DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

12 Pages « < 2 3 4 5 6 > »  
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> UE da in judecata statul roman, Jos taxele :)

colombina29
post 10 Jan 2007, 14:39
Post #91


Membru cu FI(c)AT


Group: Members
Posts: 466
Joined: 3 June 06
From: Acasa




Cica amenda pe care ar trebui sa o plateasca Romania daca pierde procesul cu Comisia Europeana ar fi de cateva SUTE DE MILIOANE DE EURO wacko.gif


--------------------
FIAT ALBEA Dynamic 2006 - "La rând"
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vijelie
post 10 Jan 2007, 14:44
Post #92


membru violet


Group: Members
Posts: 4.605
Joined: 11 November 05
From: Bucuresti




Da' a inceput cumva acest proces?


--------------------
Dacia Duster 2011 Laureate dCi
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Jack Daniel's
post 10 Jan 2007, 15:07
Post #93


MEMBRU DE LA INCEPUT!


Group: Members
Posts: 2.010
Joined: 26 October 03




Nu , ne dau ragaz pana in martie sa ne vina mintea la ca p !


--------------------
. . .
Multi membri, putini oameni!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
router
post 10 Jan 2007, 15:27
Post #94


Recalcitrant


Group: Members
Posts: 790
Joined: 13 January 06




QUOTE(andu911 @ 10 Jan 2007, 12:17)
Pai asta e Romania, chiar trebuie sa stranga din *** toata lumea ca sa aiba alta masina decat Dacia ?
Astia sunt banii pe care ii au romanii....sau sa-si ia de la gura, sa nu se mai duca in excursii, sa nu mai iasa in oras, sa nu isi mai cumpere haine, etc....doar ca sa poata sa aiba o masina. Deja sunt destule cazuri in Romania.
Si cui nu-i place sa stea la coada cu masini din 90'...sa se duca in Monaco.
De ce nu intelegeti ca asta e puterea financiara a romanilor ?
In afara de asta, daca vreau sa ma duc in Germania sa-mi iau un A4 din 2003 la mana a 2-a, cu euro 4, tu zici ca e bine sa mai dau si statului roman inca 3000 euro, taxe. Uite ca nu vreau. Ca la cat imi ofera mie statul roman, eu n-am tampit sa vreau sa achit o asemenea taxa, doar ca imi iau masina.
Strazile sunt cu gropi, autostrazi nu exista, locuri de parcare lipsa, ma cum sa dau 3000 euro statului roman ????  Ce-am innebunit ??? mad.gif

Da-le tu daca esti multumit pe ce drumuri mergi.
*




Ai perfecta dreptate, la cate taxe platim pentru benzina, pentru rovigneta, pentru impozit, pentru inmatriculari, pentru asigurari obligatorii statul asta nu ne ofera mai nimik.

Nu avem nici drumuri bune, nici autostrazi, nici locuri de parcare, nici semne de circulatie cum sunt afara (sper exemplu in Germania trebuie sa fi idiot sa nu poti sa ajungi dintr-un oras in altul iar daca te duci in Romania de la Bucuresti la Timisoara sigur te ratacesti de minim 2-3 ori daca nu sti drumul deoarece lipsesc cu desavarsire semnele). Iar in consecinta toate cele de mai sus te fac sa pierzi:
-atat timp(pentru a gasi un loc de parcare ,pentru a face un drum mai lung ca timp din lipsa autostrazilor sau din cauza gropilor pe diferitele drumuri)
-cat si bani deoarece mergi mai mult mai si mai incet.


In Romania statul nu stie sa ofere nimic ci doar sa ia.
Iar ceea ce este mai dureros este faptul ca din putinii bani care exista totul se face pe pile si de proasta calitate iar mai dureros este cand vezi ca exista fonduri nerambursabile date de uniunea europeana care nu au fost folosite si care trebuiesc date inapoi.
Adica de ce sa ne obosim noi sa folosim respectivele fonduri cand putem sa stam la birou si sa mai furam ceva de la cetatateni sau sa mai inventam o taxa de inmatriculare ca sa il protejam pe alde Tariceanu sau ca sa mai consolidam bugetul ca de ne trebuie crestere economica.


Imi cer scuze ca poate am deviat dar sigur aceasta taxa nu face decat sa protejeze niste interese ale alesilor nostri.




