DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Masina trepideaza rau cand eliberez ambreiajul

IRONICK
post 27 Oct 2008, 14:01
Post #31


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Schimbarea cablului este temporara. Se uzeaza excesiv din cauza fortei mai mari necesare la cuplare/decuplare. Pentru a nu se umbla la ambreiaj, se greseaza furca si cablul. Periodic ...

This post has been edited by IRONICK: 27 Oct 2008, 14:04


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 27 Oct 2008, 14:06
Post #32


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Periodic, adica la reviziile alea ieftine in care se schimba doar uleiul adus de client si se intinde mana pentru ciubuc.


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnf
post 27 Oct 2008, 15:51
Post #33


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 10 April 07
From: Cluj




Am mai avut o tentativa sa schimb kitul de ambreiaj si m-a lamurit un mecanic ca nu e nevoie, ajunge doar cablul.
Acum incep sa ma gandesc din nou la varianta asta.
Nu stiu cat de mult s-a uzat discul in perioadele astea cu trepidatii tinand cont ca am circulat destul de multa cu ea asa, pana i-am convins pe mai mari mesteri sa imi schimbe cablul.
De 2 ori 022.gif

Cum se unge furca?


--------------------
Logan ABS Plus 1.6, 2007
Volkswagen Passat
ambele rosii :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Oct 2008, 16:11
Post #34


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pai daca este in garantie, de ce nu schimbi discul&co?

This post has been edited by IRONICK: 27 Oct 2008, 16:14


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
johnf
post 27 Oct 2008, 16:21
Post #35


Membru incepator


Group: Members
Posts: 49
Joined: 10 April 07
From: Cluj




Nu e chiar asa de simplu. Se schimba doar cu acceptul alora de la Pitesti.


--------------------
Logan ABS Plus 1.6, 2007
Volkswagen Passat
ambele rosii :)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
IRONICK
post 27 Oct 2008, 16:25
Post #36


-


Group: Members
Posts: 22.543
Joined: 19 April 05
From: Romania




Pai si ce te impiedica sa ceri asta? Sa vina expert de la Pitesti. Pana acum ai schimbat de doua ori cablul ...


--------------------
CUGIR Albalux 11 1982 - B-11-LUX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 21 Nov 2008, 19:28
Post #37


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




am si eu problema expusa mai sus...
Doar ca eu am ambreiajul hidraulic , imi trepideaza doar la treapta 1 , daca plec mai turat trepidatiile sunt putine si de scurta durata. Se manifesta exact ca atunci cand masina este subturata.
Pe28 ma duc la revizia de 30de mii. Le-am expus celor din service problema mea cand m-am programat pentru revizie si au zis ca vor rezolva problema , deci sa inteleg ca se poate schimba ambreiajul si fara comisia de la fabrica?
eu acuma am 24000km am simtit trepidatile pe la 23000de mii de km adica acu o saptamana... oare asa repede sa se fi dus ambreiajul huh.gif
totusi nu plec cu ``scart`` nu stau cu picioru pe ambreiaj la semafor... wacko.gif
Poate fi si altceva decat ambreiajul? un sport la motor rupt/uzat? mellow.gif

This post has been edited by sonykel: 21 Nov 2008, 19:37


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 21 Nov 2008, 20:21
Post #38


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Personal nu cred ca este de la ambreiaj mai degraba un sport la motor rupt/uzat, dar nu se stie, sa ne tii la curent.

This post has been edited by bobo77: 21 Nov 2008, 20:21


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 21 Nov 2008, 21:02
Post #39


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




la suport motor hmm , ce sa zic i-am dat catea retrogradari mai nervoase adica din a3a in a2a nu stiu ce sa zic , ca nici nu prea ma pricep...


