DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages < 1 2 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Din februarie, masinile vechi nu vor mai circula, pe strazile capitalei

workarea
post 12 Jan 2007, 10:18
Post #31


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




QUOTE(Bill @ 12 Jan 2007, 09:54)
Cei mai multi posesori de masini din 87 nu le au in egula cu tot ITP-ul (stim cu totii ca mai poti fenta noxele la ITP.
*


A mea e din '96, dar tot motorul ala e. La ultimul ITP au iesit noxele din prima. Singura fenta a fost ca aveam benzina FP, dar oricum cu dintr-asta merg. Romanul de la ITP mi-a zis ca ies noxele fara probleme daca nu maninca ulei, nu trage aer fals si e corect reglata aprinderea/carburatia. Asa ca...

QUOTE(argon @ 12 Jan 2007, 10:06)
presa a schimbat placa si azi afirma ca interdictiile se aplica strict la camioane, nu si al masinile mici...ca sa vezi ce neintelegere...au facut un titlu pompos, au mai pus de la ei, in cautare de senzational
*


Pai chiar articolul de pe Hotnews pe care l-am citat mai sus - si din textul caruia rezulta foarte clar ce si cum - stiti ce ilustratie are? o Dacie distrusa intr-un cimitir de masini. Iar titlul este "Videanu vrea sa scoata din circulatie masinile mai vechi de 30 de ani", desi nu rezulta nicaieri asa ceva din text, ba dimpotriva, sint acolo niste precizari care urmaresc sa puna punct speculatiilor. Dati click pe link ca sa vedeti si voi. Ce-am mai fi de zis apropo de subiectele de presa?


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pablo
post 12 Jan 2007, 10:23
Post #32


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.015
Joined: 10 December 04
From: ORADEA




Eu unul chiar nu va mai inteleg.Il injurati pe Videanu ca vrea sa scoata masinile poluatoare din Bucuresti dar nu va convine daca se nimereste sa trebuiasca sa urcati o panta in spatele unui Roman diesel sau autobuz vechi antic si de demult.
De ce oare aproape toti care au postat pe acest topic sint detinatori de Dacia?
E normal sa i se permita unui detinator de masina (nu neapart Dacie - mai sint si alte modele obosite in circulatie) care consuma ulei mai mult ca benzina la 100 km sa circule pe drumurile publice?
Ati uitat ca ITP se da pe 2 ani.O masina poate corespunde azi dar nu si peste 1 an.
Si din pacate romanul merge cu masina pina pica de sub el.

argon Postat Astăzi, 11:06
QUOTE
Caz concret, un coleg cu un Logan de 2 ani, nu a intrunit normele euro3 la ITP, a dat o mica atentie si l-a trecut ...

Depinde de statia ITP si de operator.Si eu am facut ITP la Megane luna trecuta si i-a facut gazele de 2 ori.Dupa prima incercare s-a apucat sa-si curete instrumentul.
Si Meganul chiar intruneste normele Euro 3 (CB are grija de asta).


--------------------
Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat)
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
CGB
post 12 Jan 2007, 10:31
Post #33


CGB


Group: Members
Posts: 2.455
Joined: 4 May 05
From: behind




ai dreptate. dar primaria ii tolereaza cu buna stiinta.

dar, are si primaria masini in "subordine", ca sa zic asa. magaoaie d-astea mari si poluante. aia de la spatii verzi nu tin de primarie? si au destule tractoare si camioane d-astea vechi. 'otobuzele alea obosite nu-s tot ale transportului local?

si chiar daca n-ar fi ale primariei, sint totusi in legatura directa cu primaria. au contracte, iar primaria desi stie ca-s adevarate fumigene, ii lasa totusi sa circule. e vorba de contracte, bani multi...etc. doar n-o sa-i zica videanu lu' nea gigi (administrator la nush ce firma care detine fumigene d-asta):"bah reziliez contractu cu tine ca poluezi". fix pix. doar nea gigi a cotizat la nea Adrieeeean ptr a obtine respectivul contract.

