probleme mari cu servo frana!
![]() ![]() ![]() |
probleme mari cu servo frana!
GSP |
![]()
Post
#1
|
||
![]() You're not alive unless you're living! Group: Members Posts: 22 Joined: 30 December 06 From: Brasov/Onesti ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
1300
1978 Dacia...conditio sine qua non,experientia docet :)
Et si omnes, sed non ego! Ex nihilo nihil! |
|||
sofer_catastrofa |
![]()
Post
#2
|
Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 4 December 05 ![]() |
tot problema asta am avut-o si eu, dupa ce am schimbat pompa de frana. totusi frana nu e slaba , e normala. Dupa ce merg 15km in afara orasului, se ridica pedala si se blocheaza rotile pe fata. trebuie sa ajung la service sa vad ce e,tot ma chinui de vreo 2 luni. probabil e servofrana defecta. cand rezolv, va anunt si pe voi
![]() |
--------------------
Dacia
1310
- GL-04-BZH
|
|
alinakes |
![]()
Post
#3
|
X Group: Members Posts: 341 Joined: 24 March 06 From: X ![]() |
Dar aerisirea pe circuitul de frana cum ati facut-o dupa schimbarea pieselor ?!
This post has been edited by alinakes: 4 Jan 2007, 13:48 |
--------------------
X
X
X
- X
|
|
axy89 |
![]()
Post
#4
|
Membru incepator Group: Members Posts: 46 Joined: 15 April 05 ![]() |
Pot fi 2 cauze care provoaca asemenea situatii:
1. tija care iese din servofrana este prea lunga si nu permite deplasarea inapoi a pistonului din pompa si implicit revenirea lichidului de frana din cilindrii de frana si etrier in rezervorul pompei. 2. scobitura care este practicata in pistonul pompei nu are adancimea corespunzatoare si chiar daca tija servofranei are lungimea corecta pistonul nu se retrage suficient si lichidul de frana nu revine in rezervorul pompei de frana. Remediere: 1. regleaza lungimea tijei servofranei pentru ca atunci cand montezi pompa pe servofrana,aceasta sa nu atinga pistonul pompei. O poti face cu o rigla mai subtire sau in subler de adancime. nu este nevoie decat de adunare si scadere. 2. daca nu poti regla lungimea tijei de la servofrana,tot prin metoda masurarii stabileste cu cat este mai lunga tija si dupa ce scoti pistonul din pompa adanceste scobitura din piston cu diferenta stabilita.Poti folosi un spiral de 7mm.Aceasta este metoda prin care eu am rezolvat aceeasi problema,cu succes. Bafta. |
--------------------
dacia1310
model 1994
- cs89axy Cine intreaba este prost pentru cinci minute, dar cine nu intreaba ramine prost o viata.
|
|
GSP |
![]()
Post
#5
|
![]() You're not alive unless you're living! Group: Members Posts: 22 Joined: 30 December 06 From: Brasov/Onesti ![]() |
Voi incerca adancesc gaura din piston pentru ca surubul acela din tija pompei de servo este strans la maxim!mai scurt nu pot sa-l fac!acum, frana(nu se mai blocheaza pedala) tine foarte jos, si ca sa ma opresc trebuie sa-i fac vreo doua pedale!
voi reveni cu informatii dupa ce remediez(sper) problema! |
--------------------
DACIA
1300
1978 Dacia...conditio sine qua non,experientia docet :)
Et si omnes, sed non ego! Ex nihilo nihil! |
|
kalyyyyyy |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 739 Joined: 1 November 06 From: Bucuresti ![]() |
salut o problema asemanatoare am avut si eu dupa ce mi-am montat servo,tot de nova.Du reglajul dintre servo si pompa cat mai mic.Daca ti se intampla sa ti se intareasca pedala trage pe dreapta,stai 5 minute,si da la cheie apasand pedala cu putere(simultan).ca trebuie sa dai mai multe pedale,asta e altceva,ai aer in circuit.
|
--------------------
Clio
3
2007, dci 70cp
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 29th May 2025 - 04:06 |