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
jelly
post 21 Nov 2008, 21:05
Post #40


Membru autentic


Group: Members
Posts: 702
Joined: 3 October 07
From: București




aceeia-si problema o are si un prieten de al meu cu un renault megane 1.4.16v a fost la service i-a facut cateva reglaje a mers bine dupa care a inceput iar si tot asa cand se incalzeste motorul


--------------------
Dacia Logan 2005 - Laureate - B030431
Lucrurile nu se întâmplă. Lucrurile sunt făcute să se întâmple. (John F. Kennedy)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 22 Nov 2008, 02:54
Post #41


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




pai si atunci sa ma astept la un raspuns clasic de genul ``asa face toate``...
uneori face uneori nu face , am facut tot felu de teste daca plec mai patinat adica decuplez usor/incet turand proportional asa babeste nu mai face de loc...
desi poate sunt eu de vina , nu pot sa zic nu... o sa rog cativa prieteni sa faca drive test sa-si dea si ei cu parerea...

PS.Cei care vor sa faca Drive-Test dea PM cu CV-ul radmasa.gif

This post has been edited by sonykel: 22 Nov 2008, 02:57


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 25 Nov 2008, 11:26
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Vezi sa nu fie de la neuniformitatile materialului din garniturile discului de ambreiaj (presupunere proprie si personala). Este o problema cu care si altii s-au mai confruntat, si nici eu n-am fost scutit. Am facut 2-3 plecari de pe loc cu a 2-a (nu consecutive, atentie!), si i-a trecut. Sint vreo 20k km de-atunci.


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bigpun
post 27 Nov 2008, 00:58
Post #43


Membru incepator


Group: Members
Posts: 1
Joined: 27 November 08




Eu am de la munca un logan MCV 1.4 de vre-o 6 luni, am cam 7300KM si il conduc de la 100. Acu 4 zile a inceput sa imi tremure si mie ambreajul ... dau sa plec cu a I a ridic umpic ambreajul cand calc acceleratia incepe sa tremure.. a tinut vre-o 2 zile. Dupa 2 zile a inceput sa se simtita mai slab chestia asta . Ce-i drept recunosc ca nu prea mi-a fost mila de el pana acu... adica de pe la 4000 km.... a vazut de cateva ori multe RPM... probabil am grabit oleaca procesul (in loc sa o patesc pe la 20000km din cate vad la altii). Azi nu a mai facut asa tare, sper ca si-a revenit... am sa il las mai moale cu forjele, si obiceiul prost pe care mi l-am facut de la o vreme de de a pleca cu a 2 a de pe loc...

This post has been edited by bigpun: 27 Nov 2008, 01:34


--------------------
Dacia Logan MCV 1.4 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 30 Nov 2008, 13:38
Post #44


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




am fost la revizie am ajuns la service , am reclamat problema , am plecat in test drive cu un inginer da domne e prezent simt si eu o sa vedem ce este... la iesire domne nu am avut ce sa-i facem asa face ea e normal... m-am urcat si eu dar ciudat nu mai trepida...


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 30 Nov 2008, 20:41
Post #45


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




O fi fost de la bujii...zic si eu o prostie, le-ai schimbat nu?

This post has been edited by bobo77: 30 Nov 2008, 20:42


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AL
post 2 Dec 2008, 11:34
Post #46


Member


Group: Members
Posts: 2.495
Joined: 8 July 02
From: Bucuresti




stai jos, nota 4.... hai mai bobo, ce legatura are ambreiajul cu bujia??... trepidatia nu e de calare de motor (motor care "da in nas") ci este indusa mecanic in momentul cuplarii... s-a mai discutat pe forum, dar trebuie cautat!

LE... am gasit si am unit topicurile


--------------------
Skoda KAROQ 2019 - B-21-NEW
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 3 Dec 2008, 19:23
Post #47


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




deci, pornesc masina dimineata (golan cu 16 vele) relantiul undeva pe la 1000 si nitel, si pana se incalzeste motorul se aude o bataie de la motor, calc ambreiaj nu se mai aude, se incalzeste motorul dispare definitiv bataia, ce sa fie ? sa ma duc peste ei la garantie ?


