DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> trepidatie ciudata la rece

EUROPE_
post 10 Jan 2007, 21:39
Post #31


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




mirceas și eu am avut o asemenea problemă http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=37962&hl= .

Dacă vrei te pot liniști puțin, și a mea trepidează la relantiu și la rece și la cald. Urmează ca zilele următoare să-i reglez din nou aprinderea și carburația.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 11 Jan 2007, 07:48
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




o sa mai bibilesc putin pe la aprindere, sper sa pot sa ajung si cu carburatorul la curatat/reglat la banc... intradevar ca merg si cu socul tras, dar e iarna, nu am ce-i face.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ageana
post 11 Jan 2007, 09:05
Post #33


->


Group: Members
Posts: 1.885
Joined: 9 September 06




mdeah asteapta nervos.gif am schimbat bujiile cu unele "enko" sau ceva asemanator. FixPix. Nici o schimbare. La rece zici ca se rupe. Si cum la mine daca trag socul o inec... e foarte aiurea situatia.
Din ce sa fie?

Ah, si putin OT: astazi am ramas fara benzina dupa ce aseara am bagat vreo 5 litri de benzina si am mers ~40 km. Am ramas si ca prostul intr-un sems giratoriu. Nu mi-a mancat niciodata atat.


--------------------
Ideal Pro Rider 2009
Percussive maintenance engineer.
Turkish rhombus owner.
Dezmembrez Ferrari Enzo 2003, motor bun, nu papă ulei.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 11 Jan 2007, 13:30
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




carburatia/aprinderea... incorect sau insuficient reglate genereaza consum ridicat.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 12 Jan 2007, 09:22
Post #35


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Mai vezi si aerul ... ca de aici consuma mult ... aer putin ...amestec bogat ... rezulta cunsum marit...fa un carbotest cu analizor de gaze si vezi iin ce stare este ...


"Auto aprinderea la ce ma refer eu -- multi posesori de dacie stiu asta --- "cand un piston nu merge (fie nu are scanteie , sau fisa scoasa) acel piston nu ramane blocat undeva la jumate sau sus unde il apuca ... el se misca in contiunare ... sus jos ... datorita arborelui si miscari celorlalte 3 pistoane care antreneaza arborele ... pistonul mort primeste benzina pe care o comprima si o evacueaza ne arsa ... AUTOAPRINDERE este un termen auzit in service (pistonul poate sa reintre in functiune si la cateva secunde dupa ce nu a mai functionat )*sa intinplat la mine am plecat pe autostrada si la un moment dat a inceput sa mearga in 3 si asa a mers vre-o 10 km nu a vrut sa o ia deloc si hop dintr-o data a mers frumos fara nici un fel de probleme *... nu inseamna ca isi face singur scanteie de unde rezulta explozia ... si pe urma.... toata treaba ...""


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 13 Jan 2007, 15:34
Post #36


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




m-am convins cat de proaste pot sa fie sinteroamele in ultimul timp. am schimbat o groaza de seturi fara rezultat si surpriza, dupa am pus iar brisk tot merge ok.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 13 Jan 2007, 19:04
Post #37


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Deci până la urmă era de la bujii, nu?


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 14 Jan 2007, 01:03
Post #38


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Incearca de dimineata, cand pornesti si sa lasi socul pe la 1200 rmp max (o sa mearga frumos), trepidatii apar si atunci cand tragi socul mult (da se se inece). Credema pentru mine estre arhisuficienta turatia de relanti cu socul tras de 1200 rpm (mucesc si bujiile mai putina benzina), desi mai sus de 1100 nu prea il tin.
Vezi pe seara cu motorul pornit si capota ridicata daca-ti fura scanteie pe undeva (asa ca masura de precautie). Bafta!


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 14 Jan 2007, 12:00
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




da, bujia de la pistonul 3 era de vina. problema e ca a fost destul de greu de sesizat. pus una bucata brisk mai veche in loc si dupa mai multe teste m-am convins ca de la asta era. asa ca am luat si pus set intreg de brisk.

cu socul nu exagerez deloc, desi cat s-a manifestat motorul asa am fost nevoit, altfel murea motorul pana incepea bujia aia nenorocita sa lucreze.

@AutoVic: scanteie nu fura, am verificat de mai multe ori, scanteie da bine (verificat cu capac delcou transparent). in plus am fise siliconice, sunt de calitate.

ceea ce tot nu imi place este ca ultimul set de sinteroame le-am scos afumate, negre rau. doar la nr. 4 era ceva-ceva mai rosiatic. ceea ce e normal tinand cont ca benzina nearsa de la nr. 3 le-a afumat pe toate. zic bine sau sa incep sa imi fac griji?


