imi fura curent undeva de imi termina bateria
![]() ![]() ![]() |
imi fura curent undeva de imi termina bateria
cristio_79 |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.335 Joined: 28 September 05 From: CONSTANTA ![]() |
|
||
--------------------
Citroen / Peugeot
C3 / 308
SX 1.4 HDI 2005 / Allure 1.5 BlueHDI 2020 Mai traiti? Bine...
|
|||
ph88dmc |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 53 Joined: 7 September 09 From: ploiesti ![]() |
salutare baieti.... am citit cateceva pe ici pe colo dar nu am descoperit problema care ma framanta pe mine.. deci :
I prob - am o dacie din '98 bord cn,am inceput sa am probleme de ceva timp cu descarcatul bateriei (mentionez ca bateria este noua)..am verificat de la diode alternator pana la bujii, platia etc , deci tot, dar nimic,.....nu-mi dau seama de ce mi se descarca bateria..am fost la un electrician de la un service si mi sa spun ca am 1 scurt pe pozitia de intalnire (faza scurta)] sau "da la masa", si ca tre sa schimb toata instalatia de la blocul de lumini la faruri....nelamurirea mea este ca: ...dupa ce am venit acasa de la service am hotarat sa-mi bag nasul unde numi fierbe oala si am descoperit ca dacia mea nu are relee de protectie deloc pe faruri nici pe faza scurta ,pozitie sau faza lunga....este normal asa ceva ,sa nu aiba relee de protectie...deci asta este problema cu descarcatul bateriei in mers si cateodata topirea sigurantei? II. prob - am si proiectoare pe masina dar .... am descoperit ca ele au fost montate pe alternator, adica + si - luat de la alternator.... si cateodata cand imi mergeau mai multe muzica ,stergatoare caldura farurile si dadeam la proiectoare drumu imi scadea toata tensiunea de imi micsora pozitia de iluminare la faruri cd player-ul mi-l oprea,stergatoarele deabea se miscau...dupa ce le opream durau cateva secunde si pornea totul normal...asa ca am decis sa le desfac de pe alternator si ideea mea este sa le leg la ceata..este bine asa???? va multumesc mult |
--------------------
dacia
berlina
1998 / 1310 L / benzina
- ph88dmc
|
|
Danimar77 |
![]()
Post
#33
|
Membru incepator Group: Members Posts: 23 Joined: 8 July 10 ![]() |
una sau mai multe diode "prajite" sau puse in scurt
|
--------------------
Dacia
Nova T
1998
- OT-03APN
|
|
crist.marco |
![]()
Post
#34
|
Membru incepator Group: Members Posts: 5 Joined: 3 September 09 ![]() |
am si eu aceeasi problema si am fost la un electrician care mia spus ca e de vina radiocasetofonul
|
--------------------
dacia
1310 break
2003
|
|
Tudor Badescu |
![]()
Post
#35
|
Membru autentic Group: Members Posts: 566 Joined: 17 December 09 ![]() |
Ph88dmc,daca nu sunt 4 faruri(cazul tau) nu sunt neaparat necesare releele.Comutatorul de la volan e proiectat pentru curent destul de mare.Problema e ca nituirile ploturilor sunt pe plastic care se lasa in timp,contactele se slabesc si apar incalziri,caderi de tensiune pana la deteriorarea completa.Taierea niturilor si inlocuirea lor cu suruburi de 3 unse cu vaselina,cu saibe grower rezolva definitiv problema.Si e bine si sa se puna un fir flexibil de la surubul la care vine firul de la alternator la lamela actionata de cama la fel cum e la lamela de la releele de protectie.
|
--------------------
dacia
1310,
1991/standard ; Mercedes Sprinter 311 CDI, 2004.
|
|
Emanuelu |
![]()
Post
#36
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 23 September 10 ![]() |
si eu am probleme cu bateria, dar DOAR UNEORI, nimik previzibil!
