cursa peda, frana
![]() ![]() ![]() |
cursa peda, frana
harbulet |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|||
harbulet |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
nu a avut nimeni problema asta!!!???
|
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#3
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
pai o explicatie ar fi contactul de la pedala de frana uzat, din aceasta cauza nu mai decupleaza numai la socuri... incearca sa-l schimbi, caut o poza si iti arat unde e si cum se schimba. nu e greu, si nici scump
Edit: Am pus si pozele, cred ca e destul de sugestiv Edit2: Era sa uit, vezi ca acel contact are distanta reglabila, deci daca vrei sa faci treaba repede de tot, iei o cheie de 10 si faci asa: scoti papucii, desurubezi contrapiulita si desurubezi contactul (si el e infiletat pe tija suport) apoape la maxim, cat sa prinda contrapiulita, pui papucii si faci un test. This post has been edited by tgg2k: 5 Jan 2007, 10:46 Attached thumbnail(s) Pag.128_129.jpg ( Size: 307.18k ) Number of downloads: 98 Pag.130_131.jpg ( Size: 313.98k ) Number of downloads: 101 |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si la berlina lu tata se intimpla la fel ... solutia pe care o aplica este un elastic normal legat de pedala
![]() ![]() ![]() |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
harbulet |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
multumesc pt raspuns,
contactul este bun, dar numai ca nu este atacat de peda la o eliberare usoare a pedalei, ramane un spatiu de cca 3-4 mm intre peda si pintenul conactului referitor la elastec, am montat arc |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#6
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Banuiesc ca daca ai schimba pedaua cu o pedala s-ar rezolva problema...
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#7
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
QUOTE(harbulet @ 5 Jan 2007, 14:03) [...]contactul este bun, dar numai ca nu este atacat de peda la o eliberare usoare a pedalei, ramane un spatiu de cca 3-4 mm intre peda si pintenul conactului [...] pai asta inseamna ca nu e bun contactul... de la un prieten ia un contact si schimba-l si vezi diferenta. sau cum am mai zis, incearca sa-i reglezi distanta PS. unul nou e 5 RON This post has been edited by tgg2k: 5 Jan 2007, 14:10 |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
harbulet: Da o cautare despre cum se regleaza cursa pedalei la servo - acei 131 mm (125 in alte cazuri). La tine pedala nu revine ferm. Apoi, mai pe vremuri se montau arcuri de readucere la pedale. Cum ti se spune, fa si un reglaj al intreruptorului de frina si, nu in ultimul rind, poate ar mai fi necesar cite un strop de vaselina pe la pedalier.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
harbulet |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
am rezolvat problema temporar, am prelungit axul intrupatorului prin adaugare unui capacel, de superglue
am masurat distanta la sevo este de aprox. 130 mm vaselina are din belsug pedalierul meu. problema generatoare acestei situatii este surubul de reglaj de la pompa, trebuie dasfacut cateva ture, pentru ca distanta dintre piston si corpul pompei de frana este mai mare la tandem decat la simplu circuit, cu cca. 5 mm multumesc pt raspunsuti tuturor. This post has been edited by harbulet: 8 Jan 2007, 10:04 |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#10
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Pai:
1. Nu pompa trebuie sa-ti readuca pedala la nivelul cerut ci arcul montat intre acea furca reglabila (cea hexagonala care asigura cei 131 mm) impreuna cu eventualul arc de readucere al pedalei. 2. In cazul in care alegi acea distanta mai mare intre axul frontal si servo ai sansa sa mentii pompa de frinare atacata cu pericol de blocare a rotilor, deci grija la reglaj. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
kostin2579 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 28 Joined: 1 December 06 From: Colentina ![]() |
a-si dori sa stiu cum se regleaza pedala, astfel incat cursa sa fie mai scurta si franarea mai eficienta, am servofrana. am facut nenumarate aerisiri, dar frana incepe sa lucreze putin mai jos de mijlocul cursei...butelia de servo este noua (montata de un mecanic de la service-ul unde am facut itp), iar pompa este de asemenea noua. aer nu mai soate la aerisire (s-a facut cu sticluta cu lichid)... trebuie sa ajung la mecanic sau se poate face si in fata blocului reglajul ???
|
--------------------
Renault
Symbol
2008/1,2 / 16V
- B-04-xyz
|
|
harbulet |
![]()
Post
#12
|
![]() Membru Group: Members Posts: 136 Joined: 13 December 04 ![]() |
QUOTE(kostin2579 @ 9 Jan 2007, 18:33) a-si dori sa stiu cum se regleaza pedala, astfel incat cursa sa fie mai scurta si franarea mai eficienta, am servofrana. am facut nenumarate aerisiri, dar frana incepe sa lucreze putin mai jos de mijlocul cursei...butelia de servo este noua (montata de un mecanic de la service-ul unde am facut itp), iar pompa este de asemenea noua. aer nu mai soate la aerisire (s-a facut cu sticluta cu lichid)... trebuie sa ajung la mecanic sau se poate face si in fata blocului reglajul ??? am atasat cum scrie la manual ca se face reglajul daca ai dubu circuit pe masina cica este normal sa tina mai jos!!! eu am avut pa masina servo cu simplu circuit, super fiabila combinatia, odata cu noua lege in care spune ca nu ai voie sa ai modificari la sistemul de franare si alimentare a trebuit sa pun dublu circuit, o combinatie destul de proasta dupa parerea mea pt diaconuliviu zici ca distanta "x" la tija impingatoare "p" nu are nici o influenta la cursa de revenire a pedalei in conditiile in care distanta "L" la mine este de 130 mm si nu revine pana la actionarea comutatorului, avand si arc montat regulamentar This post has been edited by harbulet: 10 Jan 2007, 11:16 Attached thumbnail(s) Capture_2.jpg ( Size: 41.47k ) Number of downloads: 53 |
--------------------
dacia
1310
- berlina mlx Propetar de Dacie = Mecanic autentic fara diploma
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#13
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Deci, pistonasele din pompa revin sub actiunea arcurilor lor pina cind pistonasul atinge stiftul aferent din pompa pe care se sprijina si supapele de descarcare. Deci, facind un reglaj X incit pompa sa ramina atacata va avea efect nedescarcarea presiunii si raminerea rotilor infrinate.
Tija servo revine sub actiunea arcului mare din servo si a arcului mic dintre servo si furca hexagonala. Daca la reglajul de 131 mm pedala nu revine cit sa atace contactorul, acesta se poate regla prin slabirea piulitei si infiletarea lui in suportul pedalier mai mult-pentru asta se detaseaza firele cu papuci. Daca nici cu reglaj la maximul pedala tot nu ajunge sa deschida contactorul poti incerca reglarea din nou a furcii la mai mult de 131 dar asa incit sa NU fie filetata numai 2-3 spire si asa incit prin acel reglaj servo sa nu fie atacat. Apoi, in pozitia pe care o ai acum trage de pedala mai sus, daca se poate misca, verifica si jocul dintre pedala si boltul furcii, poate e uzura mare. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th July 2025 - 20:57 |