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 14 Jan 2007, 21:01
Post #40


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Daca zici ca de la o bujie era povestea si le-ai schimbat cu brisck, f bine
Vezi ca brisck, au distanta 0,6, mergi cu ea vre-o 100 KM si verifica daca mai sunt afumate. Eu cand am zis sa verifici daca fura scanteie nu m-am referit la delcou neaparat, poate fura pe la bobina de inductie (adica sa fure curent, dar i fura vizibil sub aspectul scanteii), adica in jurul fisei centrale poate aparea un fenomen gen tesla, adica din bornele bobinei se creaza efectul teslei catre fisa centrala (priza fisei mai exact), daca e asa faci un mansaon care sa coboare pana jos (nu e suficient izolier bandul) (mansonul il faci dint-ro izolatie terminala de fisa). Verifica si asta pentru ca unul motivele afumarii bujiilor il mai reprezinta si scanteia slaba. Bafta!


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 23 Jan 2007, 18:56
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




revin pentru ca problemele legate de scanteie persista. in plus am remarcat ca de 2 zile imi da in nas destul de nasol la accelerari (daca apas in schimb fin acceleratia nu).

recapitulare: bujii brisk, reglate la 0.6, schimbate acum aprox. 90 km, fise siliconice noi, scanteie da consistent in toate cele 4 puncte (verificat seara cu capac delcou transparent), nici nu fura scanteie (verificat pe intuneric zona bobina, fise, alternator, delcou...).

ce am remarcat acum este ca scotand fisele de la 1 si 4, motorul da sa moara. la 2 si 3 insa se simte o scadere a turatiei, dar nicidecum sa moara. bujiile tot afumate sunt (negre).

alte idei? sad.gif


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 24 Jan 2007, 08:10
Post #42


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Vezi locul unde intra fisa centrala in bobina sa fie curat si ne oxidat ... eu am pus bujii noi si in 100 km erau tuci de negre ... la undrumarea unui mecanic mai tacanit putin care mi-a zis sa schimb uleiul ...asta am facut ...si merg si acum cu ele ... vezi si amestecul poate ii vine prea multa benzina ...(fum negru) ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 24 Jan 2007, 08:57
Post #43


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




QUOTE(mihai0070 @ 24 Jan 2007, 08:10)
Vezi locul unde intra fisa centrala in bobina sa fie curat si ne oxidat ... eu am pus bujii noi si in 100 km erau tuci de negre ... la undrumarea unui mecanic mai tacanit putin care mi-a zis sa schimb uleiul ...asta am facut ...si merg si acum cu ele ... vezi si amestecul poate ii vine prea multa benzina ...(fum negru) ...
*



ce legatura are un mecanic tacanit cu uleiul si bujii negre ?

bujii negre = amestec bogat (multa benzina)
- regleaza carbu
- schimba bujiile (mai intai 2-3 cu 1-4 si vezi daca e vreo diferenta, daca nu e vreo diferenta verifica fisele, schimbale si pe alea intre ele....)
mai schimba si platina, condensatorul, capac de delco......


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 24 Jan 2007, 09:16
Post #44


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Pai tocmai deasta am spus mecanic tacanit ...si eu am facut ce mi-a zis dar merge ... acum poate ca motorul meu este mai uzat si deasta .. nu zic ca este o cauza generala .... la mine a mers ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 24 Jan 2007, 11:05
Post #45


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




daca o sa te iei dupa toti mecanicosii o sa pui masina pe butuci .....


--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mirceas
post 24 Jan 2007, 15:18
Post #46


Membru autentic


Group: Members
Posts: 479
Joined: 4 July 06




azi de dimineata m-am enervat si am schimbat capacul delcou, pipa si condensatorul. se pare ca merge ok acum, dar nu ma pronunt pana nu merg mai multi km.

suspectez condensatorul, imediat ce l-am schimbat mergea "anormal" de rotund (desi e nou, schimbat acum 4-5 luni, am pus unul mai vechi inapoi).

s-a simtit evident la scoaterea fiselor 2 si 3, desi nu da sa moara, mai ales la 2. am inteles din "folclor" ca din constructia motorului in realitate la 2 nu trebuie sa se simta foarte tare (adica nu moare), sper sa nu vorbesc prostii.

care e varianta optima la amestec? eu il reglez sa tina turatia cea mai mare.


--------------------
Astra 1.6 / Ex-Dacia 1310 '84 / Dacia 1310 TLX '89
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 24 Jan 2007, 15:28
Post #47


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Pai asa se face, si-i mai dai din cand in cand in timp ce reglezi cateva sprituri sa vezi cum raspunde la acceleratii bruste.


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 13th July 2025 - 03:25
Forum Renault