probleme frana
![]() ![]() ![]() |
probleme frana
the don |
![]()
Post
#1
|
||
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 April 07 ![]() |
|
||
--------------------
dacia
1310 tlx
1989
|
|||
costinel_sandu |
![]()
Post
#2
|
Aliaj mecanic+sofer Group: Members Posts: 185 Joined: 25 March 04 From: Alexandria / Bucuresti ![]() |
Posteaza la probleme tehnice CLT nu la Supernova
Rog un moderator sa mute acolo |
--------------------
dracia
DSN-ul lui tata:)
2001 Rapsodie
- TR-03-???
|
|
pastrama |
![]()
Post
#3
|
![]() scursura umana Group: Members Posts: 2.603 Joined: 18 August 05 From: Ct ![]() |
Vezi ca ai postat gresit. Aici esti la SN si nu prea se pricepe lumea la 1310.
![]() |
--------------------
Tedei
-
-
|
|
cosmin_2300 |
![]()
Post
#4
|
![]() Banned Group: Members Posts: 5.050 Joined: 5 May 06 From: București ![]() |
Pune pompa cu simplu circuit la loc
![]() This post has been edited by cosmin_2300: 7 Apr 2007, 21:29 |
--------------------
Opel
Astra J - 2016 -
Diesel inside. My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
|
|
pitic24 |
![]()
Post
#5
|
Membru incepator Group: Members Posts: 41 Joined: 7 January 07 ![]() |
mai lungeste tija de la servo prin desurubare (trebuie data pompa jos poti sa o faci fara sa desfaci conductele cu puti chin)
|
--------------------
dacia
supernova
2001
- BN 73 AMG
|
|
the don |
![]()
Post
#6
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 April 07 ![]() |
nu pot pune pompa cu simplu la loc ptr in cartea tehnica este mentionat ca masina este prevazuta cu pompa cu dublu circuit. am umblat la lungimea tijei de la serva dar tot nu merge
![]() |
--------------------
dacia
1310 tlx
1989
|
|
workarea |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Sint zeci de topicuri pe subiectul frinelor, pompelor, aerisirilor si asa mai departe. Tu povestesti ca ai facut cam tot ce-ai stiut sa faci. Ce sfat ai vrea sa primesti aici? Oricum, nu sfaturi de genul "pune la loc pompa simplu circuit". Sistemul de frinare e destul de complex, nu se poate pune o intrebare la modul asta si sa ai pretentia unui raspuns pertinent.
Tinind seama de cele mai sus, singurul sfat la obiect, fara nici un fel de misto, ar fi: du-te la un mecanic bun, recomandat de cineva, sau la un service bun, dotat si cu stand de frine. Piesele inteleg ca le ai noi, iar manopera e destul de ieftina. |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#8
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
daca ai aerisit cum trebuie si folosesti un lichid de frana de calitate DOT4 nu mizerie d'aia romaneasca este foarte posibil sa fii nimerit n'spe pompe nasoale . . . se mai intampla ca tot lotu din magazin sa fie de kkt. . . .
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
the don |
![]()
Post
#9
|
Membru incepator Group: Members Posts: 6 Joined: 7 April 07 ![]() |
folosesc lichid de frana dot 4. cum sa fie tot pompa de vina? este a treiape care am schimbat-o!!! doar nu sunt toate defecte!
|
--------------------
dacia
1310 tlx
1989
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#10
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
ai fi surprins cate piese defecte sunt in magazine... recomandarea mea (desi stiu ca nu pe toti ii tine buzunarul) ar fi sa mergi la un service dacia si sa cumperi piese originale de acolo.
![]() |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
Ford_V6 |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 425 Joined: 11 August 04 ![]() |
vezi ca e posibil sa am dreptate . . . e foarte posibil sa fie 3 pompe defecte . . .
|
--------------------
Opel
Vectra Turbo 4x4
1993
- B 79 VIT
|
|
Minel |
![]()
Post
#12
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Eu am avut si eu probleme cu pompa cu dublu circuit cu 4 conducte si am schimbat-o ,am cumparat una noua din magazin cu garantie 1an si jumatate ,sigla de autentificare RAR si am montat-o eu ( atentie pompa contine un conservant care in contact cu lichidul de frana creaza bule de aer).Recomandarea mea (din proprie experienta) desfa-o inclusiv unde este hexagonul acela de 10 (atentie cand desfaci hexagonul),spal-o bine cu diluant sau curatitor si apoi monteaz-o si aeriseste bine de tot si cel putin eu nu mai am probleme .Te poti descurca si singur ca ai o idee de mecanica .
