DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> probleme frana

the don
post 7 Apr 2007, 20:27
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 April 07




am o dacie 1310 din anul 1989 si am o mare problema cu franele. acum 2 ani mi s-a stricat pompa de frana cu dublu circuit si din lipsa de "fonduri" am optat ptr montarea unei pome cu simplu circuit. nu am avut nici o problema cu ea a mers la fel de bine ca si cea cu dublu circuit. acum 6 luni am revenit asupra deciziei si am cumparat o pompa noua cu dublu circuit ptr a putea lua revizia tehnica. atunci au inceput problemele. am pedala foarte moale , tine frana cat de cat dar pe langa faptul ca trage si putin spre stanga nici nu "ingheata" rotile asa cum trebuie. am zis ca pompa este de vina si am returnat-o vanzatorului. pomapa era fabricata de uzina nu era srl. degeaba. asta era si mai rea. am mai schimbat una plus serva plus furtunasele de la etriere, am curatat etrierele, pistonasele, am schimbat garniturile am facut de zeci de ori aerisire la frane dar degeaba. am schimbat si placutele dar tot degeaba. pedala tot e joasa si moale. apropo am umblat chiar si la cursa pedalei dar degeaba. cine ma poate ajuta si pe mine? am mare nevoie de ajutor.


--------------------
dacia 1310 tlx 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
costinel_sandu
post 7 Apr 2007, 20:45
Post #2


Aliaj mecanic+sofer


Group: Members
Posts: 185
Joined: 25 March 04
From: Alexandria / Bucuresti




Posteaza la probleme tehnice CLT nu la Supernova
Rog un moderator sa mute acolo


--------------------
dracia DSN-ul lui tata:) 2001 Rapsodie - TR-03-???
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pastrama
post 7 Apr 2007, 20:45
Post #3


scursura umana


Group: Members
Posts: 2.603
Joined: 18 August 05
From: Ct




Vezi ca ai postat gresit. Aici esti la SN si nu prea se pricepe lumea la 1310. cool.gif


--------------------
Tedei - -
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
cosmin_2300
post 7 Apr 2007, 21:29
Post #4


Banned


Group: Members
Posts: 5.050
Joined: 5 May 06
From: București




Pune pompa cu simplu circuit la loc smile.gif

This post has been edited by cosmin_2300: 7 Apr 2007, 21:29


--------------------
Opel Astra J - 2016 - Diesel inside.
My friends, it has often been said that I like war. Friends, I love war!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
pitic24
post 7 Apr 2007, 22:26
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 41
Joined: 7 January 07




mai lungeste tija de la servo prin desurubare (trebuie data pompa jos poti sa o faci fara sa desfaci conductele cu puti chin)


--------------------
dacia supernova 2001 - BN 73 AMG
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the don
post 8 Apr 2007, 11:29
Post #6


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 April 07




nu pot pune pompa cu simplu la loc ptr in cartea tehnica este mentionat ca masina este prevazuta cu pompa cu dublu circuit. am umblat la lungimea tijei de la serva dar tot nu merge sad.gif


--------------------
dacia 1310 tlx 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 9 Apr 2007, 00:23
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Sint zeci de topicuri pe subiectul frinelor, pompelor, aerisirilor si asa mai departe. Tu povestesti ca ai facut cam tot ce-ai stiut sa faci. Ce sfat ai vrea sa primesti aici? Oricum, nu sfaturi de genul "pune la loc pompa simplu circuit". Sistemul de frinare e destul de complex, nu se poate pune o intrebare la modul asta si sa ai pretentia unui raspuns pertinent.

Tinind seama de cele mai sus, singurul sfat la obiect, fara nici un fel de misto, ar fi: du-te la un mecanic bun, recomandat de cineva, sau la un service bun, dotat si cu stand de frine. Piesele inteleg ca le ai noi, iar manopera e destul de ieftina.