sint si autoturisme, intr-adevar care lasa in urma lor "ceata". dar astea sint din ce in ce mai putine. si oricum 10 fumigene d-astea mici nu fac cat o RABA din 1900 toamna, care cara material ptr o asfaltare asta vara pe undeva in zona chitila. m-am nimerit in spatele ei la un ambuteiaj (ma rog, nu chiar in spate ci mai la 4 masini distanta). noroc cu recircularea, ca altfel muream ascufiat:)

@pablo: io pa videanu nu-l injur ptr ca vrea sa scoata masinile care polueaza (chiar il rog sa faca asta, dar ma tem ca totul ramane doar la stadiul de declaratie). il injur ptr ca-i un dobitoc (nu-i prost - ca daca era prost nu avea ditai averea). el are alte idei in cap (pasaje, gradini, schimba borduri si face tot felu' de declaratii). cam cu asta s-a ocupat de cand e primar. ptr buc n-a facut nimic. io nu-s din bucuresti asa ca nu prea ar trebui sa ma intereseze. dar personajul este un nesimtit. putin ii pasa de bucuresteni si problemele lor. iar asta o vad de cate ori vin in bucuresti. mai bine zis nu vad nimic. acelasi oras murdar, aglomerat, aceleasi drumuri proaste. ma crezi ca de cate ori vin la buc, plec cu dureri de cap din cauza aerului si a aglomeratiei.

videanu n-o sa fac nimic in afara de declaratii (si eventual sa mai puna niste taxe-ca tot e la moda). solutia ar fi sa vina astia de la UE si sa-l forteze sa faca ceva.



This post has been edited by cristib: 12 Jan 2007, 10:51


--------------------
Renault Clio RS Line 2022
_______________
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Bill
post 12 Jan 2007, 10:38
Post #34


Membru autentic


Group: Members
Posts: 771
Joined: 28 March 06
From: Bucuresti




QUOTE(pablo @ 12 Jan 2007, 10:23)
Eu unul chiar nu va mai inteleg.Il injurati pe Videanu ca vrea sa scoata masinile poluatoare din Bucuresti

Nu il injuram d'asta pe Videanu. Suntem suparati pe el ca nu face nimic, de regula el e plecat din tara cu afaceri personale. Marinarul a facut ceva in sensul ca ne-a scapat de caini si de buticuri, in rest.............
Ceea ce vedem cu asfaltarea si schimbatul bordurilor, alea sunt tot afaceri de partid. De regula se asfalteaza pe unde nu e cazul.

Cat despre Megane, daca sti sa mergi cu el si faci reviziile la timp si peste 10 ani va fi in regula cu noxele.


QUOTE(cristib @ 12 Jan 2007, 10:31)
ai dreptate. dar primaria ii tolereaza cu buna stiinta.
dar, are si primaria masini in "subordine", ca sa zic asa. magaoaie d-astea mari si poluante. aia de la spatii verzi nu tin de primarie? si au destule tractoare si camioane d-astea vechi. 'otobuzele alea obosite nu-s tot ale transportului local?
*



S-a cam schimbat parcul auto al ITB. Pana si pe 102 si 117 au bagat masini ca lumea.
Dar au cam sarit calul cu Mercedes-urile. Suntem noi de alea? blink.gif
Eu cred ca e un ciubuc cu aschizitia lor


--------------------
Dacia Logan SL Techroad TCe 90 - B14xxx
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 12 Jan 2007, 12:39
Post #35


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Tare m-as mira sa nu fie o prevedere in hotararea aia de consiliu (daca se va da si nu va ramane ca ailalta cu amenzile de 10 milioane/zi pentru parcare necorespunzatoare) gen " Sunt exceptate autovehiculele apartinand unitatilor bugetare si a celor specializate, stabilite prin dispozitia Primarului General, care efectueaza servicii publice sau transporta marfuri perisabile"...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Jan 2007, 12:51
Post #36


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




SI uite asa amendand 2-3 pensionari cu berline de cand erau ei tineri ,fumegande, s-a rezolvat problema poluarii in Bucuresti radmasa.gif


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Cornel001
post 12 Jan 2007, 13:48
Post #37


membru belit


Group: Members
Posts: 282
Joined: 27 June 04
From: Bucuresti




Sa interzica camioanele si autobuzele alea mari si expirate !


