DaciaClub Logo

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topicStart Poll

Outline · [ Standard ] · Linear+

> Probleme turatie, in mers 650rpm, stationare 900rpm

st3fun
post 6 Jan 2007, 20:42
Post #1


Membru incepator


Group: Members
Posts: 79
Joined: 3 January 07
From: Constanta




Unde gresesc ? Am urmatoarea problema. De la munca pana acasa, fac in jur de 7 minute cu masina. Imediat dupa ce pornesc masina, o las sa se incalzeasca, pana ajunge la 900 rpm (asa am fixat-o pentru iarna), dupa ce plec, in mers , la schimbarea vitezelor, scade pana la 650 rpm, si chiar mi se opreste. Ma opresc, pornesc motorul, din nou 900rpm, si cand o iau la drum si fac aceeasi manevra, din nou imi ajunge la 650rpm cand calc ambreiajul, si cand ajung acasa si ma opresc si calc din nou ambreiajul si/sau o scot din viteza, imi creste din nou la 900rpm. De unde sa fie buba ? 183.gif

Multumesc.

This post has been edited by st3fun: 6 Jan 2007, 20:43


--------------------
Renault Megane 1.6 eRT 1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw - CT-27-SSD
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paollo
post 9 Jan 2007, 18:39
Post #2


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 4 December 06




Cred ca e cutia de viteze.
La mine, uneori, in timpul mersului, cand schimb viteza imi moare motorul, banuiesc ceva la ambreiaj sau cutie de viteze.
test: masina stationata, motor pornit, schimbator in punct mort, ambreiaj calcat pana la podea - 1000 rpm, ridic usor ambreiajul turatia scade concomitent si in functie de cat de mult ridic piciorul de pe ambreiaj scade pana la 750 rpm cu pedala ridicata pana sus (bineinteles daca e motorul rece moare cand ridic ambreiajul chiar daca e scoasa din viteze)

ca si cum schimbatorul nu ar fi in intr-un punct total mort.


--------------------
dacia 1310 - 1397 cmc 1989 tlx
Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
SiloS
post 9 Jan 2007, 18:42
Post #3


Gangester


Group: Members
Posts: 4.290
Joined: 23 February 04
From: Buzau




Ia incercati voi sa lasati masina o noapte pe butuci , pe liber . La pornirea de dimineata rotile se vor roti ~2min .


--------------------
1988 BMW E30 325i
2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA
1988 Nissan Patrol Y60
1989 Suzuki Samurai
1975 Dacia 1300
2000 VW LT25
1999 FIAT ARCA AMERICA 403
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 9 Jan 2007, 19:57
Post #4


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Deci o masina nu se tureaza si nici nu scade in turatie din cauza cutiei de viteze probeleme de acest gen sunt din cauza aprinderii sau alimentarii cu benzon... verificati si fenomenul de AER FALS ... care de obicei tureaza motorul ... la iesirea din sarcina (motorul se subtureaza) deci nu primeste destul aer sau benzina si moare ....


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paollo
post 9 Jan 2007, 19:58
Post #5


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 4 December 06




QUOTE(SiloS @ 9 Jan 2007, 19:42)
Ia incercati voi sa lasati masina o noapte pe butuci , pe liber . La pornirea de dimineata rotile se vor roti ~2min .
*



nu cred ca am inteles.. poti sa mai explici o data?
ce se intampla daca o las o noapte fara roti? si rotile se vor invarti 2 minute? nu am inteles


--------------------
dacia 1310 - 1397 cmc 1989 tlx
Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 9 Jan 2007, 21:14
Post #6


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




OFFTOPIC........... SiloS chiar nu apreciez gluma ta ... cu masina pe butuci ... omul are o problema cu turatia instabila la ralanti ... o problema care s-a mai discutat chiar de catre mine ... (am avut cam aceasi problema numai ca se tura in plus 1000rpm) ... incearca sa il ajuti nu sa faci misto... Daca "Masina pe butuci ajuta la stabilirea turatiei" TOATA STIMA dar nu cred ... atunci ... bash.gif si renunta la caterinca ...
ON TOPIC ......... Pls st3fun verifica sa nu traga aer fals masina .... numai de la carburator poate fi problema ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
workarea
post 9 Jan 2007, 23:56
Post #7


