Din februarie, masinile vechi nu vor mai circula, pe strazile capitalei
![]() ![]() ![]() |
Din februarie, masinile vechi nu vor mai circula, pe strazile capitalei
workarea |
![]()
Post
#31
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|||
pablo |
![]()
Post
#32
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 1.015 Joined: 10 December 04 From: ORADEA ![]() |
Eu unul chiar nu va mai inteleg.Il injurati pe Videanu ca vrea sa scoata masinile poluatoare din Bucuresti dar nu va convine daca se nimereste sa trebuiasca sa urcati o panta in spatele unui Roman diesel sau autobuz vechi antic si de demult.
De ce oare aproape toti care au postat pe acest topic sint detinatori de Dacia? E normal sa i se permita unui detinator de masina (nu neapart Dacie - mai sint si alte modele obosite in circulatie) care consuma ulei mai mult ca benzina la 100 km sa circule pe drumurile publice? Ati uitat ca ITP se da pe 2 ani.O masina poate corespunde azi dar nu si peste 1 an. Si din pacate romanul merge cu masina pina pica de sub el. argon Postat Astăzi, 11:06 QUOTE Caz concret, un coleg cu un Logan de 2 ani, nu a intrunit normele euro3 la ITP, a dat o mica atentie si l-a trecut ... Depinde de statia ITP si de operator.Si eu am facut ITP la Megane luna trecuta si i-a facut gazele de 2 ori.Dupa prima incercare s-a apucat sa-si curete instrumentul. Si Meganul chiar intruneste normele Euro 3 (CB are grija de asta). |
-------------------- Renault Megane II Sedan Confort Expresion 1,6 16V (dec 2004,clima,jenti AL,ESP,etc)
Renault Clio Extreme 1,5 dCi 80 CP (iul 2005,tempomat) |
|
CGB |
![]()
Post
#33
|
![]() CGB Group: Members Posts: 2.455 Joined: 4 May 05 From: behind ![]() |
ai dreptate. dar primaria ii tolereaza cu buna stiinta.
dar, are si primaria masini in "subordine", ca sa zic asa. magaoaie d-astea mari si poluante. aia de la spatii verzi nu tin de primarie? si au destule tractoare si camioane d-astea vechi. 'otobuzele alea obosite nu-s tot ale transportului local? si chiar daca n-ar fi ale primariei, sint totusi in legatura directa cu primaria. au contracte, iar primaria desi stie ca-s adevarate fumigene, ii lasa totusi sa circule. e vorba de contracte, bani multi...etc. doar n-o sa-i zica videanu lu' nea gigi (administrator la nush ce firma care detine fumigene d-asta):"bah reziliez contractu cu tine ca poluezi". fix pix. doar nea gigi a cotizat la nea Adrieeeean ptr a obtine respectivul contract. sint si autoturisme, intr-adevar care lasa in urma lor "ceata". dar astea sint din ce in ce mai putine. si oricum 10 fumigene d-astea mici nu fac cat o RABA din 1900 toamna, care cara material ptr o asfaltare asta vara pe undeva in zona chitila. m-am nimerit in spatele ei la un ambuteiaj (ma rog, nu chiar in spate ci mai la 4 masini distanta). noroc cu recircularea, ca altfel muream ascufiat:) @pablo: io pa videanu nu-l injur ptr ca vrea sa scoata masinile care polueaza (chiar il rog sa faca asta, dar ma tem ca totul ramane doar la stadiul de declaratie). il injur ptr ca-i un dobitoc (nu-i prost - ca daca era prost nu avea ditai averea). el are alte idei in cap (pasaje, gradini, schimba borduri si face tot felu' de declaratii). cam cu asta s-a ocupat de cand e primar. ptr buc n-a facut nimic. io nu-s din bucuresti asa ca nu prea ar trebui sa ma intereseze. dar personajul este un nesimtit. putin ii pasa de bucuresteni si problemele lor. iar asta o vad de cate ori vin in bucuresti. mai bine zis nu vad nimic. acelasi oras murdar, aglomerat, aceleasi drumuri proaste. ma crezi ca de cate ori vin la buc, plec cu dureri de cap din cauza aerului si a aglomeratiei. videanu n-o sa fac nimic in afara de declaratii (si eventual sa mai puna niste taxe-ca tot e la moda). solutia ar fi sa vina astia de la UE si sa-l forteze sa faca ceva. This post has been edited by cristib: 12 Jan 2007, 10:51 |
--------------------
Renault
Clio RS Line
2022 _______________
|
|
Bill |
![]()
Post
#34
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 771 Joined: 28 March 06 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(pablo @ 12 Jan 2007, 10:23) Eu unul chiar nu va mai inteleg.Il injurati pe Videanu ca vrea sa scoata masinile poluatoare din Bucuresti Nu il injuram d'asta pe Videanu. Suntem suparati pe el ca nu face nimic, de regula el e plecat din tara cu afaceri personale. Marinarul a facut ceva in sensul ca ne-a scapat de caini si de buticuri, in rest............. Ceea ce vedem cu asfaltarea si schimbatul bordurilor, alea sunt tot afaceri de partid. De regula se asfalteaza pe unde nu e cazul. Cat despre Megane, daca sti sa mergi cu el si faci reviziile la timp si peste 10 ani va fi in regula cu noxele. QUOTE(cristib @ 12 Jan 2007, 10:31) ai dreptate. dar primaria ii tolereaza cu buna stiinta. dar, are si primaria masini in "subordine", ca sa zic asa. magaoaie d-astea mari si poluante. aia de la spatii verzi nu tin de primarie? si au destule tractoare si camioane d-astea vechi. 'otobuzele alea obosite nu-s tot ale transportului local? S-a cam schimbat parcul auto al ITB. Pana si pe 102 si 117 au bagat masini ca lumea. Dar au cam sarit calul cu Mercedes-urile. Suntem noi de alea? ![]() Eu cred ca e un ciubuc cu aschizitia lor |
