DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> gaze in rezervor, de ce?

iubitordedacie
post 11 Jan 2007, 21:32
Post #1


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 28 April 04
From: Bucuresti




inca una: cand desfac busonul de la rezervor parca as desface o sticla de cola... are un pufait din ala tare nasol.
acum stiu ca e o masina bashinoasa prin definitie, dar totusi ce i-as putea face?


--------------------
Dacie Berlina 2010 - BB-KING
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
sorin1983
post 11 Jan 2007, 21:33
Post #2


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.587
Joined: 3 July 06
From: Bucuresti-Rahova




schimba`i busonul de la rezervor! cel in stare buna are posibilitatea de eliminare gaze! probabil al tau e infundat...


--------------------
Renault Megane1- -Sisteme electronice de securitate
"Pe zi ce trece, prostii fac progrese, devin si mai prosti!" C. Vadim Tudor
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
iubitordedacie
post 11 Jan 2007, 21:38
Post #3


Membru


Group: Members
Posts: 186
Joined: 28 April 04
From: Bucuresti




mi-a mai zis un mecanic treaba asta... asa o fi, dar tare ma intreb pe unde elimina el gazele, ca tot ce are e un arc. oricum l-am schimbat alaltaieri...


--------------------
Dacie Berlina 2010 - BB-KING
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 11 Jan 2007, 23:43
Post #4


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Elimina/trag printr-o supapa, nu asta-i problema.

Auzi, vezi sa verifici aceeasi chestie si la ala nou de l-ai luat, sa nu faca la fel. Vidul din rezervor uzeaza prematur pompa de benzina. Pe unele busoane chiar scrie "non ventile" - alea nu au supapa din fabricatie.

Fisiitul la buson inseamna ori ca trage aer ca sa compenseze depresiunea (cel mai probabil pe vremea asta), ori ca scoata vapori de benzina sub presiune (mai ales vara). Ca tot intrebai de ce. La tine e probabil prima situatie, nu ca ai avea tu gaze.

This post has been edited by workarea: 11 Jan 2007, 23:46


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
adrianne
post 13 Jan 2007, 06:27
Post #5


Membru autentic


Group: Members
Posts: 518
Joined: 9 September 05
From: Bucuresti




o varianta simpla presupune eliminarea garniturii de pe buson


--------------------
Dacia 1310 L 1996 - B44UCJ
parerea unui amator...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 13 Jan 2007, 18:32
Post #6


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Mie cineva mi-a facut supapa in buson, ca nu voiam sa-l mai schimb (ca sa nu umblu cu inca o cheie). Era dintr-ala "non-ventile". L-a desfacut si a dat gaura pe undeva inauntru, nu se vede din afara. Gaura din exterior este, evident, incuietoarea. Mi-a explicat cum, dar n-am fost atent. De atunci nu mai am probleme - si la mine facea presiune/vid aiurea in rezervor, am stricat o pompa de benzina din cauza asta.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 14 Jan 2007, 01:06
Post #7


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Scuze pt oftopic. Sa sti ca de obicei merge deschis busonul cu orice cheie, poate mai bine luai unul nou (si verificai la magazin cu cheia ta) (la mine merge si cu o surubelnita lata). Bafta!


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 14 Jan 2007, 01:40
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Ei, bine, unii au noroc, altii nu. La mine nu merge cu orice cheie. Dar sint foarte multumit de modificarea cu pricina, nu mai am nici o problema si, in plus, acum busonul se roteste foarte usor; inainte trebuia sa-l ung mereu cu spray degripant. Inteleg ca a fost o treaba destul de migaloasa, dar nu ma intereseaza, ca n-am facut-o eu.

Ca o paranteza, poate intereseaza pe cineva: acum vreun an mi-am schimbat toate incuietorile si busonul, nu conteaza de ce. Inainte, cu cheia veche descuiam cam orice Dacie (nu mai puteam s-o si incui). Cu asta noua nu merge. Banuiesc si sper ca si reciproca e valabila. Deci e posibil ca la un moment dat, mai recent, producatorul sa fi introdus o variatie mai substantiala in modelul dintilor de la yala/cheie.

This post has been edited by workarea: 14 Jan 2007, 01:42


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 3rd May 2024 - 13:58
Forum Renault