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 9 Apr 2007, 11:20
Post #8


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




daca ai aerisit cum trebuie si folosesti un lichid de frana de calitate DOT4 nu mizerie d'aia romaneasca este foarte posibil sa fii nimerit n'spe pompe nasoale . . . se mai intampla ca tot lotu din magazin sa fie de kkt. . . .


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
the don
post 10 Apr 2007, 20:05
Post #9


Membru incepator


Group: Members
Posts: 6
Joined: 7 April 07




folosesc lichid de frana dot 4. cum sa fie tot pompa de vina? este a treiape care am schimbat-o!!! doar nu sunt toate defecte!


--------------------
dacia 1310 tlx 1989
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 11 Apr 2007, 10:36
Post #10


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




ai fi surprins cate piese defecte sunt in magazine... recomandarea mea (desi stiu ca nu pe toti ii tine buzunarul) ar fi sa mergi la un service dacia si sa cumperi piese originale de acolo.

post-336-1110552475.gif si eu de cate ori pot, strang cureaua si ii pun piese originale... m-am plictisit de la 3 discuri de ambreiaj, doua pompe de frana, capac de pompa de apa... si altele pe care le-am luat (unele chiar de noi, facute pe vapor) sa cedeze in 2 zile... ma ales la faza cu ambreiajul... am dat jos cv de 5 ori in 2 weekend-uri! ca in final sa-mi fac o datorie de 2 mil sa iau kit-ul de uzina!


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Ford_V6
post 11 Apr 2007, 18:26
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 425
Joined: 11 August 04




vezi ca e posibil sa am dreptate . . . e foarte posibil sa fie 3 pompe defecte . . .


--------------------
Opel Vectra Turbo 4x4 1993 - B 79 VIT
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 13 Apr 2007, 07:59
Post #12


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Eu am avut si eu probleme cu pompa cu dublu circuit cu 4 conducte si am schimbat-o ,am cumparat una noua din magazin cu garantie 1an si jumatate ,sigla de autentificare RAR si am montat-o eu ( atentie pompa contine un conservant care in contact cu lichidul de frana creaza bule de aer).Recomandarea mea (din proprie experienta) desfa-o inclusiv unde este hexagonul acela de 10 (atentie cand desfaci hexagonul),spal-o bine cu diluant sau curatitor si apoi monteaz-o si aeriseste bine de tot si cel putin eu nu mai am probleme .Te poti descurca si singur ca ai o idee de mecanica .


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
tgg2k
post 13 Apr 2007, 08:40
Post #13


fara carnet de membru


Group: Members
Posts: 677
Joined: 24 July 06
From: Metropola Cluj-Napoca City




post-336-1110552475.gif ei ei... mai oameni buni TOATE piesele de schimb pentru autovehicule au garantie doar daca sunt montate intr-un service autorizat, altfel (montate personal sau de nea gicu de la coltu' blocului) garantia e zero zile!

si in plus, era vorba de faptul ca desi iei o piesa noua, cu garantie, cu tot tacamul din magazin si o instalezi ca la carte, are sanse mari sa fie bulita, si mai ales cand e vorba despre pompa de frana, eu sugerez sa se gandeasca omul destul de serios sa mearga la un service mare dacia sau chiar la reprezentanta sa cumpere o piesa de uzina, macar si psoihologic holograma aia te ajuta putin.