--------------------
Fost Supernovist Actualmente fan Gillette Mach 3 2007 - B-81-XXX
Mi-am luat Dacie = Mi-am luat masina la noroc.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Vlad Georgescu
post 10 Jan 2007, 16:08
Post #95


/----\ <--- Logan


Group: Members
Posts: 342
Joined: 24 July 03
From: Bucuresti





UE asteapta modificarea taxei de prima inmatriculare

10 Ianuarie 2007, Wall-Street.ro

Comisia Europeana nu s-a sesizat inca in cazul taxei de prima inmatriculare din Codul Fiscal, incompatibila cu Tratatul European, dar, daca Romania nu modifica legislatia, CE va incepe "procedura de infringement", a declarat pentru NewsIn purtatorul de cuvant al comisarului Laszlo Kovacs

UE asteapta modificarea taxei de prima inmatriculare O decizie a UE privind controversata taxa auto de prima inmatriculare ar putea veni peste un an si jumatate, in urma unor proceduri europene indelungate, daca Romania nu ar elimina din legislatia ei aceast taxa, a declarat pentru NewsIn Maria Assimakopoulou, purtatorul de cuvant al comisarului pentru taxe si impozite Laszlo Kovacs.

"Taxa auto este incompatibila cu articolul 90 al Tratatului European, dar Comisia Europeana asteapta ca Romania sa schimbe legislatia in acest sens", a declarat Maria Assimakopoulou, purtatorul de cuvant al comisarului european pentru taxe si uniune vamala.

Nu a fost insa cazul ca executivul european sa se sesizeze, intrucat Romania de-abia a devenit membru al UE si ii lasa timpul sa mai faca schimbari de legislatie incompatibile cu prevederile europene din domeniu, a precizat Assimakopoulou, adaugand ca executivul european "nu are scop sa pedepseasca" un stat membru, ci sa coopereze cu acesta. Daca insa modificarile nu vor avea loc, atunci va incepe o "procedura de infringement".

Aceasta consta in trimiterea unor scrisori de avertizare Guvernului de la Bucuresti si va astepta doua luni ca acesta sa ia masuri. Daca dupa aceasta perioada de timp taxa nu este scoasa din legislatie, Comisia trimite un alt document - reason of opinion - in care explica de ce prevederea respectiva este in contradictie cu cele stipulate la nivel comunitar si ce anume si cum trebuie schimbat. Autoritatile de la Bucuresti au la dispoziie alte doua luni pentru a se conforma cerintelor europene.

In cazul in care autoritatile romane ar refuza sa anularea taxei auto, Comisia Europeana ar da in judecata statul roman. Dupa o decizie a Curtii Europene de Justitie si in cazul unui verdict nefavorabil Romaniei, statul roman ar trebui sa schimbe legislatia. insa, daca refuza si de aceasta data, Comisia poate face apel si, in urma deciziei Curtii Europene de Justitie, Bucurestiul ar trebui nu numai sa schimbe legislatia, cat si sa suporte penalitati financiare substantiale.

"Este un proces indelungat, ia mult timp, poate un an, un an si jumatate", a spus Maria Assimakopoulou, adaugand ca este o problema pe care executivul european a avut-o si cu Polonia si Ungaria.

In cazul lor, cele doua state au incercat sa faca anumite modificari, care nu au fost cele agreate de Comisie, iar procedura nu este inca finalizata, potrivit purtatorului de cuvant al executivului european.

Assimakopoulou a mai spus ca inca nu au fost trimise scrisorile de avertizare catre autoritatile romane, ca Romania are timp sa faca aceasta modificare legislativa, dar nu a putut preciza cat timp are la dispozitie. "Oricum, Comisia este informata despre aceasta problema, o urmareste si asteapta masuri din partea autoritatilor de la Bucuresti. Nu pot insa sa va spun pentru cat timp", a spus oficialul european.

Raportul Comisiei Europene din septembrie 2006 arata ca taxa de inmatriculare a autoturismelor, care a intrat in vigoare de la 1 ianuarie 2007, este incompatibila atat cu Tratatul de aderare a Romaniei, cat si cu jurisprudenta Curtii Europene de Justitie. "Singurul neajuns al legislatiei fiscale romanesti este introducerea noii taxe pentru inmatriculare care contravine legilatiei europene", a fost formularea expertilor europeni.