Membru autentic


Group: Members
Posts: 383
Joined: 10 October 05
From: Drumul Taberei




Gluma lui SiloS este gluma doar pe jumatate. Adica exagereaza el, dar sint convins ca, daca lasi masina pe butuci peste noapte, IN FRIG, iar dimineata o pornesti cu ambreiajul apasat, in momentul in care lasi ambreiajul, chiar daca esti la punctul mort, rotile vor avea tendinta sa miste. Banuiesc ca nu vor reusi nici macar o rotatie completa, necum 2 minute, dar vor porni. Cu cit e mai frig, cu atit tendinta asta va fi mai puternica. De ce oare, de ce oare... Logic, nu?

Dar ma tem ca povestea asta nu-l prea ajuta pe initiator.

LE: SiloS, daca incercai sa sugerezi ca turatia asta instabila in asemenea hal vine din faptul ca uleiul e prea teapan in cutie (fiind frig), cred ca gresesti. Cale lunga de-acolo pina dincolo.

This post has been edited by workarea: 9 Jan 2007, 23:59


--------------------
Dacia Logan Ambition 1,6 MPI, 2007 - B-**-***
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
vis-a-vis
post 10 Jan 2007, 00:02
Post #8


DaciaClubber


Group: Members
Posts: 7.893
Joined: 20 June 05
From: Bucuresti




In cele 7 minute nu se incalzeste motorul (chiar daca omu' are impresia c-o incalzeste pe loc).
Oricum, cand debreiezi, legatura dintre cutie si motor este intrerupta wink.gif


--------------------
Dacia Logan MCV 1.5 DCi
Life is a journey, not a destination.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
AutoVic
post 10 Jan 2007, 00:26
Post #9


Amator de "NOU"


Group: Members
Posts: 282
Joined: 8 November 05
From: Bucuresti




Treaba cu rotitul rotilor o cred, nu cred ca 2 min dar cateva rotatii face, pe mine dimieata (acum cand nu sunt mai mult de -4-5 grade), cand ridic ambreiajul tinde sa plece relativ voios biggrin.gif, nu spun ca anul trecut cand era si mai frig, reuseam sa-i dau a doua dupa cateva sute de metri (ulei prost :|). Acum on topic: cred ca daca ai merge cu socul un pic tras (nici sa nu se citeasca in turometru bine modificarea de turatie) si functioneaza corect intre schimbarile de viteza, e un semnal ca e de acolo (din card) si sigur e, dupa cum a zis mihai0070.

This post has been edited by AutoVic: 10 Jan 2007, 00:27


--------------------
DACIA 1310 L / 1998 DACIA LOGAN Prestige 2007 - B 16 KNM
Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paollo
post 10 Jan 2007, 12:13
Post #10


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 4 December 06




intradevar, dimineata, dupa o noapte rece, tinde sa se miste chiar si scoasa din viteze la ridicarea piciorului de pe ambreiaj, (nu am observat pana acum pt ca tineam trasa frana de mana cand masina e stationata)
uleiul de transmisii cred ca e muult prea gros pt perioada asta, e T90 EP.


--------------------
dacia 1310 - 1397 cmc 1989 tlx
Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
diaconuliviu
post 10 Jan 2007, 14:02
Post #11


Membru autentic


Group: Members
Posts: 5.569
Joined: 17 August 04
From: Space, the final frontiere




In plus, pe linga ulei gros poate sa apara un jivraj partial. Incearca sa incalzesti o data motorul pina la 80 grade (deci sa apuce termostatul sa se deschida) si apoi sa pleci de acasa.