--------------------
Dacia 1300/SupeRNova 1979 berlina/2003 Confort - CJ-06-TXR/CJ-XX-XXX
... la tăți ni greu...
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 13 Apr 2007, 09:30
Post #14


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




QUOTE(Minel @ 13 Apr 2007, 06:59)
( atentie pompa contine un conservant care in contact cu lichidul de frana creaza bule de aer).Recomandarea mea (din proprie experienta) desfa-o inclusiv unde este hexagonul acela de 10 (atentie cand desfaci hexagonul),spal-o bine cu diluant sau curatitor si apoi monteaz-o si aeriseste bine de tot si cel putin eu nu mai am probleme .Te poti descurca si singur ca ai o idee de mecanica .
*



Mai fratilor, pe flacaul aista puneti-l la bula, nu pentru exprimare ci pentru IDEI.
Pai bine omule pe notita ce insoteste piesa asa scrie sa demontezi pompa si sa o cureti ATENTIE cu diluant? Diluantul este PP ( produs petrolier) iar cauciucul din garnituri nu este rezistent la asemenea produse, se va distruge. Daca vei demonta si by-pass-ul fii sigur ca vei avea o pompa rebut. Si fii si mai sigur ca acel conservant nu face clabuci in contact cu lichidul si nu strica absolut nimic la pompa sau in circuit. Pentru impacarea cumparatorului se alimenteaza pompa inainte de a se monta pe masina si se fac citeva actionari ale pistoanelor pentru eliminarea acestui conservant.
Cu un asemenea comportament nu imi este de mirare afirmatia referitoare la piese defectuoase direct din pravalie, cumparatorul prin asemenea actiuni duce la defectarea piesei


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 13 Apr 2007, 09:40
Post #15


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Sigur am uitat sa mentionez ca atunci cand se curata pompa cu curatitor (se poate si cu diluant ) se scot ""absolut"" toate garniturile si apoi se spala cu curatitor si se sufla cu aer si apoi se monteaza la loc .Eu doar am reprodus un fost "pagubit" al pompelor care contin convervant si doar preventiv am desfacut-o pe a mea si am curatat-o si observ ca este OK .Apropo iti multumesc de apelative d-le Dyda ,daca ai fi citit atent tot la un post mai vechi referitor la pompa cu 4 conducte ai fi citit si tu acelasi lucru vizibil tuturor "flacailor" .Va multumesc si pe aceasta cale ma scuz pe mine si pe celalalt "flacau" care a scris inaintea mea aceasta IDEE .


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Dyda
post 13 Apr 2007, 09:49
Post #16


Membru autentic


Group: Members
Posts: 677
Joined: 30 April 04




Pai acest curatitor al tau are si el un nume de botez ? Eu nu cunosc altceva decit alcool, apa +sapun sau apa chioara.
Cit despre apelative, cred ca oricine da un sfat eronat le merita din plin.


--------------------
Kox
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 13 Apr 2007, 10:21
Post #17


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Din pacate nu stiu exact numele curatitorului ca il am din fabrica si l-au primit din import din Germania ,curata si degreseaza foarte bune este ideal pt zone uleioase ,dupa ce s-a curatat zone de rugina la smirghel,etc .Imi pare rau dar si eu am primit 1 l de curatitor si nu pot sa ma pronunt in legatura cu numele lui de botez .


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 13 Apr 2007, 12:02
Post #18


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




Daca e si pentru zone ruginite, poate fi ceva din "familia" deruginolului, ma refer aici la acel deruginol acid, nu deruginolul-grund. Spun asta, pentru ca pe vremea copilariei am luat din magazin "Deruginol" cu care am vopsit gardul din fier, era roscat, ca un grund. Acum am vazut ca "Deruginol" este o solutie acida care ar curata rugina.

Daca si solutia aia, "curatotor" e acida, nu e prea indicata.
Parca si in fisa tehnica a pompei scrie ceva de alcool tehnic.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Minel
post 13 Apr 2007, 13:20
Post #19


Pauard bai Remat Nord


Group: Members
Posts: 4.043
Joined: 4 April 07
From: Cluj .......Resita ,C-S




Nu este acida ,are o culoare incolora si vad ca la mine a facut treaba buna,imi pare rau ca nu pot da mai multe detalii despre acest produs.


--------------------
Dacia 1310-L /VW Passat 1995/1397cmc - CS-01-TMS
Mandru posesor de Dacia
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 15th May 2025 - 00:50
Forum Renault