Baterie Rombat de 66 Amp, Dacia Break clasica din '99, Tocmai ce a iesiut din garantie, deci de 2 ani! Dusa acum 2 luni la service Rombat, lasat la ei o saptamana la verificat, cica e buna! Curent incarcare 14,2V pe toate regimurile cu si fara lumini, deci IDEAL! Cred ca pot trage concluzia ca alternatorul e bun, fara diode strapunse sau altceva, nu? Pus un fir suplimentar intre masa masinii, alternator - si borna - a baterii in caz ca s-a mai slabit contactul de masa Demontat, si schimbat carbuni si izolatie in demaror sa nu-mi dea la masa Masurat curent in gol, cu cheia scoasa, 01A (100mA), cu alarma pusa! Am si inchidere dar nu stiu daca asta conteaza, motorasele inchiderii lucra doar cate 1 secunda! Deci toate par in ordine nu? 0,1A inseamna 1 Amper la 10h, 2,5A/24h in 3 zile 7,5A, deci ar trebui sa ma tine! Culmea nu, dupa 3 zile nepornita face figuri, uneori rar si de pe o zi pe alta fara sa fie aparent nimik schimbat fatza de alte zile cand porneste normal ce naiba poate sa aiba? ![]() |
--------------------
Dacia 1310 CL Breack
1310 CL Breack
1999 102-13
- B-29-CML
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#37
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
aia 0,1A ( 100mA) se recomanda a nu se depasi 50mA sau 0,05A
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#38
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
QUOTE(Emanuelu @ 16 Oct 2010, 18:35) si eu am probleme cu bateria, dar DOAR UNEORI, nimik previzibil! Baterie Rombat de 66 Amp, Dacia Break clasica din '99, Tocmai ce a iesiut din garantie, deci de 2 ani! Dusa acum 2 luni la service Rombat, lasat la ei o saptamana la verificat, cica e buna! Curent incarcare 14,2V pe toate regimurile cu si fara lumini, deci IDEAL! Cred ca pot trage concluzia ca alternatorul e bun, fara diode strapunse sau altceva, nu? Pus un fir suplimentar intre masa masinii, alternator - si borna - a baterii in caz ca s-a mai slabit contactul de masa Demontat, si schimbat carbuni si izolatie in demaror sa nu-mi dea la masa Masurat curent in gol, cu cheia scoasa, 01A (100mA), cu alarma pusa! Am si inchidere dar nu stiu daca asta conteaza, motorasele inchiderii lucra doar cate 1 secunda! Deci toate par in ordine nu? 0,1A inseamna 1 Amper la 10h, 2,5A/24h in 3 zile 7,5A, deci ar trebui sa ma tine! Culmea nu, dupa 3 zile nepornita face figuri, uneori rar si de pe o zi pe alta fara sa fie aparent nimik schimbat fatza de alte zile cand porneste normal ce naiba poate sa aiba? ![]() Salut. Incearca sa scoti bornele cat timp stationeaza masina si sa le pui inapoi cand pornest.Asa iti vei da seama sigur daca iti fura curent instalatia masinii sau ai ceva scurt in baterie.Dupa accea vei lua masurile de rigoare. Spor. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
Emanuelu |
![]()
Post
#39
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 23 September 10 ![]() |
S-o recomanda, dar ce sa fac daca atat consuma alarma, ca alt consumator nu am pe masina!?
Nu am radio, cas, cd, televizor, sau alte gadgeturi, doar alarma cu inchidere centralizata pe usile din fata, atat si nu prea imi vine sa o las fara baterie ca mi-ar ramane masina descuiata si fara alarma in strada insa am spus si prima data, figurile mi le face relativ aleator, merg cu ea azi si peste 4 ore dau s-o pornesc, demarorul parca incearca sa o ia dar nu are putere, se simte ca nu am curent,.....insa de obicei porneste, doar uneori raman fara curent bateria am dus-o pe cand era in garantie, acum 2 luni la Sevice de unde o cumparasem si am lasat-o la ei o saptamana sa o testeze! Mi-au inapoiat-o spunand ca e buna! atunci cand am luat-o de la ei am testat-o acolo, rapid, cu un test simplu! Am pus aparatul de masura pe bateri, am scos fisa centrala sa nu porneasca si am pornit toti consumatorii, faruri, stergator, aeroterma si demaror vreo 10 secunde sa vad la ce tensiune se stabilizeaza bateria in conditiile alea! In carte cica pt o baterie buna U nu trebuie sa scada sub 9,6V! La mine se stabiliza la 10,5V deci nu am avut ce sa comentez, Am luat-o si am plecat acasa dar problemele cu acumulatorul care nu avea curent cand mi-era lumea mai draga au continuat! Noroc ca Dacia e o masina usurica si o pot porni impinsa si singurel ![]() This post has been edited by Emanuelu: 20 Oct 2010, 18:55 |
--------------------
Dacia 1310 CL Breack
1310 CL Breack
1999 102-13
- B-29-CML
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#40
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Vad ca nu vrei sa-ti rezolvi problemele...