--------------------
Volțvagăn Glonț 2080 Tdi Quad BiTurbo DSG 8 - -
Athos, Porcos si Bairamis
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faty
post 10 Jan 2007, 16:09
Post #96


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 January 07
From: Cluj-Napoca




Si mie mi se pare foarte stupida "taxa de prima inmatriculare".. solutii s-ar putea gasii mult mai simple.. Probabil in primii ani numarul de masini vechi importate ar creste.. si totusi.. cu o majoritate de 80% a harburilor autohtone oare chiar o sa ne afecteze asa de mult ? Si oricat s-ar abera pe subiect.. orice om pana la urma doreste sa achizitioneze o masina cat mai ieftina dar si cat mai buna in acelasi timp.. Verificarile RAR daca s-ar face la sange pentru toate masinile atunci am scapa de cele irecuperabile care bantuie drumurile..
Si pana la urma daca taxa de prima inmatriculare daca e strict legata de poluare atunci de ce nu as putea sa-mi cumpar un golf 2 si sa-l echipez cu un catalizator ? oare nu se poate ? daca starea tehnica a masinii este in regula atunci cu ce altceva i-as deranja pe posesorii de masini noi..


--------------------
Dacia 1300 '75
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 10 Jan 2007, 16:15
Post #97


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




... concurenta , implicit pretul de (re)vanzare ar fi mai mic fara aceaste taxe!



--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ssilviu
post 10 Jan 2007, 16:21
Post #98


F1 Man


Group: Members
Posts: 8.043
Joined: 11 June 04
From: Nicaieri




Ganditi-va cum e traficul acum in bucuresti. Ganditi-va cum ar fi daca s-ar dubla numai cu rable de pe afara. Acum ia ganditi-va daca mai sunteti impotriva acestei taxe cool.gif

This post has been edited by ssilviu: 10 Jan 2007, 16:22


--------------------
Renault Megane 2 GPL 2006
Renault Master 2
Renault Clio 4.1 1.2 EDC
Renault Clio 4.2 1.2 EDC
Dacia Dokker 1.6 SCE GPL
Dacia Logan 1.4 GPL
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
driverx
post 10 Jan 2007, 16:24
Post #99


--- Membru cu ralanti ---


Group: Members
Posts: 7.656
Joined: 21 November 03




QUOTE(stoianco @ 10 Jan 2007, 13:09)
Luati-o si altfel cu aceasta taxa(constrangere) de inmatriculare a unui automobil: din surse neoficiale am aflat ca in Elvetia daca vrei sa sa inmatriculazi o noua masina trebuie sa faci dovada ca ai GARAJ gol unde sa-ti parchezi noua masina. Comparativ cu acesta constrangere taxa din RO este floare la ureche!!!
*



Hei....Elvetia nu e UEista!!!! Noi suntem. Asa ca ei pot sa isi bage ce taxe si conditii vor. Iar comparam mere cu pietre.


--------------------
Mitsubishi Lancer 2008
Univega Alpina HT-LTD Disc Deore 2011
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
faty
post 10 Jan 2007, 16:29
Post #100


Membru incepator


Group: Members
Posts: 10
Joined: 3 January 07
From: Cluj-Napoca




Eu cred ca exagerati toti cu importul asta de masini.. da.. e adevarat.. locurile de parcare o sa fie mult mai vanate.. dar daca acuma avem 'n' soferi pe drumuri.. chiar daca isi vor luat alte masini nu vor conduce doua o data.. tot n masini vor fi si atunci.. doar ca bataile pentru fiecare centimetru de bordura va fi mai mare.. ( nu pot sa ma gandesc io la toate.. ca nu is platit pentru asta tongue.gif ).. chiar daca o sa-mi mai cumpere unu altu masina.. toti isi cumpara din necesitate.. si nu o sa-si cumpere un oltcit cu care afuma circulatia.. ca o sa-si cumpere un golf3.. sau o astra.. si numarul soferilor tot constant va fi.. parerea mea..


--------------------
Dacia 1300 '75
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 10 Jan 2007, 16:56
Post #101


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Dar vecinii nostrii bulgari au introdus vreo taxa de genul acesta?


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
afh
post 10 Jan 2007, 17:08
Post #102


!!!!


