ventilator + ac
![]() ![]() ![]() |
ventilator + ac
TibiCraciun |
![]()
Post
#61
|
||
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 28 June 04 From: CUGIR-AB ![]() |
|
||
--------------------
DACIA
SupeRNova Clima
- AB 04 LVU decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
|
|||
Mihai_E |
![]()
Post
#62
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
QUOTE(Liviu @ 4 May 2005, 15:22) Eu am montat un robinet normal, care obtureaza circuitul dar l-am legat de un actuator ordinar cu 5 fire. In felul asta (datorita contactului din actuator) vad pozitia inchis/deschis a caloriferului (cu un LED cu 2 culori) iar comanda este manuala. Adica, pornesc masina normal, cu antigel circuland prin calorifer si, dupa ce se deschide termostatul, inchid robinetul. Am chestia asta implementata de peste un an si nu s-a suparat nimeni (ma refer la componentele masinii). si cum inchide/deschide actuatorul robinetul? |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Liviu |
![]()
Post
#63
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Pai de bratul robinetului am legat o tija din aia care se foloseste la orice masina pentru actionari mecanice (tija intr-un furtun cu izolatie metalica). Tija aia intra in habitaclu sub bord. Acolo am montat un actuator ordinar pe o tablita. Actuatotul impinge tija, tija impinge bratul robinetului care se inchide/deschide dupa dorinta
![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#64
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
si de unde as putea sa fac si io rost de o tija d-asta?
actuatorul e d-asta de la inchiderea centralizata? |
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
Liviu |
![]()
Post
#65
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
da, actuatorul e din asta de inchidere centralizata, tija o ceri la un magazin de piese auto. Ceri cablu de actionare robinet la berlina
![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
Mihai_E |
![]()
Post
#66
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 687 Joined: 21 October 02 From: Bucuresti ![]() |
mersi
|
--------------------
Renault
Megane Sedan
2006 1.5dCi 100 CP Shit happens!
|
|
klaus |
![]()
Post
#67
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Auziti, ia ziceti-mi si mie daca stiti unde gasesc robinet cu trei cai FUNCTIONAL. Adica una intrare si doua iesiri, iar cand dau pe o iesire, aceea doar sa fie deschisa, cealalta sa fie inchisa. Ca am suflat la robinete de berlina cu trei cai de mi-a venit boala si tot nu am gasit unu care sa indeplineasca cerinta mea (toate deschideau intr-un grad sau altul AMBELE cai de iesire). Am facut probe si la un robinet dubios, pe verticala, din bronz/alama sau ce o fi fost, dar tot asa, nu individualiza calea deschisa...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
TibiCraciun |
![]()
Post
#68
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 28 June 04 From: CUGIR-AB ![]() |
Nu stiu ce sa zic. Eu am vazut in magazin robinete cu trei cai dar, ce-i drept, nu m-am apucat de suflat in ele. In mod normal un astfel de robinet asta ar trebui sa faca: sa comute de pe un traseu pe altul, plus, eventual, sa inchida ambele trasee. Da' cu inginerii de la Dacia nu te pui...Poate totusi nu functionau bine alea...
|
--------------------
DACIA
SupeRNova Clima
- AB 04 LVU decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
|
|
madkat |
![]()
Post
#69
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
salutare
cine imi spune si mie ce fel de robinet sa pun pe turul caloriferului? ca sa tzina si la temperatura si nici sa nu se faca muci dupa un an... |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
valipopa |
![]()
Post
#70
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 19 Joined: 4 May 05 ![]() |
QUOTE(madkatweb @ 5 May 2005, 10:39) salutare cine imi spune si mie ce fel de robinet sa pun pe turul caloriferului? ca sa tzina si la temperatura si nici sa nu se faca muci dupa un an... He! robinet de berlina! problema e ca sunt muci de noi! (vezi topicurile de mai sus..) Au axul central din plastic....cred ca ar trebui sa cautam pe la tataie prin pivnita unul d`ala vechi care erau adevarate! Am la servici 4 Dacii break si toate au robinetul varza! am renuntat sa le mai schimbam....dar vine vara.... ![]() |
--------------------
Dacia
Supernova Clima
- B-48-MCP
|
|
Tom |
![]()
Post
#71
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 November 04 ![]() |
Robinetele de berlina cu 3 cai sunt defapt robinete cu o intrare si o iesire. Numai ca iesirea este cu 2 tevi pentru a mari randamentul caloriferului de berlina care este construit din 2 tevi cu "fluturasii" de rigoare.
Cele 2 iesiri ale robinetului sunt pentru cele 2 tevi ale caloriferului iar robinetul este construit din fabrica astfel incat sa deschida sau sa inchida ambele iesiri. Sper ca m-am facut inteles. |
--------------------
DSN
Clima
- B30RNV
|
|
klaus |
![]()
Post
#72
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Aferim! Mersi de raspuns Tom, sa nu mai caut ca un licurici in bezna mintii!...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Phileas |
![]()
Post
#73
|
![]() Membru Group: Members Posts: 108 Joined: 28 October 04 From: Bucuresti ![]() |
pai atunci inseamna ca nu poate fi folosit la DSN, nu ?
sau ma insel eu. |
--------------------
DACIA
SupeRNova
2002 Rapsodie
|
|
Liviu |
![]()
Post
#74
|
![]() expat naiv Group: Banned Posts: 3.526 Joined: 5 July 02 From: Peste gard ![]() |
Asa o fi cu UNELE robinete de berlina.
