DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages < 1 2 3 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Micsorarea noxelor, cum putem micsora noxele la daciile noastre??

SSilent
post 9 Nov 2007, 00:22
Post #61


Membru Vitezoman


Group: Members
Posts: 1.235
Joined: 23 July 07
From: ...I'm everywhere... nowhere




nu sariti pe mine ....dar io zic sa va lasati de planurile astea ecologiste...nu vine era glaciara mai repede din cauza daciilor noastre, hai sa fim seriosi


--------------------
Dacia 1210 1986 - N/A
dacie dezmembrata... in curs de RK ^_^

cu planuri de viitor (adica vise):
-Yamaha Fazer 600 cm3
-Ford Escord 2000RS
-Mercedes Benz W201
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
brigada_diverse
post 9 Nov 2007, 16:49
Post #62


Dacist cu permis si experienta mai mare de 30000 km :D


Group: Members
Posts: 2.505
Joined: 12 July 07
From: Constanta




oricum nu vine era glaciara....se incalzeste vremea.....
macar sa facem astfel incat sa se incardere in limitele legale..sau in standardul euro 1 euro 2 euro 3 sau euro 4


--------------------
Dacia ex: Dacia 1310 / actual: Dacia Logan TLX 1989/ Abs Plus 1.4 MPI
Let us die young or let us drive Dacia
FRANEZ BRUSC SI FARA ROST!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 Nov 2007, 13:26
Post #63


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Slabe sanse pentru euro 3 sau 4 cu motorul asta, chiar si cu catalizator.
Motorul de Dacia asa e conceput sa mearga, cu limitele lui constructive din orice punct de vedere. Odata ce intri in setari, nu mai ai parametri de fabrica in veci, daca nu respecti niste detalii de fabricatie, fie ele si deranjante.
Daca vrei euro 2, 3 sau 4 e nevoie de alt motor, asa ca cel de Dacia e bun asa cum e el. Sa-l facem sa fie cat mai fiabil si sa ne duca unde avem nevoie, fara necazuri sau probleme instant.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 10 Nov 2007, 13:42
Post #64


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Suna incurajant.Se pare ca singura solutie viabila pentru a obtine cit mai putine noxe consta in felul de preparare al carburantului, alaturi de un motor intretinut bine, reglat bine,
Nu elimin nici posibilitatea adaugarii de "turbine" pentru prepararea unui amestec bun, atit in mers cit si in ralanti.
Adaugarea de kerosen pare o solutie, am gasit in rafturile unui magazin cu aditivi multe produse de mariere a cifrei octanice care contineau kerosen.


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 10 Nov 2007, 14:04
Post #65


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Nu neaparat kerosen, cat Neofalina sau alcooli etilici, dar asta e pentru o imbunatatire a mersului motorului, nu stiu ce implicatii ar avea cu privire la noxe. TEORETIC, arderea ar trebui sa fie mai buna, deci mai putine noxe.


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
1055
post 10 Nov 2007, 14:18
Post #66


Membru autentic


Group: Members
Posts: 281
Joined: 22 October 07




Pina iau salariul, am sa fac ceva probe sa vad parametrii inainte de " tratarea motorului .
Daca as putea verifica ceva in afara de consum, pornire, incalzire zgomot, va rog nu ezitati sa imi propuneti teste .


--------------------
Dacia Dacia 1300
Conform legilor aerodinamicii bondarul nu poate zbura.El nu stia asta si totusi zboara
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 12 Nov 2007, 10:29
Post #67


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




"Daca vrei euro 2, 3 sau 4 e nevoie de alt motor, asa ca cel de Dacia e bun asa cum e el."
- Oare Dacia pe injectie monopunct Bosch nu era Euro2? Sigur ca da, si nici nu difera asa extraordinar motorul, (sunt identice).
Pentru a trece la Euro 1,2,3,4 ai nevoie de injectie, sau un caz particular carburator electronic+ sonda lamda (vezi Tico).

This post has been edited by mihai1677: 12 Nov 2007, 10:29


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 12 Nov 2007, 11:56
Post #68


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




De la Euro2 in sus iti trebuie injectie multipunct.