Faptul ca tie iti porneste dupa 4 ore de stationare e neconcludent.Ia las-o 2 zile sa vedem apoi.. Ia bornele de pe ea 2 zile si incearca apoi sa pornesti.Fii atent la borne sa nu fie oxidate alfel risti sa pierzi curent la pornire si masina nu mai demareaza deoarece electromotorul nu are amperaj suficient. |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
bygy007 |
![]()
Post
#41
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
poate sa fie si vre-un element bagabont , bine ar fi sa vezi densitatea electrolitului in fiecare element cu un densimetru (de acid), este ieftin 7-15 lei
This post has been edited by bygy007: 20 Oct 2010, 22:36 |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Emanuelu |
![]()
Post
#42
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 23 September 10 ![]() |
QUOTE(Paulorossi @ 20 Oct 2010, 20:15) Vad ca nu vrei sa-ti rezolvi problemele... Faptul ca tie iti porneste dupa 4 ore de stationare e neconcludent.Ia las-o 2 zile sa vedem apoi.. Ia bornele de pe ea 2 zile si incearca apoi sa pornesti.Fii atent la borne sa nu fie oxidate alfel risti sa pierzi curent la pornire si masina nu mai demareaza deoarece electromotorul nu are amperaj suficient. nu vezi nimik ![]() si nu pot sa o las doua zile pt ca am nevoie de masina asta ZILNIC, in plus uneori nu imi porneste nici dupa 4 ore! recapitulez IN CE TINE DE BATERIE: E un ROMBAT CYCLON de 60A ....dusa la Service ROMBAT tocmai pt ramanerile astea inopinante fara curent la pornire! A stat acolo o saptamana! LA TESTAT!!! Era in garantie! Nu am vazut ce i-au facut, daca i-au facut, dar dupa o saptamana mi-au dat-o inapoi zicand CA ESTE IN REGULA! Testarea in forta care i-am facut-o atunci, cu toti consumatorii mari porniti au aratat ce a zis si specialistul in baterii Rombat, U=10,5V in sarcina maxima. La carte zice sa nu fie mai mica de 9,6V ==> deci IN REGULA Releul ii da 14,2V si in gol si cu faza lumga pusa, deci ideal! Curentul care trece atunci prin baterie e 6A deci exact 10% din capacitatea ei! Asta arata ca e incarcata la U si I optim i-am demontat electromotorul si i-am schimbat bucsele carbunii, plus izolatiile sa nu-mi dea la masa, contactul bendixului verificat cu ohmetrul (0,1ohmi), deci nu "fura" curent Am un singur consumator in gol, ALARMA (100mA) se pare ca atat consuma ea 100mA inseamna 0,1A deci 2,5A pe zi, la o baterie de 60 A nu ar trebui sa conteze vreun pic consumul asta nu?! SI CU TOATE ASTEA, UNEORI ALUNG SEARA TARZIU ACASA CU EA DE PE DRUM si DIMINEATA (adeca dupa cateva ore) NU MAI AM CURENT SA-MI PORNEASCA LA ELECTROMOTOR (o pornesc impinsa) l apropo de vrut sa-mi rezolv problemele, ieri am pus noi: Bujii EYQUEM C42S reglate la 0,8mm Fise Tesla (ceva cu silicon) Capac delco Aprindere Gotronic AT011 cu senzor 011 (adeca fara platina) curatat (inca o data bornele bateriei si conectorii) deci ce spui CA NU VEZI TU ??!! ![]() <span class='edit'>20 Oct 2010, 23:07:</span> QUOTE(bygy007 @ 20 Oct 2010, 22:35) poate sa fie si vre-un element bagabont , bine ar fi sa vezi densitatea electrolitului in fiecare element cu un densimetru (de acid), este ieftin 7-15 lei facut si asta, incarcata imi arata 1,28g/cmc, TOTI ELEMENTII (6buc) deci IN REGULA Explicatii ce pot imagina eu e ca ori se intampla UNEORI, doar uneori sa nu imi incarce bateria in mers si eu sa tot consum din ea fara sa se incarce si seara sa stationez DEJA cu ea descarcata, dar sa nu simt asta, ca armarea alarmei si cele cateva bipuri de armare nu consuma mult sau ca UNEORI intervine un consumator foarte mare care descarca rapid bateria, ce consumator, habar n-am, ca in afara de alarma , in fine care actioneaza pozitiile si claxonul daca e deranjata, NU AM ALTCEVA PUS PE EA! si chestia asta se intampla aleator, de obicei porneste normal, doar uneori, sa zicem o data la 10-15 porniri normale, o apuca, si nu realizez sa fie sau sa fac eu ceva anormal inainte ![]() This post has been edited by Emanuelu: 20 Oct 2010, 23:13 |
--------------------
Dacia 1310 CL Breack
1310 CL Breack
1999 102-13
- B-29-CML
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#43
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
nu cumva sa nu ai vre-o legatura slaba pe undeva , sau chiar contactul sau starterul ar trebui cind nu porneste sa vezi daca da comanda spre electromotor, firul mai subtire daca zici ca impinsa o ia
cind cuplezi electromotorul si nu porneste se sting luminile in masina? , eventual masoara tensiunea pe baterie in momentul ala , daca nu problema poate fi la electromotor sau contact |
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Emanuelu |
![]()
Post
#44
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 23 September 10 ![]() |
tocmai mi-a facut iar figura si nu a vrut sa porneasca la demaror! Bornele tocmai fusesera curatate si stranse ieri, deci nu se pune problema de contact la borne!
