Probleme turatie, in mers 650rpm, stationare 900rpm
![]() ![]() ![]() |
Probleme turatie, in mers 650rpm, stationare 900rpm
st3fun |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 3 January 07 From: Constanta ![]() |
|
||
--------------------
Renault
Megane 1.6 eRT
1998 - versiunea 1996 - motor K7M-A-702 66kw
- CT-27-SSD
|
|||
Paollo |
![]()
Post
#2
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
Cred ca e cutia de viteze.
La mine, uneori, in timpul mersului, cand schimb viteza imi moare motorul, banuiesc ceva la ambreiaj sau cutie de viteze. test: masina stationata, motor pornit, schimbator in punct mort, ambreiaj calcat pana la podea - 1000 rpm, ridic usor ambreiajul turatia scade concomitent si in functie de cat de mult ridic piciorul de pe ambreiaj scade pana la 750 rpm cu pedala ridicata pana sus (bineinteles daca e motorul rece moare cand ridic ambreiajul chiar daca e scoasa din viteze) ca si cum schimbatorul nu ar fi in intr-un punct total mort. |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
SiloS |
![]()
Post
#3
|
![]() Gangester Group: Members Posts: 4.290 Joined: 23 February 04 From: Buzau ![]() |
Ia incercati voi sa lasati masina o noapte pe butuci , pe liber . La pornirea de dimineata rotile se vor roti ~2min .
|
--------------------
1988
BMW
E30 325i 2003 BMW Z4
1996 Mazda MX5 NA 1988 Nissan Patrol Y60 1989 Suzuki Samurai 1975 Dacia 1300 2000 VW LT25 1999 FIAT ARCA AMERICA 403 |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#4
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Deci o masina nu se tureaza si nici nu scade in turatie din cauza cutiei de viteze probeleme de acest gen sunt din cauza aprinderii sau alimentarii cu benzon... verificati si fenomenul de AER FALS ... care de obicei tureaza motorul ... la iesirea din sarcina (motorul se subtureaza) deci nu primeste destul aer sau benzina si moare ....
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
Paollo |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
|
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#6
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
OFFTOPIC........... SiloS chiar nu apreciez gluma ta ... cu masina pe butuci ... omul are o problema cu turatia instabila la ralanti ... o problema care s-a mai discutat chiar de catre mine ... (am avut cam aceasi problema numai ca se tura in plus 1000rpm) ... incearca sa il ajuti nu sa faci misto... Daca "Masina pe butuci ajuta la stabilirea turatiei" TOATA STIMA dar nu cred ... atunci ...
![]() ON TOPIC ......... Pls st3fun verifica sa nu traga aer fals masina .... numai de la carburator poate fi problema ... |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
workarea |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 383 Joined: 10 October 05 From: Drumul Taberei ![]() |
Gluma lui SiloS este gluma doar pe jumatate. Adica exagereaza el, dar sint convins ca, daca lasi masina pe butuci peste noapte, IN FRIG, iar dimineata o pornesti cu ambreiajul apasat, in momentul in care lasi ambreiajul, chiar daca esti la punctul mort, rotile vor avea tendinta sa miste. Banuiesc ca nu vor reusi nici macar o rotatie completa, necum 2 minute, dar vor porni. Cu cit e mai frig, cu atit tendinta asta va fi mai puternica. De ce oare, de ce oare... Logic, nu?
Dar ma tem ca povestea asta nu-l prea ajuta pe initiator. LE: SiloS, daca incercai sa sugerezi ca turatia asta instabila in asemenea hal vine din faptul ca uleiul e prea teapan in cutie (fiind frig), cred ca gresesti. Cale lunga de-acolo pina dincolo. This post has been edited by workarea: 9 Jan 2007, 23:59 |
--------------------
Dacia
Logan
Ambition 1,6 MPI, 2007
- B-**-***
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#8
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
In cele 7 minute nu se incalzeste motorul (chiar daca omu' are impresia c-o incalzeste pe loc).
