Avarii, fara folosire releu
![]() ![]() ![]() |
Avarii, fara folosire releu
Marius-Costelus |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 50 Joined: 9 June 06 From: Iasi ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Solenza
2003 Scala 1.4MPI
- IS-08-KTF
|
|||
diaconuliviu |
![]()
Post
#2
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Dacia are releul alimentat cu + prin contact (sau + permanent daca pui avariile) iar becurile se leaga la releu simultan (avarii) sau pe rind (semnalizare).
Ca sa functioneze avariile fara contact, neaparat trebuie sa ai releul legat la + permanent, deci va trebui si + permanent la acel buton care apoi va fi trimis la releu. Daca dai o cautare vei gasi schema de conectare. Doar cu + la comutator fara a trece la releu, nu va merge. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
eellaa |
![]()
Post
#3
|
Membru incepator Group: Members Posts: 61 Joined: 28 September 06 ![]() |
de fapt cel mai simplu ar fi sa-ti iei un intrerupator de avarii ( o chestie cu vre-o patru mufe( din cate tin eu minte). iei un fir de la intrerupatoru' de semnalizare ( de sus si unul de jos ( te prinzi tu care sunt - vezi dupa cum se misca maneta de semnalizare). trebuie sa mai iei un fir de la chestia comuna de la maneta ( vezi tu care e, ca esti baiat deshtept )
in fine le pui in asa fel pe comutatoru' de avarii in asa fel incat, cad apesi pe comutator sa faca contact asta comun in acelasi timp cu astea doua de leai luat unul de sus si altu de jos. si cam asta e! ( e ca si cum ai avea in acelasi timp semnalizarea data si pe stanga si pe dreapta. asta e cea mai simpla chesti si ... merge ( am asa ceva pe masina - tot o piesa de colectie ( 1300 - 77 ) ![]() |
--------------------
dacia
1310
1992 break
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#4
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
ASTA ESTE BUTONUL DE AVARIE LA DACIILE ALEA PINA IN 2003...
Attached thumbnail(s) legare_avarii.jpg ( Size: 66.49k ) Number of downloads: 396 |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
ciprianeduard |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru agitat Group: Members Posts: 743 Joined: 16 June 05 From: PLOIESTI ![]() |
EU VOI SPUNE CARE CUM SUNT FIRELE TU FACI LEGATURILE:
MARON- PLUS PERMANENT ALB- PLUS PE (DUPA) CONTACT GRI - PLRACA LA RELEU PRELUND DE LA ALB SAU MARON CINE ESTE APASAT BUTONUL DE AVARII VERDE- COMUNUL ALA DE LA COMUTATORUL DE SEMNALIZARE ALBASTRU SI ROSU SUNT BECURILE DE SEMNALIZARE SI LE GASESTI TOT LA COMUTATORUL DE SEMNALIZARE ALBASTRU , ROSU SI VERDE TE LEGI IN CONTINOARE CU CATE UN FIR LA FIECARE PINA LA BUTONUL DE AVARII MAI ESTE UN FIR DE DOUA CULORI SI ANUME ALB SI NEGRU CARE DUCE LA UN MARTOR (BEC IN BORD) PENTRU AVARII ADICA SE APRINDE CIND SUNT ACTIONATE AVARILE. SPOR LA TREABA !!! SPER CA AI PRINS IDEEA. |
--------------------
Dacia
MCV 1.5 DCI, SOLENZA 1.4 MPI
2008, 2004
- ...... _____________________________________________________________________
|
|
gti98 |
![]()
Post
#6
|
Membru autentic Group: Members Posts: 700 Joined: 12 November 05 ![]() |
Chiar daca repet, foarte condensat:
Comutatorul de avarie are: a) o sectiune de comutare (3 fire) care comuta alimentarea releului de sacadare de pe plus dupa contact (cod 15) pe plus permanent (cod30) ![]() Culorile cablajului de fabrica au fost date in post-ul de dinainte. Bafta!! |
--------------------
Dacia Nova GTI
GTI 98
- IS 57 ENB
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 13th May 2025 - 05:44 |