DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme pedala acceleratie Prestige, joc la pedala+clapeta si zgomot la decelerare

tuneam
post 24 Jan 2007, 08:33
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




La dsn tot asa mergeam si-n 90K Km nu am avut pb serioase la motor sau cutie. Fugea masina de rupea pamantul. Am facut si de cateava ori Germania.
Ideea e ca nu trebuie sa obosesti motorul, nu are importanta daca merci 2000 rpm sau 3000 rpm sau 4000 rpm.(oricum in ordaj nu e bine sa mergi prea sus). Iar un sofer simte cand motorul e subturat sau cand nu are destula putere si schimba viteza inferior. Mai tine si de incarcarea masinii, daca esti singur... nu vad de ce ai tura-o ca nebunu, sa faci zgomt si poluare in jur. Deci domnule bae, care esti atat de cunoscator, poti te rog sa explici in termeni tehnici de ce ai facut afirmatia de mai sus?



--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bae
post 24 Jan 2007, 14:38
Post #32


Re-member


Group: Members
Posts: 288
Joined: 4 June 05
From: Bucharest




Care dintre ele? Aia cu dusul la culcare?
Eu zic tuneam sa-ti citesti primul post unde ne explicai ce puturoasa este o masina de 105HP si dupa aceea sa ceri explicatii "tehnice". Si nu, nu sunt cunoscator, poti sa-ti conduci masina cum doresti. Adios!

PS Mi-am mai adus aminte de o vorba care zice ca "facerea de bine e ..."

This post has been edited by bae: 24 Jan 2007, 14:41


--------------------
Dacia Logan Ambition 1.6 Mpi / 2005
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tuneam
post 24 Jan 2007, 19:13
Post #33


Membru autentic


Group: Members
Posts: 865
Joined: 1 March 04
From: Bucuresti




Am explicat ca senzatia de masina puturoasa a fost strict de la jocul pedalei de acceleratie si perioada rodaj. Acum masina si-a revenit. Trage bine, consuma in jur de 8.5 L/100 km in oras.
Imi cer scuze pentru replica mea, daca intentia ta a fost de a face bine si nu de a arata cu degetul. Mea culpa.
Acceleratia(pedala) la prestige e ok numa ca e cam moale. Am mai discututat si cu alti oameni care au Prestige.
Offtopic: Si Prestige are fel de fel de zgomote in interior, platice desprinse, greierasi, etc.
Sa auzim numa de bine!


--------------------
Renault/Ford Clio IV 2014 - bucuresti
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
MiticaLGN
post 3 Feb 2007, 19:34
Post #34


Membru


Group: Members
Posts: 138
Joined: 29 January 07
From: Bucuresti




Am si eu prestige.. de 3 zile smile.gif Am facut aseara prima plimbare cu ea si mi s-a parut mult mai lenesa decat DSN pe care o conduc in mod curent, asa ca il inteleg pe tuneam. Sper sa isi revina dupa rodaj.


--------------------
Logan Prestige KIA CEED SW BEST 2007
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bobo77
post 3 Feb 2007, 19:53
Post #35


...........................


Group: Members
Posts: 7.214
Joined: 27 January 06
From: Mangalia




Nici nu te-ai obisnuit cu masina si gata ai impresia ca ai probleme, termina rodajul si ne spui parerile atunci, desi si atunci este cam devreme.


--------------------
Dacia Logan Laureate 1,6 mpi 2008 ph 2 - CT _ _ _ _
Multa lume,putini oameni...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
claudino
post 4 Feb 2007, 23:56
Post #36


Membru incepator


Group: Members
Posts: 9
Joined: 4 February 07




QUOTE(MiticaLGN @ 3 Feb 2007, 20:34)
Am si eu prestige.. de 3 zile smile.gif Am facut aseara prima plimbare cu ea si mi s-a parut mult mai lenesa decat DSN pe care o conduc in mod curent, asa ca il inteleg pe tuneam. Sper sa isi revina dupa rodaj.
*


Salut. Stai linistit in privinta asta. Yo am 1.6 8v si la fel ca si tine am avut supernova si am avut un soc cand m-am urcat in logan, Parca stateam pe loc aveam senzatia ca nu intra in ture dar totul s-a schimbat odata cu trecerea timpului.
Pot sa spun ca am cam 15000 Km cu masina si nu am de ce sa ma mai plang. masina se comporta perfect, in special cand sare de 3000 de ture.
Un sfat totusi NU FORTA MOTORUL in primii 3000 KM. In prima mie un motor se uzeaza cat pentru 100000 KM.
Numai bine


--------------------
Dacia Logan 2005: Ambition
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eugeniuz2004
post 5 Feb 2007, 22:18
Post #37


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.004
Joined: 13 August 04
From: Iasi




sa nu va suparati pe mine ca eu nu am Logan (si inca Prestige desi imi doresc unul) dar am invatat sa conduc cum trebuie Solenza de care dispun dupa mai bine de 7000 km (trecusem pe ea de la o berlina cu carburator). Atunci am aflat ca daca treci de 3200 ture masina capata viata cu totul. De la berlina stiam ca 2500 - 2800 ture e mai mult decat mult.

