DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 > 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Presiune ulei, Ciudată problemă

dr_mKe
post 11 Jan 2007, 23:53
Post #31


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Nu era. Dar sa schimbe doar pompa de ulei cand e foarte simplu sa verifice si arborele, limitat dar mai mult decat nimic, cuzinetii de palier se poat scoate pe jumate si inspecta, daca presiunea uleiului e necorespunzatoare se vor gasi urme de uzura pe ei.
Piesele de uzina nu mia sunt cu defecte decat rarisim acum. Eu nicimacar nu am garantia valabila, nefiind montate in service, si nu am patit sa iau piese proaste. Exceptie pompele de frana.
EU zic sa-ti verifice si arborele daca tot scoate baia de ulei. E simplu. Il poate scuti de o manopera in plus mai tarziu.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
StefanT
post 11 Jan 2007, 23:58
Post #32


STF - Special Tactical Force


Group: Members
Posts: 3.413
Joined: 19 April 04
From: Bucuresti




E plictisitoare cearta asta a voastra...


--------------------
Suzuki GSX-1300-R - B'100'HAY 2008
Fan Reno 53379
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 11 Jan 2007, 23:58
Post #33


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




deci....daca se da baia de ulei jos poate sa verifice separat pompa de ulei apoi poate sa masoare fusul maneton ,sa verifice semicuzineti biele, sa faca un control vizual al fusului palier si al semicuzinetilor palier......
asta a fost total ON TOPIC....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 12 Jan 2007, 00:06
Post #34


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




Exact. Chiar daca unele discutii sunt lungi, e forum. Asa se invata multe chestii. Cu rabdare.
Sper sa-si rezolve masina Europe.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 Jan 2007, 00:08
Post #35


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




de acord....la cate sfaturi a primit de la noi tre sa dea cel putin cate doua beri..... biggrin.gif


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 12 Jan 2007, 00:19
Post #36


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Rămân dator cheers.gif .
Sper ca problema mea să fie de la pompa de ulei, că dacă-i de la arbore așa îl las până se rupe alcoholic.gif nu se prea mai merită să investești într-o mașină veche de 25 de ani.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sobolan
post 12 Jan 2007, 00:23
Post #37


membru paros...


Group: Members
Posts: 8.242
Joined: 10 March 06
From: GL




asta depinde de masina si de proprietar.....tare as vrea sa am un r12 de vreo 30 de ani wub.gif ....as baga si ultimu ban in el sa iasa cum trebuie.....arta si precizie nu altceva....


--------------------
Logan-1.5dci-2017-- Golf mk5 - syncro - 2007-- Golf mk3-2.0 GTI-1993
colectionar de fiare vechi...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 15 Jan 2007, 11:55
Post #38


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




o problema asemanatoare am si io si anume
la rece presiune de rupe acu (6) da dupa ce se incalzeste bine, la relanti, in special dupa o repriza de acceleratie dupa care se cere schimbare viteza, incep sa
palpaie becurile rosii, doar ala doar ala de la ulei, ce sa fie.???? blink.gif
am schimbat recent setu motor + arbore + cuzineti + ulei mobil 1 si filtru, de buzau icon_mrgreen.gif
din motoru vechi mai am doar pompa de ulei, axa cu came, bielele si chiulasa ca sa zic asa, si cu uleiu asta am doar vreo 3-4000 km, nivelu la ulei e normal nu a papat nimic.
aaa... e motor 1400
sper sa fie ceva ieftin blush.gif
help pls excl.gif


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Jan 2007, 12:18
Post #39


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Palpaiala am avut-o si eu la Nova ... s-a rezolvat cu schimbarea uleiului ... si filtrului ... ai am bagat si un aditiv .... just in case ... acum merge bine ...indicatorul arata ca la relanti sunt undeva (cam un mmilimetru sub limita de relanti dar merge ok ) in turatie merge bine si la fel si dimineata unde se apropie de maxim ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 15 Jan 2007, 12:25
Post #40


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




si inca ceva dupa ce e incalzita mai mult de 3 pres nu urca pot sa-i ture pana lesina


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Jan 2007, 12:27
Post #41


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Asta este alta problema ... rezulta AMBREAJ VARZA ....