--------------------
Opel Corsa 2001 - xx
Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur.
SSP,K!
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 11 Jan 2007, 09:14
Post #12


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Corect ce a spus diaconuliviu daca incalzesti masina pana deschide termostatul ... merge ca vara la 40 grade dar faza cu plecatul de pe loc daca uleiul din cutie este mai vascos nu o cred ... am ulei MOBIL 1 de cutie si nu s-a intimplat niciodata sa se miste din loc ori cat de frig a fost (exceptand daca este in viteza) .
Poate asta este semn ca ar trebuie sa schimbati uleiul probabil are si ceva condens sau apa si la temperaturi mai scazute ingheata si deasta ... si fenomenul de plecare de pe loc


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mano_brat
post 12 Jan 2007, 21:07
Post #13


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 10 January 07




1.depinde si ce combustibil folosesti
2.incearca sa o incalzesti la 80 de grade si apoi sa pleci cu ea si sa vezi daca mai face la fel


--------------------
dacia 1310 1999 / berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Paollo
post 12 Jan 2007, 22:23
Post #14


Membru incepator


Group: Members
Posts: 80
Joined: 4 December 06




dupa ce e incalzita merge perfect, nici o modificare la turatie in functie de apasarea ambreiajului, si nici nu mai vrea sa plece de pe loc scoasa din viteze biggrin.gif


--------------------
dacia 1310 - 1397 cmc 1989 tlx
Standard
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mano_brat
post 12 Jan 2007, 23:47
Post #15


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 10 January 07




Moderator:IRC; postare stearsa

This post has been edited by diaconuliviu: 15 Jan 2007, 07:54


--------------------
dacia 1310 1999 / berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
argon
post 13 Jan 2007, 11:42
Post #16


Mesaj semiautomat


Group: Members
Posts: 33.671
Joined: 15 August 05




Daca voi credeti ca merita sa stai sa incalzesti motorul, treaba voastra, odata e uzura mult mai pronuntata , alta e consumul total la 100 km.

Eu plec in secunda 2 dupa ce am pornit-o indiferent de vreme, motorul se incalzeste de 3 ori mai repede in mers...dar acum fiecare cum crede de cuviinta..


--------------------
Renault Laguna 2007 - 2.0 DCI 16v 180
Fara turbo, viata e pustiu.
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mano_brat
post 13 Jan 2007, 17:54
Post #17


Membru incepator


Group: Members
Posts: 4
Joined: 10 January 07




Moderator:IRC; postare stearsa

This post has been edited by diaconuliviu: 15 Jan 2007, 07:54


--------------------
dacia 1310 1999 / berlina
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
ghiccy
post 14 Jan 2007, 00:49
Post #18


Membru


Group: Members
Posts: 152
Joined: 9 June 05




nu zice nimeni sa stai sa incalzesti motorul pana la 80 gr, de fiecare data, dar macar lasa-l sa urce uleiu' sa se invarta si cutia un pic scoasa din viteze.

sunt pareri si pareri, eu stau cam 1-2 min si apoi plec.

zic ca-i mult mai sanatos pt masina si cat carburant poate sa consume in alea 2 min.

bafta!!!


--------------------
DACIA BERLINA 1.4 Li - B 84 RNU
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
mihai0070
post 14 Jan 2007, 18:43
Post #19


NOVA Gt , 1997


Group: Members
Posts: 2.752
Joined: 5 July 06
From: Bucuresti




Si eu o las sa se incalzeasca putin adica ...pana ajunge acul la a doua liniuta (bord dacia NOVA) moment cand o trec si pe gaz ... dupa care plec ... totul dureaza cam 4 maxim 5 min ...


--------------------
Dacia Nova LPG Benzina 1997 GT Rosu 1600cc - 1-B-5550
User is offlineGalerie FotoPM
Go to the top of the page
+
Reply to this topicTopic OptionsStart new topic


1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:
 

ETask
Lo-Fi Version  Harta site  Parteneri  Jocuri online  Curs Valutar  HRH Haine din lana merinos Time is now: 14th May 2025 - 01:01
Forum Renault