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Nov 2007, 16:29
Post #69


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Daca n-ai catalizator, cum reduci noxele doar cu electronica de la Bosch? Face sonda Lambda atat de mult sau doar da informatii despre "calitatea" gazelor esapate? Intreb si eu, mai invat cate ceva...
eu stiu ca fara catalizator, reducerea noxelor nu e prea semnificativa ca sa te poti incadra in Euro2. Pana la urma cum e?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
djasu82
post 12 Nov 2007, 17:09
Post #70


MEMBRU DACIA CLUB


Group: Members
Posts: 11.714
Joined: 26 December 06
From: Bucuresti ...




Sonda lambda da imformati spre calculator cum e noxele evacuate si regleaza amestecul de aer si carburatie asta e rolul ei din cate stiu . Uni au montat si la dacie pe carburator facand un mic cititor cu leduri in care afisa concentratia de noxe in functie de indicatiile citite de lambda wink.gif


--------------------
Dacia Super Nova Opel 1.7 CDTI , Audi Q7 , GPS wayteq x950btfm 1999 / 2003 / 2008 /2011 - nnn
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 12 Nov 2007, 20:08
Post #71


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Asa stiam si eu... dar pe carburatie cum ma ajuta sonda Lambda?! Doar sa-mi arate concentratia de noxe? Daca e asa, asta te ajuta doar cand faci un reglaj al motorului, sa ai habar ce se petrece la reglajul respectiv si sa modifici TU manual parametrii. Dar ceva automatizat cum s-ar putea oare face la carburatieastfel incat sa regleze amestecul? Hai sa miscam aici ceva...


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Nov 2007, 09:46
Post #72


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Sonda "lambda" din cite stiu reactioneaza la oxigen, arata cit oxigen e in galerie, adica in gazele arse. E prea mult, ecu creste benzina, e prea putin, scade benzina (ma rog, prin timpul de deschidere injector).
Informatia ei nu e luata in seama la rece si nici la sarcini mici.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
einstein1984
post 13 Nov 2007, 14:44
Post #73


fan Dacia


Group: Members
Posts: 21.376
Joined: 12 November 05
From: Bucuresti




Poate fi luata in seama si la rece, daca e sonda cu incalzire separata, iar la sarcini mici amestecul e atat de sarac ca nu intra in parametri de masura ai sondei (desi mai exista si sonde cu banda larga).
Te poate ajuta sa reglezi carburatorul, dar asta e mai bine sa o faci cu analizor de gaze.


--------------------
daca nu ai o toyota 4X4,ai gresit masina - negru pe alb
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Nov 2007, 15:58
Post #74


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Stai, sondele au incalzire electrica. La rece intra in actiune acel "soc automat" (impropriu zis) unde amestecul e bogat si asa trebuie sa fie, sonda nu prea are ce informatie sa dea acolo. De aia nu se tine seama de ea.
Asta e soft, prin informatia primita de la potentiometrul de accelerare.
Acuma, e posibil sa fi avansat stiinta, cum zici, pe sondele de "gama larga" .


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Siconi
post 15 Nov 2007, 13:53
Post #75


Sofer americanizat! V6 Rules!!!


Group: Members
Posts: 2.906
Joined: 13 November 05
From: Houston, TX




Intr-adevar, informatia de la sonda lambda nu e luata in seama la rece din 2 motive:
1. La rece amestecul e mai bogat datorita asa-zisului sic automat
si
2. Pentru ca ceramica din interior care desparte cei doi electrozi de platina este impermeabila pana la o temperatura de 300 gr.C prag de la care ionii de oxigen pot face conexiune intre cei 2 electrozi, fiind dat la iesirea senzorului un semnal electric analog, din cate stiu eu.
Liviu, am dreptate?


--------------------
Mercury Mariner Premier 3.0L V6 4WD 2006 - BHH-xxxx (Texas)
Fost posesor:
1993 Renault Clio MK1 1.4 RT
1975 Dacia 1300
Actual posesor:
2006 Mercury Mariner Premier 3.0L V6
2005 Hyundai Sonata GLS 2.4L
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai1677
post 16 Nov 2007, 10:38
Post #76


Membru autentic


Group: Members
Posts: 1.369
Joined: 23 December 03
From: Bucuresti




Euro 1 mono sau multipunct cu sau fara catalizator/ cu sonda lamda.
Euro 2 mono sau multipunct cu catalizator/ o singura sonda lamda inainte de catalizator.
Euro 3 si 4 doua sonde lamda una inainte si una dupa catalizator.


--------------------
Renault 5 Campus, Hyundai Sonata, 1988 / 2001
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
3 Pages < 1 2 3
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 10th May 2025 - 15:49
Forum Renault