neglijate si de producator (care nu le vopseste-lacuieste pentru protectie) si de utilizator.


--------------------
Dacia Nova GTI GTI 98 - IS 57 ENB
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Chupacabra
post 11 Jan 2007, 22:27
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 47
Joined: 5 June 05




La mine sta lasata pe dreapta spate, are vreo 2 ani de cand e asa.
Arcu nu e rupt, am schimbat amortizorul, am schimbat arcul(era rupt), am pus chiar inaltator pe dreapta si tot lasata e.
M-am resemnat, asa sa-i cante cucu.


--------------------
Dacia 1310 88-tlx - bc-03-jte
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eellaa
post 11 Jan 2007, 23:37
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 28 September 06




Arcurile suplimentare sunt mai mici si mai scurte si vin prinse langa cele 2 arcuri pe care le are masina.Ele se pun doar pe spate.Dar nu recomand nimanui asa ceva.Eu am deoarece am folosit-o la marfa(intre 400kg si 1000kg zilnic ) si o bagam pe drum de tara de multe ori si aveam nevoie sa fie mai inalta.Cea mai mare problema daca pui astfel de arcuri o sa fie atunci cand e goala deoarece la cea mai mica groapa sau denivelare o sa crezi ca mergi in caruta.

Totusi daca cineva foloseste masina asa ca mine ar fi bine sa imi ia exemplul (sa monteze aceste arcuri mai ales ca nu sunt scumpe) decat sa puna inaltatoare.Solicita mai putin puntea...adica o solicita in 4 puncte nu in 2 ca atunci cand pui inaltatoare.

This post has been edited by eellaa: 11 Jan 2007, 23:40


--------------------
dacia 1310 1992 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Uncle-Sam
post 12 Jan 2007, 12:31
Post #11


MEMBRU DE PARTID


Group: Members
Posts: 1.377
Joined: 1 April 04
From: Bucuresti




M-ar interesa niste dubluri din astea pt ca a mea e grea pe spate (acolo e motorul). Cand urca o singura persoana in spate se lasa de zici ca am pus 10 saci de ciment. Se gasesc dubluri si pt alte tipuri de arcuri? Mentionez ca au diametrul identic cu cele de Tico, doar ca au spiralele mai groase.
Apropo, cine vrea arcuri mai tari pe Tico, sa-si puna de 1100 (zici ca mergi cu caruta dupaia)


--------------------
DACIA 1100 1971 / DAEWOO TICO 1999 - B ** ***
Eu am numai 3 pistoane si ma cheama piTICOt
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jan 2007, 12:37
Post #12


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




QUOTE(Chupacabra @ 11 Jan 2007, 22:27)
La mine sta lasata pe dreapta spate, are vreo 2 ani de cand e asa.
Arcu nu e rupt, am schimbat amortizorul,
*




Poti sa schimbi 100 de amortizoare nu are legatura cu lasatul masinii pe o parte sau alta, au alt rol.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eellaa
post 12 Jan 2007, 12:37
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 61
Joined: 28 September 06




Nu stiu daca se potrivesc si pe masina ta da nu m-am putut abtine sa postez cand am vazut ce masina ai.La mine se prind de puntea spate cu un fel de tabla mai groasa indoita iar de caroserie tot cu o tabla si cu un fel de fier sudat(este o gaura in caroserie in care intra).Apropo am avut si eu o dacie 1100 ...era ca o jucarie,mi-a placut tare mult da am dat-o ca se strica prea des.


--------------------
dacia 1310 1992 break
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 21:15
Forum Renault