Group: Members
Posts: 142
Joined: 11 November 04




eu cred că vă scapă esențialul...problema nu o constituie taxa în sine, ci faptul că ea a fost mărită special pentru a limita importul, ceea ce e ilegal.
asta nu înseamnă că statul n-ar avea alte mijloace legale prin care să micșoreze importul de mașini second-hand. de ex. ar putea interzice înmatricularea mașinilor poluante


--------------------
toyota corolla sedan 2010
nu face niciodată ceva pentru prima oară!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 10 Jan 2007, 17:33
Post #103


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




@St

foarte buna intrebare! Stie careva?


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
andu911
post 10 Jan 2007, 18:03
Post #104


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.164
Joined: 18 February 05
From: Bucuresti - Berceni




QUOTE(ssilviu @ 10 Jan 2007, 16:21)
Ganditi-va cum e traficul acum in bucuresti. Ganditi-va cum ar fi daca s-ar dubla numai cu rable de pe afara. Acum ia ganditi-va daca mai sunteti impotriva acestei taxe cool.gif
*



Repet, exista 1000 de solutii sa nu aduci rable in tara, ca de exemplu maresti impozitul in functie de norme poluare.

De ce sa fiu eu nevoit sa platesc 3000 euro pentru un Audi A4 din 2003, cu euro 4 ???? Raspunde-mi te rog.


--------------------
- - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RDI
post 10 Jan 2007, 19:59
Post #105


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 9 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(stoianco @ 10 Jan 2007, 00:17)
uaaaaaaauuu...si marmota invelea ciocolata si toata Europa e multumita!!! 
- Sa ma scuzi dar o masina noua este o masina noua. (daca spun ca este aceeasi teorie ca la femei intelegi ceva?) Personal o sa fac cat de mult posibil sa am parte numai de lucruri noi.
*


Sa inteleg ca tu ai avut parte numai de virgine la viata ta. Esti tare frate.
Eh uite ca eu recunosc ca n-am luat-o virgina, nici nevasta si nici masina, da nici taxa de prima inmatriculare n-am platit si nici nu vreau sa platesc. Te deranjeaza ca vreau eu sa cumpar harburile nemtilor si nu virginele francezilor? Eu stau si ma intreb ce faceati (voi astia care aveti ceva cu harburile nemtilor) daca nenorocitii aia de nemti cu rasa lor ariana veneau si faceau aici o fabrica si va cereau 12/14mii de euroi pe o masina ce semana cu Passatu' da nu rasarea, ca deh ie produsa in Ro? Ungurii credeti ca se plang ca singura masina produsa pe meleagurile lor e AudiTT? Sau cehii ca pun motoare de WV pe Skodele lor? Sau africanii ca produc merturi? Sau spaniolii...sau...
Da nuuu, noi romanii am fi zis, ia uite al naibii neamt ca face Passatu' la noi si ne da discount doar 3mii de euroi, pai ce asta de aici se compara cu ala care il produc ei? Nu tata, da' romanu doar il asambleaza (stii tu, e ca Lego) sub ochiu' arianului (ca deh, ala nu-si pateaza emblema).
La fel si cu taxa sulii, de ce sa platesc cand stiu sigur ca banii aia nu ajung la ministerul mediului pentru nu stiu ce impadurire sau amenajarea cursului nu stiu carui paraias. Taxa aia ajunge la oala si creste vanzarile UAP'ului. Eu am preferat o nemtoaica dezverginata (asa e, recunosc ca ma incearca ceva sentimente cand ma gandesc ca si-a bagat altu' picioarele in ea inaintea mea) pe care am dat dublu cat facea frantuzoaica vergina...aaa...virgina. Da' parca ma simt mai bine in ea, parca imi place mai mult cand stiu cate optionale are pe ea, imi gadila ochiu' cand se aprinde seara bordul ala si vad luminite si pe tavan, arata mai bine...intr-un cuvant seamana a masina. Da' uite ca nu m-am gandit la virginatatea saracei masini.
Domnilor care detineti 1300, (10/20/etc), nove, super-nove, solente, tic-tacuri, matizuri si alte virgine, jurati-va ca nu ati vrea un harb de vreo 5-10 anisori de la nenorocitii aia de nemti da' fara sa mai dati statului roman taxa aia de prima inmatriculare.
L.E.- stoianco si ca sa-ti raspund de ce nu prefer o masina noua...pai e simplu. Nu am puterea financiara sa-mi permit ce-mi place adica un A4 nou, ca atare prefer unul SH si tot ma dau cu ce-mi place. De ce sa dau banii pe ceva ce nu-mi place? Doar pentru ca e noua si am garantie? Nu, multumesc.