DAR, STIU SIGUR ca exista robinete de berlina cu DOUA IESIRI INDEPENDENTE selectabile cu maneta aia de comanda. Adica in loc sa fie un robinet INCHIS/DESCHIS este unul cu IESIREA1/IESIREA2. Maine ajung in Buc. Am sa ma duc sa cumpar unul si sa va arat ![]() |
--------------------
.
.
. -= age is just a number =-
|
|
TibiCraciun |
![]()
Post
#75
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 28 June 04 From: CUGIR-AB ![]() |
Cand credeam ca ne-a lamurit Tom vine Liviu si ne baga iar in ceata.
![]() ![]() |
--------------------
DACIA
SupeRNova Clima
- AB 04 LVU decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
|
|
madkat |
![]()
Post
#76
|
![]() ™™™™™™™™™ Group: Members Posts: 2.351 Joined: 3 May 05 From: Bucuresti ![]() |
mah voi stitzi robinetu' de dacie veche? - aia cu bord semafor? - cred ca aia are un robinet care s-ar potrivi... astept pareri ca ma duc maine in vitan
![]() |
--------------------
Alfa Romeo & VW
156 2.5 V6 & Bora TDI
1999 & 2001 Hoping for the best, and expecting the worst
|
|
TibiCraciun |
![]()
Post
#77
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 28 June 04 From: CUGIR-AB ![]() |
Ce pot sa spun despre robinetul de Dacie veche e ca la masina lui taica-meu (1979) e intepenit de o vesnicie pe inchis si nu cred ca se poate debloca. Si e numai cu doua cai. Daca e vorba sa pui robinet simplu eu as pune un robinet cu bila pentru instalatii de gaze naturale (cu maner galben) din comertul socialist. Sunt fiabile si mai bine facute decat cele de apa (cu maner rosu). Dar nu se va putea actiona cu actuator pt ca se misca foarte greu. S-ar putea sa existe astfel de robinete si cu trei cai.
|
--------------------
DACIA
SupeRNova Clima
- AB 04 LVU decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
|
|
clr |
![]()
Post
#78
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 2.729 Joined: 24 February 03 From: Bucuresti ![]() |
Cand aveam berlina, a trebuit sa schimb robinetul ca se blocase. La vremea aceea am gasit in comert robineti si cu o iesire si cu doua. Despre cel cu doua mecanicul mi - a spus ca sunt turcesti. Eu ma cam feresc de turcisme asa ca nu l-am luat (desi el a sustinut sus si tare ca este mai bun). Nu stiu insa daca cele doua iesiri se activau simultan sau se comutau.
Acum: eu nu ma pricep, dar poate cineva care se pricepe la instalatii poate ne lamureste: banuiesc ca exista robineti in forma de T care sa lucreze ca si comutator. Estetica ar lasa probabil de dorit, dar banuiesc ca ar fi exact ce se vrea. Eventual cred ca se poate intreba la o firma gen Romstal sau ma rog cu acelasi profil. |
--------------------
Ex Renault
Megane
2003 Cand ai încercat totul si nimic nu a mers, citeste instructiunile de folosire
|
|
klaus |
![]()
Post
#79
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Eu personal, din cate stiu, nu exista robineti cu trei cai. Existau pe vremuri, dar acum nu...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
Tom |
![]()
Post
#80
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 13 Joined: 14 November 04 ![]() |
Si totusi... de unde as putea cumpara un robinet by-pass, ceva in genul:
http://www.daciaclub.ro/index.php?showtopic=18524? |
--------------------
DSN
Clima
- B30RNV
|
|
raig |
![]()
Post
#81
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 25 July 04 ![]() |
pai pana cauti robinetu minune mai bine iei un T si montezi pe el doi robineti si asa ai toate variantele , poti sa lasi o cale deschisa sau amandoua deschise sau amandoua inchise , banuiesc ca nu e interesanta decat prima varianta dar solutia e plauzibila, cred ca e mai greu de automatizat , oricum ,in acest caz, operatia de inchidere si deschidere a robinetilor trebuie facuta doar la schimbarea sezonului adica de doua ori pe an (asa ca nu merita efortul de a rezolva inchiderea si deschiderea robinetilor din habitaclu)
de fapt e nevoie de doua T-uri , a doilea pe retur nu-s meserias , incerc sa particip la braistormingu declansat pe tema asta ![]() eu am DSN de 1 zi si am fost convins astazi ca mi-a vandut-o ala cu instalatia de AC defecta , nu-s sigur ca nu-i asa da vad ca si la altii le e cald cu AC in masina , asta e super , mai am si eu o oarecare consolare ca am dat banii pe asa ceva ![]() sunt interesat si eu de ce s-a scris pe aici , sper sa apara cineva cu solutia cea mai simpla , fara multe taieturi |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci 48 kW
nov 2003 RaiG
|
|
TibiCraciun |
![]()
Post
#82
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 28 June 04 From: CUGIR-AB ![]() |
Vineri am intrat intr-un magazin si am cerut un robinet de berlina cu trei racorduri. Am suflat vre-o zece minute in el invartind de parghia aia si am constatat ca sunt posibile toate variantele: si ambele iesiri obturate si ambele deschise si cate una deschisa si una inchisa. Problema e ca parghia nu are nici o indexare si nici un reper pe carcasa, asa ca inainte de a fi montat trebuie stabilite exact pozitiile si insemnate pe carcasa. Mai interesant ar fi sa se demonteze unul ca sa-ti poti da seama de "filosofia" constructiei.
