DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme instalatie GPL, va cer sfaturi

dragoselu
post 5 Nov 2006, 22:46
Post #1


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 680
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




Numele meu este Dragos Jigau si sunt un profesor din Moinesti, judetul Bacau.
De o saptamana am pus instalatie GPL Marini 88 Automatic, pe masina mea, marca Dacia 1310.
Problema e ca am o mica defectiune, am mers si la firma unde am facut montajul, insa nu
i-am dat de cap , de multe ori se opreste motorul cand ma aflu in treapta a 5-a si
scot pe liber sau
cand turatia motorului depaseste 3000 de rotatii si scot pe liber. Care ar fi cauza ? Este destul de jenant
sa te afli in intersectie si sa pornesti masina, uneori sa stai si sa astepti pana porneste.

Cu stima pentru un mic sfat,

Prof. Dragos Jigau



--------------------
Volkswagen Passat TDI 1996 - GL-11-UST
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ionut.tanase
post 6 Nov 2006, 17:08
Post #2


Can't Stop Me!


Group: Members
Posts: 1.283
Joined: 8 September 06
From: PITESTI




Buna ziua,

CAZUL 1 : produsul are mai putin de 30 de zile de cand este cumparat.

Din experienta stiu ca orice produs nou cumparat care are garantie poate fi schimbat in primele 30 zile de la data cumpararii daca se constata de catre cumparator ca nu functioneaza la parametrii pentru care a fost construit!

In cazul d-voastra, puteti cere inlocuirea instalatiei cu una noua.

CAZUL 2 : produsul are mai mult de 30 de zile de cand este cumparat.

In acest caz, daca produsul cumparat este nou si montat de o firma specializata (deci are garantie), firma acorda garantie: va sfatuiesc sa mergeti la service-ul mentionat in certificatul de garantie si solicitati sa vi se remedieze defectul.
In cazul in care se remediaza de 3 ori aceeasi problema in decurs de 35 zile (daca are garantie 1 an) sau 70 zile (daca are garantie 2 ani) s.a.m.d., aveti dreptul sa solicitati inlocuirea produsului necorespunzator!

Profitati de prevederile legislatiei in vigoare si de faptul ca aveti garantie si nu incercati sa umblati la instalatie pt. ca s-ar putea sa pierdeti garantia!

Cu stima,
IONUT


--------------------
FORD FOCUS 2003
DACIA 1310 .... first LOVE :-)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
B31AYZ
post 6 Nov 2006, 21:18
Post #3


Membru autentic


Group: Members
Posts: 647
Joined: 1 April 04




Este posibil sa nu fie de la instalatia de GPL. Verificati daca pe, benzina face la fel (se opreste in conditiile date ) . Eventual mergeti la alta fima doar pentru constatare .


--------------------
DACIA 1300 din 1980 - B31AYZ
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
șoferistul
post 7 Nov 2006, 07:30
Post #4


excesul de combustibil dăunează grav sănătății


Group: Members
Posts: 370
Joined: 19 June 06
From: București




aerul este tras din fașă. La viteză mare intră prea mult. Mută clapeta de la filtrul de aer pe priza laterală.


--------------------
Dacia Logan Prestige
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
draku
post 7 Nov 2006, 09:13
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 293
Joined: 3 November 04
From: Bucuresti




la fel mi s-a intamplat si mie de vreo 2 ori pe autostrada buc-pit (la acelasi drum)
am simtit ca nu mai trage, am oprit pe dreapta si apoi s-a oprit motorul
n-am reusit sa-mi dau seama ce s-a intamplat...am pus totul pe seama unui contact electric imperfect
dupa 10-15 min a pornit si a mers fara probleme...


--------------------
ex Dacia Nova Barkas B1000 1989 - Barkas
Io stiu ca sunt prost, da' cand ma uit in jurul meu prind curaj...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vasile82
post 7 Nov 2006, 10:44
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 482
Joined: 3 December 04
From: Ploiesti, Bucuresti




dragoselu si eu am patit acelasi lucru. La mine a fost de vina electrovalva de benzina in sensul ca nu inchidea perfect. incearca in momentul in care esti pe gaz sa scoti furtunul de benzina ce intra in carburator, tureaza si vezi daca-ti picura.

In cazul tau cred ca este vorba doar de reglarea instalatiei.


--------------------
Ex Logan, Renault Fluence 1.6
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dragoselu
post 10 Jan 2007, 17:47
Post #7


SB-12-UST


Group: Members
Posts: 680
Joined: 5 November 06
From: Sibiu




Dragi prieteni,

In sfarsit, am dat de cap la problema cu oprirea pe GPL: saptamana trecuta i-am schimbat garnitura de la chiulasa caci imi fierbea apa in vasul de expansiune.

Rezultatul? Nu se mai opreste deloc cand scot pe liber, sau e pe liber si franez brusc... smile.gif Gazul e mai mofturos, nu trebuie sa intre aer pe nicaieri... Trebuie sa ai

aprinderea buna, filtru schimbat, sa pornesti masina pe benzina, apoi sa comuti pe GPL, dar abia dupa ce ai incalzit bine motorul... Cam asta e! Bafta si sa auzim de bine!

Dragoselu blush.gif

This post has been edited by dragoselu: 10 Jan 2007, 17:49


--------------------
Volkswagen Passat TDI 1996 - GL-11-UST
[SIZE=14]Nicio masa fara usturoi![/SIZE]
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 8th June 2025 - 00:06
Forum Renault