Aberatie scoasa de catre service, in legatura cu placa de presiune
![]() ![]() ![]() |
Aberatie scoasa de catre service, in legatura cu placa de presiune
lds_ok |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 19 April 05 ![]() |
|
||
--------------------
Fiat
Punto
1.7 TD
|
|||
EUROPE_ |
![]()
Post
#2
|
![]() membru reactiv Group: Members Posts: 1.557 Joined: 2 March 06 From: Craiova ![]() |
Cred că aici e vorba de calitatea materialului, iar la unele piese lasă de dorit... .
Dar foarte inteligentă explicația lor. |
--------------------
Renault
Fluence
2010 1.6 16v Evo Life Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#3
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Sau a fost reglat aiurea dupa montare, si furca nu mai avea joc deloc...
This post has been edited by Catalin Marinarul: 6 Jan 2007, 21:49 |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
ydaniel |
![]()
Post
#4
|
![]() Adrenaline junkie! Group: Members Posts: 10.608 Joined: 11 August 04 From: black sea ![]() |
ce marca era placa?eu am luat una de uzina si de cand am montat-o mi-am dat seama ca nu e de aceeasi calitate ca cea montata in fabrica acu 11 ani.
|
--------------------
Oriunde,
oricand...
ARO! Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita! |
|
lds_ok |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 19 April 05 ![]() |
QUOTE(Catalin Marinarul @ 6 Jan 2007, 10:11) poti sa detaliezi putin te rog,ca eu i am zis ca poate a fost reglat/montat gresit si mi a spus ca e imposibil. Pt.ydaniel :placa era valeo care este si producatorul placilor de origine This post has been edited by lds_ok: 7 Jan 2007, 05:31 |
--------------------
Fiat
Punto
1.7 TD
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#6
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cu ambreiajul cuplat (pedala libera), trebuie ca intre furca si cablu sa existe un joc de 3mm, altfel se uzeaza prematur discul, placa, rulmentul de presiune... Mai multe detalii nu stiu, poate altcineva completeaza...
|
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
colombina29 |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru cu FI(c)AT Group: Members Posts: 466 Joined: 3 June 06 From: Acasa ![]() |
Explica-ne si noua, despre ce masina e vorba?
|
--------------------
FIAT
ALBEA Dynamic
2006
- "La rând"
|
|
C a t a l i n |
![]()
Post
#8
|
![]() ______________________ Group: Members Posts: 12.175 Joined: 21 August 06 ![]() |
Cea din poza, parerea mea
![]() |
--------------------
-
-
- Când vrei și, și, iese nici, nici!
|
|
camesibiu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 417 Joined: 28 July 06 From: Sibiu ![]() |
Reglaj neconform. Rulmentul de presiune a fost in contact permanent cu diafragma ( soarele ) placii de presiune. Dupa inlocuirea kit-ului de ambreiaj in vara trecuta nu ai observat modificari in functionarea ambreiajului si anume :
- patinare datorita jocului prea mic sau lipsei ? - modificarea cursei active a pedalei de ambreiaj ? - rulment de presiune care se invarte continuu ? ( suierat specific care apare in urma uzurii sau defectarii rulm. de presiune ) |
--------------------
ex Dacia
Logan 1,5 dCi
2006-Preference
|
|
ag02cws |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.443 Joined: 2 December 06 From: Bucuresti / Pitesti ![]() |
La masina lu tata i-au schimbat baietii ambreiajul si dupa cateva mii de km l-a schimbat din nou. De ce? Pt ca au scos acum si o garnitura de bronz care se pune pe placa (cica s-o protejeze). Bine-nteles ca aia s-a spart si a terminat discu. A doua oara nu a mai montat-o, ca doar daciile au mers 35 de ani fara ea
![]() |
--------------------
Dacia 1310 L 1994 /
Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd
2008
|
|
lds_ok |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 19 April 05 ![]() |
QUOTE(colombina29 @ 7 Jan 2007, 10:38) cea din semnatura,fiat punto QUOTE(camesibiu @ 7 Jan 2007, 11:07) Reglaj neconform. Rulmentul de presiune a fost in contact permanent cu diafragma ( soarele ) placii de presiune. Dupa inlocuirea kit-ului de ambreiaj in vara trecuta nu ai observat modificari in functionarea ambreiajului si anume : - patinare datorita jocului prea mic sau lipsei ? - modificarea cursei active a pedalei de ambreiaj ? - rulment de presiune care se invarte continuu ? ( suierat specific care apare in urma uzurii sau defectarii rulm. de presiune ) Am observat o mica patinare+modificarea cursei active dar in f mica masura.Cand au demontat ambreiajul rulmentul si discul erau ca noi. La sfarsit seful lor mi a facut o demonstratie de montaj corect. A miscat cu mana de furca si imi arata ca are joc ,deci rulmentul nu presa pe placa.Sunteti de acord cu chestia asta?Cum e mai bine sa cupleze:cu pedala mai sus sau mai jos?Eu i am zis sa o regleze mai jos. |
--------------------
Fiat
Punto
1.7 TD
|
|
lds_ok |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 19 April 05 ![]() |
corectez:i am zis sa o regleze mai sus
|
--------------------
Fiat
Punto
1.7 TD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 14:55 |