|
--------------------
DACIA
SupeRNova Clima
- AB 04 LVU decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
|
|
dantes |
![]()
Post
#83
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Nu stiu daca e ce se cauta dar informativ asa aruncati o privire aici
|
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
klaus |
![]()
Post
#84
|
![]() 步步 Group: Moderatori Posts: 19.062 Joined: 4 August 02 From: Bucuresti ![]() |
Cred ca ma duc zilele astea la Romstal...
|
--------------------
Scenic III 1.9 dCi
-
-
- - E mult mai bine să mă înșel din prea multă suspiciune decît din prea multă naivitate. - Cristoiu
|
|
dantes |
![]()
Post
#85
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Au parut interesante dar pretul lor e cam mare
![]() Si o ultima intrebare...poate afecta cumva sau ceva reactii intre metalul din care or fi facuti robinetii aia si antigel? Banuiesc ca nu ar fi o pb. dar totusi intreb... |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
TibiCraciun |
![]()
Post
#86
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 28 June 04 From: CUGIR-AB ![]() |
Cele de 1/2" sunt bune. Racordarea se poate face cu racorduri de furtun de 1/2" care se gasesc in comert. Intr-adevar, robinetele alea de la romstal sunt foarte scumpe, dar cred ca se pot gasi si mai ieftine (am gasit ceva pe net in jur de 5$ fara TVA, aici)
|
--------------------
DACIA
SupeRNova Clima
- AB 04 LVU decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
|
|
raig |
![]()
Post
#87
|
Membru incepator Group: Members Posts: 79 Joined: 25 July 04 ![]() |
oare e real sau am innebunit eu?
butonul de incalzire e pe rece (albastru) si cand dau drumu la ventilator vine aer fierbinte (daca s-a incalzit motorul), asa ca ce sa mai detectez eu daca merge clima sau nu. Si, chiar daca nu pornesc ventilatorul, in masina se incinge si daca-i o temperatura rezonabila afara. Sa fie vreo problema cu butonul de la incalzire? De fapt ce rol are butonul ala (daca tot ziceti ca nu se inchide circuitul prin caloriferul de incalzire , adicatelea nu-i un fel de robinet ca la berlina) si ce se poate defecta la el? |
--------------------
Renault
Clio Symbol 1.5 dci 48 kW
nov 2003 RaiG
|
|
TibiCraciun |
![]()
Post
#88
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 231 Joined: 28 June 04 From: CUGIR-AB ![]() |
Cauta bine pe aici ca s-a discutat o gramada. Nu e robinet, butonul actioneaza o clapeta ( se vede in dreapta consolei). Cauta.
|
--------------------
DACIA
SupeRNova Clima
- AB 04 LVU decat o masina veche, mai bine una noua; decat o dacie, mai bine un mercedes; decat o dacie veche, mai bine un mercedes nou; decat nimic, mai bine o dacie
|
|
dantes |
![]()
Post
#89
|
![]() Membru Group: Members Posts: 3.312 Joined: 12 December 03 From: Tzaranoaia ![]() |
Klaus, ai gasit ceva interesant? Sau ceva de genu?
Ma mai gandeam la un moment dat, daca nu cumva prin oprirea apei in calorifer, se diminueaza cantitatea de lichid care se plimba prin circuit sa fie mai mica ptr. un sistem de racire care e deja impins la limita...In felul asta fluctuatiile de tempereatura sa fie mai dese, solicitand mai mult radiatorul, termostatul, e-ventilatorul, sonda, materiale pe acolo, etc... Nu stiu exact...poate cine a facut treaba asta, cu izolarea caloriferului, dar sa permita sa treaca apa in motor, adica metoda asta cu robinetul dublu...sa ne impartaseasca din experienta... This post has been edited by dantes: 26 May 2005, 14:20 |
--------------------
O masina
oarecare
.
- . Old school
|
|
lucius |
![]()
Post
#90
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 216 Joined: 13 April 05 From: Bucuresti ![]() |
Ce sa folosesc pt izolare termica cat mai buna ? Ma intereseaza ceva flexibil.
|
--------------------
Dacia
Nova GTT
1999
- GTG
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 7th June 2025 - 12:41 |