"si inca ceva dupa ce e incalzita mai mult de 3 pres nu urca pot sa-i ture pana lesina"


ti-am dat rapunsul deci tu intelegi ce vrei ??? masina dupa ce este inclzita mai mult de 3 persoane (banuiesc ca asta inseamna PRES )care fac CE????? sufla in motor sa receasca uleiul sau baga benzina cu pipeta in carburator radmasa.gif
sau vrei sa spui pres de la presiune ????????? poate 3 bar sau ATM .... mai clar si mai gramatical pls ... asteapta nervos.gif

This post has been edited by mihai0070: 15 Jan 2007, 12:32


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 15 Jan 2007, 12:32
Post #42


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




QUOTE(mihai0070 @ 15 Jan 2007, 13:27)
Asta este alta problema ... rezulta AMBREAJ VARZA ....
*


detaliaza te rog, am ambreiaju nou, l-am schimbat recent placa+disc+volanta de 200mm, am schimbat evident si rulm de pres da cam dubii despre el huh.gif

ti-am dat rapunsul deci tu intelegi ce vrei ??? masina dupa ce este inclzita mai mult de 3 persoane (banuiesc ca asta inseamna PRES )care fac CE????? sufla in motor sa receasca uleiul sau baga benzina cu pipeta in carburator
sau vrei sa spui pres de la presiune ????????? poate 3 bar sau ATM .... mai clar si mai gramatical pls ...

nu mai presiunea pe ceasu de la ulei mai mult de 3, adica sub 4, nu urca in sarcina


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Jan 2007, 12:52
Post #43


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Nu sunt moderator dar nu mai posta de doua ori la rand ... te faci foarte greu inteles ...si ma chinui sa imi dau seama ce vrei sa zici ....dumnezeu stice ce vrei tu acolo...


Am inteles ambreaj nou ok ... presupun ca montat corespunzator deci il eliminam ....
Cat ai prespunea la ulei in mers ... si cand urci sau la relanti (scrie sub forma de tabel TE ROG )... aaaaaaaaa si cu ce treapta urci ... sper ca nu cu a 5 a tongue.gif


""nu mai presiunea pe ceasu de la ulei mai mult de 3, adica sub 4, nu urca in sarcina"" apropo ***presiune mai mult de 3 adica sub 4 la ulei adica undeva intre 3.01 si 3.99 ce vrea sa insemne asta ... poate mai simplu era sa scrii 3.5 ***

This post has been edited by mihai0070: 15 Jan 2007, 12:55


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 15 Jan 2007, 12:58
Post #44


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




scuze sper sa fiu inteles
la cald:
relanti: 2, in mers: 2-2,5 (se misca oleaca acu), la turatie(>3500rpm): max 3
la rece: nu scade sub 3-4


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Jan 2007, 13:01
Post #45


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Da-i bice la motor ca merge struna .... si urca cu a 2 a sau a 3 a si nu iti face belele ca nu are cum ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AAlpine1
post 15 Jan 2007, 13:15
Post #46


Nothing Beats Cubic Inches !!!


Group: Members
Posts: 833
Joined: 7 February 04
From: Drumul Taberei Customs




in primul rand: uleiul 10w40 e subtire (mai ales cel sintetic) chiar si iarna pt motorul de dacie care e gandit cu tolerante mari!!! pune 15w40(mineral) iarna si vara 20w50(mineral).
schimba sondele cu altele de la un prieten si vezi dupa aceea ce se intampla.
poate rectificatorul nu ti-a scos vibro in cote la palier si biela !!!
poate pompa de ulei nu este buna (am patit-o cu 2 pompe de ulei cumparate din magazin dacia de piese cu facturi).
pinionul de la delcoul-pompa de ulei mai are dinti ? unde se infinge in pompa de ulei!
de ex la mine motor de dacie de 1400 (2 ani stat in boxa degeaba) ulei 20w50(mineral), 70000 de km are in prezent
- pornire la rece pres de ulei blana (6)
- la cald pres de ulei la penultima liniuta (4) de sus si cand merg cu ea dupa 2500-3000 de ture pres blana de ulei (6).

dar voi mai aveti ulei in motoare ? asta e primul lucru la care trebuie sa va uitati tongue.gif
daca in sarcina dupa 2500-3000 de ture nu ai pres de ulei la maxim poti sa te apuci sa expirimenti pe motor cunostiintele proprii de mecanica.



--------------------
. . .
929y

ma urmareste vis-a-vis :))))
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Jan 2007, 13:29
Post #47


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




DUTE MA !!!! presiune 6 la 2500 3000 rpm ... si al 5000 ce presiune ai 12 ...
o presiune de 2 la relanti este ok si 3 , 4 in mers ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 15 Jan 2007, 17:29
Post #48


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva




In primul rand, un motor care a fost bine intretinut si la 150.000 km trebuie sa aiba presiune buna la ulei.
10W-40 nu e mai subtire decat 15W-40 decat la rece, la cald au aceiasi vascozitate.
Abia astept sa vina vara sa pun o poza cu presiune 3 la ralanti cand afara sunt 40 de grade, cu ulei semisintetic.
La 3000 rpm cu motorul cald am presiune 5, iar inainte de 4000rpm ajunge la 6.
Nu-mi aduc aminte acum cat sunt presiunile minime normale la ralanti si la ralanti accelerat dupa Renault.