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 3 Dec 2008, 21:24
Post #48


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




golan cu 16 vele???? tare as vrea si eu sa vad un logan cu vele, probabil e mai economic radmasa.gif . cristi sa nu te superi, doar glumeam.
acum serios, mie imi "suna" a probleme cu ambreiajul. daca la rece are o trepidatie, eu zic ca e ceva uzat in mecanism, si la cald nu se mai aude pt ca se dilata, jocul provocat de uzura fiind mult redus.

This post has been edited by slider2: 3 Dec 2008, 21:25


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sonykel
post 3 Dec 2008, 21:33
Post #49


Actualmente Ing.


Group: Members
Posts: 1.281
Joined: 30 June 05
From: Constanta




AL , bobo s-ar putea sa aiba putina dreptate , al revizie s-au schimbat si bujiile , altfel cum ne explicam disparitia brusca a fenomenului?


--------------------
DACIA Logan MCV 2007,1.6 16v,Laureate Full,7series,Gri Platine - CT-87-SNK
Hai,stai un minut langa mine,o zi cu mine
Si-o sa vezi cum si de ce este mult mai bine
Sa te-ntorci cate-odata cu spatele catre lume
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CriSTI68
post 3 Dec 2008, 21:45
Post #50


Membru Valvos


Group: Members
Posts: 5.001
Joined: 8 January 07
From: Bucuresti




QUOTE(slider2 @ 3 Dec 2008, 22:24)
golan cu 16 vele???? tare as vrea si eu sa vad un logan cu vele, probabil e mai economic  radmasa.gif . cristi sa nu te superi, doar glumeam.
acum serios, mie imi "suna" a probleme cu ambreiajul. daca la rece are o trepidatie, eu zic ca e ceva uzat in mecanism, si la cald nu se mai aude pt ca se dilata, jocul provocat de uzura fiind mult redus.
*



mai ciudat mi se pare ca masina are abia 7000 km


--------------------
Dacia Logan 2008 Prestige 1.6 16V 105 Ponei Putere - EDH
Renault Clio 3 - 2008 1.5 dci
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
slider2
post 3 Dec 2008, 22:52
Post #51


doar membru si atat


Group: Members
Posts: 3.630
Joined: 15 April 08




s-ar putea sa fie defect de fabricatie, sau poate cine stie, ceva nu a fost strans foarte bine pe acolo. ar fi bine sa te adresezi unui service, eventual sa te duci cu masina rece la ei, ca atfel s-ar putea sa zica nea mecanicu' ca "ti se pare domne, nu vezi ca merge ceas". de asemenea daca sesizeaza problema si incepe cu afirmatii de genul "asa face toate", sa te tii de capul lor, nu are voie o masina noua sa aiba asa probleme.


--------------------
symboala neagra 2008
mormantul n-are decat o singura usa... intrarea... atat.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 4 Dec 2008, 10:04
Post #52


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Eventual stai linistit. Sint probabil arcurile de la discul de ambreiaj, care si-au facut joc, si se zbenguie acolo. Mai urmareste fenomenul. De obicei se manifesta mai intens la cald, si dispare la apasarea ambreiajului.

@sonykel Trepidatia a disparut la fel de brusc si la mine, si in mod sigur nu era din cauza bujiilor. Ramin la parerea ca era o imperfectiune in garniturile discului.

This post has been edited by mario1980: 4 Dec 2008, 10:05


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adostar
post 7 Jan 2009, 21:14
Post #53


Membru autentic


Group: Members
Posts: 419
Joined: 12 October 04
From: Galati




La un logan de 1.6 8v, cand masina sta pe loc nu scoate nici un fel de zgomot ambreiajul. In monetul in care sunt in mers si trebuie sa schimb treapta de viteza, autunci cand apas pedala de ambreiaj se aude un zgomot ciudat..ca si cum s-ar invarti ceva in gol pt. 1.3 secunde, cel mai bine se aude cand schimba pe la 2800..3000 rpm si apas pedala de ambreiaj rapid, e ca un grohait scurt biggrin.gif
Acest zgomot apare numai dupa o distanta de 2...3km, dupa ce se incalzeste putin. Ce sa fie oare ?