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
tgg2k |
![]()
Post
#13
|
fara carnet de membru Group: Members Posts: 677 Joined: 24 July 06 From: Metropola Cluj-Napoca City ![]() |
![]() si in plus, era vorba de faptul ca desi iei o piesa noua, cu garantie, cu tot tacamul din magazin si o instalezi ca la carte, are sanse mari sa fie bulita, si mai ales cand e vorba despre pompa de frana, eu sugerez sa se gandeasca omul destul de serios sa mearga la un service mare dacia sau chiar la reprezentanta sa cumpere o piesa de uzina, macar si psoihologic holograma aia te ajuta putin. |
--------------------
Dacia
1300/SupeRNova
1979 berlina/2003 Confort
- CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX ... la tăți ni greu...
|
|
Dyda |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
QUOTE(Minel @ 13 Apr 2007, 06:59) ( atentie pompa contine un conservant care in contact cu lichidul de frana creaza bule de aer).Recomandarea mea (din proprie experienta) desfa-o inclusiv unde este hexagonul acela de 10 (atentie cand desfaci hexagonul),spal-o bine cu diluant sau curatitor si apoi monteaz-o si aeriseste bine de tot si cel putin eu nu mai am probleme .Te poti descurca si singur ca ai o idee de mecanica . Mai fratilor, pe flacaul aista puneti-l la bula, nu pentru exprimare ci pentru IDEI. Pai bine omule pe notita ce insoteste piesa asa scrie sa demontezi pompa si sa o cureti ATENTIE cu diluant? Diluantul este PP ( produs petrolier) iar cauciucul din garnituri nu este rezistent la asemenea produse, se va distruge. Daca vei demonta si by-pass-ul fii sigur ca vei avea o pompa rebut. Si fii si mai sigur ca acel conservant nu face clabuci in contact cu lichidul si nu strica absolut nimic la pompa sau in circuit. Pentru impacarea cumparatorului se alimenteaza pompa inainte de a se monta pe masina si se fac citeva actionari ale pistoanelor pentru eliminarea acestui conservant. Cu un asemenea comportament nu imi este de mirare afirmatia referitoare la piese defectuoase direct din pravalie, cumparatorul prin asemenea actiuni duce la defectarea piesei |
-------------------- Kox
|
|
Minel |
![]()
Post
#15
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Sigur am uitat sa mentionez ca atunci cand se curata pompa cu curatitor (se poate si cu diluant ) se scot ""absolut"" toate garniturile si apoi se spala cu curatitor si se sufla cu aer si apoi se monteaza la loc .Eu doar am reprodus un fost "pagubit" al pompelor care contin convervant si doar preventiv am desfacut-o pe a mea si am curatat-o si observ ca este OK .Apropo iti multumesc de apelative d-le Dyda ,daca ai fi citit atent tot la un post mai vechi referitor la pompa cu 4 conducte ai fi citit si tu acelasi lucru vizibil tuturor "flacailor" .Va multumesc si pe aceasta cale ma scuz pe mine si pe celalalt "flacau" care a scris inaintea mea aceasta IDEE .
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
Dyda |
![]()
Post
#16
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 677 Joined: 30 April 04 ![]() |
Pai acest curatitor al tau are si el un nume de botez ? Eu nu cunosc altceva decit alcool, apa +sapun sau apa chioara.
Cit despre apelative, cred ca oricine da un sfat eronat le merita din plin. |
-------------------- Kox
|
|
Minel |
![]()
Post
#17
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Din pacate nu stiu exact numele curatitorului ca il am din fabrica si l-au primit din import din Germania ,curata si degreseaza foarte bune este ideal pt zone uleioase ,dupa ce s-a curatat zone de rugina la smirghel,etc .Imi pare rau dar si eu am primit 1 l de curatitor si nu pot sa ma pronunt in legatura cu numele lui de botez .
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#18
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
Daca e si pentru zone ruginite, poate fi ceva din "familia" deruginolului, ma refer aici la acel deruginol acid, nu deruginolul-grund. Spun asta, pentru ca pe vremea copilariei am luat din magazin "Deruginol" cu care am vopsit gardul din fier, era roscat, ca un grund. Acum am vazut ca "Deruginol" este o solutie acida care ar curata rugina.
Daca si solutia aia, "curatotor" e acida, nu e prea indicata. Parca si in fisa tehnica a pompei scrie ceva de alcool tehnic. |
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
Minel |
![]()
Post
#19
|
![]() Pauard bai Remat Nord Group: Members Posts: 4.043 Joined: 4 April 07 From: Cluj .......Resita ,C-S ![]() |
Nu este acida ,are o culoare incolora si vad ca la mine a facut treaba buna,imi pare rau ca nu pot da mai multe detalii despre acest produs.
|
--------------------
Dacia
1310-L /VW Passat
1995/1397cmc
- CS-01-TMS Mandru posesor de Dacia
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 00:50 |