--------------------
Dacia Logan
SL Techroad
TCe 90
- B14xxx
|
|
klaus |
![]()
Post
#35
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Tare m-as mira sa nu fie o prevedere in hotararea aia de consiliu (daca se va da si nu va ramane ca ailalta cu amenzile de 10 milioane/zi pentru parcare necorespunzatoare) gen " Sunt exceptate autovehiculele apartinand unitatilor bugetare si a celor specializate, stabilite prin dispozitia Primarului General, care efectueaza servicii publice sau transporta marfuri perisabile"...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
argon |
![]()
Post
#36
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
SI uite asa amendand 2-3 pensionari cu berline de cand erau ei tineri ,fumegande, s-a rezolvat problema poluarii in Bucuresti
![]() |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
Cornel001 |
![]()
Post
#37
|
![]() membru belit Group: Members Posts: 282 Joined: 27 June 04 From: Bucuresti ![]() |
Sa interzica camioanele si autobuzele alea mari si expirate !
|
--------------------
Lodgy
6.0 MPI
2035 It's now safe to turn off Romania
|
|
Muratu |
![]()
Post
#38
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 505 Joined: 25 June 06 ![]() |
Inseamna ca or sa schimbe si camioanele de la pompieri care lasa in urma lor un fum gros asemanator incendiilor forestiere?
|
--------------------
Daewoo Hyundai
Tico Accent
0.8SX 1998 2007 1.5 CRDI
- B-##-JSP B-##-SAK
|
|
bulan |
![]()
Post
#39
|
Membru autentic Group: Members Posts: 1.040 Joined: 20 March 06 ![]() |
In parcarea unde au fost toate loganurile de politie stocate si date lui Garcea au venit apoi loganurile pentru sri iar acum au aparut noile masini de pompieri marca iveco.Deci guvernantii nu doarme si se gadeste la masinile de pompieri noi daca asta le aduce vreun comision.Si le aduce.
This post has been edited by bulan: 12 Jan 2007, 23:53 |
--------------------
a
b
c
|
|
klaus |
![]()
Post
#40
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Nu stiu de ce lumea viseaza cu ochii deschisi ca vor disparea masinile grele care polueaza.
Caci, din cate imi aduc eu aminte, parca exista deja o hotarare de Consiliu general care le interzice accesul in centrul Bucurestiului (de altfel, am si citat din ea articolul cu exceptiile). Deci masinile grele ... deja sunt interzise la circulatie prin centru. So, aceasta noua hotarare s-ar adresa altor masini. Si daca nu masinilor grele (peste un anumit tonaj de fapt), atunci cui? Biciclistilor? Si cate laboratoare mobile de noxe are primaria? 2-3? Cat va lua o verificare? 10-15 minute? Deci cate verificari pe zi (8 ore, doar daca nu lucreaza in schimburi de 3 ture, 24h din 24) se vor putea face? 35-50 / laborator? Deci intr-o luna se vor putea verifica cate masini? 1000 - 1500 / laborator? dintr-un milion jumate... |
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
radian |
![]()
Post
#41
|
![]() gandeste pozitiv: nu spera si nu ai teama... Group: Members Posts: 1.273 Joined: 17 January 05 From: petrosani ![]() |
De dragul discutiei, 4, 5 amenzi grase date zilnic care sa fie puternic mediatizate ar avea un efect surprinzator...
|
--------------------
dacia logan
ambition
2005
- HD 06 LDM
|
|
Thor1983 |
![]()
Post
#42
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 465 Joined: 7 April 04 From: In front of the computer ![]() |
Ca si in topicul cu taxa de inmatriculare, mi se pare ca se umbla la efect, nu la cauza.
Exista masini care polueaza, nu functoneaza in parametrii specificati de producator - e adevarat. Dar de ce trebuie sa isi bata primaria/guvernul capul cu scoaterea lor din circulatie, cand exista organisme care se ocupa de depistarea acestor nereguli? RAR-ul trebuie pus la zid si strans de ... galci, astfel incat ITP-ul sa fie facut pe bune si sa releve starea tehnica a masinii. Primariile ar trebui sa aiba grija de starea drumurilor, de disponibilitatea locurilor de parcare, iar Guvernul sa forteze producatorii/comercializantii de carburanti sa furnizeze produse conforme cu standardele, fara "aditivi" aposi. Multe masini relativ noi (5-6 ani, pana in 100 000km) au probleme cu poluarea tocmai din cauza combustibilului prost. Alesii nostri, ca de obicei, urmaresc atragerea capitalului politic, nu indeplinirea indatoririlor. |
--------------------
Mazda
6
2017 Judge me all u want. Just keep the verdict to yourself!
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd July 2025 - 19:24 |