Motor de 2l pe logan, a montat cineva?
![]() ![]() ![]() |
Motor de 2l pe logan, a montat cineva?
vis-a-vis |
![]()
Post
#61
|
||
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
||
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|||
LC_TM |
![]()
Post
#62
|
Membru autentic Group: Members Posts: 269 Joined: 27 September 06 ![]() |
QUOTE(andrei_2006 @ 5 Jun 2007, 15:35) Ai tu ce ai cu suportii motorului,nu de mult trebuia sa ii schimbi ptr motorul de 1.5 dci cu putere crescuta la 80 si un pic de cai,acuma ai ce ai cu suportii de la un motor de 2 litri. Eu zic ca suportii sunt aceeasi ptr motoarele de 1.4 si 1.6,poate chiar si 1.5dci,ce zici? This post has been edited by LC_TM: 6 Jun 2007, 11:58 |
--------------------
Nissan/ex. Dacia
Terrano II 2.7TDi/Logan
2004/2005 Ambition 1.6MPI
- TM-XX-XXX
|
|
Indy |
![]()
Post
#63
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 3 September 05 ![]() |
QUOTE(Adrian_Solenza @ 5 Feb 2007, 00:26) Ce topic inutil... Nimeni nu sesizeasa treaba asta? Asta e din ciclul 'romanii vor masini romanesti sport de 200 de cai si pana in 10k de euro! ' loganu este de familie, pentru masini sport recomand siglele GTI, ST, STI, si S-ul de la firma aia cu multe o-uri! nu stiu daca posesorul acestui post mai citeste thread-ul dar tin sa-i comunic ca eu recomand un 5 (super 5 GTT) care cu nitele modificari sare de performantele GTI si S-ului de la firma aia cu multe O-uri..., si cu ceva mai multe modificari poate face fata cu succes chiar si STI-ului si nu costa cu modificari cu tot nici macar cat logan-ul 1.6 16v... Iar tuning inseamna pasiune si modificari facute in garajul propriu si nu galeti de bani aruncati pe la firme cu multe O-uri etc.... Toata stima pentru cel care pune motor de 2.0 pe logan...! |
--------------------
Renault
5
1988 GTR
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#64
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Tin sa te contrazic, tuning inseamna calcule, cunostinte, materiale usoare si rezistente, dispozitive profesionale cu care sa realizezi diferite piese performante.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Indy |
![]()
Post
#65
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 3 September 05 ![]() |
QUOTE(vis-a-vis @ 8 Jun 2007, 18:37) Tin sa te contrazic, tuning inseamna calcule, cunostinte, materiale usoare si rezistente, dispozitive profesionale cu care sa realizezi diferite piese performante. Sunt total de acord cu tine numai ca nu ma contrazici cu nimic in asta... Daca ai cunostintele (si documentatia)..., calculele le poti face iar restul mai mult sau mai putin in functie de posibilitatile fiecaruia se pot procura sau chiar realiza manual. Oricum fara pasiune nu ai incepe un astfel de proiect, iar locul unde este realizat fie ca e garajul propriu, fie unul mai dedicat pentru asa ceva nu te impiedica nici sa pui mana pe creion si nici pe cheie.... This post has been edited by Indy: 9 Jun 2007, 06:51 |
--------------------
Renault
5
1988 GTR
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#66
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce s-a-nteles din postul anterior, din punctul meu de vedere, era ca tuning poate face oricine are un garaj si putina vointa.
![]() |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
Indy |
![]()
Post
#67
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 3 September 05 ![]() |
Iata ca l-am gasit intr-un final...
Stiam ca s-a facut deja modificarea... 170 de cai si 7.8 secunde pentru 0-100 km/h. Patrick Kirfel, este pasionat de pilotaj si de tuning si detine un centru de vanzare a modelelor Renault si Dacia in Germania. - scaunele Recaro prevazute cu centuri de siguranta cu prindere in sase puncte si - volanul sport de dimensiuni mici - cilindree de 2.0 litri si vine direct de pe Clio RS - 1135 de kilograme - 0 la 100 km/h in 7.8 secunde si la o viteza maxima de 200 km/h. - sistemul de suspensii a fost modificat - garda la sol a fost coborata - jantele de doar 15 inch germanul l-a fixat la nu mai putin de 30.000 de euro Informatii selectate de site-ul automarket. http://www.automarket.ro/stiri/logan-de-17...utere-1400.html Acum intrebarea ramane ce modificari a facut de fapt... gen prindere motor, cutie viteze, planetare, ranforsari..., etc... Pretul clar e umflat rau de tot... pornind de la un motor SH pretul va fi mult mai mic... This post has been edited by Indy: 9 Jun 2007, 08:08 Attached File(s) |
--------------------
Renault
5
1988 GTR
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#68
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Problema este, cati sunt dispusi sa investeasca acesti bani.