--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 15 Jan 2007, 20:43
Post #49


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




La 4000 mai cred o presiune de 5 sau 6 ... dar la 2500 sau la 3000 nu cred presiunea de 6 ... personal nu am vazut o astfel de masina pana acum ....
o idee buna r fi sa puneti poze si sa nu va mai laudati ...cu presiuni deastea .... eu o sa pun o poza si va arat cum este la nova ...bye si noapte buna ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 15 Jan 2007, 20:59
Post #50


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Presiune de 6 la relanti poți avea, da' cu motorul rece.
alinushz deci să-nțeleg că pompa de ulei nu e nouă?
Spune-ne, ce presiune ai la relanti cu motorul cald, din câte spui tu presiunea e bună la relanti.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
dr_mKe
post 15 Jan 2007, 21:39
Post #51


Membru cu stetoscop


Group: Members
Posts: 7.222
Joined: 25 November 06
From: Deva






--------------------
RENAULT LAGUNA COUPÉ GT 4CONTROL & DACIA DUSTER 1.3 tCE 2010 / 2022
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vyper
post 15 Jan 2007, 21:52
Post #52


speed_man


Group: Members
Posts: 257
Joined: 14 October 05




posibil sa aibe si 4 in mers...la 3.000 de ture cu motoru cald...daca e ulei din ala gros si motoru e bun...e posibil...la mine cel putin merg numai cu ulei 20W50 ca are joc in palier...si la rece am presiune bune adica pe la 3-4 la relanti si 6 cand o accelerez...cand se incalzeste este mai belea...ca mai mult de 3-3.5 nu urca nici daca ii dau 6.000 de turatii icon_mrgreen.gif si dupa niste forje destea prin oras asa...mi se aprind becurile de cateodata nu se mai sting in relanti decat daca accelerez...ce stiu e ca are cam multi km cu uleiu asta da o rezova baiatu wink.gif si sa vedem atunci cum face


--------------------
dacia 1310 TX - DJ-05-SGR 1986 berlina
nu da inapoi atunci cand ai dreptate...da nici n-o arde aiurea frate...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
alinushy
post 16 Jan 2007, 01:31
Post #53


modeLator


Group: Members
Posts: 2.622
Joined: 9 January 07
From: Pitesti - Mioveni




QUOTE(EUROPE_ @ 15 Jan 2007, 21:59)
Presiune de 6 la relanti poți avea, da' cu motorul rece.
alinushz deci să-nțeleg că pompa de ulei nu e nouă?
Spune-ne, ce presiune ai la relanti cu motorul cald, din câte spui tu presiunea e bună la relanti.
*



nu, pompa nu e noua
la relanti 2, dar problema mea era ca dupa accelerare cand tineam ambreiaju calcat sa schimb viteza incepea sa palpaie becu la ulei

This post has been edited by alinushy: 16 Jan 2007, 01:31


--------------------
Audi A4 ... 1.8T...quattro ;)
frunza verde solz de peste, uite ..... altu` ca citeste
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 16 Jan 2007, 07:58
Post #54


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Relgează-i relantiul, și verifică presiunea la cald la 3000 rpm și vezi cât ai.
Eu unu la cald, cu ulei 10w40, la 2800 -3000 rpm am 4,5 -5 atm. presiune ulei, nu am turometru, dar am mers cu treapta 1 cu 23-24km/h.
La relanti, când motorul este cald, presiunea scade ceva sub 2, poate chiar 1.7 atm.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 19 Feb 2007, 17:44
Post #55


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Am rezolvat ( cred biggrin.gif ) problema presiunii de ulei la relantiu. M-am uitat la alte dacii la turatia de relanti, si am observat ca motoarele erau ceva mai turat fata de al meu, asa ca am marit putin relantiul ( cu aproximatie la 900 cred ) si problema s-a rezolvat, acum am 2 atm. la relantiu cu 10 w 40.

Mâine am să fac și schimbul de ulei, filtru nou, am verificat filtrul de ulei așa cum mi-a spus diaconuliviu și este bun ( sau pare ). ulei 20 w 40 ( de ce tocmai 20 w, pentru că cel 10w îl mănâncă pe la supape la pornirea la rece ), unu puțin mai ieftin care nu se știe dacă apucă 1500 km + un aditiv ( nu doresc comentarii de genu' că nu-i bun, că am dat banii degeaba pe el, etc... ).

