calorifer mare la dacia 1300, se poate pune?
![]() ![]() ![]() |
calorifer mare la dacia 1300, se poate pune?
panzerjager |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 November 09 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1300
1979
|
|||
pirvumark |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
nu poti pune calorifer de bord cn pe dacia clasica cu calorifer lung, pentru ca:
are alta forma si alte dimensiuni(seamana cu radiatorul de racire al apei), nu stiu exact dimensiunile dar din cate pot aproxima cred ca e undeva la 25x20cm. deci sigur nu il poti pune in locul celui lung, si chiar daca l-ai pune nu te ajuta cu nimic. la aerotermele cn e alt principiu(de fapt acelasi dar imbunatatit). daca vrei caldura adapteaza cumva toata aeroterma de cn si o sa ai calduragarantat. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
panzerjager |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 November 09 ![]() |
multumesc scurt si la obiect.
topicul poate fi inchis ![]() |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
alinHR |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru pe doua roti Group: Members Posts: 91 Joined: 27 December 09 From: Miercurea Ciuc ![]() |
Mai bine pui bord CN cu totul!
|
--------------------
Renault,Yamaha
19 1721 Ph1,XJ 600
1991,1992
- HR-90-ALN,HR-04-UBD
|
|
panzerjager |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 November 09 ![]() |
nu vreau sa renunt la aspectul original, vreau sa imbunatatesc cat de mult pot cel orginal si primul pas pe care-l voi face va fi sa etansez copartimentul caloriferului
|
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
radu_ |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 230 Joined: 6 August 07 From: ARAD ![]() |
eu am bord cn si nu prea stiu cam ii caloriferu la alea vechi. Gandeste-te prima data inainte sa etansezi, ce etansezi? apa care vine prin grila dintre sprituitori mai are pe unde sa se scurga afara?
Mai bine te pui si montezi aeroterma de la cn, inauntru in mijlocu bordului si apoi te pui sa faci o consola centrala sa maschezi totul. |
--------------------
Mercedes-Benz
c200
1995
- /////AMG
|
|
panzerjager |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 November 09 ![]() |
m-am gandit sa izolez compartimentul caloriferului cu polistiren mai tare ce se foloseste la cladiri(e tare bun ca si izolator termic).Apa n-are cum sa ajunga jos la calorifer deoarece in partea superioara se scurge la aripa, pe lateral. n-are de unde ajunge apa acolo...doar daca e spart caloriferul...acuma mai am problema si cu aeroterma aia...consuma curent in draci...si la ralanti de-abia baga aer....nu stiu de unde e problema :-?? dar astept sa vina primavara sa ma apuc de dansa
![]() This post has been edited by panzerjager: 5 Feb 2010, 21:42 |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
bygy007 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 8.182 Joined: 12 May 06 From: BUCURESTI ![]() |
mai bine vezi ce este cu perdelutele din fata caloriferului , vezi starea lor
|
--------------------
RENAULT
CAPTUR E-Tech full hybrid 145
2024
- B 07 BGY din subteranele Bucurestiului
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
si eu in fiecare iarna faceam cate o inventie la a mea. parca daca ii puneam zapada artificiala in capatul radiatorului si pe sub el baga caldura mai multa, parca daca puneam niste carpe pe la spatiile goale tot asa, dar caldura tot nu era.
asa ca m-am hotarat sa mai fac o prostie si am montat aeroterma de cn. gata grijile caldurii. stii ca rotesti un comutator si iti vine caldura. daca totusi vrei sa pastrezi vechea "formatie", cauta niste captatoare de aer, alea care se pun pe capota, si o sa simti diferenta. din mers cel putin, ca aeroterma aia baga doar cat sa dezabureasca parbrizul, caldura adevarata la aceste borduri vine doar din mers. |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
panzerjager |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 6 November 09 ![]() |
deci captatoare pe grila am montate.. imprejurul caloriferului am pus un material...de plastic cumva...se pune ce conductele de incalzire de la casa, de cupru....ca sa nu intre aer rece pe langa.
iar prostia pe care o sa zica multi ca am facut-o e ca am desfiintat perdelutele ceea ce am si facut...(in ralanti aeroterma imi consuma la curent in draci de imi ajunge acul de incarcare pe rosu...de ce nu stiu...) si ca urmare o pornesc in mers...cand e turat motorul si chiar si fara perdelute se simte cum baga aer bine.... dar nu sunt multumit....se poate si mai bine... ![]() 6 Feb 2010, 18:07: pirvumark....ai lasat bordul original? sau ai pus doar aeroterma de cn? cat te-a costat "investitia"? This post has been edited by panzerjager: 6 Feb 2010, 18:07 |
--------------------
dacia
1300
1979
|
|
pirvumark |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 472 Joined: 30 September 09 ![]() |
ap pus aeroterma de cn pe bord vechi. poti vedea si in poze.
aeroterma 1.5 milioane (de pe decie 2004 accidentata) 50 lei aeratoarele (central si cele de solenza de pe bord) + comanda climatizare cn(grupul de comanda cu manete si robinet de vacuum). |
--------------------
dacia
1310
1987/tx/1289cc
- GL-03-ZVI
|
|
ghitza |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 4.806 Joined: 23 April 08 From: ARAD ![]() |
am vazut poza cu adaptarea.foarte frumos si practic.,si caldura la greu
|
--------------------
Dacia/BMW 316i an 99
1310 li
2003 Berlina
- Ar-07-GIB/BG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 24th July 2025 - 01:01 |