This post has been edited by RDI: 10 Jan 2007, 20:07


--------------------
Audi A4 | VW New Beetle / 2001 - B*68*RDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
paulp
post 10 Jan 2007, 20:00
Post #106


Bagator de seama!


Group: Members
Posts: 3.098
Joined: 31 July 03
From: Iasi




QUOTE(andu911 @ 10 Jan 2007, 18:03)
Repet, exista 1000 de solutii sa nu aduci rable in tara, ca de exemplu maresti impozitul in functie de norme poluare.

De ce sa fiu eu nevoit sa platesc 3000 euro pentru un Audi A4 din 2003, cu euro 4 ???? Raspunde-mi te rog.
*


Vrei sa spui 1026 Euro pentru motorul de 1.9 wink.gif
Parca suna altfel, nu smile.gif


--------------------
Fiat Linea Active, 2011 - PAD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
strumfuadi
post 10 Jan 2007, 20:34
Post #107


Former Laguna user.


Group: Members
Posts: 2.331
Joined: 25 February 04
From: B u c u r e s t i




QUOTE(BigEdy @ 10 Jan 2007, 10:50)
Deja cand stati la nesfarsite-le cozi in Bucuresti simti-ti cum va sufocati ganditi-va cum va fi ca jumatate din masinile care stau cu voi sa fie din 90'.

si care e problema papusa, te simti rau daca stau langa tine la semafor, cu "harbul" meu din 84? regret, dar mai bine ptr tine ca esti din ploiesti.
macar stiu o chestie: cu "harbul" meu nu o sa am niciodata vreo problema cu bobinutele minunate sau cu VVT'ul si nici de la punct nu sare ca clioul unui prieten pentru ca... are distributie pe lant. si inca dublu!


revenind ontopic, problema e insa alta: ca se ia taxa de inmatriculare la motociclete, si... sa ma ierte D-zeu, dar nu cred ca e vorba de vreo masura protectionista aici ci doar de PROSTIE, mai ales ca motocicletele nu se clasifica ca masinile in euro 1,2,3, TZ.
bafta!


--------------------
Honda Civic FN2 2010
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Daddy
post 10 Jan 2007, 21:05
Post #108


Membru discret


Group: Members
Posts: 494
Joined: 29 April 04
From: Bacau




Credeti ca remorcile au scapat ?


--------------------
Dacia 1300 F 1972 - BC-93-MAX
Daciile sunt ca femeile....cat ai bani sa bagi in ele merg bine...cand nu mai ai bani te lasa cand iti este lumea mai draga...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
stoianco
post 10 Jan 2007, 21:36
Post #109


Membru


Group: Members
Posts: 177
Joined: 5 November 04




QUOTE(RDI @ 10 Jan 2007, 19:59)
L.E.- stoianco si ca sa-ti raspund de ce nu prefer o masina noua...pai e simplu. Nu am puterea financiara sa-mi permit ce-mi place adica un A4 nou, ca atare prefer unul SH si tot ma dau cu ce-mi place. De ce sa dau banii pe ceva ce nu-mi place? Doar pentru ca e noua si am garantie? Nu, multumesc.
*



... suna a "muieti-s posmagi"... singura ta problema cu masinile autohtone este aspectul? Masina este un lucru de care sa te folosesti nu un bibelou sa te uiti la el... ai nevoie de imagine si masina te ajuta sa castigi imaginea dorita atunci trebuie sa ai resurse financiare sa-ti permiti o masina pe masura imaginii de care ai nevoie altfel sunt doar mofturi iar mofturile se tin cu bani... si am revenit de unde am plecat.
Eu personal as vrea un SLK... vise tata... vise... mult mai aproape de realitate as fi fost cu un Ford Focus Sedan Ghia...dar dupa ce am facut niste calcule am ajuns la concluzia ca tot pe taramul viselor ma aflam...asa ca am fost realist si am ales autohtonul Logan Prestige...

- aprob aceasta taxa de prima inmatriculare in defavoarea altor metode de impozitare incrucisata sau mai stiu eu cum...

