DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Aberatie scoasa de catre service, in legatura cu placa de presiune

lds_ok
post 6 Jan 2007, 02:56
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 19 April 05




Asta vara am schimbat kit ul de ambreiaj la un service destul de bunicel zic eu.De atunci si pana acum am facut 8200 km(confirmati de catre service).Din senin nu mai intra in viteza decat cu motorul oprit.Mers service, demonteaza placa de presiune si se observa o uzura extrema a lamelelor un zona in care presa rulmentul.Grosimea in acel loc ramasese de maxim 0.3 mm iar 40% dintre ele erau deja erau rupte.Verdictul lor:am mers cu ambreiajul apasat.O aberatie pe care nici ei nu cred ca o credeau mai ales ca am permis de mult timp si nu am obiceiul de a merge nici macar cu piciorul sprijinit pe ambreiaj.
Dupa ceva galagie, le am propus sa oprim prima masina de scoala intalnita(considerand ca la aceste masini este solicitat excesiv ambreiajul) si sa l intrebam pe instructor daca schimba in 8000 km ambreiajul(placa de pres).Normal ca nu au mai zis nimic,mi au dat manopera gratis dar tot am platit kit ul intradevar fara adaos.
In urma cu 8200 km camd mi au scos placa veche era uzata mult mai putin decat asta si au zis ca trebuie neaparat schimbata, deci in nici 10000 km decat daca vroiam neaparat o puteam aduce in acest hal,sa treaca rulmentul prin ea.Pai am si o dacie 1310 care am mers 5 ani pe ea,am invatat sa conduc pe ea , si de abia anul asta i am schimbat ambreiajul.
Plus ca ,discul era ca nou deci neuzat.
Care credeti ca a fost problema?Astept parerile voastre.
Cam cat trebuie sa tina un ambreiaj?
P.S.Este vb de un ambreiaj clasic tip dacia, deci fara pompa hidraulica sau alte inginerii.


--------------------
Fiat Punto 1.7 TD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 6 Jan 2007, 08:19
Post #2


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Cred că aici e vorba de calitatea materialului, iar la unele piese lasă de dorit... .
Dar foarte inteligentă explicația lor.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 6 Jan 2007, 10:11
Post #3


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Sau a fost reglat aiurea dupa montare, si furca nu mai avea joc deloc...

This post has been edited by Catalin Marinarul: 6 Jan 2007, 21:49


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ydaniel
post 6 Jan 2007, 21:48
Post #4


Adrenaline junkie!


Group: Members
Posts: 10.608
Joined: 11 August 04
From: black sea




ce marca era placa?eu am luat una de uzina si de cand am montat-o mi-am dat seama ca nu e de aceeasi calitate ca cea montata in fabrica acu 11 ani.


--------------------
Oriunde, oricand... ARO!
Cand esti bun ,nu-si amintesc
Cand esti rau ,nu te uita!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lds_ok
post 7 Jan 2007, 05:26
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 19 April 05




QUOTE(Catalin Marinarul @ 6 Jan 2007, 10:11)
Sau a fost reglat aiurea dupa montare, si furca nu mai avea joc deloc...
*



poti sa detaliezi putin te rog,ca eu i am zis ca poate a fost reglat/montat gresit si mi a spus ca e imposibil.

Pt.ydaniel :placa era valeo care este si producatorul placilor de origine

This post has been edited by lds_ok: 7 Jan 2007, 05:31


--------------------
Fiat Punto 1.7 TD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 7 Jan 2007, 10:14
Post #6


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cu ambreiajul cuplat (pedala libera), trebuie ca intre furca si cablu sa existe un joc de 3mm, altfel se uzeaza prematur discul, placa, rulmentul de presiune... Mai multe detalii nu stiu, poate altcineva completeaza...


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
colombina29
post 7 Jan 2007, 10:38
Post #7


Membru cu FI(c)AT


Group: Members
Posts: 466
Joined: 3 June 06
From: Acasa




Explica-ne si noua, despre ce masina e vorba?


--------------------
FIAT ALBEA Dynamic 2006 - "La rând"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
C a t a l i n
post 7 Jan 2007, 10:52
Post #8


______________________


Group: Members
Posts: 12.175
Joined: 21 August 06




Cea din poza, parerea mea biggrin.gif


--------------------
- - -
Când vrei și, și, iese nici, nici!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
camesibiu
post 7 Jan 2007, 11:07
Post #9


Membru autentic


Group: Members
Posts: 417
Joined: 28 July 06
From: Sibiu




Reglaj neconform. Rulmentul de presiune a fost in contact permanent cu diafragma ( soarele ) placii de presiune. Dupa inlocuirea kit-ului de ambreiaj in vara trecuta nu ai observat modificari in functionarea ambreiajului si anume :
- patinare datorita jocului prea mic sau lipsei ?
- modificarea cursei active a pedalei de ambreiaj ?
- rulment de presiune care se invarte continuu ? ( suierat specific care apare in urma uzurii sau defectarii rulm. de presiune )


--------------------
ex Dacia Logan 1,5 dCi 2006-Preference
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ag02cws
post 7 Jan 2007, 11:27
Post #10


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.443
Joined: 2 December 06
From: Bucuresti / Pitesti




La masina lu tata i-au schimbat baietii ambreiajul si dupa cateva mii de km l-a schimbat din nou. De ce? Pt ca au scos acum si o garnitura de bronz care se pune pe placa (cica s-o protejeze). Bine-nteles ca aia s-a spart si a terminat discu. A doua oara nu a mai montat-o, ca doar daciile au mers 35 de ani fara ea smile.gif


--------------------
Dacia 1310 L 1994 / Dacia Sandero 1.4 MPI 2008 / Kia Cee'd 2008
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lds_ok
post 7 Jan 2007, 19:00
Post #11


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 19 April 05




QUOTE(colombina29 @ 7 Jan 2007, 10:38)
Explica-ne si noua, despre ce masina e vorba?
*


cea din semnatura,fiat punto

QUOTE(camesibiu @ 7 Jan 2007, 11:07)
Reglaj neconform. Rulmentul de presiune a fost in contact permanent cu diafragma ( soarele ) placii de presiune. Dupa inlocuirea kit-ului de ambreiaj in vara trecuta nu ai observat modificari in functionarea ambreiajului si anume :
- patinare datorita jocului prea mic sau lipsei ?
- modificarea cursei active a pedalei de ambreiaj ?
- rulment de presiune care se invarte continuu ? ( suierat specific care apare in urma uzurii sau defectarii rulm. de presiune )
*



Am observat o mica patinare+modificarea cursei active dar in f mica masura.Cand au demontat ambreiajul rulmentul si discul erau ca noi.
La sfarsit seful lor mi a facut o demonstratie de montaj corect. A miscat cu mana de furca si imi arata ca are joc ,deci rulmentul nu presa pe placa.Sunteti de acord cu chestia asta?Cum e mai bine sa cupleze:cu pedala mai sus sau mai jos?Eu i am zis sa o regleze mai jos.


--------------------
Fiat Punto 1.7 TD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
lds_ok
post 9 Jan 2007, 14:37
Post #12


Membru incepator


Group: Members
Posts: 50
Joined: 19 April 05




corectez:i am zis sa o regleze mai sus


--------------------
Fiat Punto 1.7 TD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 7th June 2025 - 14:55
Forum Renault