8 Jan 2009, 17:18:
Azi m-am dat cu un sandero 1.6 si am observat acelasi grohait dar care se aude mult mai incet...masina are 6000km. Oare discul de ambreiaj atunci cand se incalzeste face ca porcul? Din cate stiu nu prea ai garantie la disc.

This post has been edited by adostar: 8 Jan 2009, 17:18


--------------------
gaz cazan 1980 - gaz/porc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DeusX
post 7 Mar 2010, 14:34
Post #54


Pilsener


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 March 06




Salutare,

Va scriu din Viena, am ajuns acum 3 zile, de atunci nu am mai pornit masina.

Pe drum incoace am dat de aceeasi problema: dupa vre 250km pe autostrada, am nimerit intr-o coada de masini unde, timp de 20 de minute, am mers fie cu a 1-a, fie a 2-a, presarat cu numeroase porniri de pe loc. La un moment dat au intervenit vibratiile ca din senin, la "lasarea" completa a ambreiajului. Problema se manifesta doar in acest moment al manevrarii pedalei de ambreiaj si numai in treapta 1, cateodata mai puternic, cateodata mai slab, indiferent de rpm.

Masina e un 1.6 16v din 2008, cu vreo 23000 km la bord.

Maine revin in tara si sunt curios cum va merge, altfel cred ca e nevoie de mers in service. Am mai nimerit in "stau"-uri pe autostrada anii trecuri, si cu loganul asta si cu un alt logan mai batranel, dar n-am mai avut problema asta.


--------------------
- - - - -
Qashqai 1.3 140 (2018)
Micra 1.0 100 (2018)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
DeusX
post 17 Mar 2010, 21:03
Post #55


Pilsener


Group: Members
Posts: 241
Joined: 19 March 06




La intoarcere problema disparuse, doar ca a 2-a zi am mai facut un drum lung urmat de un ambuteiaj => problema s-a manifestat din nou. Cred ca are legatura cu caldura motorului si cu stresul repetat prin porniri de pe loc. Am sa pomenesc problema la revizie (masina fiind inca in garantie), dar n-am sa iau alte masuri pana atunci.


--------------------
- - - - -
Qashqai 1.3 140 (2018)
Micra 1.0 100 (2018)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 20 Apr 2010, 14:08
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




M-am pricopsit si eu de curand cu problema trepidatiei la plecarea de pe loc. A inceput intr-o dimineata la plecarea intr-o rampa usoara, nu i-am dat atunci atentie, am zis ca poate am plecat cu a 3-a sau cu frana de mana trasa. Am constatat ca masina trepideaza si la plecarea cu spatele, dar mai ales in viteza I dupa ce se incalzeste in urma traficului bara la bara. Problema pare identica cu cea prezenta pe forumul reno la Megane (kitul de ambreiaj plus volanta - pe 49 de pagini).
Mentionez ca pedala de ambreiaj nu merge sacadat, nu tine in alt loc (mai sus sau mai jos decat pana acum), nu se simte nimic la schimbarea vitezelor in mers si nici nu vibreaza masina la ralanti sau pornire/oprire.
Sa fie aceeasi problema?
PS Nu merg sportiv si nici nu uit piciorul pe ambreiaj; masina are 20 000 km.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dia_ph2
post 23 Apr 2010, 06:19
Post #57


Membru autentic


Group: Members
Posts: 333
Joined: 29 September 08
From: Targoviste




Din pacate, nu mai pot edita postul anterior.
Din fericire insa, trepidatul a disparut asa cum a aparut, adica brusc.