This post has been edited by stoianco: 10 Jan 2007, 21:42


--------------------
Dacia Logan PRESTIGE 2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Adrian_Solenza
post 10 Jan 2007, 21:46
Post #110


Solenza... prima iubire!


Group: Members
Posts: 912
Joined: 4 July 04
From: Buc (Ap. Patriei)




QUOTE(stoianco @ 10 Jan 2007, 21:36)
Masina este un lucru de care sa te folosesti nu un bibelou sa te uiti la el...
*



Sa stii ca eu folosesc masina exact in acest scop... Nu car, nu fac naveta cu ea, pur si simplu cand ies undeva sa ma plimb, o iau cu mine! In Bucuresti folosesc metroul de cele mai multe ori sau masina de la servici!

Si eu tin la masina mea ca la un bibelou, unu care luceste frumos! Care e problema ? E ca si cum ai zice ca te insori sa faci copii... NU e numai asta!

Revenind la taxe... Tariceanu are ATS-ul, firma care mi-a rezolvat problema la masina intr-o singura zi, fara programare! La receptionarea masinii, si-au cerut scuze ca s-a stricat in garantie si ca spera sa nu mai am nimic cu ea... Conteaza asta, macar pt mine, ca imagine! Deci, se poate sa fim tratati cum trebuie!

Repet, eu sunt impotriva acestei taxe, pentru ca se aplica si la masinile noi! Si pt ca acum, odata cu UE, visul romanului dupa revolutie 'masina straina', s-a destramat brutal!


--------------------
Citroen C3 1.4Hdi 2011 - Inca numere rosii...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
marksman
post 10 Jan 2007, 22:39
Post #111


Post mortem nihil est


Group: Members
Posts: 7.732
Joined: 1 November 04
From: sat




QUOTE(Adrian_Solenza @ 10 Jan 2007, 22:46)
[...]
Repet, eu sunt impotriva acestei taxe, pentru ca se aplica si la masinile noi! Si pt ca acum, odata cu UE, visul romanului dupa revolutie 'masina straina', s-a destramat brutal!
*



Apai sa ma scuzi Adriene, da' ai dat replica tipic romaneasca "visul romanului dupa revolutie - masina straina...". Lumea asta e diversificata: unii sunt bogati, altii saraci, altii nici... nici... altii nu mai stiu ce sa faca cu banii, altii nu mai stiu cum sa o innoade de pe o zi pe alta. Nu toata lumea isi permite masina straina, desi toti viseaza la asta. Nu toata lumea isi permite o masina. O masina oarecare...
Nu-s ultranationalist, si nu vreau sa tin partea Dacia-Renault (stiu ce probleme am avut cu Loganul), dar majoritatea romanilor cred ca tot ce vine din strainatate e bun, e fain... si tot ce e facut la noi nu e bun numai pentru ca e fabricat in Romania. Pentru ca nu stim sa fim impartiali. Poate chiar un pic mai patrioti. Uitati-va la nemti numai...

Cat despre taxa pentru masinile de import, e o taxa necesara dar e aplicata aiurea. Adica atata timp cat se fabrica in tara masini corespunzand normelor de poluare Euro x, de ce sa taxezi aiurea importul unei masini care corespune normelor Euro x... dar nu mai e noua?
Eu as proceda altfel: as lasa pe cei ce vor sa isi aduca o masina SH de dincolo sa si-o aduca fara taxe (exagerate) daca prin cumpararea masinii respective inlocuiesc o masina mai veche, care nu corespunde normelor de poluare minim Euro y (unde y egal x minus cel mult unu). Nu ai mai avut masina pana acum? OK, ia-ti masina, dar sa corespunda la minim Euro y si platesti o taxa modica. Mai ai alte masini? Adu-ti masina minim Euro y, dar platesti impozit pe masini ca pe proprietati (ai mai multe, creste impozitul), insa diferentiat functie de vechime si/sau norma de poluare. (poluezi mai mult, platesti mai mult).
Si uite asa se intinereste parcul auto, se ofera posibilitatea romanului sa aiba masina si castiga si statul roman niste bani la buget.



