frane
![]() ![]() ![]() |
frane
cristi_21us |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 5 March 04 From: Brasov ![]() |
|
||
--------------------
Fiat
Albea
2006
|
|||
Laurentiuu |
![]()
Post
#2
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 262 Joined: 22 June 04 From: Iasi ![]() |
Cam nasoala situatia. Conducta careia i-a rotunjit capul trebuie schimbata, cu aerisitoarele trebuie incercat a fi scoase (tine etrierele in lichid de frina 1-2 zile dupa care incearca sa scoti aerisituarele cu: o piesa triunghiulara in trei muchii ascutite sau cu burghie din ce in ce mai mari incerci sa "maninci" carnea aerisitorului sau se majoreaza gaura si filetul dupa care se confectioneaza o reductie; pompele de frina incearca sa le repari cumparind un set noi de garnituri, verifica pistonasele si supapele din interior. La "Reglare frine" am postat un mesaj in legatura cu repararea si verificarea pompei centrale de frina cu 3 circuite. Poate te ajuta cu ceva cele scrise de mine. P.S. Ai grija ce "mecanici" mai contactezi pt reparatii. |
||
--------------------
Oltcit
Club 11 RL
- IS-XX-YYY Toate cele bune si s-auzim numai de bine oriunde ne-am afla!!!
|
|||
cristi_21us |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 274 Joined: 5 March 04 From: Brasov ![]() |
a si astazi am mai observat ceva.la pompa noua ii stricase filetele.ma gandeam sa ma duca la un prieten in uzina si sa imi faca niste reductii.beleaua cea mare e ca inca nu a aflat tata.si va trebui sa fac eu totul.si nu sunt un mecanic chiar asa bun.(novice).dar sper sa ma descurc.e greu de schimbat o conducta.e cea care vine in lateral nu e cea de sus.
|
--------------------
Fiat
Albea
2006
|
|
Dyda |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Daca faci un raport pret- Service/pise schimb pe care trebuie sa le inlocuiesti dupa reparatie, vei concluziona ca ieseai mai ieftin cu lucvrarea la service- suna a filozofie dar cam asta este adevarul
Deci cu etrierele poti merge muti kilometri daca : - aerisirea o faci "din mina" - adica slabesti flexibilul atit cit sa nu curga si sa-l desfaci usor la mina - demontezi etrierul din furca, si incepi sa-l rotesti tinind flexibilul fix, dupa ce ai desurubat cele 2 piese, etrierul il tii cu gaura unde vine flex vertical si lasi sa curga lichid in gaura, obturezi cu un deget flex sa nu curga lmichid si in continuare inclini etrierul 3-4 gr stg-dr in fata in spate-operatia are rol de a elimina bulele de aer acumulate - repeti operatia de 2-3 ori, dupa care insurubezi flex dar nu la max ci cu 2-3 ture inainte de a fi complet strins si faci o aerisire " normala " la pedala - faci o pedala dupa care stringi flex, iar 2-3 pedale - pedala apasata -slabesti flex, 3-4 operatii complete si-ti garantez ca 90% ai aerisire Nu-ti recomand sa faci scoaterea purjei de aerisire printr-o operatie de aschiere decit la un meserias si nu la mina ci undeva unde va fi bine fixat - Toate cazurile pe care eu le stiu ca au practicat reductie in pompa au avut insucces si in final - pompa noua |
-------------------- Kox
|
|
clr |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Mai frate, chiar daca risti o cearta cu tatal tau, eu zic sa nu te joci. Este vorba totusi de frane. Fa cumva sa ajungi la cineva care chiar se pricepe. Si ca observatie: niciodata sa nu mai schimbi o pompa de frana care merge fara repros. Nu de alta dar s - ar putea sa ai surprize.
|
--------------------
Ex Renault
Megane
2003
|
|
paulp |
![]()
Post
#6
|
![]() Bagator de seama! Group: Members Posts: 3.098 Joined: 31 July 03 From: Iasi ![]() |
si pentru ca topicul asta e paralel cu cel de Reglare frine, va poftesc sa continuati acolo discutia.
Topic Closed :inger: |
--------------------
Fiat
Linea
Active, 2011
- PAD
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 03:57 |