DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Closed TopicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> frane

cristi_21us
post 17 Jul 2004, 23:36
Post #1


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 5 March 04
From: Brasov




am fost la cineva sa imi schimbe pompa de frana nu ca asta care o aveam pe masina ar fi avut ceva dar aveam una noua si am zis ca daca tot o am sa o pun pe aia.am fost la mecanicul de le coltul blocului si sa apuca mesterude lucru.dupa ce mestereste el vre-o 6 ore.imi rupe aerisitoarele pe fata imi strica ambele pompe ( aia noua zicea el ca asa a fost defecta ) imi rotunjeste capu la unul din conductele ce vin in pompa imi pierde o surubelnita si imi consuma si un bidon de lichid de frana aral si unul 2+2 dot 3 .am mers acasa cu frana de mana ca frane nu mai aveam deloc.ce ma fac acum.dati si voi cateva sfaturi ca sunt disperat. 10x


--------------------
Fiat Albea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Laurentiuu
post 18 Jul 2004, 08:44
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 22 June 04
From: Iasi




QUOTE
dupa ce mestereste el vre-o 6 ore.imi rupe aerisitoarele pe fata imi strica ambele pompe ( aia noua zicea el ca asa a fost defecta )

Cam nasoala situatia. Conducta careia i-a rotunjit capul trebuie schimbata, cu aerisitoarele trebuie incercat a fi scoase (tine etrierele in lichid de frina 1-2 zile dupa care incearca sa scoti aerisituarele cu: o piesa triunghiulara in trei muchii ascutite sau cu burghie din ce in ce mai mari incerci sa "maninci" carnea aerisitorului sau se majoreaza gaura si filetul dupa care se confectioneaza o reductie; pompele de frina incearca sa le repari cumparind un set noi de garnituri, verifica pistonasele si supapele din interior.

La "Reglare frine" am postat un mesaj in legatura cu repararea si verificarea pompei centrale de frina cu 3 circuite. Poate te ajuta cu ceva cele scrise de mine.

P.S. Ai grija ce "mecanici" mai contactezi pt reparatii.


--------------------
Oltcit Club 11 RL - IS-XX-YYY
Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cristi_21us
post 18 Jul 2004, 14:44
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 274
Joined: 5 March 04
From: Brasov




a si astazi am mai observat ceva.la pompa noua ii stricase filetele.ma gandeam sa ma duca la un prieten in uzina si sa imi faca niste reductii.beleaua cea mare e ca inca nu a aflat tata.si va trebui sa fac eu totul.si nu sunt un mecanic chiar asa bun.(novice).dar sper sa ma descurc.e greu de schimbat o conducta.e cea care vine in lateral nu e cea de sus.


--------------------
Fiat Albea 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 19 Jul 2004, 07:13
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Daca faci un raport pret- Service/pise schimb pe care trebuie sa le inlocuiesti dupa reparatie, vei concluziona ca ieseai mai ieftin cu lucvrarea la service- suna a filozofie dar cam asta este adevarul
Deci cu etrierele poti merge muti kilometri daca :
- aerisirea o faci "din mina" - adica slabesti flexibilul atit cit sa nu curga si sa-l desfaci usor la mina
- demontezi etrierul din furca, si incepi sa-l rotesti tinind flexibilul fix, dupa ce ai desurubat cele 2 piese, etrierul il tii cu gaura unde vine flex vertical si lasi sa curga lichid in gaura, obturezi cu un deget flex sa nu curga lmichid si in continuare inclini etrierul 3-4 gr stg-dr in fata in spate-operatia are rol de a elimina bulele de aer acumulate
- repeti operatia de 2-3 ori, dupa care insurubezi flex dar nu la max ci cu 2-3 ture inainte de a fi complet strins si faci o aerisire " normala " la pedala - faci o pedala dupa care stringi flex, iar 2-3 pedale - pedala apasata -slabesti flex, 3-4 operatii complete si-ti garantez ca 90% ai aerisire
Nu-ti recomand sa faci scoaterea purjei de aerisire printr-o operatie de aschiere decit la un meserias si nu la mina ci undeva unde va fi bine fixat
- Toate cazurile pe care eu le stiu ca au practicat reductie in pompa au avut insucces si in final - pompa noua


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
clr
post 19 Jul 2004, 10:03
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 2.729
Joined: 24 February 03
From: Bucuresti




Mai frate, chiar daca risti o cearta cu tatal tau, eu zic sa nu te joci. Este vorba totusi de frane. Fa cumva sa ajungi la cineva care chiar se pricepe. Si ca observatie: niciodata sa nu mai schimbi o pompa de frana care merge fara repros. Nu de alta dar s - ar putea sa ai surprize.


--------------------
Ex Renault Megane 2003
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 19 Jul 2004, 10:58
Post #6


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




si pentru ca topicul asta e paralel cu cel de Reglare frine, va poftesc sa continuati acolo discutia.
Topic Closed
:inger:


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Closed TopicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 03:57
Forum Renault