--------------------
Lodgy 6.0 MPI 2035
It's now safe to turn off Romania
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Muratu
post 12 Jan 2007, 18:41
Post #38


Membru autentic


Group: Members
Posts: 505
Joined: 25 June 06




Inseamna ca or sa schimbe si camioanele de la pompieri care lasa in urma lor un fum gros asemanator incendiilor forestiere?


--------------------
Daewoo Hyundai Tico Accent 0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI - B-##-JSP B-##-SAK
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
bulan
post 12 Jan 2007, 23:50
Post #39


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.040
Joined: 20 March 06




In parcarea unde au fost toate loganurile de politie stocate si date lui Garcea au venit apoi loganurile pentru sri iar acum au aparut noile masini de pompieri marca iveco.Deci guvernantii nu doarme si se gadeste la masinile de pompieri noi daca asta le aduce vreun comision.Si le aduce.

This post has been edited by bulan: 12 Jan 2007, 23:53


--------------------
a b c
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
klaus
post 13 Jan 2007, 16:50
Post #40


步步


Group: Moderatori
Posts: 19.062
Joined: 4 August 02
From: Bucuresti




Nu stiu de ce lumea viseaza cu ochii deschisi ca vor disparea masinile grele care polueaza.
Caci, din cate imi aduc eu aminte, parca exista deja o hotarare de Consiliu general care le interzice accesul in centrul Bucurestiului (de altfel, am si citat din ea articolul cu exceptiile).
Deci masinile grele ... deja sunt interzise la circulatie prin centru. So, aceasta noua hotarare s-ar adresa altor masini. Si daca nu masinilor grele (peste un anumit tonaj de fapt), atunci cui? Biciclistilor?
Si cate laboratoare mobile de noxe are primaria? 2-3? Cat va lua o verificare? 10-15 minute? Deci cate verificari pe zi (8 ore, doar daca nu lucreaza in schimburi de 3 ture, 24h din 24) se vor putea face? 35-50 / laborator? Deci intr-o luna se vor putea verifica cate masini? 1000 - 1500 / laborator? dintr-un milion jumate...


--------------------
Scenic III 1.9 dCi - - - -
E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
radian
post 13 Jan 2007, 20:50
Post #41


gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama...


Group: Members
Posts: 1.273
Joined: 17 January 05
From: petrosani




De dragul discutiei, 4, 5 amenzi grase date zilnic care sa fie puternic mediatizate ar avea un efect surprinzator...


--------------------
dacia logan ambition 2005 - HD 06 LDM
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Thor1983
post 13 Jan 2007, 21:21
Post #42


Membru autentic


Group: Members
Posts: 465
Joined: 7 April 04
From: In front of the computer




Ca si in topicul cu taxa de inmatriculare, mi se pare ca se umbla la efect, nu la cauza.
Exista masini care polueaza, nu functoneaza in parametrii specificati de producator - e adevarat. Dar de ce trebuie sa isi bata primaria/guvernul capul cu scoaterea lor din circulatie, cand exista organisme care se ocupa de depistarea acestor nereguli? RAR-ul trebuie pus la zid si strans de ... galci, astfel incat ITP-ul sa fie facut pe bune si sa releve starea tehnica a masinii.

Primariile ar trebui sa aiba grija de starea drumurilor, de disponibilitatea locurilor de parcare, iar Guvernul sa forteze producatorii/comercializantii de carburanti sa furnizeze produse conforme cu standardele, fara "aditivi" aposi. Multe masini relativ noi (5-6 ani, pana in 100 000km) au probleme cu poluarea tocmai din cauza combustibilului prost.

Alesii nostri, ca de obicei, urmaresc atragerea capitalului politic, nu indeplinirea indatoririlor.



--------------------
Mazda 6 2017
Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
2 Pages < 1 2
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 22nd July 2025 - 19:24
Forum Renault