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#69
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.417 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Stii ce e culmea? Ca dupa ce a canibalizat un CLIO RS nou, a rezultat o masina mai urata si mai putin performanta decat originalul, care culmea e si mai scumpa! Dar e unica mnacati-as' (sleeper nu se poate numi avand sacune recaro si rollcage)!
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#70
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Pai ii pui folie si nu se mai vad
![]() http://www.auto-motor-und-sport.de/tests/f...00325_14114.hbs http://www.auto-motor-und-sport.de/fotos/f...0325_14114.hbs& |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#71
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.417 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Eu unul credeam ca tuningul are scopul de obtine performante de Ferrari cu bani mai putini (exact in ideea asta au aparut Lancer Evo si Impreza STi), sau alternativ de a obtine o masina unica, deosebita de restul modelelor de serie. Masina prezentata mai sus nu e mai performanta decat una de serie ce costa mai putini (respectiv Clio RS, desi la banii astia poti lua un BMW de 3 l la mana a doua), nu e atat de unica (roll cage si scaune scoica se pot pune pe orice Logan) deci cel putin in viziunea mea e o pierdere de timp si bani.
Si acum ma pregatesc sa-mi sara pasionatii de frigidere la beragata! This post has been edited by einstein1984: 9 Jun 2007, 09:07 |
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Indy |
![]()
Post
#72
|
Membru incepator Group: Members Posts: 8 Joined: 3 September 05 ![]() |
nu-ti sare nimeni la beregata stai linistit...
eu am pus exemplul asta in ideea ca modificarea s-a facut si deci este fezabila... 30000E vrea neamtul pe ea... si sunt de acord cu voi ca nu cred sa fie pe aici printre noi nebunul sa dea banii astia. ar trebui alese si estimate piesele cu adevarat importante in cadrul modificarii..., nu scaune recaro si rollcage ca nu o facem de raliu ci de strada... eu consider ca transplantul de motor este o metoda de tuning care nu duce decat la un singur lucru: ascunderea unui lup in haine de oaie..., daca ma intelegeti acum o sa ziceti ca sunt un pusti nebun presat de mania persecutiei: cu ce masina te-ai pune la semafor cu un clio RS??? dar cu un logan??? inchipuiti-va cum v-ati simti in cazul in care v-ati pus cu un logan stiind ca e "frigider" si ca sigur a voastra are mai multi cai si e mai aerodinamica si face suta in mult mai putine secunde iar acel logan sa ascunda un astfel de motor sub capota! credeti-ma am vazut ce fetze fac unii cand vad ca abia daca reusesc sa se tina dupa un "junghi" de R5 1.4 aspirat care e cu 20 de ani mai vechi ca masina lor noua de peste 10000 E.... |
--------------------
Renault
5
1988 GTR
|
|
cristi_xp |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 500 Joined: 8 July 04 From: Timisoara ![]() |
2 posturi care contin aceleasi poze...un citat de pe automarket de acu juma de an...si care mai este intr-un topic aici...
Care vrea sa isi puna motor..sa isi puna...eventual sa il ajutati cu sfaturi..nu sa il convingeti sa nu o faca...ca e scump sau dracu mai stie ce... QUOTE Ai tu ce ai cu suportii motorului,nu de mult trebuia sa ii schimbi ptr motorul de 1.5 dci cu putere crescuta la 80 si un pic de cai,acuma ai ce ai cu suportii de la un motor de 2 litri. Eu zic ca suportii sunt aceeasi ptr motoarele de 1.4 si 1.6,poate chiar si 1.5dci,ce zici? Suportii se rup de la cuplu mare...la dciuri mai ales..cunosc pe cineva care le-a schimbat de vreo 3-4 ori dupa chiptuning... This post has been edited by cristi_xp: 9 Jun 2007, 15:30 |
--------------------
Dacia Logan Ambition
1,6 MPI
2005
- Neinmatriculata Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#74
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
Ale mele sunt mai mari, ca sa zic asa
![]() Si problema no2, in Romania toti cred ca "tiuningu'" se face cu bani putin, ceea ce este total gresit! E liber oricine sa faca masinii sale ceea ce doreste, dar pana cum in afara de , filtru, tobe sport si resoftare, n-am vazut nimic concret... Pana cand n-o sa vad o imbunatatire radicala la cineva de pe forum in compartimentul motor, eu voi ramane sceptic in aceastra privinta. Cine e nebunul (sau pasionatul) care sa-si ia o masina de 8000 € si sa mai bage 10000 €? |
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
einstein1984 |
![]()
Post
#75
|
![]() fan Dacia Group: Members Posts: 21.417 Joined: 12 November 05 From: Bucuresti ![]() |
Asta ma intrebam si eu, dar mi se pare mult mai sanatos sa bagi 10 000 de euro intr-o masina de 30 000 (si mai de efect).