deci ce am observat: se micsoreaza rau si luminile cand actionez demarorul! In momentele alea tensiunea la borne scade la cca 8V! Daca o las in pace tensiunea creste usor pana peste 12V, dar scade iar la 8 daca actionez demarorul! Starterul actioneaza, se pare ca ptr el e suficient si 8V, am verificat daca-si face toata cursa apasand pe el , si-o face, deci face contactul spre electromotor dar asta e consumator f mare si bateria nu-i poate da cat are el nevoie Solutia, pornirea impinsa sau pun ptr minim 10-15minute redresorul pe baterie! In 10-15 min de incarcare si mentinerea redresorului cuplat, porneste normal la cheie C Verificat si consumul! Pe scala de 20A ca cea de 200mA e stricata, arata 0,1A! Se pare ca alarma intradevar conasuma pe la 50ma dar eu am bloc de sigurante schimbat din cel cu sigurante plate si leduri si am LED-urile 3 si 4 aprinse! Deci cu astea ajung la 0,1A! In fine, e putin ptr o baterie de 60A ![]() This post has been edited by Emanuelu: 27 Oct 2010, 20:00 |
--------------------
Dacia 1310 CL Breack
1310 CL Breack
1999 102-13
- B-29-CML
|
|
pcostica |
![]()
Post
#45
|
Membru autentic Group: Members Posts: 627 Joined: 5 February 08 From: Resita,CS ![]() |
la 8V este posibil sa nu lucreze senzorul de la aprindere.
Bafta! |
--------------------
dacia
1300
-cs
- -------
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#46
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.177 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
tine bateria pe redresor cel putin 12h
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
Paulorossi |
![]()
Post
#47
|
![]() Ing. electro-automatist BEIUS-STEI Group: Members Posts: 1.133 Joined: 27 January 10 From: Bihor-Stei ![]() |
Emanuelu,fa un efort si macar schimba bateria cu cineva pe termen scurt.
Asa vei sti daca bateria e blestemata sau ai vre-un scurt/contact imperfect |
--------------------
dacia
1310Li
2002 Ing. electro-automatist BEIUS-STEI
Instalatii electrice si automatizari de calitate/service/modificari/reparatii |
|
nelu195 |
![]()
Post
#48
|
Membru incepator Group: Members Posts: 1 Joined: 28 November 10 ![]() |
am o problema cu dacia mea EL injectie DIN 2000 ...... Nu o sa inceput brusc mai mearga rotund, miroase puternic o benzina nearsa si scoate fum alb de ONU Nu Poti sa Stai în spatele ei ..... de o Luna un inceput IMI SA pape benzina la Greu ... 16litri la Suta de km ... Nu mai relantiul scade sub o MIE turatii,,,, se incalzeste Greu ff ... toate astea Dupa CE i-am schimbat garnitura de chiuloasa si termostatul .....
|
--------------------
dacia injectie
dacia li
2000
- b23ybp
|
|
psanyiro |
![]()
Post
#49
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 89 Joined: 16 July 10 ![]() |
pune un alt electromotor si vezi ce face dupa aia,sa nu cumva sa fie ceva scurt la electrmotor
|
--------------------
Dacia
1310 LI
2003
|
|
ghitza |
![]()
Post
#50
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
NELU:scrie si tu la sectiune DACIE cu INJECTIE
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 10:23 |