--------------------
Opel / Mazda Crossland X / CX-30 2019 / 2020
Nick Ușor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adip
post 10 Jan 2007, 22:43
Post #112


Banned


Group: Members
Posts: 2.177
Joined: 12 July 06
From: Melbourne, Victoria




1. Cred ca, in functie de cuantumul amenzii, statului i-ar conveni mai mult sa plateasca amenda decat sa elimine taxa.
2. Se stie ca beneficiarii principali ai taxei sunt dealerii de masini noi, care au prieteni care au la randul lor prieteni, care prieteni pana la urma ajung sus de tot. Isi apara interesele de grup, nu e nimic de mirare pt. o tare in care justitia functioneaza "altfel". Se stie, nu functioneaza justitia, nu are cine sa penalizeze.
3. Intreb si eu: care masina e mai poluanta / nesigura / ce vreti voi: un Logan nou euro 3 pe benzina, sau un Focus sau o Astra sh cu putini km, euro 4, diesel?
4. [OT] cu incalzirea asta globala cred ca-i cam de prisos discutia, secolul 22 s-ar putea sa fie al biciclistilor sau sa nu mai fie deloc smile.gif


--------------------
* * *
What you live with you learn.
What you learn you practice.
What you practice you become.
What you become has consequences .
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ovidiusoft
post 10 Jan 2007, 22:55
Post #113


Membru de sub patura


Group: Members
Posts: 999
Joined: 3 June 05
From: Bucuresti




Mdaa... aici cam ai dreptate, nu ar fi imposibil ca peste 10 ani sa se bage un "orice 'tomobil care polueaza peste X" sa dispara. Si puf! nu mai avem masini smile.gif


--------------------
Dacia Logan Ambitios 1.6MPI-8V promotia 2005
aici ar veni semnatura, nu?
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 10 Jan 2007, 22:59
Post #114


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.636
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




au fost vamile in discutie si s`a rezolvat smile.gif acum urmeaza asta! cat credeti ca mai tine cu taxele? in unitati de timp smile.gif


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 10 Jan 2007, 23:13
Post #115


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Eu sper să nu țină mai mult de 1 an.
Nu au gândit atunci când au pus taxele astea la prima înmatriculare, eu am o dacia 1300, ca tot omu', vreau ceva mai bun și mai nou! Nu îmi pot permite una nouă. Nu știu de ce consideră că am deveni groapa de gunoi a europei, când toți ne dorim o mașină mai bună decât cea pe care am avut-o. În niciun caz românii cu hârburi nu vor cumpăra tot hârburi sau coji, dacă s-ar elimina taxa.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
St
post 10 Jan 2007, 23:29
Post #116


Membru


Group: Members
Posts: 4.468
Joined: 18 July 04
From: Bucuresti




Eu tot am doua nelamuriri.

Vecinii nostri de integrare, au o taxa asemanatoare cu asta?

Nu inteleg cu ce ii incurca pe guvernantii nostrii daca eu aduc o Laguna Euro 4 din 2004 cu 13000E. Nu e acelasi lucru ca si cum as cumpara cu 13000 un C3???
De ce trebuie sa platesc 800E pentru treaba asta?


--------------------
Ford/ BMW Mondeo/ 650GS 2018/ 2004
Fericirea este ceva ce nu se atinge niciodata,dar in cautarea ei merita sa alergi toata viata.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iceteam
post 10 Jan 2007, 23:35
Post #117


Membru incepator


Group: Members
Posts: 39
Joined: 14 March 06
From: CT




ar fi o idee: (deci nu dati cu paru)

cine te obliga sa o inmatriculezi, asigurarea si celelalte plati se pot plati si on-line, mai aiurea cred ca e cu ITP care cred ca trebuie sa il faci in tara de unde provine. Te deranjeaza ca nu scrie pe ea CT, B , Gl ..XX XXX.

This post has been edited by iceteam: 10 Jan 2007, 23:44


--------------------
Dacia :) 1310 84 - 86 ADY
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
RDI
post 11 Jan 2007, 06:26
Post #118


Membru incepator


Group: Members
Posts: 12
Joined: 9 May 06
From: Bucuresti




QUOTE(stoianco @ 10 Jan 2007, 22:36)
... suna a "muieti-s posmagi"... singura ta problema cu masinile autohtone este aspectul?
Eu personal as vrea un SLK... vise tata... vise... asa ca am fost realist si am ales autohtonul Logan Prestige...
*