După cum spuneam mâine voi știi dacă pompa de ulei este dusă ( după cum se poate vedea și în posturile de mai sus ) și sper să am noroc.
În cazul în care la pornirea la rece pompa de ulei tot nu v-a sta amorsată, îmi mai rămâne o variantă mai puțin costisitoare, pinionul de la delcou, cu toate că e nou îl voi schimba pentru a fi sigur, dacă și așa tot aceleași simptome v-a avea motorul, îmi mai rămân două variante, să dau baia de ulei jos să verific pompa, iar în cazul în care pompa e bună, se pare că sunt ghinionist și nu-mi rămâne decât să schimb arborele dacă vreau să scap de această problemă specifică daciilor.
Urați-mi noroc, pentru că am nevoie .

This post has been edited by EUROPE_: 19 Feb 2007, 17:46


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tabek
post 19 Feb 2007, 18:48
Post #56


Membru autentic


Group: Members
Posts: 305
Joined: 23 June 05
From: Cluj Napoca




Noroc! smile.gif


--------------------
Dacia/Peugeot 1310L/307 - MM05HVM 1996/2006
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 20 Feb 2007, 18:03
Post #57


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Uleiul l-am schimbat, filtru nou, dar pompa de ulei tot la fel de repede se dezamorsează.
Mai am o variantă, zilele următoare voi schimba pinionul delcoului, și dacă nici așa nu reușesc să-mi rezolv problema... o las baltă.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Gheorghedracu
post 20 Feb 2007, 19:08
Post #58


Membru autentic


Group: Members
Posts: 965
Joined: 5 May 06




Europe, nu sunt sigur ca am inteles bine, dar cind motorul e oprit e normal sa n-ai nici un fel de presiune de ulei. chiar daca aveai un manometru mecanic (banuiesc ca al tau e electric) si tot nu aveai nici un fel de presiune. E normal. Si nu inseamna ca uleiul se scurge invers prin pompa. Faptul ca uneori (asa cum se povesteste aici) presiunea scade la incalzirea motorului poate fi cauzat de scaderea viscozitatii uleiului odata cu ridicarea temperaturii ceea ce indica un ulei de calitate slaba, sau de o viscozitate incorect aleasa. Asta admitind tot timpul ca avem ulei in cantitatea corecta pentru masina in cauza. Poti sa incerci sa ai un termometru pentru ulei ca sa vezi corelatia temperatura-presiune.

Pe de alta parte, la relanti, am impresia ca motorul de dacie are 0,7bar la ulei (din memorie, trebuie sa verific), asa ca esti deasupra limitei daca indicatia ta e de 1,7bar. Chiar daca memoria mea greseste, 1,7 bar e suficient la relanti, nu-ti face probleme inutile.

Am verificat, de fapt trebuie sa ai la 600rpm ai 0,7bar si la 4000 3,5-4bar, ulei multigrade SAE 20W50.

Desigur si celelalte observatii sunt pertinente despre filtru si supapele lui. Eu personal schimb intotdeauna filtrul la schimbarea uleiului din lene ca altfel trebuie sa tin evidenta separat de cind nu a fost schimbat filtrul, dar si din cauza ca dorm mai bine daca stiu ca orice mizerii si uleiul vechi ramas in filtru sunt eliminate din sistem.

This post has been edited by Gheorghedracu: 20 Feb 2007, 19:12


--------------------
Renault 17 Gordini - RHJ 087
Legea limiteaza viteza, nu acceleratia.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 20 Feb 2007, 20:01
Post #59


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Asa este pompa de ulei de dacie la relanti debiteaza o presiune de 0.7atm la 750 ~800 rpm si la 4000 rpm 3.5-4 atm asa scrie in manual pentru pompa de ulei la motoarele :

810-20
102-35
106-20
106.21
106.30


temperatura uleiului trebuie sa fie de 80 grade celsius

asta scrie in cartea de Nova Gt '97


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina - 1-B-5550 1997 GT Rosu 1600cc
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
EUROPE_
post 21 Feb 2007, 00:05
Post #60


membru reactiv


Group: Members
Posts: 1.557
Joined: 2 March 06
From: Craiova




Presiunea uleiului am rezolvat-o, acum am 2 la relanti.
Dar problema mea este la pornirea motorului, dureaza 3-4 secunde pana cand presiunea creste, asta mai mult ca sigur nu e normal, ca daca incerc sa il pornesc turat, imi bate motorul, si cand aud bataile alea... imi vine sa-l omor pe mecanic sau pe nenea care mi-a rectificat arborele.


--------------------
Renault Fluence 2010 1.6 16v Evo Life
Fieratanii dulci amare, va iubesc pe toate tare, fiare strambe drepte reci, sunteti viata mea pe veci!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3 >
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd August 2025 - 05:19
Forum Renault