Dar la un motor la care cuplul maxim e la 3750 ture ce sa spui? tre turat si tinut cat mai constant in zona de cuplu maxim Si va raspunde cum trebuie.

Sa le folositi sanatosi!


--------------------
Kia Cee'd 2008 SW BEST - IS-96-AEU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Andrei LGN
post 6 Feb 2007, 09:12
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 278
Joined: 12 September 06
From: Ploiesti




Si eu am avut senzatia ca e lenes motorul in perioada de rodaj (nu treceam de 3000-3500rpm), deci e si normal sa fie lenes la 3500.
Daca vrei putere/demaraj trebuie sa-l turezi la min 4500.
Eu am 1,4 Mpi si ce am remarcat e urcarea in viteza de la 110-140, care necesita un timp mai mare comparativ cu Oltcit 12 TRS (1300cmc /carburator dublu corp)- care cu pedala la max. e mult mai sprinten.


--------------------
Renault Symbol Fidji 2006 1.4 MPi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
terchi68
post 27 Jul 2007, 13:58
Post #39


Membru incepator


Group: Members
Posts: 8
Joined: 28 August 06
From: BARLAD




Salut frate,
vezi ca Prestige-ul are cuplu maxim la 3 750rot/min asa ca nu incerca sa mergi cu el subturat pentruca nu ai demaraj si consuma si mult. Motorul este motor de turatie asa ca da-i in goarna. Eu asa fac si sunt super multumit si de consum si de masina. Am avut cu 1,4 si faceau toti misto de mine pe sosea eiiiii cu asta s-au schimbat locurile.
Bafta si bucurate de ea(el).


--------------------
DACIA LOGAN 2007/ PRESTIGE 1,6/16V - VS96TTT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C@talin
post 27 Jul 2007, 14:04
Post #40


Dealer autorizat droguri/Stil romantic: Sef.


Group: Members
Posts: 5.405
Joined: 5 December 05
From: cucu




Adica daca am motor de 1.4 sunt fraier ?Sa vezi ce fata faceau uni cand nu reuseau sa ma faca ca nu-i lasam sa ma depsaseasca pe banda 1 pe dn1 biggrin.gif


--------------------
Range Rover V8 5.0 Vogue SE - B 666 IAD
Sold my soul to the devil for the Range.
Ladies if you wanna hang with me, you need a good rope .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
eXtenSion
post 23 Feb 2008, 12:16
Post #41


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.260
Joined: 10 January 05




Oricum, e clar ca un motor subturat e un motor care are o turatie mica si sufera o accelerare brusca. Adica, daca ai 1600 rpm si apesi acceleratia la maxim.

In rest, nu e vorba desubturare, lucru care se poate observa dupa consum. Daca se merge linistit, cu accelerari fooooooooarte lente, cu 50 in a 4-a, se observa un consum de 6.9 %, iar din asta putem deduce ca motorul nu e subturat. Asta deoarece un motor subturat consuma mai multa benzina pentru a livra momentul necesar pentru accelerarea dorita de conducator.

Nu e asa?


--------------------
facebook groups e mult mai naspa decat un forum
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AR-18-MOS
post 23 Feb 2008, 13:11
Post #42


( -_・) ︻デ═一


Group: Members
Posts: 6.616
Joined: 19 August 07
From: Niedersachsen




Asa este! biggrin.gif ... Numa ca ii un pic cam vechi topicu'.


--------------------
BMW 730Ld '07 High Executive - AR - -
M-Benz C350CDI 7G-Tronic '12 Avantgarde
M-Benz E350CDI 9G-Tronic+ 4Matic & Airmatic
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mikeb
post 23 Feb 2008, 20:53
Post #43


Membru


Group: Members
Posts: 178
Joined: 24 September 05




Nu-i bai ca-i vechi topicu'. Eu cand mi-am luat frijideru' de la dealer am crezut ca are 2 pedale de frana: una normala, central, si una mai micuta, pe dreapta icon_mrgreen.gif . Am facut rodaju' frumos, ca la carte, nu 1000km, ci chiar 3000km in care am avut grija pe cat am putut sa nu sara turometrul ca birurile cu care ne incanta guvernul. Ei, dupa 3000 spre 5000 altfel a inceput sa se simta motorul; nu e Ferrari, dar te poti descurca in trafic daca ai turatia si treapta potrivita. Vrei mai mult, dai alti bani, dar noi cei de pe aici nu prea avem sau nu suntem dispusi sa-i dam... Toate bune.


--------------------
Dacia Logan 1.4MPI Ambiance-2006 - HRxx---
Romania e o tara minunata! Pacat ca e locuita...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 18th May 2025 - 10:43
Forum Renault