arcuri
![]() ![]() ![]() |
arcuri
silvester |
![]()
Post
#1
|
||
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 27 January 04 From: Bucuresti ![]() |
|
||
-------------------- Cati bani dai atatia face!
|
|||
i96nds |
![]()
Post
#2
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
Vad ca ai mai scris si in alta parte problema....
Arcul are o invelitoare gen "furtun" ca sa nu mai scrartaie. Aceasta invelitoare se taie daca nu e pozitionat arcul cum trebuie. Totusi daca va fi pozitionat cum trebuie arcul in locul cu pricina, totul va fi OK. Eventual schimba service-ul / mecanicul. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
silvester |
![]()
Post
#3
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 27 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Am scris, dar acolo era alt topic, insa simptomele sunt aceleasi ...
Daca ai fi citit cu atentie postul meu ai fi vazut ca am schimbat cele 4 invelitori acum o luna. La verificarea de sambata invelitoarele nu erau taiate. Arcul cu pricina a fost pozitionat a doua oara de alt mecanic. Dupa operatiune nu mai facea niciun zgomot oricat de mult as fi balansat eu masina. Harscaitul a reaparut azi, dupa 2 zile ceea ce ma face sa ma intreb daca nu cumva este o problema tehnologica - arcul nu mai sta fix in locasul lui, mai precis sare la trecerea prin gropi. Asa cu am mai spus nu e prima oara cand repozitionez sau schimb protectiile arcurilor, deci ceea ce ma intereseaza este daca altcineva cu Solenza, din primele loturi sau nu, se loveste de aceeasi problema si daca a rezolvat-o in vreun fel. This post has been edited by silvester: 18 Dec 2006, 12:03 |
-------------------- Cati bani dai atatia face!
|
|
i96nds |
![]()
Post
#4
|
![]() Stefan Group: Moderatori Posts: 2.708 Joined: 16 May 03 From: Bucuresti ![]() |
In mod normal lacasul in care sta arcul e destul de solid, slabe sanse sa se fi deformat totusi..... A avut accident nasol masina ?
Poate cum zici tu, arcul s-a aiurit si poate ar trebui schimbat. Nu stiu un pret. Insa poate fi o incercare, nu neaparat cu reusita garantata. Poate si amortizorul e varza. Daca permite masinii sa se ridice prea tare, poate lasa astfel arcului posibilitatea de a se misca din lacas. Dar pentru explicatia asta nu bag mana in foc ca nu e prea tehnica..... Poate e aberanta insa merita vazut. |
--------------------
Dacia
SLZ Scala 1.4/2003
- B-77-XXX Stefan
|
|
silvester |
![]()
Post
#5
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 27 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Masina nu a avut accident. Si eu ma intreb de ce s-ar deplasa arcul? Asta ar fi si motivul pentru care am deschis acest topic. Legat de chestia cu amortizorul poate fi o explicatie. Tks.
Legat de schimbarea arcului parca nu as baga niste bani fara siguranta ca rezolva problema. |
-------------------- Cati bani dai atatia face!
|
|
Abu |
![]()
Post
#6
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Salve!
Si eu am avut aceeasi problema care s-a rezolvat cu schimbarea tecilor de arcuri cu un furtun mult mai gros decat cel original (aprox. 4 - 5 mm grosime). De atunci am liniste in masina. |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
silvester |
![]()
Post
#7
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 27 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut,
Ce tip de furtun? Sau daca vreau niste teci mai "bune" decat cele de 1RON de unde sa le iau? Pe aceeasi tema, de azi de dimineata zgomotul in masina a revenit la "normal" - in plus fata de harscait se aude si un cloncanit usor la franare si peste denivelari. In concluzie, ultima "interventie" in service nu a tinut mai mult de 4 zile. This post has been edited by silvester: 20 Dec 2006, 10:05 |
-------------------- Cati bani dai atatia face!
|
|
bolek_bolek |
![]()
Post
#8
|
Membru autentic Group: Members Posts: 309 Joined: 14 June 06 From: Bucurestii din deal ![]() |
Du-te la magazine de articole sanitare ( fie si brico...etc) sau in piata si cumpara-ti furtun de apa cu blindaj de tesatura textila in el, cu peretele cat mai gros, si cu gaura cat sa intre relativ fix pe arc.
|
--------------------
dacia
slz
$K@|@_04
- Numar inmatriculare Dau raspunsuri tampite la intrebari tampite.
Conduc Incet, Dar Prost...asa , ca si voi... |
|
Abu |
![]()
Post
#9
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Eu am luat un furtun "obisnuit", adica singurul lucru care-l diferentiaza este grosimea. L-am luat de la un magazin care vinde produse sanitare. E posibil ca furtunul cu insertii sa fie si mai bun, asta nu stiu sa-ti zic.
This post has been edited by Abu: 21 Dec 2006, 13:07 |
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
silvester |
![]()
Post
#10
|
![]() Membru incepator Group: Members Posts: 78 Joined: 27 January 04 From: Bucuresti ![]() |
Salut, o intrebare? Are cineva idee ce diametru au arcurile?
Am cumparat pentru comparatie o protectie de arc si are cam 17mm (75cm lungime). Pe de alta din cate am observat in service, ele intra putin fortat pe arcuri, deci acestea din urma ar avea undeva in jur de 18-19mm. Acum, am fost in Practiker si Bricostore ca sa ma uit dupa furtune mai groase, fie ele cu insertie textila sau nu. Dimensiunile sunt standard - 16mm sau 19mm, cu grosimi de 3-6mm. Problema mea este daca nu cumva furtunul de 19mm nu este cam larg pentru arcuri. Multumesc |
-------------------- Cati bani dai atatia face!
|
|
Abu |
![]()
Post
#11
|
![]() Membru autentic Group: Members Posts: 393 Joined: 22 November 04 From: Ploiesti ![]() |
Poti sa iei de 16mm si sa-l incalzesti ca sa se inmoaie si sa intre usor.
|
--------------------
Renault
Symbol Fidji 1.5dCi
2007
|
|
![]() ![]() ![]() |
Lo-Fi Version Harta site Parteneri Jocuri online Curs Valutar HRH Haine din lana merinos | Time is now: 15th May 2025 - 19:29 |