--------------------
Dacia Logan ph2, 1.4mpi 2008, Laureate, Abs
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
teleii07
post 25 Apr 2010, 13:23
Post #58


Membru incepator


Group: Members
Posts: 72
Joined: 18 February 06




Si la mine a aparut aceasta problema..eu am 1.4 din 2007 iulie...
La motorul rece nu se manifesta deloc..dupa 5-10 km prin oras incepe sa se simta..In timp ce eliberez pedala de ambreaj exact in puctul unde trebuie lasat cel mai fin simt vibratie in pedala, parca nu culiseaza asa fin ca in orice alta pozitie si din acest motiv cuplarea se face putin brusc si masina se zgaltaie putin...Cu cat schimb la turatie mai mare 2700-3000 rot/min este tot mai greu sa schimbi vitezele fin, bruscarea masinii devine tot mai accentuata..
cu cat merg mai mult in oras se simte fenomenul tot mai tare..
Am fost la service..Au recunoscut problema si au schimbat cablul de amreaj in garantie. motivul este zis ei: sa uscat cablul in teaca si agata..
Dupa montatrea cablului nou au modificat si cursa pedalei, acum prinde mai jos..Nu se mai simte fenomenul la fel de tare dar se simte!!

Eu nu inteleg de ce cu motorul oprit nu se simte, si cu motorul rece imediat dupa pornire tot nu se simte deloc...


Eu mai suspectez bucsa de la pedala sau furca, poate agata exact atunci cand tensiunea in cablu este cel mai mare... huh.gif

ma bate gandul sa ma intorc la service, dar nu stiu cum sa le explic din nou ca se simte dar mai putin.. wacko.gif








--------------------
Dacia 1300, Logan 1.4 ABS+ '07-'16, Lodgy 1.6 8V GPL GFI '16- - TM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mario1980
post 26 Apr 2010, 12:33
Post #59


Membru autentic


Group: Members
Posts: 437
Joined: 8 April 05
From: Iasi




Posibil la tine sa fi fost de fapt 2 bube simultane: ambreiajul care tine sus cauzeaza o senzatie de smuncitura la pornire fiind si inconfortabil si daunator (ca se slabeste placa de presiune), apoi dirdiiturile cauzate, cred eu, de neregularitatile din garniturile discului de ambreiaj.
La mine, cind am avut problema, nu putea fi vorba in nici un caz de miscare sacadata a furcii din motiv de cablu, bucsa...etc, pentru ca daca trageam frina de mina si ridicam pedala pina in momentul in care incepea sa prinda si sa tremure, apoi tineam pedala nemiscata in acea pozitie, dirdiiala continua regulat.

Solutia, cum am mai spus si mai la deal: 2-3 plecari de pe loc cu a 2-a, mai hotarite si gata, s-a rezolvat. Atentie, nu exagerati cu treaba asta pina iese fum din disc.


--------------------
Dacia Logan dci Preference 2006 - SV ?? ???
Adesea, aproape fiecare om tolereaza prostia celui de linga el, atit timp cit nu ii uzurpa propria prostie.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
livium
post 27 Apr 2010, 18:28
Post #60


Membru incepator


Group: Members
Posts: 85
Joined: 23 April 07
From: Suceava




Va salut.
Cum se face gresarea furcii, nu de alta, dar nu vreau sa fac vreo tampenie?
La mine, in afara de trepidatii care nu sunt atat de deranjante, deoarece nu sunt puternice, pedala de ambreiaj se apasa greu. Daca o apas incet se simte de parca ar merge in trepte si se aude, de la motor/cutie de viteze, un zgomot de parca ar freca metal pe metal.
Mentionez ca am schimbat cablul de ambreiaj din acelasi motiv, dar "defectul" nu a disparut, ci s-a ameliorat putin.
PS: Cu cat merg mai mult prin oras, bara la bara, cu atat trepidatiile devin mai accentuate si mersul in trepte a pedalei de ambreiaj este, de asemenea, mai accentuat.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6MPI 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 08:12
Forum Renault