|
--------------------
daca nu ai o toyota
4X4,ai gresit
masina
- negru pe alb
|
|
Mario_b |
![]()
Post
#76
|
![]() Membru Simplu Group: Members Posts: 625 Joined: 9 December 04 From: Craiova+Sibiu ![]() |
Tipu ala a modificat Loganu numai pentru imagine, sa-si faca reclama...
Scrie pe undeva ca vinde Reno si Dacia in Germania, si uite ce reclama eficace, a aparut in poze si discutii in toata Europa... Si pe langa asta, e si ieftina publicitatea, deoarece masina valoreaza si ea ceva. |
--------------------
'05 Dacia
Logan 1,6
Ambition
- MBM War is peace. Freedom is Slavery. Ignorance is Strength.
--->Logan Tuning Club Craiova<--- |
|
dogy_10 |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
masina e la baza un model pregatit de ADAC pt logan cup si din cate stiu eu ala costa undeva la 10.000 de euro cu tot ce are pe el....si acum va intreb un motor de clio rs e 20.000.....poate baiatu ala a cumparat un clio rs nou si a pus motoru pe logan de a ajuns la suma asta.....oricum mai bine baga 10.000 intr-un clio rs si era mai castigat....si avea si efectul de sleeper daca-i baga pe toti in motor
daca as avea banii lui tiriac sau macar becali mi-asi fi facut un logan extrem....as fi bagat 100.000 de euro sa vad ce poate sa iasa..... |
--------------------
.
.
.
|
|
cristi_xp |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 500 Joined: 8 July 04 From: Timisoara ![]() |
QUOTE oricum mai bine baga 10.000 intr-un clio rs si era mai castigat Dar topicul asta se refera la detalii privind montarea de motor de 2L pe logan...ca stiu ca daca aveam 30 mii imi luam emu de la bmw...,sau cei care vor sa isi puna credeti ca nu stiu ca la banii aia si-ar cumpara alta masina mult mai misto,si v`ati gasit voi sa le dati sfaturi ce sa faca cu banii???Daca omu vrea motor de clio rs pe dacie..asta e!!! |
--------------------
Dacia Logan Ambition
1,6 MPI
2005
- Neinmatriculata Vand axa cu came sport de logan /solenza / supernova .
|
|
Dsign |
![]()
Post
#79
|
![]() Led Tuning Man Group: Members Posts: 3.498 Joined: 24 November 03 From: Bucuresti ![]() |
masina asta este facuta pe baza uneia de cupa ADAC. uitati-va la jante, rollcage, scaune, etc. Omul nostru nu prea a facut multe, decit a transferat grupul motopropulsor si frinele
|
--------------------
D
Logan
2004 Preference 1.6MPI Egee
- B 48 CUP http://youtu.be/OQ-ukXOBfI4
|
|
vis-a-vis |
![]()
Post
#80
|
![]() DaciaClubber Group: Members Posts: 7.893 Joined: 20 June 05 From: Bucuresti ![]() |
|
--------------------
Dacia
Logan MCV
1.5 DCi Life is a journey, not a destination.
|
|
dogy_10 |
![]()
Post
#81
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 901 Joined: 17 December 06 From: Timisoara ![]() |
QUOTE(cristi_xp @ 10 Jun 2007, 23:19) Dar topicul asta se refera la detalii privind montarea de motor de 2L pe logan...ca stiu ca daca aveam 30 mii imi luam emu de la bmw...,sau cei care vor sa isi puna credeti ca nu stiu ca la banii aia si-ar cumpara alta masina mult mai misto,si v`ati gasit voi sa le dati sfaturi ce sa faca cu banii???Daca omu vrea motor de clio rs pe dacie..asta e!!! domnu....citeste cu atentie tot ce am scris...eu nu-l criticam ca a bagat bani in logan...pt ca am spus ca daca as avea bani multi as baga in logan...eu spuneam ca nu cred ca loganu ala costa 30 000 de euro...atat |
--------------------
.
.
.
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 22nd May 2025 - 20:11 |