Hmm, se pare ca n-ai inteles. Hai sa-ti mai explic o data poate acum intelegi...
Deci, eu nu am zis ca am nevoie de o masina pe care s-o pun pe un persan in garajul familiei si s-o scot o duminica, doua pe luna. Am nevoie de o masina care sa ma duca la servici si sa ma aduca acasa, de o masina cu care sa pot pleca in uichend la munte si la mare, o masina in care sa ma simt in siguranta si la 130km/h sa nu-mi fie frica ca daca trag prea brusc de volan ma pot trezi pe aratura (stii tu, directia variabila), o masina la care abeesu' nu e optional si esepeu' plus asereu' isi fac treaba cu prisosinta, cu 4tru airbaguri in dotarea standard, un motor dizal de 1.9 ce toarce sub capota cu cei 135 de caluti ai sai pe care ma pot baza in orice situatie, ah si sa nu uit... cele doua verificari anuale care ma costa mai putin la Augsburg de cat la Renault (par exampal).
Deci cam asta inseamna masina pentru mine. Si cum nu mi-am permis una model 2006 am luat una 2003. Ti se are veche? Ti se pare un surogat? Pai surogat ar fi fost daca mi-as fi cumparat una de productie autohtona si cu banii ramasi as fi tunat-o si ornat-o, pe cand asa nu e surogat, e ceva ce-mi place.
Si apropo, la varsta mea am trecut de fazele cu "da-te mare si tare cu ce ai in parcare".
Nu tati, masina e o necesitate pentru mine si la anu' vreau sa-mi iau una model 2005, de aceea sunt impotriva acestor taxe dar nu ma astept ca tu (fan new car) sa ma intelegi, pe mine si altii ca mine.


--------------------
Audi A4 | VW New Beetle / 2001 - B*68*RDI
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 11 Jan 2007, 09:07
Post #119


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




azi dimineata la stiri au zis ca "statul roman tine cu dintii de taxa asta de inmatricular. si chiar daca ar fi sa piarda procesul cu U.E, tot ar dura un an jumate pana ar scoate taxa definitiv".

io nush de ce v-ati impartit in 2 tabere p-acilea. unii is de acord cu taxa aia ,altii nu. ar trebui ca toti sa fim impotriva taxei. dar se pare ca unii s-au invatat sa plateasca taxe si nu se simt bine cand o taxa nu mai este.
iata in ce hal ne-au adus maretii nostri conducatori. ne-au facut dependenti de taxe.

se vaita unii ca o sa devenim groapa de gunoi a europei (in materie de autovehicule). n-o sa devenim deloc. cine o sa aduca o masina de afara, o sa aduca o masina in stare de functionare, inmatriculata...etc. si daca masina respectiva e buna sa circule pe drumurile germaniei, frantei, austriei...etc, nu vad de ce n-ar fi buna si ptr romanica. dar nuuuuuu, la noi tre' sa circule numa masini noi, cu euro njpe, de parca am fii nababii europei si-am ne-ar curge bani din kur ca sa ne permitem numai masini noi.

sa-si faca treaba cum trebuie aia de la RAR si atunci n-ar mai circula toate junghiurile pe drumurile patriei.
dar sa ne lase sa aducem ce masini vrem. si dupa ce le aducem sa le verifice cum trebuie la RAR. nu corespunde...adio. simplu. dar din moment ce prin RAR trec toate rablele nenorocite....

pana una alta, voi certati-va in continuare, ptr ca ei (sebastian vladescu, sebastian bodu, berceanu, bogdan olteanu, mircea barbu si muuuuulti altii) iau bani frumosi de la comisiile de privatizare pe unde sint membrii. voi chiar nu vedeti ca astia ne imvrajbesc pe noi, iar ei isi vad linistiti de treburi. ei arunca cate-o magarie d-asta, gen "taxa de la giurgiu, taxa de inmatriculare", romanasii stau si discuta (sau se cearta) pe marginea subiectului, iar ei isi vad linistiti de furaciunile lor.

continuati va rog...bucurati-va ca avem taxe cat mai multe.



--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dRg
post 11 Jan 2007, 09:17
Post #120


Membru autentic


Group: Members
Posts: 262
Joined: 13 September 04
From: Galati




... cum am spus mai sus: ne meritam soarta!


--------------------
VW Bora 1.9 TDI 115CP 2000 Highline - XXXX
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
12 Pages « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 19th July 2025 - 13:06
Forum Renault