Oricum, cand debreiezi, legatura dintre cutie si motor este intrerupta ![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
AutoVic |
![]()
Post
#9
|
![]() Amator de "NOU" Group: Members Posts: 282 Joined: 8 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Treaba cu rotitul rotilor o cred, nu cred ca 2 min dar cateva rotatii face, pe mine dimieata (acum cand nu sunt mai mult de -4-5 grade), cand ridic ambreiajul tinde sa plece relativ voios
![]() This post has been edited by AutoVic: 10 Jan 2007, 00:27 |
--------------------
DACIA 1310 L / 1998
DACIA LOGAN Prestige
2007
- B 16 KNM Dai un claxon, ii arati ca e bou... insisti, si tu esti un bou!
|
|
Paollo |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
intradevar, dimineata, dupa o noapte rece, tinde sa se miste chiar si scoasa din viteze la ridicarea piciorului de pe ambreiaj, (nu am observat pana acum pt ca tineam trasa frana de mana cand masina e stationata)
uleiul de transmisii cred ca e muult prea gros pt perioada asta, e T90 EP. |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
diaconuliviu |
![]()
Post
#11
|
Membru autentic Group: Members Posts: 5.569 Joined: 17 August 04 From: Space, the final frontiere ![]() |
In plus, pe linga ulei gros poate sa apara un jivraj partial. Incearca sa incalzesti o data motorul pina la 80 grade (deci sa apuce termostatul sa se deschida) si apoi sa pleci de acasa.
|
--------------------
Opel
Corsa
2001
- xx Universul si prostia sint infinite.
De a doua sint sigur. SSP,K! |
|
mihai0070 |
![]()
Post
#12
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Corect ce a spus diaconuliviu daca incalzesti masina pana deschide termostatul ... merge ca vara la 40 grade dar faza cu plecatul de pe loc daca uleiul din cutie este mai vascos nu o cred ... am ulei MOBIL 1 de cutie si nu s-a intimplat niciodata sa se miste din loc ori cat de frig a fost (exceptand daca este in viteza) .
Poate asta este semn ca ar trebuie sa schimbati uleiul probabil are si ceva condens sau apa si la temperaturi mai scazute ingheata si deasta ... si fenomenul de plecare de pe loc |
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
mano_brat |
![]()
Post
#13
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 10 January 07 ![]() |
1.depinde si ce combustibil folosesti
2.incearca sa o incalzesti la 80 de grade si apoi sa pleci cu ea si sa vezi daca mai face la fel |
--------------------
dacia
1310
1999 / berlina
|
|
Paollo |
![]()
Post
#14
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 80 Joined: 4 December 06 ![]() |
dupa ce e incalzita merge perfect, nici o modificare la turatie in functie de apasarea ambreiajului, si nici nu mai vrea sa plece de pe loc scoasa din viteze
![]() |
--------------------
dacia
1310 - 1397 cmc
1989 tlx Standard
|
|
mano_brat |
![]()
Post
#15
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 10 January 07 ![]() |
Moderator:IRC; postare stearsa
This post has been edited by diaconuliviu: 15 Jan 2007, 07:54 |
--------------------
dacia
1310
1999 / berlina
|
|
argon |
![]()
Post
#16
|
![]() Mesaj semiautomat Group: Members Posts: 33.671 Joined: 15 August 05 ![]() |
Daca voi credeti ca merita sa stai sa incalzesti motorul, treaba voastra, odata e uzura mult mai pronuntata , alta e consumul total la 100 km.
Eu plec in secunda 2 dupa ce am pornit-o indiferent de vreme, motorul se incalzeste de 3 ori mai repede in mers...dar acum fiecare cum crede de cuviinta.. |
--------------------
Renault
Laguna
2007
- 2.0 DCI 16v 180 Fara turbo, viata e pustiu.
|
|
mano_brat |
![]()
Post
#17
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 4 Joined: 10 January 07 ![]() |
Moderator:IRC; postare stearsa
This post has been edited by diaconuliviu: 15 Jan 2007, 07:54 |
--------------------
dacia
1310
1999 / berlina
|
|
ghiccy |
![]()
Post
#18
|
![]() Membru Group: Members Posts: 152 Joined: 9 June 05 ![]() |
nu zice nimeni sa stai sa incalzesti motorul pana la 80 gr, de fiecare data, dar macar lasa-l sa urce uleiu' sa se invarta si cutia un pic scoasa din viteze.
sunt pareri si pareri, eu stau cam 1-2 min si apoi plec. zic ca-i mult mai sanatos pt masina si cat carburant poate sa consume in alea 2 min. bafta!!! |
--------------------
DACIA
BERLINA 1.4 Li
- B 84 RNU
|
|
mihai0070 |
![]()
Post
#19
|
![]() NOVA Gt , 1997 Group: Members Posts: 2.752 Joined: 5 July 06 From: Bucuresti ![]() |
Si eu o las sa se incalzeasca putin adica ...pana ajunge acul la a doua liniuta (bord dacia NOVA) moment cand o trec si pe gaz ... dupa care plec ... totul dureaza cam 4 maxim 5 min ...
|
--------------------
Dacia Nova LPG
Benzina
1997 GT Rosu 1600cc
- 1-B-5550
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 14th May 2025 - 01:01 |